Kirjoittaja Aihe: Ero kumppanissa sukupuolen mukaan? Miksi Näin? Voiko ikä olla fetissi?  (Luettu 2815 kertaa)

Sami2501

Olen BI-seksuaalinen mies jolla on äärimmäisen erilaisia makuja deittailussa/ seksikumppaneissa. Aloitetaan naisilla; jos puhumme puhtaasti seksuaalisista kohtaamisista, niin lähes kaikenikäiset naiset ovat mahdollisia kumppaneita. Ottaen huomioon yleiset kauneusstandardit. (jotka vaihtelevat suuresti kulttuurien, ikäryhmien ja henkilökohtaisten makujen välillä.) Oletko samaa mieltä kuin minä?

Etsin naista, joka jakaa minun kinkini/fetissini, henkilöä joka on kiinnostunut samantyyppisestä kohtaamisesta ja ajatusmaailmat osuvat yhteen. Siinä tapauksessa huomaan miten fyysiset ominaisuudet jäävät osittain toissijaiseksi ja vastaava mentaliteetti / henkilökohtainen kemia voittaa päivän. Toki meillä kaikilla on omat ihanteemme mutta persoona vaikuttaa paljon ainankin minulla.

Sanotaan että etsit naista joka on kiinnostunut jakamaan fetissisi kanssasi, uskallan sanoa minulle saman mielisyys voittaa fyysisen kauneuden.  Jos löydän sellaisen naisen, joka haluaa hyväksyä ja haluaa minua sellaisina kuin olen, huolehdin paljon vähemmän siitä miltä henkilö näyttää. Kauneus, joka vastaa minun henkilökohtaisia makuja on  siinä vaiheessa pelkkä lisä. Fyysinen vetovoima ei ole merkityksetöntä mutta se on vain osa ihmisen viehätystä mutta jos haluaa olla naisen kanssa vakavassa suhteessa kanssani sitten se on erilainen peli. Sitten etsin (tiedän, että tämä kuulostaa ikävältä, mutta  ensimmäinen asia jonka näemme toisessa ihmisessä on heidän fyysinen olemus.) naista joka vastaa minun henkilökohtaista houkuttelevuutta ja sitä paljon puhuttua persoonaa. Olen ollut suhteessa, jossa nainen oli todella  kaunis, mutta pitkällä aikavälillä persoonallisuutemme eivät täsmänneet ja hajosimme. Kauneus ei takaa onnellisuutta, kuka tiesi? Persoonallisuus, se salaperäinen maaginen kemia.

Mitä ikä haarukkaan tulee mieluummin naiset ovat iässäni tai hieman nuorempina. Älä ota minua väärin; vanhempi nainen, joka tietää, mitä haluaa, eivätkä pelkää ottaa sitä, sytyttävät minut kuin viimeistapäivää mutta se  usein markitsee enemmän pelkästään seksuaalisessa suhteessa. Pointti on silloin kun on kyse parisuhteesta etsin jonkun ympärilleni joka miellyttää ja houkuttelee minua persoonallisuuden voimalla. Kinks ja kaikki seksuaalinen erikoisuus voivat tulla myöhemmin esille jos ollenkaan. Se mitä etsin kumppanissa riippuu joskus hyvinkin paljon onko kyseessä puhdas seksi sessio kumppanuus vai pitempiaikainen ihmisuhde? Miten sinä näet halujesi muuttuvan?

Seksuaalisesti olen tyypillinen top kaveri naisille. Koskaan ole ollut suhteessa vahvan dominoivan naisen kannsa, mutta minulla on hauska tunne jos persoonallisuutemme sopivat yhteen valtiatar voisi olla minulle taivaallinen ihmissuhde. Puhun henkilökohtaisen kemian yhteensopivuudesta täällä uudestaan ja uudestaan MUTTA misten kanssa koko tarina on  täysin eritavalla.

 En voi nähdä itseäni toisen miehen kanssa perinteisestä ihmis-suhteen merkityksessä. Etsin miespuolisia  kumppaneita seksi treffi sivustoilta ja vastaavista kanavista. Vahvasti keskittyen kinkeihin ja sessio pohjaisiin tapaamisiin. Olen miesten kesken vahvasti bottom, etsin miehissä kokonaan eri asioita kuin naisten kannsa , oli ideana sitten pitempiaikainen suhde tai sessio. Miehissä etsin itseäni selvästi vanhempia miehiä, 10 vuotta vanhempi minimi, 20-30 vuotta vanhempi kuin minä.  Ajatus seksistä  jonkun minun ikäiseni miehen kanssa ... ei kiitos ... elleivät he ole naisellisia  transsukupuoleisia tai CD tai jotenkin hyvin naisellisia miehiä. Seksisuhde nuoremman kanssa? Ajatus antaa minulle vilunväristyksiä ja en tiedä miksi. Se ei ole heidän fyysisestä kauneudestaan kiinni vaan iästään,  tykkään ikääntyneistä miehistä, vanhemmista miehistä  mutta miksi ikä on seksuaalinen tekijä minulle? Voiko ikä olla fetissi?

