Kirjoittaja Aihe: Kenelle kerron, ja mitä?  (Luettu 28851 kertaa)

submit

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #30 : 30.03.2011, 10:50 »
Itse olen onnistunut erittäin huonosti löytämään kinkyä kumppania vaniljamaailmasta (=ei yhtään). Kyllähän luonteeltaan dominoivat miehet ja ns. alfaurokset erottuvat, mutta heidän luonteenpiirteensä eivät välttämättä korreloi mitenkään seksuaalisuuteen. Tiedän, että monet alistuvat naiset ovatkin vastakappaletta vaniljaporukoista etsiessään erehtyneet väkivaltaisten tai muuten vaan luonnehäiriöisten seuraan.

Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden. Ja muistelen lukeneeni, että joidenkin tutkimusten mukaan aika iso osa naisista on voinut fantasioida jonkinlaisesta alistumisesta tai väkisin ottamisesta tms, ilman että olisivat varsinaisesti kinkyjä.

Viimeinen kappale on siis ihan mutua, ja voi olla että olen väärässä.

bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #31 : 30.03.2011, 12:10 »
Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden. Ja muistelen lukeneeni, että joidenkin tutkimusten mukaan aika iso osa naisista on voinut fantasioida jonkinlaisesta alistumisesta tai väkisin ottamisesta tms, ilman että olisivat varsinaisesti kinkyjä.

  Tämä on kulttuuripohjainen ilmiö, joka ei kerro totuutta. Yhteiskunnassa oletetaan edelleen, että miehet
edustavat perinteistä, hallitsevaa, autoritaarista ja naiset alistuvaa, kodinhoidollista sukupuolta. Vaikka tasa-arvokehitys on jonkin verran murentanut yllämainittua käsitystä soidinpeli on säilynyt aika perinteisenä, mikä tarkoittaa että naisilla on raiskausfantasioita tms., joilla he osoittavat luottamusta alfaurokseen.

  Pystyn isosta subinaisten otannasta bongaamaan aina useita luonnondommeja, jotka ovat valinneet puolensa toisin säädyllisten odotusten perusteella. On aika normaalia esimerkiksi, että bdsm palstalle tulee nainen, joka kertoo pitävänsä alistumisesta, mutta sitten toteaa ykskantaan, että toinenkin puoli mahdollisesti löytyy. Tämä viittaa yleensä siihen, että nainen haluaisi alistaa, mutta kuitenkin jokin pakottaa etsimään autoritaarisia miehiä ja välttelemään alistuvia. Tulevaisuudessa toivon mukaan alistuvat miehet saadaan pariutumiskontekstiin paremmin mukaan ja naiset eroon venäläismafiaa muistuttavasta alfaurosten jallittamisesta toimimaan itsekin alfanaaraina, joita hentoiset subimiehet tavoittelevat.

  Submitin keittiöön olisi syytä rakentaa... uunin viereen toinen luukku. Sellainen pieni tyrmä tiskipöydän alle, jonne mahtuu joku alistuva mies. Enkä nyt tarkoita mitään sellaista miestä, joka ei osaa pitää huolta siisteydestä tarpeen tullen.


hippa

Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #32 : 30.03.2011, 12:36 »
Kavereille kerroin asiasta, kun se muuttuneen käytöksen myötä aiheutti suurta huolta. Huojentuneita olivat kaikki kuullessaan etten kärsikään hivuttavasta sairaudesta joka estää entiset pöljäilyt, vaan olenkin "vaan pervo". :D

Sittemmin asia on harvakseltaan tullut esille, alussa siitä innostuneena taisin vaahdota vähän enemmänkin. Nyttemmin jos joku jotain kysyy tai se muuten tulee keskustelussa esille en erityisemmin mitään peittele mutta en toisaalta myöskään erityisen tarkasti kerro, missä asennossa ja mihin kellonaikaan piiskaa sain. Kun juttuihin itse suhtautuu kuivan asiallisesti ei niillä muutkaan jaksa paljon mehustella.

Sukulaisille kertominen aiheuttaisi luultavasti vain suurta huolta ja hämmennystä, joten olen pitänyt parempana olla avaamatta tätä elämäntyyliäni sen tarkemmin. Asiaa auttanee se, että toteutan omia taipumuksiani ulkokohtaisesti kovin perinteisessä heteroparisuhteessa.

En pidä itseäni millään tasolla julkikinkynä, mutta kirjahyllystä kyllä löytyy shibari-opuksia ja muuta ns. alan kirjallisuutta. Voisi kai sanoa että olen kaapissa, mutta ovi on raollaan ja sisään saa kurkistaa jos hoksaa ja haluaa.

