Kirjoittaja Aihe: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys  (Luettu 7832 kertaa)

Josefiina86

  • Vieras
Ihan ensinnäkin pahoittelen, jos kysymykseni ovat provoavia tai hölmöjä. Löysin tänne googlailtuani ja tämä vaikutti ainoalta paikalta, josta voisin saada asiallisia vastauksia.

Tapasin siis miehen, jonka kanssa todella synkkaa, hän on kaikin puolin sitä mitä haluan. Hän asuu hieman kauempana, joten emme ole vielä nähneet, mutta pitäneet jo hetken aikaa tiiviisti yhteyttä. Vaikuttaa siis oikein potentiaaliselta. Nyt minulle kuitenkin selvisi, että mies harrastaa s/m leikkejä. Hän kertoi myös, että "tavallinen" seksi ei juuri sytytä, voi sitä toki harrastaa mutta ei saa orgasmia sillä tavalla.

Itse olen siis (nyt täällä termeihin tutustuttuani) vanilja, tai niin olen ainakin kuvitellut. En kuitenkaan todellakaan mikään pimeässä peitonalla lähetyssaarnaajaa-tyyppi 😏 Omat kokemukseni s/m:n maailmasta rajoittuvat 50 shades-kirjoihin ja elokuviin ja Mr. Greyhin. Useasti kyllä kirjat ja leffar katsottuani olen fantasioitunut masturboidessani vähän rajummasta menosta.

Olemme jutelleet todella avoimesti seksuaalisista mieltymyksistä ja haluistamme, ja käyn ihan kuumana kun hän kertoo minulle juttuja. Minua hirvittää (ja samalla kutkuttaa) kuitenkin ensitapaamimen ihan hirveästi, koska en yhtään tiedä kuinka minun tulisi olla ja käyttäytyä. Sovimme, että kun aikanaan päädymme sänkyyn, käytämme vain silmämaskia ja käsirautoja. Kuinkahan kovaksi meno noiden kanssa voi mennä? En ole esim. ikinä harrastanut anaaliseksiä, ja jotenkin olen saanut käsityksen, että se "kuuluu asiaan". Mietin että olenkohan pettymys hänelle 😕

Ja ulkonäköpaineet. Olen kaunis ja ihan normaalivartaloinen, mutta kun nyt olen tutustunut tähän maailmaan, olen löytänyt kuvia vain 100% täydellisistä vartaloista. Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä? 😯

Jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa, otan mielelläni vinkkejä vastaan ja kuulen kokemuksia. Miten normaali suhde toimii, jos mukana on rakkautta ja s/m leikkejä?  En haluaisi miehestä luopua, koska hän tosiaan on saanut minut jutuillaan kuumemmaksi kuin koskaan ikinä 😏

Viimeisenä kysymys, joka varmasti ärsyttää ja pahoittelut siitä jo etukäteen. Kysyn,koska en aidosti ymmärrä. Miksi m-miehet saavat tyydytystä, kun satuttavat ihmistä jota rakadtavat? Ymmärrän seksisuhteet erikseen, mutta sitä en täysin ymmärrä, jos mukana on rakkautta.

Kiitos tuhannesti jos joku jaksaa vastata!


Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #1 : 11.06.2018, 14:53 »
Tämä foorumi oli sinulle hyvä löytö. Kannattaa lukea erilaisia keskusteluja ihan ajan kanssa ja tutustua aiheeseen. Kynkyilyä on hyvin monenlaista ja aiheeseen perehtyminen auttaa sinuakin varmasti ymmärtämään mitkä asiat kiinnostavat ja mitkä eivät.
Ulkonäkökeskeisyys on mielestäni huomattavasti suurempaa "vanilja-porukoissa" kun bdsm piireissä.

Ko80

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 272
  • Ai mitä sanoit haluavas?
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #2 : 11.06.2018, 15:00 »
Keskustelu ja molempien mieltymysten huomiointi vois olla sellanen mistä lähtee rakentamaan...
Vaniljaseksiin on helppo ryhtyä ilman sen isompaa keskustelua mutta luottamus ja avoin keskusteluyhteys pitää olla jos rautoihin ollaan laittamassa...