Ovatko muut, jotka haluavat vanhempia tai nuorempia kumppaneita ikä tärkeämpi mieltymys kuin fyysinen olemus?  Tai päinvastoin? En voi olla yksin täällä? Miesten osalta minulla on paljon vähemmän vakiintuneita mieltymyksiä fysiikkaan. En tunne houkutusta lihaksikasta karpaasia kohtaan mutta normaali vartaloinen vanhempi mies kiinnostaa minua paljon enemmän. Normaalia ehkä jopa pyöreitä vanhoja miehiä. Miksi valtava ero ruumiin tyyliin  miesten ja naisten välillä? Miksi naisten kanssa minä en kiinnitä ikään samalla tavalla huomiota?Onko muilla samanlaisia eroja haluissaan sukupuoleen nähden? Etsittekö erilaisia asioita riippuen onko kyseessä mies vai nainen? Miksi pidän nuorista naisista, mutta vastakohtana löytyy paljon vanhempia miehiä, jotka ovat houkuttelevia seksuaalisessa mielessä?  Miksi en halua deittailla miehiä lainkaan? Haluan seksiä heidän kanssaan mutta normaali parisuhde ei ole vaihtoehto minulle?

Maailmassa on tupatentäydeltä onnellisissa homo miehiä suhteissa ja en voi kuvitella sitä  minulle? Onko muitakin, jotka tuntevat samalla tavalla? Bi-seksuaalija  jotka haluavat deittailla vain yhden sukupuolen kannsa ja vain seksiä muiden kanssa? Olenko yksin tämän jakautumiseni kannsa täällä? Miksi haluan olla lähes täysin bottom/sub miesten kanssa, olla nöyryytettävänä miehille puhtaassa seksi suhteessa mutta naisten kannsa parisuhde tuntuu luontevalta mutta ei mitenkään miesten kannsa?

Miehet ovat minulle pääasiassa seksuaalista seuraa, joten pyrin löytämään miehiä jotka ovat yhteensopivia halunsa kanssa. Puhdasta seksiä miesten kanssa. Ei romantiikkaa, ei salaisia toiveita parisuhteesta, ei mitään moista. Miksi suuret emotionaaliset erot tarpeisiin sukupuolen mukaan? Miksi miehillä en välitä kovinkaan suuresti siitä, miltä he näyttävät niin kauan kuin olemme kink yhteen sopivia mutta naisten suhteen etsii paljon enemmän niin monilla eri tasoilla? Pidätkö tästä? Miksi pidän tästä? Onko muilla Bi-seksuaaleilla samanlaisia suuria eroja sen suhteen mitä hakevat sukupuolen mukaan? Miten olette setvineet tämän eron päässänne?

ofelia

On olemassa paljon ihmisiä joita kiinnostaa seksi molempien sukupuolten kanssa, mutta seurustelu rajautuu vain toiseen sukupuoleen. Ei taida olla kovin harvinaista edes. Termi tälle on käsittääkseni heteroflexible (tai homoflexible), jos kiinnostaa Googlella aiheesta.

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
On olemassa paljon ihmisiä joita kiinnostaa seksi molempien sukupuolten kanssa, mutta seurustelu rajautuu vain toiseen sukupuoleen. Ei taida olla kovin harvinaista edes. Termi tälle on käsittääkseni heteroflexible (tai homoflexible), jos kiinnostaa Googlella aiheesta.

Tai sitten vastaavasti heteroromanttinen biseksuaali :) En tiedä käsittääkö heteroflexiibeliys ihan tuota samaa.

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Ajatus seksistä  jonkun minun ikäiseni miehen kanssa ... ei kiitos ...

Hih, samaistun täysin. Meillä on oikeastaan hyvin samanlaiset mieltymykset. Itsekin pidän vanhemmista miehistä ja nuorista tytöistä. Ainoa ero on että mulla se menee taas niin päin että miesten kanssa olen valmis romanttiseen parisuhteeseen, mutta naisten kanssa olen kiinnostunut vain seksuaalisista kokeiluista. Naisille en myöskään ole kiinnostunut alistumaan. Määrittelen itseni heteroflexibleksi.

Mikä tulee ikään ja fyysiseen olemukseen, ja niiden tärkeyteen, mulle ne tukee toisiaan. Jos haluan vanhan miehen, en halua vanhaa miestä joka näyttää nuorelta. Tykkään rypyisyä, parroista, luonnollisista vanhenevan ihmisen kehoista, ne kiihottavat itseäni enemmän kuin lihaksikkaat / hoikat mallipojat. (Täysin fine jos joku tykkää) Uskon kyllä myös että ikä voi olla fetissi, välillä mietin että onko näin jopa omalla kohdallani.

Sami2501

Hymm, google-fu tutkimukseni avarsi termejä; heteroflexible ja homoflexible. Voin olla väärässä mutta jotenkin molemmat termit ajautuvat BI-seksuaalisuuden piiriin? Sama asia mutta hitusen eritelty asioita korostaen toisia? Eroteltu miten koet/haluat/luontaisesti koet romanttisen ja seksuaalisen kiinnostuksen kohteet sukupuolen mukaan? Mielenkiintoista.
Ajatus seksistä  jonkun minun ikäiseni miehen kanssa ... ei kiitos ...