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #33 : 30.03.2011, 16:55 »
Villi veikkaukseni on, että alistuvia naisia on helpompi bongata spontaanisti, ainakin alistumiseen taipuvaisten määrä vaikuttaa suuremmalta kuin D-henkilöiden.
  Pystyn isosta subinaisten otannasta bongaamaan aina useita luonnondommeja, jotka ovat valinneet puolensa toisin säädyllisten odotusten perusteella. On aika normaalia esimerkiksi, että bdsm palstalle tulee nainen, joka kertoo pitävänsä alistumisesta, mutta sitten toteaa ykskantaan, että toinenkin puoli mahdollisesti löytyy. Tämä viittaa yleensä siihen, että nainen haluaisi alistaa, mutta kuitenkin jokin pakottaa etsimään autoritaarisia miehiä ja välttelemään alistuvia. Tulevaisuudessa toivon mukaan alistuvat miehet saadaan pariutumiskontekstiin paremmin mukaan ja naiset eroon venäläismafiaa muistuttavasta alfaurosten jallittamisesta toimimaan itsekin alfanaaraina, joita hentoiset subimiehet tavoittelevat.
Mulla kans on käsitys, että alistuvia naisia on helpompi löytää normi elämästä, kun D ihmisiä.
bemad, johtuiskohan siitä, että subeista harva haluaa alistaa miestä, että me ei saada siitä seksuaalisia kiksejä, vaikka ulkoselta olemukseltamme ja luonteeltamme, siihen hyvin pystysimmekin. Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.

kuuliainen

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #34 : 30.03.2011, 22:18 »
Itse olen onnistunut erittäin huonosti löytämään kinkyä kumppania vaniljamaailmasta (=ei yhtään).

Jos ajatellaan kuinka hankalaa useimmille on se kumppanin löytäminen vaniljaisena, niin kynkymausteisena mennään ainakin 50x hankalampaan yhtälöön.
Dominoivan naisen löytyminen subimiehen kumppaniksi onkin jo sitten lottovoiton kaltainen sattumus.

bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #35 : 31.03.2011, 02:00 »
bemad, johtuiskohan siitä, että subeista harva haluaa alistaa miestä, että me ei saada siitä seksuaalisia kiksejä, vaikka ulkoselta olemukseltamme ja luonteeltamme, siihen hyvin pystysimmekin. Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.

  Yksinkertaisesti: alfauros on vain yksi miestyyppi, jonka yliarvostus on
kulttuuriperusteinen, hieman biologinenkin. Halusit tai et, asia lukeutuu sukupuolisiin tasa-arvo-ongelmiin tai siihen, että suuri osa ihmisistä on ihmisevoluutiossa vielä varsin kokemattomia. Naiskunnassa ei ole vastaavasti varsinaisia alfanaaraita, koska naiselle ei aseteta sankarin velvoitetta, vaan hän kelpaa sellaisenaan miesten sätkynukeksi. Aina kun naiset lakkaavat olemasta sätkynukkeja, alfauroksen suosio laskee ja kaikki miehet pääsevät neutraalisti parittelemaan lukuisten naisten kanssa. Tällöin kilpailu naisista poistuu ja naiset asettuvat objektiivisemman arvioinnin piiriin.

  Heikkous, jota naisena tunnet alfauroksia kohtaan on todellakin heikkoutta, koska et kykene näkemään miehiä vielä ihmisinä, vaan viidakon suorittajina. Mitä enemmän naiset kykenevät näkemään miehiä ihmisinä, sitä enemmän tulee olemaan dommejakin. Ja osa subeista, jotka ovat luonnottomasti subeja lopettavat miesten hyväksikäytön ja
alkavat alistaa taipumustensa mukaan. Suinkaan en kuvittele että kaikki naiset olisivat dommeja, mutta ne jotka kykenevät dominoimaan OVAT. Piste.


bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #36 : 31.03.2011, 07:26 »
Itse olen onnistunut erittäin huonosti löytämään kinkyä kumppania vaniljamaailmasta (=ei yhtään).

Jos ajatellaan kuinka hankalaa useimmille on se kumppanin löytäminen vaniljaisena, niin kynkymausteisena mennään ainakin 50x hankalampaan yhtälöön.
Dominoivan naisen löytyminen subimiehen kumppaniksi onkin jo sitten lottovoiton kaltainen sattumus.