Tuosta satuttamisesta... omalla kohdalla en satuta satuttamisen takia, vaan satutan vain jos toinen siitä kiihottuu ja haluaa sitä. Siis ihan suoraan pitää sanoa se.

Peppuleikit ei sovi kaikille. Jos haluat pitää perseesi vain ulostamista varten niin sellaisena se pitää sitten pysyä...

Ja ei kukaa  ole täydellinen... on vain hyviä valokuvaajia 😂

Jersey

Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #3 : 11.06.2018, 15:06 »
Lainaus
Sovimme, että kun aikanaan päädymme sänkyyn, käytämme vain silmämaskia ja käsirautoja. Kuinkahan kovaksi meno noiden kanssa voi mennä? En ole esim. ikinä harrastanut anaaliseksiä, ja jotenkin olen saanut käsityksen, että se "kuuluu asiaan". Mietin että olenkohan pettymys hänelle 😕
Meno voi mennä niin kovaksi, kuin Sinusta tuntuu hyvältä. Edetkää rauhassa fiilistellen, sopikaa turvasanoista ja siitä miten hän huomioi sinut. Jos ei tunnu kivalta, niin sitten ei väkistin mitään hurjempaa. Seksistähän on tarkoitus nauttia juuri Sinulle sopivalla tavalla ja jos se ei tyypille kelpaa, niin sitten kannattaa tehdä jotain muuta.
Ei ole mitään tarkkaa laatikkoa, johon jokaisen kinkymmistä jutuista tykkäävän tarvisi sopia. On vain erilaisia ihmisiä, jotka harrastavat sitä mitä itse täydessä ymmärryksessä haluavat.
 
Lainaus
Ja ulkonäköpaineet. Olen kaunis ja ihan normaalivartaloinen, mutta kun nyt olen tutustunut tähän maailmaan, olen löytänyt kuvia vain 100% täydellisistä vartaloista. Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä? 😯

Kaipa niillä miehillä on erilaisia ihanteita, kuten vaniljoissakin. Jotkut tykkää erimuotoisista kuin toiset. Valkkaa sellainen mies, joka tykkää juuri sinusta ja josta sinä tykkäät.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #4 : 11.06.2018, 15:08 »
Oletan, että mies on nähnyt sun kuvan tai tietää minkä kokoinen olet suurpiirteisesti edes? Ja jos näin on, niin silloin ei ainakaan tartte ottaa ulkonäköpaineita.
Sitten on ihmisiä, joille kumppanin ulkonäöllä ei ole juuri mitään väliä, kunhan kemiat vaan klikkaa. Ja näitä ihmisiä mielestäni on kinkyilijöissä kuin vaniljavanukkaissa.
Ja sitten niitä joilla on tietyt tarpeet ulkonäöltäkin, mutta jotenkin olettaisin heidän tuovan sen heti ilmi. Varma en voi olla, kun itse kuulun tuohon edellä mainittuun ryhmään.
Joten jos koet epävarmuutta ulkonäöstäsi hänen silmissään niin keskustele asiasta :)

Ja on täällä eri kokoisia ja -näköisiä ihmisiä, ei kaikista kuvista vain kaikki näy..

Josefiina86

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #5 : 11.06.2018, 15:09 »
No tämä, ajattelinkin että kai tätä ihan tavallisetkin tyypit harrastaa. Eli voisin ajatella, että ihan samat säännöt pätee kuin vaniljasuhteissa-ja seksissä?

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #6 : 11.06.2018, 15:11 »
Silmämaskit ja käsiraudat ei vaikuta mitenkään menon "kovuuteen", voitte ihan hellästi rakastella pimeässä peiton alla niidenkin kanssa. Samoin johonkin sm:n vedoten ei kukaan voi vaatia anaaliseksiä. Toinen pitää siitä, toinen ei. Tämän(kään) otsikon alla ei voi kukaan keneltäkään vaatia mitään seksuaalisia tekoja, joita toinen ei halua tehdä. Kinkyleikit vielä enemmän kuin muut perustuvat aina yhteiseen sopimukseen ja ymmärrykseen (googlaa ssc eli safe sane consensual)
Jos katsot baarin kuvagalleriaa, huomaat että ihmisvartalot ovat myös hyvin moninaisia. En ole vielä törmännyt täydelliseen vartaloon.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #7 : 11.06.2018, 15:14 »
Lainaus
Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä?