Hih, samaistun täysin. Meillä on oikeastaan hyvin samanlaiset mieltymykset. Itsekin pidän vanhemmista miehistä ja nuorista tytöistä. Ainoa ero on että mulla se menee taas niin päin että miesten kanssa olen valmis romanttiseen parisuhteeseen, mutta naisten kanssa olen kiinnostunut vain seksuaalisista kokeiluista. Naisille en myöskään ole kiinnostunut alistumaan. Määrittelen itseni heteroflexibleksi.

Mikä tulee ikään ja fyysiseen olemukseen, ja niiden tärkeyteen, mulle ne tukee toisiaan. Jos haluan vanhan miehen, en halua vanhaa miestä joka näyttää nuorelta. Tykkään rypyisyä, parroista, luonnollisista vanhenevan ihmisen kehoista, ne kiihottavat itseäni enemmän kuin lihaksikkaat / hoikat mallipojat. (Täysin fine jos joku tykkää) Uskon kyllä myös että ikä voi olla fetissi, välillä mietin että onko näin jopa omalla kohdallani.

Ajattelen samalla tavalla hyvin pikälle, etsiessäni vanhempia miehiä toivon heidän näyttävän luontaisesti ikäiseltään. Vanhemmat mihet voivat olla todella haluttavia missä pääsenkin taas miettimään onko tämä mieltymys fetissi ja miten suoranaisesti se liitty haluuni olla alistuva osapuoli/bottom. Onko mies bottom sama kuin muuten vain alistuva mies persoona? Ovatko ne lähellä toisiaan, käyvät käsikädessä? Jos olisin top miesten kanssa etsisinkö enää samalla tavalla vanhempia miehiä vai olisinko kiinnostunut nuoremmista? Onko kiinnostukseni olla bottom vanhemmalle miehelle samantuntuinen halu kuin naisella joka kiihottuu vanhemmista miehistä?

Huvittavaa; naiselle koen olevani tasa-arvoinen kumppani joka haluaisi tuoda BDSM aiheita seksiin. Miehille olen selvä bottom mutta taas naiselle alistuminen on minulle myös selvä fetissi fantasia. Naisella alistuminen on fetissi mutta sama käytös miehen kanssa on luontaista minulle? Samahko asia mutta päälleen käännetty mutta hyvin eri tunnesiteet? Otatästäkin selvää.

Sivu nootina pakko mainita Pikkusaurusksen valloittava profiili peto.

Kiitoksia kaikille vastanneille, hyvää miettimis materiaalia.

Tinkerbell

Ajatus seksistä  jonkun minun ikäiseni miehen kanssa ... ei kiitos ...

Hih, samaistun täysin. Meillä on oikeastaan hyvin samanlaiset mieltymykset. Itsekin pidän vanhemmista miehistä ja nuorista tytöistä. Ainoa ero on että mulla se menee taas niin päin että miesten kanssa olen valmis romanttiseen parisuhteeseen, mutta naisten kanssa olen kiinnostunut vain seksuaalisista kokeiluista. Naisille en myöskään ole kiinnostunut alistumaan. Määrittelen itseni heteroflexibleksi.

Mikä tulee ikään ja fyysiseen olemukseen, ja niiden tärkeyteen, mulle ne tukee toisiaan. Jos haluan vanhan miehen, en halua vanhaa miestä joka näyttää nuorelta. Tykkään rypyisyä, parroista, luonnollisista vanhenevan ihmisen kehoista, ne kiihottavat itseäni enemmän kuin lihaksikkaat / hoikat mallipojat. (Täysin fine jos joku tykkää) Uskon kyllä myös että ikä voi olla fetissi, välillä mietin että onko näin jopa omalla kohdallani.


Minä samaistun taas tähän vahvasti :)

Pidän myös vanhemmista miehistä ja nuorista tytöistä.  Samoin naisen kanssa kiinnostaa vain seksi ja miehen kanssa pariudun. Tosin parisuhteessa suosin suhteellisen saman ikäisiä miehiä.

Vanhemmat miehet ja isot ikäerot miesten kanssa suuri fetissi, mutta naisen kanssa päinvastastoin pidän omaa ikäluokkaa edustavista ihanuuksista.

Olen myös samaa mieltä siitä, että ikä ja fyysinen olemus ja niiden tärkeys tukee toisiaan. Vanhemmissa miehissä kiinnostaa juurikin se miltä vanhempi mies näyttää enkä halua sitä mallipoikaa. Joo tietysti sisältö ja yhteiset mieltymykset merkitsee toki hyvin paljon...

ofelia

Tai sitten vastaavasti heteroromanttinen biseksuaali :) En tiedä käsittääkö heteroflexiibeliys ihan tuota samaa.
Tämä taitaa olla parempi termi, kiitos korjauksesta :)