Kirjoittaja Aihe: Käyttäytyminen miiteissä?  (Luettu 11299 kertaa)

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #15 : 01.07.2018, 12:44 »
Jodel ja muut anonyymit alustat on melkoisia trollihautomoita. Turussa päivystää sinnikäs trolli, jonka mukaan yhdistyksen tapahtumissa käy pelkästään 50+ setämiehiä. Tämänkin energian kun saisi käytettyä johonkin mielekkääseen touhuun.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 409
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #16 : 01.07.2018, 16:34 »
Niissä miiteissä missä mä oon käynyt (PoVi, Vaasa, Tampere, Vantaa) en oo huomannut mitään tuollaista. Tuntuu, et noitten viestien postaajat on niitä skenen ulkopuolella olevia "setämiehiä", jotka tekee niin kuin noissa viesteissä sanotaan...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #17 : 01.07.2018, 17:19 »
Toki jos kirjottaja olisi niin vanha että olisi eksynyt " 80 luvun " bileisiin tarina oli pitkälti totta järjestäjinä pari naista loput siitten enemmän ja vähemmän setämiehiä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #18 : 01.07.2018, 17:26 »
Maailmaan mahtuu näitä hevosmiesten tietotoimiston juttuja. Ei siinä mitään.
Ne vaan eivät oikein kuvaa todellisuutta. Ja olen saanut huomata, että tässäkin yhteisössä on niitä panettelijoita ja mustanmaalaajia. Puhumattakaan yhteisön ulkopuolella. On niin helppo anonyyminä kirjoittaa yhtä sun toista.

En tiedä muiden kaupunkien piireistä, mut Rieväkylässä on yhtälailla setä miehiä kuin tätejäkin. Kummallekin kelpaa subit yhtälailla, mut hyökkäävää päällekäyntiä en ole havainnut. Mitä nyt aikoinaan yksi subi osoittaa äärettömän selvästi halukkuutensa tehdä lähempää tuttavuutta miittiin saapuneen ensikertalaisena Domin kanssa. ;)

Pip

Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #19 : 02.07.2018, 05:09 »
Maailmaan mahtuu myös näitä ahdasmielisiä, jotka eivät ole omissa miiteissään koskaan tällaista tavanneet. Ehkä kyse on siitä, että suljetaan silmät ja hymistellään vaan osallistujakunnan määrän lisääntymisestä.

Majavamiittiä aloitellessani siellä kyllä kulki jos jonkinlaista "reunoillakulkijaa" jotka eivät halunneet olla julkisesti tekemisissä kenenkään kanssa, mutta hyvinkin hanakasti ottivat yhteyttä aloitteleviin sub -orientoituneisiin naispuolisiin. Näistä kyllä kuulin jälkikäteen, joten tykittäkää vaan mua toisen käden tiedon jakamisesta.

Tuo, että ensikertalaisia yritetään saada mahdollisimman nopeasti osallistumaan subin ehdotuksesta kolmen kimppaan on hyvinkin erään palstallakin hyvin tunnetun masterin käsikirjoitusta ja tekee sitä täällä ilman omaa nikkiään.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #20 : 02.07.2018, 17:00 »
Arvostan, että miittikulttuurista puhutaan avoimesti ja läpinäkyvästi.

Omalla kohdalla on ehkä käyny tuuri tai sitten joillain käyny paska tuuri, koska omalle kohdalle ei ole pk-seudun miiteissä osunut tökeröä käytöstä. En siis ainakaan muista. Mikkelin miiteissä taannoin oli hyvä laatu ja vähän väkeä, ei tökeryyksiä :D Thirsty Scholarin miiteissä on ollu paljon väkeä (mitä olen harvakseltaan käynyt), mutta en ole ahdistelua kohdannut. Playmeetissa Club X:lla oli jees-meininki ja samoin littlemiitissä siellä. Kävelymiiteistä olen jäävi sanomaan, mut hei ainaki koirani on aina ollu tosi iloinen ja varmasti ahdistellut kaikkia vuorollaan.

Liekö nuo jotkut huutelijat sellaisia, jotka haluavat napata ne kivat ujot saaliit itselleen skenen mainetta mustaamalla? Kukapa tietää. En myöskään kyseenalaista sitä, etteikö niitä kusipäitä olisi skenessä. Tietysti on, ja avoin puhe auttaa pitämään ilmiöitä kurissa.

scar

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #21 : 02.07.2018, 19:19 »
Joku edellä jo sivusi omaa ajatusta ja lisään risun kekoon.
Kaikkialla ihmiset riitelevät ja haluavat riitelykavereita. Vaikka olisi kuinka rauhaa rakastava ja sitä hakeva, mutta yrität olla isommassa yhteisöissä, joku suuttuu aina.
Aikoinaan monet on raivostuneet minulle ja on ollut muuta käsittämätöntä.
Jos osallistuu, on varauduttava pahimpaan. Jos ei paha kohtaakaan,on se plussaa.
Tästäkin joku suuttuu varmaankin :D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #22 : 03.07.2018, 14:57 »
Jodel ja muut anonyymit alustat on melkoisia trollihautomoita. Turussa päivystää sinnikäs trolli, jonka mukaan yhdistyksen tapahtumissa käy pelkästään 50+ setämiehiä. Tämänkin energian kun saisi käytettyä johonkin mielekkääseen touhuun.

