Kirjoittaja Aihe: Apua ajatelkaa lapsia!  (Luettu 18671 kertaa)

NeitiM

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #45 : 20.07.2018, 22:26 »
Mitähän mielenkiintoista voisin tähän kirjoittaa..

No, ehkä 24/7 -suhteen eläjänä ja persoonallisuuden (ja fyysisen) muutoksen koettuna pariin/kolmeen otteeseen (Marko tuntee ja tietää mut niin hyvin. Perusteellinen neidin historiaan tunkeutuminen ja sitten neidin vahvuuksien ja heikkouksien piirteiden kaivaminen ja ymmärtäminen (ja se, että tekee ne mulle ymmärrettäväksi)), niin voin sanoa, että olen täysin valmis tulemaan äidiksi! (Ennen en ollut). Ei mitään "opitaan tuntemaan toisemme x ajan ja harkitaan vauvaa sitten", vaan aletaan kuhertelemaan heti ja sitten katsotaan miten raskaus ja synnytys sujuu (kaikista eniten olen pelännyt, että olen tehnyt väärän miesvalinnan, mut nyt olen tuhannen kerran varma, että Markosta tulee loistava isä). Haluan muksuja vielä kun olen nuori! :love: (köh, olen hiukkasen yli 30v).

Hieman tämä etäily vielä häiritsee panopuuhiamme ja se, että pelkään välillä Markoa (siis kukapa ei, kun toinen tietää sun heikkoudet! ja synnit! ja kierot ajatuksesi!).. Viime päivinä miettinyt, että jos Marko vain pakastaisi siitiönsä ja tulinsi raskaaksi "neitseellisesti", niin mun ei tarvitse intiimisti kohdata luojaani (kyllä sä kutsut sun herraasi luojaaksi kun toinen on sun ihosi alla ja vaikuttanut lähes kaikkiin elämänalueellesi!), mutta sitten taas haluan mielettömästi seksiä enkä hyväksy siihen kenenkään muun kuin Markon peenoria ja haluan seksin olevan tosi intohimoista ja kiihkeätä.. niin.. eeh, Marko, jos vain opettelisit koskettamaan mua pimeässä? Tussun voi löytää myös peiton alta. En tiedä. Ehkä olisi hyvä, että vain se penis näkyis (niin en näe sun silmiäsi ja katsettasi), mut sit haluan kuitenkin koskettaa toisen ihoa ja tukkaa ja ja... ääh.. Miten jotakuta niin haluaa, mutta sitten samalla pelkää niin peRKeleesti!

Ei ole helppoa tämä muksujen teko, mutta odotan, että Marko tekee jossain vaiheessa tuon tilanteen helpommaksi mulle... (jotenkin mä vielä näen että tulen vielä vihamaan Markoa (ei sillä etteikö näitä ajatuksia jo ennestään ole) niin että haluaisin kuristaa hänet (ja uhkaan erolla), mutta me tullaan kuitenkin päätymään vielä yhteen, pariskuntana, saman katon alle).

Se tunne, kun haluaa muksuja toisen kanssa ja paljon, ja sitten ongelmana on se, ettei uskalla koskea toiseen ;D ...  ehkä sekin että toinen on niin KYLMÄ ollut mulle  :-\ Niin monesti mietin myös onko kaikki tämän arvoista. Mitä jos vain tappaisi itsensä, niin pääsis eroon kaikista kaavaillusta mitä Marko on mun pääni menoksi tehnyt. En tiedä. Aika näyttää.

