Kirjoittaja Aihe: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys  (Luettu 7836 kertaa)

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #15 : 11.06.2018, 17:52 »

Ja ulkonäköpaineet. Olen kaunis ja ihan normaalivartaloinen, mutta kun nyt olen tutustunut tähän maailmaan, olen löytänyt kuvia vain 100% täydellisistä vartaloista. Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä? 😯

Katso minun galleria, ei ole 100% kroppaa eikä naamaa (mutta vientiä on )

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #16 : 11.06.2018, 17:55 »
Kas kun en osaa liittää lainauksia omaan tekstiin, meni kaikki lainauksen alle.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #17 : 11.06.2018, 22:58 »
Varmaan toi ulkonakökeskeisyys on enemmän ihmisen persoonasta kii ku siitä että miten kinky se on.

Sellanen mutu kuitenki on että yleisesti kinky jengillä avainasemassa on ensin se että, potentiaalinen kumppani tykkää samasta asiasta X kun ite ja vasta sitten tulee se fyysinen olemus. Toki, onhan fetissejä joissa ei paljo muuta sit ookkaa ku se fyysinen olemus.  :o

Itelle ei fyysinen olemus merkannu hevonvittuakaan aikasemmin, ainoa minkä "näki" oli se toisen pervous.
Vanhemmalla iällä oon nyt kehittäny, lähinnä varmaan suhteessa olon takia, viehtymyksen isoihin pyllyihin!  :love:

Eiku muute nyt jauhan paskaa.

Oon aina pitäny silmistä (ja arvista)  :o

Sitten taas miten suhde ja tunteet vaikuttaa "sessiotoimintaan" niin ei välttämättä mitenkään tai ihan vitusti. Riippuu näkökannasta.

Edelleen kultsin kaa (niinku se tuolla toteaa) tehdään vähän harmaanalueen sadistisia juttuja toisillemme mutta motiivit tehdä sitä on eri
kun jos siinä ois joku randomi Jaska Jokunen tai Liisa Möttönen "uhrina".

Kun kumppani on läheinen, motiivi on yhteinen eli kummatkin tykkää jutuista. Jos kumppani ois Jaska Jokunen, motiivit ois itsekkäitä.

Henkilökohtasesti mä oon huomannu että kaks asiaa on erilailla kun on nyt kumppani josta välittää.

Mä en enää tahdo laittaa mun kumppania pelkäämään, siis oikeasti pelkäämään mua ja se toinen on että mä en pysty enkä halua olla sadistisen aggressiivinen mun kumppania kohtaan, tää tarkottaa sitä kun "randomi" uhrin kanssa vois alkaa mopo lähtee käsistä ja toiminta alkaa menee siellä vähän oikeesti arveluttavassa.

Mutta ei toi oo mitenkään pois multa. Se täydentää toimintaa kun kummatkin tykkää.

En tunnusta, että musta on tullut inhimillinen, mutta hellät tunteet selättää vihan ja aggressiot any day.  >:D

Bottom line,

Ole mitä olet, tee miltä tuntuu.
Kuha oot rehellinen itelles.








LehA

Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #18 : 11.06.2018, 23:02 »
Lainaus
Miten normaali suhde toimii, jos mukana on rakkautta ja s/m leikkejä? Miksi m-miehet saavat tyydytystä, kun satuttavat ihmistä jota rakadtavat? Ymmärrän seksisuhteet erikseen, mutta sitä en täysin ymmärrä, jos mukana on rakkautta.

Satutettava pitää siitä, kiihottuu siitä. Satuttaminen on silloin miellyttämistä. Itse en tuon miehekkeeni kanssa toimi D/s-dynamiikalla ollenkaan, kun kumpikaan ei ole valtapelien perään, mutta meillä on rakkaussuhde ja molemmat satutamme toisiamme fyysisesti seksin aikana, koska nautimme siitä.  Puremme ja raavimme molemmat, lisäksi suosikkeja ovat kuristaminen, veitset ja veri. Piiskoilla emme leiki keskenämme olleenkaan. Eli kannattaa tutustua vaihtoehtoihin, kokeillakin jotain, mitkä voisi kiinnostaa. Sillä tavoin omat suosikit tulee vastaan ja pääset ehkä tämän maailman pyörteisiin. :)