Tietyt samat trollit kyllä löytyvät myös Helsinki/Espoo/Vantaa -alueen jodelista. Ongelmaksi muodostuu, kun siihen heitetään muutama joilla on ollut oikeasti joskus (vaikka 5v sitten, kun miitit olivat ihan erilaisia) ja nämä saavat helposti vaikutettua mielikuvaan mikä ihmisillä on miiteistä ja skenestä.
Ihmiset tekevät miitin, ei mikään "skene". Joka miittikerta on kuitenkin jollain tapaa erilainen, kun paikalla on isosti vaihteleva sakki kinkyjä + ne vakiokävijät (ainakin täällä päin Suomea).

Mutta Jodelissa tämän sodan käyminen on ihan turhaa, kun se vaatisi jonkun saamarin Batsignalin lähettämisen skenessä oleville subitytöille, että nämä voivat tulla vakuuttamaan, että langassa puhutaan lähinnä puhdasta paskaa ja, jos jotakin niin tapaukset ovat yleensä muutaman ihmisen aikaan saannoksia. Mitään porukkaahan ei saa muovattua sellaiseksi, etteikö siellä välillä jotain toista loukkaavaa/häiritsevää käytöstä tapahtuisi.

NeitiM

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #23 : 04.07.2018, 11:10 »
Koskaan kuullutkaan mistään Jodelista 🤔... Hyvä niin  ^-^ Enkä halua tietää.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #24 : 04.07.2018, 11:24 »
Vajaa kolkytävuotta käyny erilaisissa miiteissä, bileissä sun muissa aktiivisesti ja epäaktiivisesti.

Yleisesti ottaen mä oon ollu se pahin häirikkö.

Eli ei kovinkaan paha.

Ahdistelijoita en oo kohdannu koskaan, siis, niin että joku ois sanonu että joku ahdistelee.
Mua on toki ahdisteltu!  ;D

Enemmän noita setämiesrunkkareita esiintyny "vaniljapuolen" miiteissä kun miittipaikan ulkopuolella on
epämääräisiä hahmoja vetämässä käteen autoissaan. (tarina on tosi).

Että joo.

Varmasti juttuja esiintyy koska on epätoivosta populaa mutta todellisuuden sanoisin olevan aika jees ja turvallista.
Toki, myös se miten potentiaalinen "uhri" asiat kokee vaikuttaa asiaan.

-Korrekti-Stoge

vila

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #25 : 05.07.2018, 11:25 »
Kävin lukemassa ketjuja Jodelista.

Miiteistä en tiedä, mutta Baarikokemusten perusteella en ihmettele noita kokemuksia yhtään. Luultavasti asialla on vain pari törppöä, mutta ei kuulosta yhtään epäuskottavalta.

Tänne kun liittyy "uutena" alle 35vee alistuvana naisena niin vonkua tulee vaikka profiilissa lukee mitä. Chatissakin tuntemattoman miehen ylläripriva on red flag, koska jos alkaa liikaa jutella niin seksiehdotelmia kyllä tulee äkkiä. Pahimpia on nämä säälipillun vonkaajat, jotka ei tajua että ei kiinnosta. Onneksi yksärit loppui siihen kun Masterkin rekkari tänne ja chatissa opin olemaan vastaamatta outoihin privoihin.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #26 : 05.07.2018, 11:47 »
Koskaan kuullutkaan mistään Jodelista 🤔... Hyvä niin  ^-^ Enkä halua tietää.

Kertokaa pliis mullekin mikä on Jodel

Whipmaster85

Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #27 : 05.07.2018, 12:30 »
Miiteistä en tiedä, mutta Baarikokemusten perusteella en ihmettele noita kokemuksia yhtään. Luultavasti asialla on vain pari törppöä, mutta ei kuulosta yhtään epäuskottavalta.

Tänne kun liittyy "uutena" alle 35vee alistuvana naisena niin vonkua tulee vaikka profiilissa lukee mitä. Chatissakin tuntemattoman miehen ylläripriva on red flag, koska jos alkaa liikaa jutella niin seksiehdotelmia kyllä tulee äkkiä. Pahimpia on nämä säälipillun vonkaajat, jotka ei tajua että ei kiinnosta. Onneksi yksärit loppui siihen kun Masterkin rekkari tänne ja chatissa opin olemaan vastaamatta outoihin privoihin.