Edit. Mattoveitsi on tuttu. Oikea käsi on TÄYNNÄ viiltoja, jotka ei mene millään pois  >:( typerät punaiset viivat  >:( (kun henkiseti on ollut rankkaa niin veitsi helpottaa. Henkiseen kipuun vastataan fyysisellä kivulla.)  Tiesin miksi ne tein  ja sain jotkut ihmiset ymmärtämään paremmin asioita, mutta siltikin. Marko. Sun on oltava ihminen mulle.

scar

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #46 : 20.07.2018, 23:40 »
NeitiM kirjoitti :
Lainaus
Niin monesti mietin myös onko kaikki tämän arvoista. Mitä jos vain tappaisi itsensä, niin pääsis eroon kaikista kaavaillusta mitä Marko on mun pääni menoksi tehnyt.
Puheesi tästä Markosta kiinnittänyt huomioni usein..aika rankkaa settiä ja jos ette koskaan ole tavanneet edes..

Itse sekoilin joskus tavalla,joka ei ihan kovin monelta onnistu,joten siksi kommentoin nyt tuota. Jos Marko lukee tätä niin ,otahan nyt jumankauta jo yhteyttä Neitiin! Prkl.

Nick: Luopuisitko huoltajuudestasi?  8)

Nick

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #47 : 20.07.2018, 23:47 »
En tietenkään.

scar

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #48 : 21.07.2018, 00:08 »
Niin että se siitä "perseestä"  :))

vila

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #49 : 21.07.2018, 00:29 »

Ja kun ei se vaan hyvinvoinnin keskiarvoina ole ihan sama, onko lapsi haluttu vai ylläri. Eikä ole ihan sama, tuleeko se sateenkaariparille/-perheelle monen mutkan ja yrittämisen ja mahdollisesti myös viranomaistarkastelun kautta tai m-n-parille odotettuna tai m-n-parille yllärinä tai vaikkapa m-n-parille vastoin toisen tahtoa. Ja edelleen, tilastot ovat eri asia kuin yksittäistapaukset.

Mitä tarkoitat hyvinvointia keskiarvona? Itse viittasin psyykkiseen hyvinvointiin, jonka lähtökohtana on ihan tieteellisenkin tutkimuksen mukaan toimiva varhainen vuorovaikutus lapsen ja häntä huoltavan aikuisen välillä. Lapsi tarvitsee turvallisen kiintymyssuhteen. Näkemättä tilastoja on tietysti hankalaa indikoida sitä mitä millä tavoin hyvinvointia on yritetty tilastoon tunkea ja minkälaisia perusteluja on esitetty. Olen itse törmännyt vain tutkimuksiin äidin koulutustason vaikutuksesta lapsen kiintymyssuhdetyylin kehitykseen, mutta on lopulta vaikea sanoa täyttääkö turvallinen kiintymyssuhdetyyli hyvinvoinnin kriteerit. Materiaalinen köyhyyshän voi silti olla läsnä jokapäiväisessä elämässä. Syrjintäkin on mahdollista. 
 

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #50 : 21.07.2018, 00:48 »
^ Viittaan siis kasaan tutkimuksia, kun lähtee etsimään esim. juurikin sateenkaariperheissä kasvaneiden lasten hyvinvointia verrattuna "tavallisissa" perheissä kasvaneiden lasten hyvinvointiin. Mittareita on ollut monenlaisia (siis fyysisestä psyykkiseen ja sosio-ekonomiseen hyvinvointiin), kun en tosiaan puhu vain yhdestä tutkimuksesta enkä yhdestä mittarista vaan alueesta jonka juttuja on seuraillut useamman vuoden. Lapset voivat yhtä hyvin tai paremmin kuin "tavallisissa" perheissä ja selittäväksi tekijäksi on arvioitu harkintaa lapsen hankinnassa.

Kiintymyssuhde on siis vain yksi asia hyvinvoinnissa. Paremmat edellytykset turvalliselle kiintymyssuhteelle toki on, kun sille on hyvät puitteet, eli esim. (keskimäärin) ollut harkittu halu saada se lapsi, että siihen on voinut valmistautua.

Salix

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 721
  • Wide awake...
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #51 : 21.07.2018, 00:53 »
Niin että se siitä "perseestä"  :))

Jos olisin tiennyt mihin lähdin, olisinko hankkinut - en. Antaisnko pois - en.

