Baarin kannatusmaksut
Eräs nainen sanoi joskus taannoin minulle (ei domina), että "kaikki miehethän on jollain tasolla alistettava". Naiset, kun ovat luonnostaan aika kovia kontrolloimaan ja valvomaan asioiden toteutumista sekä omia etujaan ja päättämään yhteisistä asioista sekä samaan aikaan rajoittamaan miehen elämää vähän niin kuin joka tavalla, niin eikö se ole sadismia? Jos siihen vielä liitetään se, että taviksien suhteissa yleensä nainen päättää koska on seksiä (miehet keskimäärin kait haluaisivat useammin, kuin naiset) ja aviopuolison raiskaaminen on nykyään rikos, niin sehän on sekä henkistä, että fyysistä kontrollointia, hallintaa, sadismia...
mitään universaalia kaikkia naisia yhdistävää luonteenpiirrettä tai toimintatapaa ei oo mun mielestä olemassa,
Jos naiset ovat kammottavia sadisteja, joiden kanssa elämä on pohjattoman kurjaa (ja vielä väärällä tavalla), niin ei muutakuin sinkkuelämään vaan, ja välit poikki mutsiin.
Jos koko jutun idea onkin siinä, että sadomasokistit haluavat tehdä samat asiat korostetummin, mutta yhteisestä halusta sekä hyvässä hengessä, niin tämä totuttujen kaavojen rikkominen rangaistaan yhteiskunnan taholta kutsumalla sitä perverssiksi ja perverssillä on leima ja kaikki sen kyllä tietävät, ehkei enää nykyään niin vahva, mutta on kuitenkin.
Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 27.07.2018, 16:46Jos naiset ovat kammottavia sadisteja, joiden kanssa elämä on pohjattoman kurjaa (ja vielä väärällä tavalla), niin ei muutakuin sinkkuelämään vaan, ja välit poikki mutsiin.Otitpa jotenkin hirveen henkilökohtaisesti tämän Tässähän ei tästä ollut kyse miten minä koen asiat
Lainausmitään universaalia kaikkia naisia yhdistävää luonteenpiirrettä tai toimintatapaa ei oo mun mielestä olemassa, No todellakin on ja vaikka kuinka monia...
Lainaus käyttäjältä: Piilukko - 27.07.2018, 16:46Jos naiset ovat kammottavia sadisteja, joiden kanssa elämä on pohjattoman kurjaa (ja vielä väärällä tavalla), niin ei muutakuin sinkkuelämään vaan, ja välit poikki mutsiin.Voihan sitä homoksikin aina ryhtyä, jos runkkukäsi ja hikikomero johtaa vain vitutukseen.