Kirjoittaja Aihe: Kännykän kameran teippaus bileissä  (Luettu 14958 kertaa)

Rufus

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #45 : 10.07.2018, 19:24 »
Ymmärrän kyllä jos näin kasvojentunnistusaikakaudella ei halua pärstäänsä mihin sattuu.

Whipmaster85

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #46 : 11.07.2018, 12:15 »
Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.

Itsekin olen taipuvainen ajattelemaan juuri näin, mutta tiedostan kyllä, että aika moni taitaa ajatella toisin. Itsehän keksin aika nopeasti montakin hävettävämpää asiaa kuin fetissibileisiin osallistuminen. :D

Fiski

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #47 : 26.08.2018, 17:19 »
Saapuvatko kaikki paikalle kasvot peitettyinä sitten? Kuulostaa jo vähän naurettavalta mutta...

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #48 : 26.08.2018, 19:03 »
Saapuvatko kaikki paikalle kasvot peitettyinä sitten? Kuulostaa jo vähän naurettavalta mutta...

Miksi saapuisi?

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #49 : 26.08.2018, 19:39 »
Eilisellä klubilla kaikille sopi teippaus tai narikkaan jättö taskuihinsa ihan sujuvasti, kukaan ei purnannut asiasta.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #50 : 26.08.2018, 19:46 »
Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.

Itsekin olen taipuvainen ajattelemaan juuri näin, mutta tiedostan kyllä, että aika moni taitaa ajatella toisin. Itsehän keksin aika nopeasti montakin hävettävämpää asiaa kuin fetissibileisiin osallistuminen. :D

Varmasti on muita asioita, joita hävetä enemmän kuin kinkybileisiin osallistumista. Mutta, joillakin kuvan löytyminen kinkyaiheisilta sivuilta voi vaikuttaa esim. Työllistymiseen, perhe-elämään, ja muihin "siviilielämän" aspekteihin. Että niin, ei kaikki ole niin yksioikoista. Suomessa BDSM on vielä suhteellisen tabu asia, ja työelämässä jyrää suht konservatiiviset voimat, varsinkin johdossa. Jos ei suoranaisiin potkuihin johtaisi, niin ainakin ilmapiiriongelmiin.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #51 : 26.08.2018, 20:08 »
Itse ainakin vierastan kuvaamista. En halua naamaani mihinkään. Enkä rikkoa kameroita.

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #52 : 26.08.2018, 20:12 »
Muuten kyllä ulkomaan bileissä ei suhtauduta näin hysteerisesti kuvaamiseen. Kuvauskielloista huolimatta kännykät räpsyy, ja virallisia ja epävirallisia bilekuvaajia kiertelee tilaa ottamassa kuvia. Omiakin kuviani löytyi muutamalta eri facebook-sivuilta bileiden jälkeen, eikä multa mitään julkaisulupia kyselty tai kerrottu edes mihin kuvat tulee. Ehkä se ei ole niin suuri häpeä jos joku saa tietää että olet ollut fetissibileissä. Darkkareihin tai muihin panoluoliin ei kyl luurit kuulu.

Itsekin olen taipuvainen ajattelemaan juuri näin, mutta tiedostan kyllä, että aika moni taitaa ajatella toisin. Itsehän keksin aika nopeasti montakin hävettävämpää asiaa kuin fetissibileisiin osallistuminen. :D

Varmasti on muita asioita, joita hävetä enemmän kuin kinkybileisiin osallistumista. Mutta, joillakin kuvan löytyminen kinkyaiheisilta sivuilta voi vaikuttaa esim. Työllistymiseen, perhe-elämään, ja muihin "siviilielämän" aspekteihin. Että niin, ei kaikki ole niin yksioikoista. Suomessa BDSM on vielä suhteellisen tabu asia, ja työelämässä jyrää suht konservatiiviset voimat, varsinkin johdossa. Jos ei suoranaisiin potkuihin johtaisi, niin ainakin ilmapiiriongelmiin.

"Hoitaja sai potkut päiväkodista seksiblogin takia"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000578472.html mun mielestä tää uutinen kiteyttää sen näkökulman, et kuinka tabu aihe pelkästään seksi on edelleen Suomessa. Ja ymmärrän, et jos ei ole omakohtaista kokemusta esim. työn arkaluontoisuudesta, niin voi olla vaikeaa ymmärtää miksi joku ei halua omaa naamaansa "facebookkiin" tai kenenkään kuvagalleriaan ilman lupaa. Ainakin omat syyni siihen ovat ihan jotain muuta kuin "häpeäminen". Koen ehkä jopa vähän vähättelevänä ja loukkaavana kyseisen argumentin.

pikkusisko

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #53 : 26.08.2018, 20:42 »
"Hoitaja sai potkut päiväkodista seksiblogin takia"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000578472.html mun mielestä tää uutinen kiteyttää sen näkökulman, et kuinka tabu aihe pelkästään seksi on edelleen Suomessa.

