Äänestys

Kokeilisitko seksiä robotin kanssa?

Ei kiinnosta
Kokeilisin ainakin
Kokeilisin, jos en olisi kaksin robotin kanssa
Haluaisin seksiä usean robotin kanssa yhtäaikaa
Jotain ihan muuta

Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaisiko robottiseksi?  (Luettu 12356 kertaa)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 572
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #45 : 07.07.2020, 12:20 »
Toisen iholla ja lämmöllä, sekä yhteydellä on mulle niin suuri merkitys, että en usko voivani saada elottomasta kumppanista kauheesti irti. Panokoneetkin on mun mielestä tympeitä juuri siitä syystä, ettei siinä pääse syntymään yhteyttä, se on vaan teknistä suorittamista.
Mun täytyy voida päästä toisen pään sisälle ja kommunikoida.

RopeBunny

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 18
  • Sarvipää
  • Galleria
Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #46 : 07.07.2020, 21:07 »
Sadistirobotti? Voi kyllä. >:D
Voisin alistua kunnon panokoneen pieneksi ja avuttomaksi leluksi. Ja sehän ei väsyisi ikinä.
Panokoneet ja varsinkin KUTITUSKONEET on jäätävän kuumia, todellakin haluaisin kokeilla. Joku siinä robottien mekaanisuusessa kiihottaa.  :love:

notreallyhere

Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #47 : 09.07.2020, 13:24 »
Oi kyllä!

RedWoman

  • Vieras
Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #48 : 09.07.2020, 21:01 »
Niin kauan kun robotti ei pystyisi kommunikoimaan, koskettamaan, tuntemaan ja ilmaisemaan tahtoaan kuin oikea ihminen niin kiitos mutta ei kiitos

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #49 : 11.07.2020, 12:46 »
No ei nyt ihan uppoa, mutta voisi kai tuota kokeilla. Ehkä menisi huipputeknisenä seksileluna, mutten varmaan saisi samaa mitä oikeasta switschnaisesta.

Tosin olen jossakin määrin ns. koneellisesta piiskauksesta fetisoitunut. Mutta ne laitteet pakkaavat olemaan isoja, kalliita, äänekkäitä ja ilmeisesti hankalia käyttää yksin. Jos markkinoilla olisi pieni ja kätevä laite moiseen, voisin sellaisen ihan hyvin hankkia henkilökohtaiseksi seksilelukseni.

-HC-

Vs: Kiinnostaisiko robottiseksi?
« Vastaus #50 : 26.07.2020, 16:41 »
Kaikki outo ja omituinen kiinnostaa. Olisihan se jännä testata millaisia tuntemuksia tulisi kun humanoidi yhtyy minuun. Ehkä ahdistaisi, ehkä tuntuisi astetta paremmalta dildolta. (Aika creepy fiilis on kyllä yleensä tullut katsellessa videoita ihmismäisistä roboteista.) Kyllähän noista varmasti joskus tulevaisuudessa tulee kuitenkin normaalia niin miksipä ei kokeilisi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.