Kirjoittaja Aihe: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit  (Luettu 41514 kertaa)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #30 : 27.12.2011, 19:15 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #31 : 27.12.2011, 19:17 »
Onks Dommeilla sitten väljät vaginat? *provo*
Tästä voisi aloittaa oman ketjun. hetki!

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #32 : 27.12.2011, 19:23 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

mä oon jo lupautunu tallentamaan sitä maastureiden validointitaulua, että mä voin sit sivuhommina tallentaa tämänkin! Queena, Pikkuinen? ;)

Mr.Vic

Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #33 : 27.12.2011, 20:01 »
Mä en vaan ole koskaan oikein tajunnut tätä pienimunaisuuden ongelmaa. Jos se ongelma on kikkelin koko, niin kädessä on viisi sormea yleensä. Ja rystyset päälle.  8)

Lisäksi on vielä toinen käsi, ja isokenkäisten tapauksessa yli 48 kokoinen jalka. Jos kaksi sellaista ei riitä täyttämään aukkoa, kannattanee tarkistaa oliko sängyssä tyttöystävän sijaan sittenkin naapurin pojan puhallettava uima-allas...

Queena

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #34 : 27.12.2011, 20:17 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

mä oon jo lupautunu tallentamaan sitä maastureiden validointitaulua, että mä voin sit sivuhommina tallentaa tämänkin! Queena, Pikkuinen? ;)

Joo, mulla on mittanauhoja vaikka minkälaisia. En tosin tiedä naisten mittaamisesta mitään, joku mies voisi olla avustajana. Pande syöttää sitten tietoja exceliin, ja nauraa huonoille tuloksille :). Näen jo mielessäni kutkuttavan asetelman...

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #35 : 28.12.2011, 00:06 »
Kuulen korvissani Panden loppumattoman räkätyksen.

Pandemonia

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #36 : 28.12.2011, 00:23 »
*käkättää* mut mites sitte ne listat, ylelle sättiin tietty? ;)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #37 : 28.12.2011, 00:28 »
Oma ketju, artikkeli taikka blogimerkintä voisi olla paikallaan.

Pip

Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #38 : 28.12.2011, 01:11 »
Kuulen korvissani Panden loppumattoman räkätyksen.
Tässä asiassa pitää odottaa tilanteeseen, jossa Panden menkat on alkamassa ja se on raivopäänä. Sitä ei saa sille itelleen kertoa etukäteen. Onhan se huomattu tän syksyn aikana, että se on pikkasen "herkkänä" silloin.  >:D

swan

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #39 : 28.12.2011, 01:30 »
PMS= pippelit masterien surkeat? :D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #40 : 28.12.2011, 08:00 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

Kaaviohan menee tietenkin näin mastereilla on pienet munat,submiehillä isot ja käyttämättömät,Dominalla tietenkin

just se ihanin,subnaisilla  ??  ja mitä enemmän TRUU  on sitä enemmän piirteet korostuu !!

nyt jään odottamaan valtaisaa haukkumis ryöppyä 8)

Mr.Inathu

Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #41 : 28.12.2011, 08:54 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

Kaaviohan menee tietenkin näin mastereilla on pienet munat,submiehillä isot ja käyttämättömät,Dominalla tietenkin

just se ihanin,subnaisilla  ??  ja mitä enemmän TRUU  on sitä enemmän piirteet korostuu !!

nyt jään odottamaan valtaisaa haukkumis ryöppyä 8)

Jaa, entä pitäisikö kullin kasvaa käytön ja harjoituksen myötä vaiko kulua kaiken aikaa pienemmäksi?

Keskustelua D-kulleista, voihan nenä!?! Näinkös helppoa ne Masterit on arvottaa ja kategorioida, olisinpa hoksannut asian jo vuosia sitten :D

Sopiva lienee semmoinen, jolla s/b tunnistaa vielä kakkosessaan fistauksen ja vehkeen erot, mutta kurkkustakin saadaan yhä jonkinmoinen refleksi irti ;)

-Mr.Inathu

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #42 : 29.12.2011, 06:09 »
Vanha savolainen sananlasku vakka kantensa löytää,kai olisi tähän se "oikea" vastaus toi kaavio oli

enemmänkin huumoria.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #43 : 22.07.2013, 11:45 »
no eiku makuuhuonesubeilla!

Kyllä nyt pitäis sit samalla määritellä kaikkien vehkeet, makuuhuonesubien, truu-ja wannabemastereiden ja -dommejen, sekä truusubien, sekä miesten että naisten.
Kuka tekee kaavion?  :popcorn:

mä oon jo lupautunu tallentamaan sitä maastureiden validointitaulua, että mä voin sit sivuhommina tallentaa tämänkin! Queena, Pikkuinen? ;)

Joo, mulla on mittanauhoja vaikka minkälaisia. En tosin tiedä naisten mittaamisesta mitään, joku mies voisi olla avustajana. Pande syöttää sitten tietoja exceliin, ja nauraa huonoille tuloksille :). Näen jo mielessäni kutkuttavan asetelman...
Onko projekti edennyt?

turskakoru

  • Vieras
Vs: Mastereiden surkuteltavat pikku pippelit
« Vastaus #44 : 22.07.2013, 13:34 »
Vakiointi on kaikkien mittausten A ja O. Suosittelen mittauksen vakiointia +4 asteen vesihauteeseen.
  • lämpötila vakioitu
  • tuulen nopeus vakioitu [ei tarvitse huomioida jos mitataan veden alla]

Lisäksi yksittäinen mittaus kannattaa tehdä vähintään kolmoismäärityksenä. Tuolloin mittauksen tarkkuus kasvaa merkittävästi suhteessa toistojen neliöön: SEX = average/SQRT(n).

MP -mittojen jakauman  luulisi olevan vino, ainakaan tyypillinen Gaussin käyrä.
Tästä kannattaisi kunnon tilastoanalyysin jälkeen kirjoittaa kirja

"The Dick Curve - Master's Penises and the Wealth of Nations".