Tämä. Itse - sanotaanko nyt vaikka, että melko vankkarakenteisena - miehenä olen välttynyt likimain täysin kaikenlaiselta lähentelyltä ja muulta sen tyyppiseltä perseilyltä, mutta oikeastaan jokainen skenen puitteissa liikuskeleva nainen, jonka kanssa olen mm. bilekäyttäytymisestä puhunut, on jonkinlaiseen asiattomaan käytökseen törmännyt. Ja tämän sivuston yksärit nyt ovat kuulemme vielä ihan kokonaan oma lukunsa...

Mutta juurikin tuollaisiin aloituksessa mainittuihin asiattomiin puheisiin sen sijaan olen törmännyt useinkin. Viimeksi näin tapahtui keväällä Rsykkeen metamorfoosibileissä, jossa sellainen hiukan nössön oloinen kaveri päätti alkaa vessassa valistaa porukkaa melko eksplisiittisillä kuvauksilla siitä, mitä hän tekee ja/tai aikoo tehdä bileseuranaan olleen neidin kanssa. Paikalla oli minun lisäkseni ehkä puolenkymmentä muuta ihmistä, enkä ollut ainoa, jonka mielestä tämä oli kyllä todella asiatonta tätä ko. neitiä kohtaan ja tämä myös tuotiin tälle kaverille ilmi. Jälkeenpäin mietin, että tilanteessa olisi ehkä pitänyt ottaa vielä tiukempi linja.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #28 : 05.07.2018, 15:32 »
Kävin lukemassa ketjuja Jodelista.

Miiteistä en tiedä, mutta Baarikokemusten perusteella en ihmettele noita kokemuksia yhtään. Luultavasti asialla on vain pari törppöä, mutta ei kuulosta yhtään epäuskottavalta.

Tänne kun liittyy "uutena" alle 35vee alistuvana naisena niin vonkua tulee vaikka profiilissa lukee mitä. Chatissakin tuntemattoman miehen ylläripriva on red flag, koska jos alkaa liikaa jutella niin seksiehdotelmia kyllä tulee äkkiä. Pahimpia on nämä säälipillun vonkaajat, jotka ei tajua että ei kiinnosta. Onneksi yksärit loppui siihen kun Masterkin rekkari tänne ja chatissa opin olemaan vastaamatta outoihin privoihin.

Tämä viestien lähettely ja chattikäytös on varmasti tuttua kaikille naisena täällä ja fetissä esiintyville käyttäjille.

Oma käsitys on, että suurin osa (epäasiallista) viesteistä tulee nollaprofiileilta ja niiltä henkilöiltä, jotka eivät varsinaisesti käy bileissä/miiteissä. Toki osa ns. skeneläisistäkin osaa tämän jalon taidon, mutta lienevät vähemmistöä.

Uuden baarilaisenhan on mahdoton eritellä, että ketkä näistä käyttäjistä käy jossain tapahtumissa ja ketkä tyytyvät vain massapostittamaan samaa settiään jokaiselle kolme reikää ja tissin tai pari omaavalle.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Käyttäytyminen miiteissä?
« Vastaus #29 : 05.07.2018, 15:39 »

Mutta juurikin tuollaisiin aloituksessa mainittuihin asiattomiin puheisiin sen sijaan olen törmännyt useinkin. Viimeksi näin tapahtui keväällä Rsykkeen metamorfoosibileissä, jossa sellainen hiukan nössön oloinen kaveri päätti alkaa vessassa valistaa porukkaa melko eksplisiittisillä kuvauksilla siitä, mitä hän tekee ja/tai aikoo tehdä bileseuranaan olleen neidin kanssa. Paikalla oli minun lisäkseni ehkä puolenkymmentä muuta ihmistä, enkä ollut ainoa, jonka mielestä tämä oli kyllä todella asiatonta tätä ko. neitiä kohtaan ja tämä myös tuotiin tälle kaverille ilmi. Jälkeenpäin mietin, että tilanteessa olisi ehkä pitänyt ottaa vielä tiukempi linja.

Tilannetta näkemättä/kuulematta mieleen tulee myös, että olikohan kyseessä jonkinlainen julkinen nöyryytys subia kohtaan? Noissa Tampereen pippaloissa oli toki muitakin huonosti käyttäytyneitä ihmisiä, naisiakin, joista näki heti, että nyt ollaan ensi kertaa kinkybileissä eikä osata sitten yhtään käyttäytyä asianmukaisesti.

Tokihan voi olla, että subityttö on vaihtanut jo kumppaniaan mikäli koki tilanteen epämiellyttäväksi eikä menty heidän sovituissa rajoissa.