Kirjoittaja Aihe: Löytääkö perheen haluava kinky seuraa fetish-foorumilta?  (Luettu 21190 kertaa)

Corsected

Uskon, että nuori kinky voi löytää sellaisen suhteen samanikäisestä kumppanista.

Vanhemman on vaikeampi löytää, koska suurin osa vanhemmista D/s ihmisistä on varattuja.

Olen itse elänyt pitkässä aviosuhteessa, jonka ymmärsin vasta mieheni kuoleman jälkeen 24/7 D/s suhteeksi
ja kaipasin sitä otetta, joka hänellä oli minuun.


Mulla taas on se kokemus, että vanhempia sinkkumiehiä tulis ovista ja ikkunoista, mutta kaikki nuoret on varattuja, vähintään polysuhteeseen jos ei kokonaankin :'D

Ja itseasiassa tän sivun oon kokenu sen myötä kaikkein huonoimmaks seuranhakualustaks. Kohderyhmä on väärä. Tällähetkellä itellä on Tinder kovimmassa käytössä, ei sekään nyt tulosta oo tuottanu, mutta ainakin pääsee edes jutteleen omanikästen kanssa :D

misuli_n

Ehkä olisi hyvä, jos profiilissa olisi kohta onko varattu tai vapaa, poly/mono jne.




Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Ainakin mun profiilissani piti lukea että etsin nimenomaan parisuhdetta.

Sit kun alkaa hahmottaa mitä hakee tulee vaativaksi. Jos ei pysty tinkimään niin voi olla vaikeaa löytää ylipäätään yhtään mitään tai ketään.

Taas toisaalta jos tinkii omista periaatteistaan niin sekään ei välttämättä ole hyvä juttu. 

misuli_n

Live-elämänä tutustuminen olisi hyvä, koska silloin näkee heti toimiiko kemia.





vila

  • Vieras
Kyllä perheen haluavan ihmisen voi löytää mistä tahansa, mutta ehkä kyse on vain kohderyhmästä. Sinullaki Perhis kuitenkin on seksiblogi, jossa olet kertonut kumppaniesi nimiä ja sinusta löytyy kuvia aika laajalla jaolla. Samoin sinusta saa ainakin täällä netissä sen kuvan, että sessioelämäsi on varsin aktiivista ja kumppaneita paljon. Toisia miehiä se ei häiritse yhtään, mutta sitten jos miettii että varmaan sinun taustallasi etsit akateemisesta koulutettua n. 30-vuotiasta dominoivaa miestä. Sellaiset tekevät uraa, jolloin tuollaiset asiat voivat olla ongelma. Toisille eivät ole, mutta sellaisia ihmisiä on taatusti vähemmän. Maailma on ihan perseestä, tiedän, mutta toisella tavalla ajattelevia mono-wannabeisejä on oikeasti kohtuullisen vähän. Minustakin on todella ikävää, että sellaisilla asioilla on merkitystä.

Oma lukunsa on se, että tuon ikäiset akateemiset miehet ovat joko varattuja tai toisella kierroksella - ja toisella kierroksella ei välttämättä ihan äkkiä lähdetä tekemään lapsia ja haluatko sitä itse olla äitipuoli?

Eli jatka etsimistä. Kyllä se sopiva ihminen löytyy.

Nick

  • Vieras
Tositarkoitus ja erityisesti jos mennään lasten hankinta edellä, pelottaa monen pois koska miehen näkökulmasta koetaan riski isyyteen ilman omaa tahtoa ja varsinkin kun isän oikeusturva (ja tietysti myös lapsen) on hyvin heikko. Erityisesti miehellä jolla on jonkin verran uraa ja asemaa, omaa tai perittyä, nyt tai tulossa, on syytä olla erityisen varovainen.

Toinen haaste saattaa olla tunne siitä että tositarkoituksella hakiessa tuo iso päätös siitä onko hän se oikea vai ei, pitäisi tehdä hyvin nopeasti. Se luo paineita ja moni pelaa varman päälle, on helpompi todeta ei ja jatkaa matkaa.

Mutta vastauksena kysymykseen, kyllä meitä on, täällä yksi sellainen, tosin todennäköisimmin suhde jossa molemmilla on omat asuntonsa ja mahdollinen jälkikasvu jo hankittuna.



Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Parisuhteen löytyminen täältä on monen tekijän summa, kuten missä tahansa kuvioissa. Itse toivoin ja hain useamman vuoden täältä/muilta foorumeilta jotakin edes hiukan vakavampaa kinkysuhdetta ja mielenkiintoista ihmistä itselleni, mutta löysin ainoastaan sessio-seuraa tai ehkä jotain vakavampaakin, mutta kun ne kemiat eivät sitten kohdanneet ???. Sitten kyllästyin, luovutin ja päätin, että nyt saa olla, ei jaksa eikä huvita enää. Sitten kun tuo päätös oli tehty, niin aika pian lähdin Tallinnan risteilylle SM-porukan kanssa ja kas, siellä sitten tutustuin mieheen, johon tykästyin ja ihastuin heti. Siis silloin, kun en enää aktiivisesti hakenut mitään. Nyt sitten asumme kumilelun kanssa yhdessä ja kihloihin menimme kesällä. Olemme molemmat tehneet kompromisseja kinky-mieltymyksistämme eikä se ole mikään uhraus ollut - se on kahden aikuisen elämää ja rakkautta  :love: Tiedän myös muita pareja, jotka ovat näissä kuvioissa toisensa löytäneet ja jotkut ovat lapsiakin saaneet  :D

vesimies

Ehkä olisi hyvä, jos profiilissa olisi kohta onko varattu tai vapaa, poly/mono jne.

Ikä olisi myös suotava kertoa jos etsii seuraa. Kovin moni kun ei nyt kumminkaan halua 10 vuoden ikäeroa.

misuli_n

Katsoin, että Perhiksellä on ikä ilmoitettu ja uskon, että hän saa  toivomansa perheen aikoinaan.





misuli_n

« Viimeksi muokattu: 09.10.2018, 18:57 kirjoittanut misuli_n »

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Ei se mahdotonta ole. Tampere on kuitenkin kasvukeskus, ihmiset liikkuvat ja foorumit saavat välillä uusia jäseniä.

Lainaus
Seuranhaku:En etsi seuraa
Kannattaisi tosin ehkä muuttaa jos hakee seuraa.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Seuraa löytyy sieltä, missä on ihmisiä. Tietysti tarvitaan vähän tuuria sen lisäksi. Jos seuranhaussa ei ole onnistanut ja alkaa kyllästyttää, niin on toki muutama asia, joita voi (yrittää) muuttaa.

- Muuttaa sitä, missä hakee seuraa.
- Muuttaa sitä, miten hakee seuraa.
- Muuttaa sitä, että millaista seuraa itse on.
- Muuttaa sitä, mitä etsii.
- Muuttaa sen, jonka sattuu löytämään.



Lily

Omalla kohdalla osui viisaus ohimoon: Kuhaei eti.. >:D

DareDoll

  • Vieras
^^ Eihän sitä koskaan etsimällä löydä  :o

LadyMysterious

Mä näen paljon yhtäläisyyksiä tämän perheenperustamistarpeen ja fetissihakuisen parisuhteen välillä. Pelko siitä, olenkohan nyt vain tulevien lasten vanhempi vs. olenko vain toteuttamassa tuon ihmisen fetisssejä on kenties hyvin samankaltaista. Harva meistä haluaa olla "kuka vain", jonka arvo on välineellinen jonkin asian toteuttaja.

Keskittyisin siis ennemmin etsimään sitä sopivaa ihmistä siihen rinnalle. Kenen kanssa on hyvä olla niin arjessa kuin sitten niiden kinkymausteidenkin kanssa. Ei siinä pahaa tai väärää ole, jos ilmaisee että itsellä on haaveissa joskus tulevaisuudessa ne lapsetkin, mutta sitä ei ole välttämätöntä siihen deitti-ilmoitukseen naputella. Siihen ehtii sitten palata vaikkapa muutaman onnistuneen treffikerran jälkeenkin kun alkaa olla aika käydä keskusteluja elämän suurista linjoista ja osuuko visiot miten hyvin yhteen sen ihmisen kanssa, joka noin luonteen ja kemian puolelta muuten natsaa.

Mitä siihen seuran etsimiseen tulee, en tiedä onko tämä sen parempi kuin huonompikaan paikka hakea seuraa. Veikkaan, että mielenkiintoista ja hyvää seuraa löytää moneltakin taholta kun vain oma asennoituminen on oikea. Kuten yllä yritin omaa ajatustani avata, deitti-ilmoitukseen ei tarvitse ladata kaikkia toiveita, haaveita, odotuksia ja kriteereitä. Ennemmin keskittyisin luomaan yleiskuvan siitä mitä itse on / millaisena oma maailma aukeaa ja katsoisin millaisia vastauksia se tuottaa, niistä sitten suodattamaan niitä kiinnostavimpia kohti livemaailman treffailua.