YH silti perseestä.

scar

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #52 : 21.07.2018, 01:01 »
Niin että se siitä "perseestä"  :))

Jos olisin tiennyt mihin lähdin, olisinko hankkinut - en. Antaisnko pois - en.

YH silti perseestä.
Ai säkö oot perseestä? Sori,oli pakko  O0

No juu,tiedän kyllä. Olen itte ihan loppu ollut välillä aikoinaan ja mennyt siitä mistä aita on matalin  :blank:

Siksi en voikaan ihan täysin ymmärtää sitä,että miten lapsesta on tullut niin upea otus- pelkästään jo se siivittää nyt jaksamaan,huhhuh :love:

NeitiM

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #53 : 21.07.2018, 08:28 »
NeitiM kirjoitti :
Lainaus
Niin monesti mietin myös onko kaikki tämän arvoista. Mitä jos vain tappaisi itsensä, niin pääsis eroon kaikista kaavaillusta mitä Marko on mun pääni menoksi tehnyt.
Puheesi tästä Markosta kiinnittänyt huomioni usein..aika rankkaa settiä ja jos ette koskaan ole tavanneet edes..


Olen tavannut: meillä on ollut bdsm-suhde (olin masosub & hän Hra) ennen tätä hypnoosi/etäsuhdetta. Marko tiesi musta luultavasti vuoden tai kaksi ennen kuin varsinaisesti edes tavattiin. Sinä aikana hän otti minusta lähes kaiken selville. Hän kun haluaa vain sen yhden naisen elämään, mutta sitä ennen mun on kuljettava ohdakkeista ja kivuliaista polkua, koska hän on maailman ihanin ja lempein mies, joka palvoo lopulta sydämen kyllyydestä rakastamaansa naista eli minua (Hän on oikeasti alistuva mies  ;) ). Minulle hän näyttäytyi kivikasvoisena ääliönä, kunnes pääsen lopulta finaaliin. Tämä vain siksi, että osaisin arvostaa saamani ihanaa kohtelua häneltä ja toiseksi, kun hän on laittanut minut kärsimään, niin hänen elämäntehtävänä on tehdä elämästäni onnellisemman (muksuja haluan siltikin vaikka olen näin paksu. Kyllä mä kerkiän kiinteytymään sitten vuosien kuluessa  ^-^ mut selkäjumiin tarvitsen apua  :'( )

Lainaus
Itse sekoilin joskus tavalla,joka ei ihan kovin monelta onnistu,joten siksi kommentoin nyt tuota. Jos Marko lukee tätä niin ,otahan nyt jumankauta jo yhteyttä Neitiin! Prkl.

Niin! Nyt loppuu tämä! Tuu esiin hani :3

(Luultavasti loppuu kun saan maksettua viimeisen poliisin antaman rikesakon ja se on vasta syyskuussa :/  Pitkäniemen laskun saan maksettua tammikuussa, mut en voi uskoa, että hän antaisi mun odottaa niin kauan. Tekisin varmasti itsarin ennen joulua, jos olisin vielä yksin. )

vila

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #54 : 21.07.2018, 08:43 »
^ Viittaan siis kasaan tutkimuksia, kun lähtee etsimään esim. juurikin sateenkaariperheissä kasvaneiden lasten hyvinvointia verrattuna "tavallisissa" perheissä kasvaneiden lasten hyvinvointiin. Mittareita on ollut monenlaisia (siis fyysisestä psyykkiseen ja sosio-ekonomiseen hyvinvointiin), kun en tosiaan puhu vain yhdestä tutkimuksesta enkä yhdestä mittarista vaan alueesta jonka juttuja on seuraillut useamman vuoden. Lapset voivat yhtä hyvin tai paremmin kuin "tavallisissa" perheissä ja selittäväksi tekijäksi on arvioitu harkintaa lapsen hankinnassa.