  Aivan naurettavaa paniikin lietsontaa. Itse olen saanut dommekumppanini osapuilleen melko heti. Ei tarvinnut kauheasti etsiä. Naisten vetelämielisyyttä ei pitäisi ruokkia, vaikka ei siitä toki paljon haittaa tällaisella kinkypalstalla ole. Tärkeintä on iskeä silmänsä (livenä) sellaisiin naisiin, joissa on sopivantuntuinen vauhti päällä. Harvemmilla on dominoinnista aiempaa kokemusta. Eivät naiset (koska ovat aina eläneet kultalusikka suussa ja tarjotin edessä) yleensä etsiydy tällaisten asioiden pariin vaan ne tulee ahaa-elämyksinä osuvien kumppanien kanssa. Koeta olla osuva subi.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #37 : 31.03.2011, 08:32 »
Mulla kans on käsitys, että alistuvia naisia on helpompi löytää normi elämästä, kun D ihmisiä.
bemad, johtuiskohan siitä, että subeista harva haluaa alistaa miestä, että me ei saada siitä seksuaalisia kiksejä, vaikka ulkoselta olemukseltamme ja luonteeltamme, siihen hyvin pystysimmekin. Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.

Subi on subi, mies tai nainen ja etsii D ihmistä. Johtuisiko se kiihottavuus siitä? Ei kai alistuva ihminen alistuvaa etsikään BDSM suhteeseen. No toisaalta itselleni nainen voi olla kiihottava oli D tai s. Ei siinä minulla ole eroa. Nainen on kiihottava, jos on, oli D tai s. Ei kaikki Dommet minua kiihota ja jotkut subinaiset kyllä, vaikka olen subi. Mutta tätä et n4103xxl varmaan tarkoittanutkaan. Tiedän, että ei subinaiset minua alistamaan ryhtyisi, enkä minä alistuisi. Eli olen sittenkin aika lailla samaa mieltä, mutta eri lähtökohdista.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2011, 08:59 kirjoittanut peace »

n4103xxl

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #38 : 31.03.2011, 10:29 »
Hmmm.... provosoidun, vaikka ei pitäiskään.
bemad, et tunnu arvostavan naisia kovinkaan korkealle, vaikka alistuva mies oletkin??? hieman outoa, mutta se on sinun katsantokantasi.
Toki, naisesta kun naisesta löytyy Domme, kun tarpeeks provosoi ja ärsyttää, nainen hyökkää ja yrittää alistaa sen provosoijan, ja sehän tuntuukin sopivan bemadin kinkyyteen vallan hyvin :) Tapansa kullakin, minä vaan edelleenkin pidän siitä, että se on Mies joka vie, ja minä vikisen, ja mielestäni minulla on oikeus siihen, enkä suostu ymmärtämään, miks kaikkien naisten pitäis Dominoida miestä.
Tää keskustelu on näköjään menny ihan sivuun alotuksesta :) mutta näinhän sitä usein käy.

Verna

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #39 : 31.03.2011, 10:40 »
Yksinkertasesti, se alfauros on vaan seksuaalisesti kiinnostavampi ja kiihottavampi, kun alistuva mies.

Täällähän on ne pari ketjua, 9 eri tapaa olla sub/dom joista ehkä löytyy selitys tälle. Ainakin minun näkökulmastani. Ja lisäksi vaikuttaa se, miten kukin nämä eri sanat ymmärtää, ts. millainen kenennkin mielestä on alistuva mies? Minun kohdallani totuus kuulostaa jokseenkin tuolta, mitä tässä lainauksessa sanotaan. Ääripään alfauros ei kylläkään ole minulle mikään kiihoke, tulkitsen herkästi alfaelkeet omahyväisyydeksi, (kusipäisyydeksi) eikä se miellytä. Mutta unohdetaan tämä ääripää nyt. Toisaalta käsitän ainakin luetussa tekstissä sanaparin "alistuva mies" helposti liian pehmeäksi, eli henkilöksi, joka tahtoo olla olemassa vain palvellakseen naista ja ryömiäkseen tomussa tämän edessä.

Tiedän, että kyseessä on taas ääripää ja vika on lähinnä sanojen aivoissani herättämässä mielikuvassa. Mutta yhteenvedon teen silti näin: dominoisin mieluummin miestä, joka tietää arvonsa eikä ala nöyristellä vain silkasta alemmuudentunteesta. En yksinkertaisesti pidä liian alistuvista ihmisistä, häpeäkseni myönnän, että kävelen arkielämässäkin helposti näiden tyypien ylitse ja jyrään tahtoni läpi sen enempiä kyselemättä. En höyrytessäni edes kiinnitä huomiota näihin kynnysmattoilijoihin. Mitä haastetta semmoisissa ihmisissä on? Jännite löytyy juuri siitä, että isketään kovat päät yhteen ja katsotaan, kumpi määrää kaapin paikan. Mutta koska en ole itsekään ääripään ihminen, en toisaalta jaksaisi liian kovapäisenkään kaverin kanssa. Eli sen verran pitää olla yhteistä pohjaa, että kumpikin on menossa samaa päämäärää kohti, minä suoraan ja kumppani hidastellen ja mahdollisten sivupolkujen kautta, jolloin mutkat voidaan laittaa tarvittaessa suoriksi vaikka piiskan avulla tai hyydyttämällä vastustus pitämällä kaveria paketissa, kunnes ääni kellossa muuttuu mieleisekseni. ;)