Ei halua. Jokaisella on oma makunsa ja mieletymyksensä. Toiset tykkää hoikista, toiset muhkummasta.  Itse olen mallia lihapulla, mutta niin vain minäkin viehätän joitakuita, vaikka en tokikaan kaikkia. Oman kokemuksen mukaan näissä piireissä myös persoona vaikuttaa enemmän kuin vaniljamaailmassa, joka on yleisesti ottaen ulkonäkökeskeisempi. Näiden asioiden parissa täytyy tutustua toiseen aidosti ja rakentaa luottamusta, mikäli suhteen haluaa rakentaa.

Lainaus
Miten normaali suhde toimii, jos mukana on rakkautta ja s/m leikkejä? Miksi m-miehet saavat tyydytystä, kun satuttavat ihmistä jota rakadtavat? Ymmärrän seksisuhteet erikseen, mutta sitä en täysin ymmärrä, jos mukana on rakkautta.

Satutettava pitää siitä, kiihottuu siitä. Satuttaminen on silloin miellyttämistä. Itse en tuon miehekkeeni kanssa toimi D/s-dynamiikalla ollenkaan, kun kumpikaan ei ole valtapelien perään, mutta meillä on rakkaussuhde ja molemmat satutamme toisiamme fyysisesti seksin aikana, koska nautimme siitä.  Puremme ja raavimme molemmat, lisäksi suosikkeja ovat kuristaminen, veitset ja veri. Piiskoilla emme leiki keskenämme olleenkaan. Eli kannattaa tutustua vaihtoehtoihin, kokeillakin jotain, mitkä voisi kiinnostaa. Sillä tavoin omat suosikit tulee vastaan ja pääset ehkä tämän maailman pyörteisiin. :)

Huulipunahilkka

Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #8 : 11.06.2018, 15:18 »
Koitan vastailla nyt oman viestisi kanssa samassa järjestyksessä:
Itse olen vakituisessa parisuhteessa jossa on D/s (Dominant/submissive, eli valtasuhteita!) elementtejä aika paljon, enkä ole myöskään koskaan harrastanut anaaliseksiä. Kuten melkein kaikki muutkin asiat bdsm-suhteissa, anaaliseksi on asia josta voidaan sopia ja kannattaakin puhua aiheesta etukäteen rehellisesti! Kannattaa miettiä myös omaa suhtautumistasi asiaan ja että oletko mahdollisesti halukas kokeilemaan kyseistä asiaa.

Itse koen olevani ihan nätti ja itsellänikin on ehkä hieman ylimääräistä. Ketään asia ei ole koskaan haitannut, enemmänkin päinvastoin. Esimerkiksi suurehkot tissini ovat saaneet paljon positiivista huomiota! Kuvissa usein on ”mallinnäköiset” ihmiset yliedustettuina, mutta kinkyihin tutustumalla ja tapahtumissa käymällä huomaa todellakin, että kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset ihmiset tätä harrastavat ja seuraa löytävät. Ymmärrän todella hyvin ulkonäköpaineet, mutta itselläni ainakin on kinkypiireissä paljon vähemmän epävarmuutta omasta kehostani.

Itse siis olen kinkysuhteessa, jossa on kaikki ”normaalin” parisuhteen elementit, eikä rakkautta todellakaan puutu. Sekin on täysin sopimuskysymys, haluaako bdsm-elementtejä tuoda lainkaan makuuhuoneen ulkopuolelle.

Oma mieheni omaa sadistisia piirteitä ja saa mielihyvää tuottaessaan minulle fyysistä kipua. Meidän suhteessamme kyse on hyvin vahvasti vallankäytöstä. Itse olen tosin masokisti, eli saan mielihyvää vastaanottaessani kipua. Kyseessä ei siis ole kokonaan satuttaminen, vaan  nimenomaan mielihyvän tuottaminen. Tämän takia osapuolien yhteensopivuus on todella oleellista. Mikäli et itse saa kivun vastaanottamisesta mielihyvää, on asiaa varmasti hankala ymmärtää.