Kiintymyssuhde on siis vain yksi asia hyvinvoinnissa. Paremmat edellytykset turvalliselle kiintymyssuhteelle toki on, kun sille on hyvät puitteet, eli esim. (keskimäärin) ollut harkittu halu saada se lapsi, että siihen on voinut valmistautua.

Kiitos. Arvelinkin, että viittasit hyvinvointiin tuollaisilla indikaattoreilla. Tilastotieteellinen tutkimus on psyykkisen hyvinvoinnin tutkimusvälineenä aika rampa väline, ellei ole resursseja (harvemmin on) tarkkailla kohteita laajemmin. Ja toisaalta taas jos on seurattu yksilöitä niin data on yleensä varsin pientä. Sosio-ekonomisia ja fyysisia mittareita voidaan toki tarkastella paljon helpommin. Sinun tarkoituksesi varmasti on hyvä eikä millään tavoin negatiivinen, mutta olen itse aika usein törmännyt siihen että tuollainen argumentointi alkaa jossain vaiheessa saada sosiaalidarwinistisia sävyjä.

Itse asettaisin lapsen ensisijaiseksi hyvinvoinnin määritelmäksi psyykkisen hyvinvoinnin, jota pystyy tuottamaan kuka tahansa empatiakykyinen aikuinen ihminen joka suostuu sitoutumaan lapsen psyykkisen hyvinvoinnin kehittämiseen. Sosio-ekonomiset ja fyysiseen terveyteen liittyvät seikat ovat monesti asioita, joihin ihminen ei voi vaikuttaa vain siksi että haluaa vaikuttaa.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #55 : 21.07.2018, 08:44 »
Neiti, nyt heiluu punaiset liput paljon pahemmista asioista kuin ennen. Nuo itsaripuheet on tosi huolestuttavia, kaiken ton muun lisäks. Nyt olis aika päästää Markohaaveesta irti ja hakea sulle keskusteluapua. Oikeesti.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #56 : 21.07.2018, 09:07 »

 Pitkäniemen laskun saan maksettua tammikuussa, mut en voi uskoa, että hän antaisi mun odottaa niin kauan. Tekisin varmasti itsarin ennen joulua, jos olisin vielä yksin. )

Onko ylläpidolla mahdollisuus puuttua tähän jollain tavalla?

Onko Marko edes todellinen henkilö? Sitä mietin.

submit

  • Vieras
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #57 : 21.07.2018, 09:14 »

 Pitkäniemen laskun saan maksettua tammikuussa, mut en voi uskoa, että hän antaisi mun odottaa niin kauan. Tekisin varmasti itsarin ennen joulua, jos olisin vielä yksin. )

Onko ylläpidolla mahdollisuus puuttua tähän jollain tavalla?

Onko Marko edes todellinen henkilö? Sitä mietin.
Nämä NeitiM:n kirjoitukset ovat herättäneet minussa huolta aiemminkin. Jonkinlainen yhteisöllisyyden voima olis hieno. Toivon, että Neiti olis taitava feikki, mutta jos on aito, niin hyvä olisi yrittää ihmiselle apua jotenkin saada. Onko joku tavannut hänet? Nähty miiteissä?

Sori nyt sinä itse NeitiM, kun näin kirjoitin, mutta kylmäähän se olisi, jos kukaan ei huolestuisi.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #58 : 21.07.2018, 09:54 »
Samoja asioita olen minäkin miettinyt kuin LadyWhip ja submit tuosta neidistä. Mikäli tuo "Marko" on oikeasti olemassa, niin sanoisin että voi mies-parkaa mitä kuraa saa niskaansa jatkuvasti...

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Apua ajatelkaa lapsia!
« Vastaus #59 : 21.07.2018, 10:17 »
NeitiM. Minä olen yksi niistä ihmisistä, joka on kirjoitteluasi täällä Baarissa lukenut ja olen ihmetellyt tekstiesi sisältöä jo jonkin aikaa. Huolestunut sinusta minäkin.