Mutta nämä ovat onneksi ihan kärsäkohtaisia tuntemuksia.  :) Joku ottaa ilomielin palvelijakseen miehen, joka ei turhia piipitä vastaan ja joku muu tahtoo yrittää alistaa sen luupäänkin, jonka jääräpäisyyteen meikäläinen kyllästyisi alle aikayksikön. Mulla on oma mieheni hyvässä tallessa, loput jaettakoon mahdollisimman tasapuolisesti muiden naisten kesken  ;D

bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #40 : 31.03.2011, 21:00 »
Hmmm.... provosoidun, vaikka ei pitäiskään.
bemad, et tunnu arvostavan naisia kovinkaan korkealle, vaikka alistuva mies oletkin???

  Olen asunut about puoli vuosikymmentä yhden miehen ja kahden naisen kanssa samassa omakotitalossa. Arvostus on ollut suorastaan sellaista, että kyynelet tulee silmiin.

Lainaus
  Toki, naisesta kun naisesta löytyy Domme, kun tarpeeks provosoi ja ärsyttää, nainen hyökkää ja yrittää alistaa sen provosoijan, ja sehän tuntuukin sopivan bemadin kinkyyteen vallan hyvin :)

  Minulla on kinkyasiat niin hyvin, etten tarvitse kiukuttelevia pikkutyttöjä päälleni.

Lainaus
Tapansa kullakin, minä vaan edelleenkin pidän siitä, että se on Mies joka vie, ja minä vikisen, ja mielestäni minulla on oikeus siihen, enkä suostu ymmärtämään, miks kaikkien naisten pitäis Dominoida miestä.

  Ei kaikkien naisten pitäisi dominoida. Eihän siitä ole kysymys. Sanoin vaan, että subien joukosta löytyy naisia, jotka ovat pohjimmiltaan dominahenkisiä.


bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #41 : 31.03.2011, 21:03 »
En yksinkertaisesti pidä liian alistuvista ihmisistä, häpeäkseni myönnän, että kävelen arkielämässäkin helposti näiden tyypien ylitse ja jyrään tahtoni läpi sen enempiä kyselemättä. En höyrytessäni edes kiinnitä huomiota näihin kynnysmattoilijoihin. Mitä haastetta semmoisissa ihmisissä on?

  Olen Vernan kanssa tästä asiasta osittain samaa mieltä. Sikäli että tuollaisia
tahdottomia kynnysmattoja ihan oikeasti on olemassa. Monelle subimiehelle taitaa olla vaikea esittää dommelle mitään fantasioita, toiveita tai vaatimuksiakaan, kun ollaan jo menossa makuulleen dominan jalan alle.

  Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #42 : 08.04.2011, 21:39 »

  Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.

Testosteroni haisee. Nainen isolla ännällä tuntee sen jo kaukaa ja kaipuu syttyy.

namuuN

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #43 : 08.04.2011, 21:46 »
Itse en ole kertonut työkavereille, harrastukavereille tai muillekaan kavereille saati sukulaisille omasta seksuaalisesta suuntautumisestani mitään. Minusta se ei kuulu heille. Sitten on erikseen ihanat pervotutut, joille ei tarvi mitään kertoa tai selitelläkään.  ;) Elikkäs kaapissa ollaan vai pitäisikö tätä kutsua kaksoiselämäksi...?

bemad

  • Vieras
Vs: Kenelle kerron, ja mitä?
« Vastaus #44 : 08.04.2011, 23:32 »

  Mutta sen sijaan alistuvan miesluonteen polkemista en hyväksy missään määrin. Nämä alfankipeät naiset pitäisi uittaa kuumassa voissa.

Testosteroni haisee. Nainen isolla ännällä tuntee sen jo kaukaa ja kaipuu syttyy.

  Nainen isolla N:llä ei tarvitse sen enempää testosteronia uhkuvaa miestä, kuin mies isolla M:llä testosteronia uhkuvaa naista. Alistuvaa miesluonnetta polkemalla poljet ihmisyyttä ja omaa itsenäisyyttäsi miesten välisen kerskakilpailun piikkiin. Alkaa olemaan kommentoinnin taso täällä sitä luokkaa, että pidän kohta tauon.