Tästä tapauksesta tosin on jo reilut kuusi ja puoli vuotta, mikä on blogosfäärissä melkoinen mitta. Lisäksi, käsittääkseni Mäntylä elättää edelleen itsensä kirjoittamalla juurikin tuon "katastrofin" seurauksena. Minusta siis pikemminkin malliesimerkki siitä, miten se pahin skenaario voi vesittyä kammottavuudestaan täysin kun se realisoituu, ja jopa kääntyä voitoksi :)

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 573
  • tyttö.
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #54 : 26.08.2018, 20:49 »
"Hoitaja sai potkut päiväkodista seksiblogin takia"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000578472.html mun mielestä tää uutinen kiteyttää sen näkökulman, et kuinka tabu aihe pelkästään seksi on edelleen Suomessa.

Tästä tapauksesta tosin on jo reilut kuusi ja puoli vuotta, mikä on blogosfäärissä melkoinen mitta. Lisäksi, käsittääkseni Mäntylä elättää edelleen itsensä kirjoittamalla juurikin tuon "katastrofin" seurauksena. Minusta siis pikemminkin malliesimerkki siitä, miten se pahin skenaario voi vesittyä kammottavuudestaan täysin kun se realisoituu, ja jopa kääntyä voitoksi :)

No joo, hänellä on sellaista "munaa" mitä minulta ei löytyisi :)

pikkusisko

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #55 : 26.08.2018, 21:01 »
^ Myöskin, miksi tuosta tuli niin iso juttu oli se, että kansan syvät rivit olivat Mäntylän puolella  :) Soti yleistä oikeustajua vastaan koko jupakka. Uskomattoman rohkea tyyppi totta kai, mutta silti yleinen mielipide oli itse asiassa sen puolella.

Rufus

Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #56 : 26.08.2018, 21:08 »
Mun mielestä on ihan aiheellista pitää mielessä että kasvojentunnistus paranee kokoajan ja kohta kaikenlaiset ihmiset jotka syystä tai toisesta haluaa sun pärstää netistä hakea saattaa sen tehdä.
Onko ne sitten niitä ihmisiä joidenka haluat löytävän sun kasvot netistä ja huomata sinun olleen fetissibileissä ihan vain sen takia, että joku sinulle tuntematon on ottanut ilman sinun lupaasi sen kuvan ja ladannut omia intresejään tukeakseen sen kuvan nettiin.

Tietysti on paljon ammatteja ja ihmissuhteita yms missä tuollainen ei haittaa, mutta on sellaisiakin missä voi tulla paljonkin haittaa vaikka itse osallistuminen bileisiin ei olisikaan millään tavalla paha asia.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #57 : 26.08.2018, 21:14 »
Mun mielestä on ihan aiheellista pitää mielessä että kasvojentunnistus paranee kokoajan ja kohta kaikenlaiset ihmiset jotka syystä tai toisesta haluaa sun pärstää netistä hakea saattaa sen tehdä.
Onko ne sitten niitä ihmisiä joidenka haluat löytävän sun kasvot netistä ja huomata sinun olleen fetissibileissä ihan vain sen takia, että joku sinulle tuntematon on ottanut ilman sinun lupaasi sen kuvan ja ladannut omia intresejään tukeakseen sen kuvan nettiin.

Tietysti on paljon ammatteja ja ihmissuhteita yms missä tuollainen ei haittaa, mutta on sellaisiakin missä voi tulla paljonkin haittaa vaikka itse osallistuminen bileisiin ei olisikaan millään tavalla paha asia.
Nyt olet asian ytimessä. Tuosta samaisesta syystä esimerkiksi niissä
Tapahtumissa, joita järjestän, on kuvaamiseen liittyen selvät pelisäännöt. Koskaan ei ole niistä ollut ongelmia ollut ja hyvä niin.

Fiksu porukka on kaiken A ja O.  >:D

Wallis Gratis

  • Vieras
Vs: Kännykän kameran teippaus bileissä
« Vastaus #58 : 26.08.2018, 21:19 »
Muistan joskus kauan sitten(kun oli vielä dinosauruksia), Nosturissa olevissa bileissä, joku pönttö kuvasi. Sieltä marssi pari tyyppiä C:-) ja känny otettiin pois, kuvat tyhjennettiin... ja kaveri talutettiin ulko-ovelle.  Aina tämä ei tietenkään toimi.