Onnea parisuhteeseen! Muista kuitenkin kuunnella itseäsi, jos et halua s/m seksiä, niin silloin on parasta olla itselleen ja kumppanilleen rehellinen. Voi toki olla että löydät itsestäsi aivan uusia puolia! Muiden miellyttäminen ei ole koskaan tärkeämpää kuin oma hyvinvointisi. Jos tulee vielä esim. kysymyksiä, joita et halua avoimesti foorumilla kysyä, laita rohkeasti viestiä!

DareDoll

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #9 : 11.06.2018, 15:27 »
Kyllä minusta täältä on seuraa saaneet ihan kaikenkokoiset ja -näköiset naiset, itse asiassa olin yllättynyt ekoissa miiteissä ja bileissä kuinka paljon ylipainoisia naisia skenessä on (ketään yhtään vähättelemättä tai nimittelemättä millään lailla).

Muutenhan sinä itse määrittelet sen, millaista seksiä haluat kokeilla. Kannattaa tavata aina ensin muissa merkeissä kuin suoraan seksihommissa,ainakin jos yhtään arveluttaa. Kaikki nämäkin leikit perustuu molemminpuoliseen suostumukseen, ja yhteistyössä kokeilemalla selviää mistä tykkää ja mistä ei.

Josefiina86

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #10 : 11.06.2018, 15:35 »
Kiitos kaikille vastauksista! Ei ole siis mitään sääntöjä vaan kaikki tyylillään 👍 Mitä eroa on master ja dominant-termeillä? Tarkoittaako master sitä että juttuja tehdään seksin ulkopuolellakin, esim. päätetän toisen puolesta asioita, ja dominant että dominointi rajoittuu petipuuhiin?

kuplamuovi

Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #11 : 11.06.2018, 15:48 »
sanoisin että tässä ketjussa https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=20339.0 on aika hyvin pohdintoja siitä mitä eroa termeillä on :)

Tuli

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #12 : 11.06.2018, 16:28 »
Ihan mahtava juttu, että löysit tänne.

Kinkyseksissä ei ole olemassa mitään kirjaa, josta voisi katsoa, että nämä asiat kuuluvat juttuun ja nämä eivät. Seksinharrastamiseen kuuluu kinkyillä tasan tarkkaan ne asiat, joita molemmat haluavat. Jos esim. dominoiva tekee asioita, joita alistuva osapuoli ei halua kokea, se ei ole seksiä vaan vallan väärinkäyttöä ja mahdollisesti raiskaus. (Jätetään tässä kohdassa nyt suostumuksellinen pakottaminen väliin, koska se ei ole niitä asioita, joista kannattaa aloittaa.)

Jos siis et halua esim. anaaliseksiä, niin sitten viestit selkeästi rajasi ja toisen pitää tätä kunnioittaa. Sama koskee niitä käsirautoja tai mitä tahansa muuta.

Toisaalta ihmisen luotettavuudesta ei aina tiedä ennen kuin tähän on tutustunut ja ehkä seksiäkin ehtinyt harrastamaan monia kertoja. Tästä syystä kannattaa harkita tarkkaan haluaako antaa itseään sitoa ensimmäisellä kerralla niin, ettei itse pääse tilanteesta pois. Jos se toinen ei ollutkaan kiva ja sinun rajojasi kunnioittava ihminen, voi tulla aika ikävä tapaaminen.

Kinkyseksi on ihanaa ja avaa valtavan joukon uusia mahdollisuuksia. Toivottavasti pääset turvallisesti kokeilemaan ja löydät juuri sinulle sopivia kiihottavia tapoja leikkiä.

tiikki

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #13 : 11.06.2018, 16:42 »
Kiitos kaikille vastauksista! Ei ole siis mitään sääntöjä vaan kaikki tyylillään 👍 Mitä eroa on master ja dominant-termeillä? Tarkoittaako master sitä että juttuja tehdään seksin ulkopuolellakin, esim. päätetän toisen puolesta asioita, ja dominant että dominointi rajoittuu petipuuhiin?

Termit tarkoittavat aina eri asioita eri henkilöille, kannattaa yleensä loppujen lopuksi varmistaa toiselta osapuolelta mitä ne tarkoittavat hänelle.
Ja se on aina henkilöiden välinen sopimus miten antaa toiselle valtaa, sitä voivat molemmat osapuolet rajata ihan kuinka haluavat ja aina mennään sen mukaan mikä on tiukin rajoitus.

ps. käsiraudat eivät kuulosta fiksulta, koska yleensä niiden turvallisuus ei ole yhtä hyvä kuin hyvien köysien, nahkakahleiden tai minkä tahansa muun kanssa jotka eivät pääse vahingossa kiristymään ja voi helposti tuhota turvallisesti ilman riskiä kahlitulle (EMT-sakset, rälläkkä kaukana ihosta tms...) jos avaaminen ei onnistu.

NeitiM

  • Vieras
Vs: Vanilja ja kinky sekä ulkonäkökeskeisyys
« Vastaus #14 : 11.06.2018, 17:43 »
En tiedä osaanko vastata mihinkään, mutta jotain ajatuksia voin antaa. Mutustele, jos osaat mutustella. Älä ota tekstiäni täytenä toteena, älä muitenkaan, vaan mikä sopii ja tuntuu istuvan sinulle...


Olemme jutelleet todella avoimesti seksuaalisista mieltymyksistä ja haluistamme, ja käyn ihan kuumana kun hän kertoo minulle juttuja.

Rauhoitu. Mielikuvituksesi käy ylikierroksilla. Sieltä ei tule täydellinen herra vaan junttimies. Ajattele mieluummin näin päin, koska siten voit olla paljon iloisempi ja onnellisempi, jos kuvitelmasi ovat olleet vääriä. Muuten koet rajun pettymyksen ja silloin haluat löytää hänestä syyn miksi _sinun_ pitäisi pitää hänestä. Et antaisi anteeksi itsellesi, että olet leijunut pilvissä. Parempi pettyä kuin huijata itseä (ja pakottaa pitämään hänestä).

Lainaus
Sovimme, että kun aikanaan päädymme sänkyyn, käytämme vain silmämaskia ja käsirautoja.

Kuinka pian on pian? Toivon ettei ensimmäinen, toinen eikä kolmaskaan tapaamiskerta. Mitä enemmän tapaat sitä enemmän saat hänestä irti. Näet kuinka pitkä piimäinen hän on, vai onko hänellä lainkaan rautaiset hermot tai kilahtaako helposti. Ajatteleeko hän oikeasti sinun parasta ja vain sinua - muutenkin kuin vain sitä kantamaasi pillua. Miehet osaavat vietellä kirjoituksin ja puhein - osaatko olla heti antamatta? Osaatko tutustumisen salat? Osaatko pitää hauskaa (miehellä  :)) )?

Jos hän ajattelee vain sessiota ja ajattelet vain sitä, niin tulet pettymään itseesi... Ystävyys ja suhde rakennetaan muihin perustuksiin kuin seksiin.

Lainaus
Kuinkahan kovaksi meno noiden kanssa voi mennä? En ole esim. ikinä harrastanut anaaliseksiä, ja jotenkin olen saanut käsityksen, että se "kuuluu asiaan". Mietin että olenkohan pettymys hänelle 😕

Mieti itseä. Haluatko anaaliseksiä vain koska muut sitä tekevät? Kokeile kokonaan laittaa dildo anaalin liukkarin kera ja mieti miltä se tuntuu. Haluatko sitä? Muista suolihuuhtelu paitsi jos tykkäät paskasesta nakista.

Et ole pettymys, jos sanot ei anaaliseksille. Olet virkistävä poikkeus ja omapäinen ja se on aina hienoa se, että osaat laittaa rajat miehen toiveille!  ^-^

Lainaus
Ja ulkonäköpaineet. Olen kaunis ja ihan normaalivartaloinen, mutta kun nyt olen tutustunut tähän maailmaan, olen löytänyt kuvia vain 100% täydellisistä vartaloista. Haluaako m-miehet vain täydellisiä naisia vai kelpasko heille tavallinen kaunis nainen, jolla on kauniit kasvot mutta ehkä vähän ylimääräistä pyllyssä ja reisissä? 😯 

Se "vähän ylimääräinen" on vain sun korvien välissä. Sulla tuskin on ylimääräistä. Kuten kerroit, olet kaunis ja normaalivartaloinen, joten olet fantastinen nainen  ^-^

Spice Girl - Too much
https://www.youtube.com/watch?v=_4VoZ6afztc