Kirjoittaja Aihe: Sallitun rajat ja valkoisen kanin metsästys: Tampere Fetish Factory 2018  (Luettu 57382 kertaa)

hiitamus

  • Vieras
...Mulla ei ole vieläkään paitaa! Halp! Tuun kohta yläosattomissa!

Corsected

...Mulla ei ole vieläkään paitaa! Halp! Tuun kohta yläosattomissa!

Sehän on se paras vaihtoehto! :D

Mulla on paita mut kaikki muu puuttuu :(

femalefeline

  • Vieras
Jep, kyllä, tottakai. Onkohan tuolla ämpärijono jo tuntia ennen bileiden alkua, mietin vaan että paljonko varaan suklaata jonotukseen...

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
...Mulla ei ole vieläkään paitaa! Halp! Tuun kohta yläosattomissa!

Sehän on se paras vaihtoehto! :D

Mulla on paita mut kaikki muu puuttuu :(

tuut siis alaosattomissa...?

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Jep, kyllä, tottakai. Onkohan tuolla ämpärijono jo tuntia ennen bileiden alkua, mietin vaan että paljonko varaan suklaata jonotukseen...

Tiima taitaa olla auki jo silloin, että siinä voi ottaa rohkaisua ( ihan kuin tarvitsisit.. ;))

Torok

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Galleria
Myös mukaan.

Löytyisikö ketään halukasta tekemään minulle naisellisen meikkauksen, juhlapaikalla tai Tampereella jossain muussa paikassa? Minulla ei ole valitettavasti tarjota paikkaa, tulen Tampereelle vasta bileisiin. En ole ikinä meikannut itse, mutta nyt olisi aikomus kokeilla crossdressingiä. Jos tunnet vetoa tällaiseen apuun, niin laita yksityisviestiä ja katsotaan miten onnistuu. Tai sitten voi vinkata meikkauspalvelusta, joka olisi saatavilla Tampereella iltapäivällä/illemmalla, en löytänyt netistä vielä sellaista.

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Miten toi viikonloppu lähestyy niin pian!  :o
Kankaat on vieläkin Eurokankaan kassissa, saapahan nähdä aikovatko valmistua bileasuksi ennen lauantaita. Hätätapauksessa otan ehkä vain vihreen makuupussin ihanan alastomuuden suojaksi ja esiinnyn kaalimatona. Ei huono sekään :D

77TOP

Meillä on päivätapahtumassa näytteillä joitakin tuotteita, "hätätapauksessa" voi sieltä suorittaa viime hetken hankinnan esim. bileisiin.
Melko suppealla valikoimalla olemme tulossa mutta silti saatan suostua jostain luopumaan kun sopivasti suostutellaan.

http://bep.pic.fi/gallery/Handmade+Products/

Vanilja

Kauhee kiire tervehtyä lauantaiksi :-[  :blank:
Kaukoparannusta täältä böndeltä *parane parane*
Nähdään lauantaina!  ^-^

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Kauhee kiire tervehtyä lauantaiksi :-[  :blank:
Kaukoparannusta täältä böndeltä *parane parane*
Nähdään lauantaina!  ^-^
Kiitos! :love: Yritetään!

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Illan esiintymisaikataulut on saatu sovittua ja ne löytyvät tapahtumasivulta  http://rsyke.net/Taff2018/ilta.html. Muutokset mahdollisia, jopa todennäköisiä.

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Tapahtumaa on rakentamassa seitsemisenkymmentä vapaaehtoista. Mutta, vielä olisi tarvetta parille-kolmelle asiakaspalveluhenkiselle ihmiselle sisäänpääsyvalvonnassa. Tehtävän kuvaus alempana.

Mikäli asia kiinnostaa, ota yhteyttä yksityisviestillä tai sähköpostilla osoitteeseen rsyke.ry (at) gmail.com

Sisäänpääsyvalvonta

Juhlavieraat alkavat saapua paikalle klo 21 ja sisäänpääsy päättyy klo 01. Lipunmyynnin ja narikan hoitaa ravintolan järjestysmiehet. Pyrimme kokoamaan sisäänpääsyvalvontaan riittävän ison ryhmän, jotta kenenkään ei tarvitse seistä ovella koko iltaa. Käytännössä koko ryhmän on oltava ovella tapahtuman alkaessa ja sen jälkeen voimme vuorotella lyhyissä jaksoissa.

Tehtävänämme on toivottaa juhlavieraat tervetulleeksi ja varmistaa että kaikki sisäänpyrkivät ovat perehtyneet juhlien käyttäytymissääntöihin. Käytännössä kysymme paikalle saapuvilta ovatko he aiemmin käyneet vastaavissa juhlissa, mikäli eivät ole, kerromme heille perusasiat. Kaikille vieraille jaetaan sisäänpääsyn yhteydessä kirjalliset käyttäytymissäännöt.

Tänä vuonna, uutena linjauksena, pyydämme vieraita teippaamaan puhelimien kamerat peittoon, mikäli he haluavat käyttää puhelinta juhlatilassa. Tämän säännön selittäminen ja teippien leikkaaminen on luultavasti työläin ja eniten aikaa vievä osa sisäänpääsyvalvonnassa.

Pukeutumisohjeen noudattamista valvomaan olemme tänä vuonna saaneet vahvistusta Helsingista. Dresscoden ylivalvojan roolissa Rautaperse tekee tätä asiaa koskevat päätökset, muiden ryhmän jäsenten ei tarvitse perehtyä asiaan syvällisesti.

Ryhmän jäsenet ovat oikeutettuja ilmaiseen sisäänpääsyyn ja ateriaan.


eppkp

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 407
  • Spanko
  • Galleria
Mun juna on lauantaina Tampereella klo 12. Jos joku haluis käydä mun kans syömäs ja viettää hetken aikaa niin seura kelpais.

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Mun juna on lauantaina Tampereella klo 12. Jos joku haluis käydä mun kans syömäs ja viettää hetken aikaa niin seura kelpais.

Kaikki kinkyt on päiväohjelmassa.. eli osoitteessa Pellavatehtaankatu 4, 4 krs

Seminaari 12-14, markkinat 14-17, työpajat 14.30-18

remmittä

  • Vieras
Olisiko mahdollista saada majoitus keneltäkään lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi?