Kirjoittaja Aihe: Kinky Finland Meet&Play -miitti @Club X in HKI 17.8.2018  (Luettu 13935 kertaa)

Dolores

  • Vieras
Kiitos, ihanat!  :love:

Ladyfromnorth

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Köysiin hullaantunut subneito.
  • Galleria
Kiitän myös kivoista bileistä, kannatti uskaltaa  :))

Herttua

Erinomattain mukavat bileet ja paljon jengiä:) Sähköinen tunnelma... Kiiiitooos!!!

Mazete

Jos joku vielä huolissaan niin kyllä mulla on kaikki hyvin  :D

Hyva etta jengi auttaa ja huolehtii

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Kiitokset kaikille ikimuistoisista bileistä <3 Jos joku vielä huolissaan niin kyllä mulla on kaikki hyvin  :D

Ooks mä missannut jotain? :D

Saffron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 120
  • Huolenpitävä fetisisti
  • Galleria
Kiitokset kaikille ikimuistoisista bileistä <3 Jos joku vielä huolissaan niin kyllä mulla on kaikki hyvin  :D


Kiitos kun laitoit tuon viestin. Mietitytti nimittäin mikä vointisi on. Vaikka ei tunnetakaan.

Club X ei petä. :love:
Hyvätunnelmaiset bileet. Erityiskiitos hänelle joka toi sen maatalouskaupasta ostetun joka kaupunkilaisen käyttöesineen. Ihan parhainta viihdettä oli nuori nainen, joka halusi vielä vain yhden kerran tuota käyttöesinettä. Muutamankin kerran. ;D

Kiitos seuralaisilleni. Ja babyface, turkulainen todellakin sanoi sulle jotain myönteistä kolme kertaa.  :P

Myssy

Kiitos mukavasta illasta!

VALA

  • Vieras
Kiitos illasta  8)
mielenkiintoinen tapahtuma... ensi kerralla otan leikkikaverinkin mukaan

Kuriainen

Hyvin toimi, ja olipahan Clubin sisustus parantunut viime näkemästä! Vau!

isabella

Erityiskiitos hänelle joka toi sen maatalouskaupasta ostetun joka kaupunkilaisen käyttöesineen. Ihan parhainta viihdettä oli nuori nainen, joka halusi vielä vain yhden kerran tuota käyttöesinettä. Muutamankin kerran. ;D

Eipä kestä. Se on kyllä vinkeä kapistus ja olen samaa mieltä sen viihdearvosta ;D

vorezz

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 94
  • Galleria
Kiitos kaikille ihan huikeista bileistä! :)

Rotikka

  • Vieras
Kiitos tarjoiluista! Cashew-dippi oli hyvää ;D
*taputtelee mahaansa*

Punapää

  • Vieras
Kiitokset kaikille ikimuistoisista bileistä <3 Jos joku vielä huolissaan niin kyllä mulla on kaikki hyvin  :D

Ooks mä missannut jotain? :D

Ei mitään vakavaa. Taju lähti, kun olin X crossiin sidottuna. Onneksi oli paljon ihania ihmisiä auttamassa, isot kiitokset kaikille avustaneille  :love: Virkosin pian, ja olo oli aivan normaali :) Taisi muut säikähtää mua enemmän.

Striggy

Kiitos juhlista! Menoa ja vilskettä riitti eikä tarpeekseen saa. Ensi kertaa jo odotellessa.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria

Ei mitään vakavaa. Taju lähti, kun olin X crossiin sidottuna. Onneksi oli paljon ihania ihmisiä auttamassa, isot kiitokset kaikille avustaneille  :love: Virkosin pian, ja olo oli aivan normaali :) Taisi muut säikähtää mua enemmän.

Aah, no hyvä. Ehdin jo miettiä, että mitä ihmettä on tapahtunut siinä välissä, kun moikkailit iloisesti ovella heipat ja oot kirjoittanut tänne.