Kirjoittaja Aihe: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"  (Luettu 7392 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #15 : 04.11.2018, 16:12 »
Koskaan en ole ollut millään deittipalstalla vakavissani. Kerran laitoin semmosen hassun ilmoituksen ja se poiki omasta mielestäni yllättävän paljon positiivista palautetta. Tämä siis ennen kun tajusin että se vanilja maailma ei ole minua varten.
Tänne Baariin rekattuani olen saanut semmosen määrän viestejä etten olisi voinut kuvitellakkaan. Ilmeisesti "markkina arvoni" onkin täällä korkeampi. Valitettavan moni viesti on ollut lähes identtisiä aloittajan viestien kanssa. Vaikka en edes hae parisuhdetta niin uskomattoman moni sitä olisi jopa vaatimassa.
Alkuun jopa vastailin kaikille, mutta kun viesteissä alkoi olla vaatimuksia olla heti valmiina tietyssä asussa ja asennossa niin siihen loppui kärsivällisyyteni. Uskomattoman monelle alistuva nainen on kokoelma reikiä eikä muuta.
En ole kuitenkaan menettänyt muuta kun ehkä aikaani, oppinut sitäkin enemmän. Arvostan itseäni omana itsenäni, omaan tietyt periaatteet joiden perusteella elän elämääni.
Etsijänä kun skenen piirissä olen niin sitä on hyvä jatkaa, aina löytyy jotain.
Sen voin sanoa etten ole koskaan, missään tilanteessa tai sosiaalissa kontaktissa tavannut näin paljon mahtavia ihmisiä kun näissä Baarin ympyröissä.

vila

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #16 : 04.11.2018, 17:19 »
Ehkä "ota huora suihin"-tyypit etsivät juuri nimenomaan sellaista naista, joka saa kiksinsä kun alistuu täysin tuntemattomalle ihmiselle. 99% kerroista ei toimi, mut ehkä se yksi prosentti sitten on täydellinen match. Onhan sellaisia ihmisiä. Näissä on aina vähän se, että toisen äklötys on toisen fetissi.

Ansku

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #17 : 04.11.2018, 23:58 »
Hyvä kirjoitus!
Jotenkin tuolla deittipalstallakin viuhuu nyt sellainen "tilaa suni"-meno. Muistakaa myös turvallisuus. Jos alkaakin ahdistaa, pitäisi poistumismahdollisuus olla aina.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #18 : 05.11.2018, 01:19 »
Kyllä näitä viestejä tulee toisinpäinkin. ”Komenna mut polvilleni ja nussi mua nyrkillä/sormilla/jaloilla/dildolla suuhun, perseeseen, kainaloon, korvaan jne” -sisältöisiä viestejä on tullut paljon. Vaikka sitä alistuvaa aina oikeassa tilanteessa kunnioitan niin kyllä se kunnioitus on ansaittu olemalla ihminen ensin. Ja miksi alistuva komentelis, ei oo sen tehtävä koskaan.

Mutta eipä tätä ketjua varmasti ne toppahatut lue, joille tämän aiheen kaltainen kanssakäynti on vaikeaa.
Jokaisen ”saaminen” olis niin paljon helpompaa, kun edes osaisi kirjoittaa pidempiä lauseita. Sen sijaan, että kysyis imeekö huora kyrpää vois sanoa, että tykkää verbaalisesta alistamisesta ja suuseksin vastaanottamisesta, tykkäätkö sinä? Tai aloittaa keskustelun kohteliaammin, kertoa vaikka itsestään jotain. Tai kysyä jotain mikä ei liity seksiin millään lailla. Ei oo ihan kauhee vaiva, jos omaa edes jonkinlaiset sosiaaliset taidot.

scar

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #19 : 05.11.2018, 14:07 »
Mauje kirjoitti
Lainaus
  Jostain syystä siis jotkut kokevat liian vaikeaksi olla ihan normaalin kohteliaita ja ystävällisiä kanssaihmisilleen, tai edes asiallisia. Milloin milläkin perusteella. Toistuvasti.
Pistämättömästi sanottu,niin lainaan.
Jos on saapasfetissi,niin tuskin ensimmäisenä kannattaa todeta ihmiselle,jota ei tunne,että"nuole mun saappaita- Eiköhän tuossa tule ensimmäisenä tunne typeryydestä kuin mistään fetissistä.

Ylipäätään luulisi,että ihan juuri ensinnäisenä ei oteta seksiä puheeksi tuntemattoman kanssa. Sehän voi vaikks haukata siitä kikulista palan pois,mistä tietää  :D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #20 : 05.11.2018, 14:40 »
"Olen mies en pelkkä kanki!"

Viikonlopun kännikeskustelussa samaa asiaa eri aspektilta.

Herra X (Minä) oli työmatkalla Suomen porttolassa (Tampereella).
Saman illan aikana kolme eri kypsään ikään ehtinyttä naisoletettua tuli ehdottelemaan tuhmia.

Kaikille tuli sanottua ei, koska on jotain jotain mihin uskon enemmän kuin parin tunnin hikiseksisessioon.

Jostain syystä haasteellisin naisoletettu, ei edes tupakanmittaisen parisuhdestatusselittelyn jälkeen, ollut varmaan kuullut kunnolla
koska sama naisoletettu tuli vielä tämänkin jälkeen ahdistelemaan avutonta parisuhdeeläjämiesoletettua.

Kylläpä vitutti.

Miksi ?

Lähinnä koska parisuhdeeläjämiesoletettu ei ollut itse kiinnostunut pelehtimään naisoletettujen kanssa ja vaikka tämä
tehtiin selväksi ei kunnioitettu sitä mikä on parisuhdeeläjämiesoletetun mielipide asiasta.

Mutta.

Jos sama olisi tapahtunut joitakin vuosia sitten, ei ehdotuksia olisi tullut kolmelta, koska ensimmäinen olisi ollut
hotellillani leikkimässä pumpattavaa päällyspatjaa.

Joten.

Onko osittain niin, että muiden ehdottelut ovat suhteessa siihen mikä on oma mielentila vallitsevassa ajankohdassa ?

Useampikin henkilö tältä foorumilta, jotka kovasti ottavat kantaa lähestymisiin epäkorrektilla tavalla, voisivat lukea omia
postauksia / viestejään muutamien vuosien takaa.

Ehkä se on niin, että maailma ei muutu, vaan me jokainen yksilöinä.

t.

Ex-Kanki.

ps.

Mikä on korrekti tapa sanoa naiselle ei, siis "Suksi nyt vittuun senkin nauta!" -lisäksi, niin että se menee jakeluun ?

 :o

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #21 : 05.11.2018, 16:00 »
Luottaisin edesmenneen mestarin sanoihin
https://www.youtube.com/watch?v=9wdDN55n5n8

scar

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #22 : 05.11.2018, 18:35 »
Stoge kirjoitti:
Lainaus
Onko osittain niin, että muiden ehdottelut ovat suhteessa siihen mikä on oma mielentila vallitsevassa ajankohdassa ?

(Pahoittelut,ettei jaksa tällä kapulalla tehdä kunnon lainausta)

Jos itseään miettii,niin osittain noin varmasti. Elämänkokemus kyllä muuttaa ajattelua. Jokaiben toimii niinkuin parhaaksi näkee ja mikä tuntuu "oikealta" . Joskus tuntui väärältäkin,mutta silti hakkasi päätään petäjään. Tarpeeksi kauan kun lyö,ehkä muuttuu aivokemia tai jotain ja ymmärtää enää olla hakkaamatta.
Silti,onko järkeä elää,jos ei anna ihmisille ja itselleen mahdollisuutta ns.onnellisempaan elämään..
Sinä olet sen löytänyt kumppanisi kanssa ja ei vissiin hirveästi harmita,arvelen :D

Mua harmittaa,että huonot kokemukset on pilannut niin paljon. Toki myös muita seikkoja on ,kuten loppuunpalaminen ihmisten kanssa.

Sukupuolisidonnaisuudet- niistä stereotypioista kissanviikset..

