Kirjoittaja Aihe: Kinkyn kuolema  (Luettu 10249 kertaa)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #30 : 12.06.2018, 21:24 »
Haluatko sinä, että saat olla kinky myös silloin kun kuolema yllättää?
Otan osaa.

Omista ystävistäni sen verran, etteivät ne välitä seksuaalisuudestani paskankaan vertaa. Eivät puoleen, eivätkä toiseen.

Kun kuolemani koittaa, niin toivon, että minut tuhkataan ja heivataan kansainvälisille vesille Tallinnan ja Helsingin väliin. Laittomasti, toki.

Vastatuuleen.  ;D

emi~

  • Vieras
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #31 : 13.06.2018, 17:29 »
ymmärrän kyllä ihmisten toiveet omansa näköisistä,  yksilöllisistä ja perinteisistä poikkeavista hautajaisista tiettyyn rajaan asti. Mietin vaan, että mitenköhän realistista on esimerkiksi äkillisen ja yllättävän kuoleman jälkeen olettaa omaisten ja läheisten haluavan/kykenevän viettää jotakin iloista ja riehakasta puistojuhlaa, tai ylipäätänsä toivoa  että hautajaisiin ei tulla itkemään/suremaan, kun pääsääntöisesti ihmisten kuolema tuppaa surettamaan ja itkettämään. Kuulostaa lähinnä joltain elokuvalta, tai itse ainakin olisin liian herkillä moiseen.  :). Btw, oikeushammaslääkäri Helena ranta on puhunut paljon kuolleiden ihmisoikeuksista varsinkin sota-alueilla.. Niitäkin jonkun tulkinnan mukaan tulisi olla, vaikka  juridisesti ei kai vielä ole.

Nuppu

  • Vieras
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #32 : 13.06.2018, 19:07 »
Kuoltuani en ole enää mitään. Jokainen muistaa minut sellaisena kuin muistaa. Eri ihmisille olen edustanut hyvin eri asioita; ei kaikille niille puolilleni tarvitse hautajaisia järjestää. Hautajaiset ovat eläviä varten ja saavat tehdä omannäköisensä juhlat.   Nettifoorumeilla ei tarvitse muistella. Sellaisia syviä ystävyyksiä jotka olisivat vain netissä ei ole, joten sillä ei ole väliä.

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #33 : 15.06.2018, 16:39 »
Kun olen kuollut, niin olen kuollut. Tyhjä kuori vailla mitään inhimillistä, toki ihmisen ulkomuoto. En minä halua, että minua kinkynä muistetaan, en tosin, että vaniljanakaan. Kuolleena olemiseen ei kuulu mielestäni seksuaalisuuden ulottuvuus millään lailla. Seksuaalisuus on elävien leikkiä, kisailua, totista totta, ilon ja onnen lähde. Minä toivon, että minut muistetaan kokonaisena minänä. Ihmisenä, naisena, hyvän elämän eläneenä ihmisenä. Hautajaiseni tulevat olemaan minun näköiseni ja niissä ei ole yhtään hautajaisvierasta vaan hautajaisystäviä ja -kavereita. En ole koskaan ymmärtänyt termiä hautajaisvieras, läheisethän yleensä hautajaisiin kutsutaan. Ne kinkyt ja vaniljat ja kaikki muutkin siltä väliltä. Toki toivon, että vasta hyvin, hyvin pitkän ajan kuluttua. En ole vielä valmis  :)

Nick

  • Vieras
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #34 : 15.06.2018, 17:33 »
Hautajaiset ovat eloonjääneitä varten.




« Viimeksi muokattu: 17.06.2018, 23:13 kirjoittanut Nick »

scar

  • Vieras
Vs: Kinkyn kuolema
« Vastaus #35 : 03.07.2018, 03:00 »
Hautajaiset ovat eloonjääneitä varten.
Niin se kai on.

Olen tiiviimmin ja löyhästi ollut osa suomalaista "kinkyskeneä" n.8 vuotta. Tapaamistani kinkyistä 8 on kuollut tänä aikana.
Kaikki on itselleni tullut täytenä yllätyksenä ja siten järkytyksenä..vaikka en kenenkään kanssa ollut ns."sydänystävä".

Olisiko tällä foorumilla muuten mitään ideaa sellaiselle "hautausmaa"-osastolle,missä kukin voisi jättää halutessaan jäähyväiset tai miten uskookaan/on uskomatta?

Jokaisella lienee tapansa käsitellä tuota "eloonjääneen" surua-

Harvemmin tarvetta kuitenkaan taistella ja/tai kilpailla haudan päällä enää...