Kirjoittaja Aihe: Kinky kaupunkijuhannus Club X:llä 22.6: Saunaa ja selkäsaunaa - vihtaa ja vitsaa  (Luettu 8518 kertaa)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Noni, oli aika jees  ;D Käsi vähän tärisi ekan piiskauksen jäljiltä (ja kiva että oli lisävälineitä lainata!), mutta onneks oli muumilimpparia mukana. Kiitos piiskatuille! Kiva oli nähdä tuttuja ja saada pari nikkiä taas kohdalleen (en ehkä ens kerralla muista teitä vielä kuitenkaa :I ). Olipa kiva ylläri, että yöllä sai kakkua!  :love:

Also: rakastan miun uusia Berliini-leluja... pesismaila ja painava nahkalätkä  :love:

Tuli

  • Vieras
Olipa aika kivaa. Muutama ihminen pääsi taas kokeilemaan hypnoosia ja muutama nick sai kasvot.

Club X

  • Vieras
Suurkiitos kaikille bilettäjille, olipa mukava juhannusaatto! Ihmisillä oli hyvä fiilis, vihdat on riekaleina, samoin joidenkin takamukset. Uusia kasvoja ja ihania ihmisiä - kiitos kaikille, nähdään taas Club X:llä!

Club X -tiimi

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria

Koulumestari

  • Vieras
Joo mä kanssa vielä, ainakin: Monikin nick sai kasvot, ja kaikille Staffin ihmisille isot kiitokset taas järjestelyistä, joka luo

sellasen iisin relax-ilmapiirin! En nyt paremmin osaa, mut tuollaista. Next Time!!

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Voi että...mun olohuone on löytynyt! Harmi vain, että se on väärässä kaupungissa... Mun edellisen kinky-kotini jätettyäni kokonaan toiseen maahan olen kaivannut jotain pesältä tuntuvaa olohuoneen jatketta tilalle. Sellaista paikkaa, missä olisi hyvä olla, rento tunnelma ja hyvä hengittää. Eilen tajusin, että se on nyt tässä. Todella hieno tunne!

Club X  :love: Kiitos eilisestä erityisesti Motormanille, mutta myös muille tiimiläisille! Kiitos avoimesta ja sydämellisestä tavastanne kohdata ihmisiä! Tuli todellakin tervetullut ja lämmin olo, muuallekin kuin pakaroihini. Koitan päästä toistekin.

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Mä en ylpeenä ihmisenä oikein osaa sanoa kiitos, mutta yritän opetella :D

Hyvä meno, mukavaa ja avoinmielistä porukkaa, loistava soittolista, hieno juhannus :3 Tänne on kyllä ilo tulla. On tervetullut olo. Tattikset uusille tutuille ja kiitos kehuista ja huomiosta ;)