Huomautuksena aloittajalle: Vaikka tässä ketjussa on puhuttu pääosin valta-asetelmista (D/s) ja kivusta, ne eivät ole BDSM:n koko skaala. Esimerkiksi omat suosikkini - puremisen ja raapimisen lisäksi - ovat sensation play ja teasing eri muodoissaan, joihin oleellisesti liittyy erilaisia bondage-kehitelmiä. Lisätietoa vaikkapa https://www.uberkinky.co.uk/essential-guides/sensation-play-guides/beginners-guide-to-sensation-play.html

Josefiina86

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #19 : 12.06.2018, 22:31 »
Kiitän kaikkia vastanneita. Huolet häiveni ainakin suurimmaksi osin 😊 Hienoa että on tälläinen mesta jossa saa kysellä tyhmiä ja saa silti asiallisia vastauksia 😊

Joutsen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 55
  • I aim to please
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #20 : 13.06.2018, 13:59 »
Kiitän kaikkia vastanneita. Huolet häiveni ainakin suurimmaksi osin 😊 Hienoa että on tälläinen mesta jossa saa kysellä tyhmiä ja saa silti asiallisia vastauksia 😊





Moikka! Jos sulla on Spotify ja ymmärrät englantia, niin suosittelen kuuntelemaan sieltä sellaisen podcasting kun BDSM 101. Se on siis Off the cuffs tekijöiltä ja 101. jakso. Siinä podcastissa kerrotaan bdsm perusjutuista ja etiikasta. Auttoi ainakin itseäni tosi paljon kun aloin ottamaan tähän elämäntapaan kontaktia  :)

Ansku

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #21 : 13.06.2018, 20:26 »
Ja vielä lisäys kuvista. Ne ovat poseerauksia. Niistä tulee itelle hyvä fiilis (IMO), kun näkee, että siitä pieruverkkareissa tarpovasta ränttänästä saa leivottua jotain kaunista kameran edessä. Eli suuremman luokan kusetusta, jos ajattelee niiden edustavan kyseistä ihmistä. Että lepo vaan. Tärkeintä on, että itse viihdyt nahoissasi, koska se tekee ihmisestä kauniin. :)
Muuten noi sun aiheet olikin keskustelussa aikas hyvin katettu. :)

Tervetuloa foorumille!

Horny Henry

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #22 : 19.06.2018, 00:11 »
Jos on pulleampi tyttö niin korsetti on aika hyvä ratkaisu puhumattakaan iho ongelmien piiloon laittamisesta nahalla ja lateksilla. Piiskaamiset yms menee piiskattavan ehdoilla aina.

Conf

Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #23 : 23.06.2018, 17:16 »
Mitään mikä ei itsestä tunnu sopivalta, kiinnostavalta tai haluttavalta ei tarvi tehdä. Valtaosa jengistä on ihan taviksen kokoisia ja näköisiä perustallaajia, joten ei kannata turhaan ressaa...

Keskustele kumppanisi kanssa hänen ja omista haluistasi ja jos sen jälkeen vielä löytyy yhteisiä juttuja niin testaamaan vaan. 

Rietas Merenneito

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #24 : 24.06.2018, 09:26 »
Kiva ketju! Minäkin olen skenessä uusi, mutta oman kumppanin kanssa ollaan kinkyilty parin vuoden ajan. Meillä on siis vakituinen suhde jossa on paljon rakkautta, ja seksipuolella sitten harrastamme villimpää menoa. Välillä myös vaniljaa.

Kuten tässä on jo kerrottu, niin satuttamisessa olennaista on juuri sen tuottama nautinto. Mieheni nauttii kivusta, kuten piiskaamisesta, nännien puremisesta ja munien potkimisesta. Seuraan erittäin tarkkaan, milloin hän sanoo turvasanan, jolloin tiedän lopettaa. Itse en saa fyysisestä kivusta kicksejä, mutta tykkään tulla sidotuksi, kevyesti läpsityksi ja "pakotetuksi" tekemään seksissä mitä mies tahtoo.