Taidan stopata tähän ;D

Anuna

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #23 : 05.11.2018, 18:56 »
Oman lyhytaikaisen kokemuspohjaisen tutkimuksen perusteella epäilen, että baarissa on jonkun verran miehiä, jotka eivät ole niinkään s/d-ihmisiä vaan haluavat vain pillua. Ja olettavat että subit innostuvat päällekäyvästä käytöksestä.
Ja samaisen lyhyen kokemuspohjaisen tutkimuksen perusteella väitän että todelliset Domit ovat fiksuja herrasmiehiä.

Laraneiti

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Pian nelikymppinen sub Pirkanmaalta!
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #24 : 07.11.2018, 09:51 »
Näin aloittelijana oon huomannut kans, että moni lähestyy täysin sopimattomilla viesteillä. Vaikka kuinka on noviisi ja tarvitsee ohjausta, ei se tarkoita että on valmis palvelemaan kaikkien haluja, tai valmis lähettämään itsestään kaikenlaisia kuvia runkkumatskuks.
Jos ja kun joskus jonkun kanssa päätän alkaa johonkin, niin vaadin tulla nähdyksi myös ihmisenä, en pelkkänä lihanpalana. Toisille ehkä sopii tulla pompotelluksi monen ihmisen taholta, mutta itselleni riittää se yksi, joka saa sitten haluamansa.

ToyMaster

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 62
  • Olen jotain.. erinlaista
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #25 : 13.11.2018, 01:58 »
Me olemme kaikki ihmisiä.

Domina olen itse törmännyt tämän ilmiön hejastuksiin tavatessani uusia pari ehdokkaita. Aluksi luulin itseni olevan joko täysin 'sokea' tai muuten vain vaajakki, kun toistuvasti minun suuhuni pistettiin vastauksia mitä en edes ehtinyt hahmottaa tai rajoituksia komenneltiin siltä täältä ja tuolta.

Ilmeisesti näitä epäsopivia parituksia tapahtuu usein. Harmi ja ikävä.

Tsemiä, ei me kaikki sellaisia olla.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #26 : 13.11.2018, 07:24 »
Ymmärrän hyvin että tuollainen tuntemattoman käskytys jo ennen tapaamista on kivaa joittenkin mielestä mutta itse en sais tuollaisesta mitään.
Tutustumisvaiheessa on omalla kohdallani vain Mies ja Nainen joilla on yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Treffatessa sitten jos tykkään myös näkemästäni ja kuulemastani niin kerron hyvin selvästi Naiselle että haluan hänestä narttuni  >:D.
Silti kyseessä on vain Mies ja Nainen jotka yhdessä pitää hauskaa  :P

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #27 : 13.11.2018, 11:06 »
Hyvä ja pohtimisen arvoinen kirjoitus, kiitos siitä Perhis.

Itsellekin on kertynyt omakohtaista kokemusta mielenkiintoisista viesteistä postilaatikossani. Hyvin usein myös en edes vastaa ihmisille jotka eivät osoita perus käytöstapoja ottaessaan yhteyttä. Hyvin usein saattaa unohtua ihmisarvo ja toisen ihmisen tunteet puolin ja toisin kuten jo kirjoitetuista kommenteista hyvin on tullut esille.

Onneksi enemmän kuitenkin tuntuu olevan niitä ihmisiä joille on tärkeämpää saada toiseen ihmiseen edes jonkinlainen kontakti ennen kuin ruvetaan laukomaan minkäänlaisia suoria tai epäsuoria ehdotuksia. Etenkin jos haussa siis on jotain muuta kuin pelkkä nopea sessio.

ametistiaurinko

Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #28 : 13.11.2018, 12:46 »
99% kerroista ei toimi, mut ehkä se yksi prosentti sitten on täydellinen match. Onhan sellaisia ihmisiä. Näissä on aina vähän se, että toisen äklötys on toisen fetissi.

Näin juuri. Olen pyrkinyt ajattelemaan, että kaikenlaisten ehdotusten tullessa ne eivät määrittele minua millään tavalla. Hakuammuntoja vain jossa kokeillaan tärppääkö.

Piilukko

  • Vieras
Vs: "Olen ihminen, en pelkkä alistuva"
« Vastaus #29 : 23.11.2018, 09:05 »
Mutta hyvin usein kyseessä ei ole fetissi, vaan pelkkä laiskuus, ja haluttomuus tai kyvyttömyys nähdä toista kokonaisena ihmisenä.