Kirjoittaja Aihe: Löytääkö perheen haluava kinky seuraa fetish-foorumilta?  (Luettu 20978 kertaa)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Minä täällä taas hei pienen tauon jälkeen :)

Otsikko sinänsä on huvittava, koska seuraahan voi löytää mistä tahansa. Mutta jos miettii ihmistä, kuten minä, joka haluaisi ehkä perustaa perheen ja jolle kinkyys on enemmän seksin mauste kuin elämäntapa, niin kuinka todennäköistä on, että tällainen henkilö löytää fetish-foorumeilta seuraa?

Täälläkin lopulta hyvin harva haluaa oikeasti parisuhteen. Samon ihmiseen tutustuessa mennään seksuaalisuus edellä sen sijaan, että seksuaalisuus tulisi edelle vasta jossain.vaiheessa.Ja tämä lähestymistapa on tietysti ymmärrettävä, kun kyseessä on kinky- ja fetishfoorumi.

Voiko minun kaltaisiani ihmisiä onnistaa kinkyfoorumeilla vai onko kaltaisillenk Tinder, live-elämä jne parempia vaihtoehtoja tutustumiseen?

Nonni ja sit odotellaan paskamyrskyä ja ilkeitä kommentteja. \,,/

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kinkymausteista seuraa löytää täältä aika kivasti, myös pidempiaikaista.
Sehän riippuu siitä, millaisella agendalla hakee. Onnea vain hakuun, periksi ei kannata antaa.
Toki on aina hetkittäin hyvä katsastaa lähestymistapaa vaikka kanssaihmisten kanssa jotta fokus laajenee-(: Tsemppiä

ametistiaurinko

Löysin tätä kautta aikoinaan sadistin, joka toteuttaa minussa sitä puolta joka haluaa kipua.
Sen toisen, jota tapailen muissa merkeissä, löysin ns. tavalliselta seuranhakupalstalta. Sadistin kanssa ei ole seksiä tms. ja tapailukaverini on varsin hyvin perillä siitä mitä puuhastelen.
Oma suositukseni on ottaa riski seuranhakupalstoilla.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Mun kolme edellistä parisuhdetta alkoivat alastonsuomesta ja viimeisin täältä. Tinderit ja normideittipalstat ei oo kyllä tuoneet elämääni kuin kirjallista runkkumatskua etsiviä miehiä ja maailman oudoimpia treffejä.  En tosin ole lapsia haluava, joten sinänsä en siihen voi sanoa mitään voiko täältä tai toisaalta löytää sellaista seuraa. Mutta parisuhteenhan voi löytää mistä vain.
 Ja vaikka täällä voisi kuvitella asioiden menevän seksi edellä niin ei sen niin tarvitse mennä, jos se ei ole itsellesi luontaista. Löytäessäsi mielenkiintoisen ihmisen voit ihan alussa jo sanoa hänelle, ettet halua keskustella seksistä ennenkuin olet jollain tasolla tutustunut häneen ihmisenä.

Knknti

  • Vieras
Ei välttämättä sen huonommat tai paremmat mahdollisuudet kuin muuallakaan.

Sanoisin, että täällä on ehkä hankalampi löytää niitä jotka olisivat valmiita perustamaan perheen. Muualla taasen on hankalampi löytää niitä jotka olisivat myös kinkyjä. Kannattaisi katsella niin täältä kuin muualtakin. Mitä useampi kanava on käytössä, sen paremmat mahdollisuudet.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Voi löytää. Onhan noita esimerkkejä vaikka kuin pariskunnista jotka on syntyneet eri kinkyfoorumeiden ja chattien kautta, ja saaneet myös perheenlisäystä.
Mutta ei näihin voi mitään yhtä vastausta antaa että täältä tai muualta, itse voinee miettiä ne itselle sopivat kanavat.

momoi36

  • Vieras
Itse ehkä miettisin että kuinka paljon painoarvoa sillä kinkyllä elämäntavalla on. Jos haluaa enemmän sitä perhettä ja yhteistä tulevaisuutta jonku kans kuin että haluaa elää fetissien täyteistä elämää, niin silloin valitsisin muut seuranhakupalvelut. Ihan vain todennäköisyyksien vuoksi, koska siellä on enemmän ihmisiä jotka myös voivat haluta perheen ja kodin ja silleen. Kinkyys on minusta helpompi ujuttaa tai kaivaa esiin toisesta kuin saada lapset ja koti ja kumppanit ujutettua kinkyyn elämään.

Mut tää on vaa mun tapa jäsentää, ei ole yhtä tai oikeaa tapaa. Eihän se mahdottomuus ole täältäkin löytää kaikki speksit täyttävää seuraa. :)

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Se toki riippuu pitkälti siitä miten täällä on profiloitunut, jos on profiloitunut sessiosubiksi joka auliisti on valmis kun kutsu kuuluu, niin tuskinpa ne jotka hakee kotiväelle näytettävää kumppania jaksaa innostua.

Kohderyhmäajattelua ei voi vähätellä seuranhaussa. Pitää ymmärtää kohderyhmänsä vaatimukset ja tarpeet, ja kyetä täyttämään ne, niin kyseisestä kohderyhmästä löytää kyllä seuraa itselleen.

IKRM

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Mistä kumpuaa tämä käsitys, että BDSM tai fetissi elämä ei voi sisältyä normaaliin parisuhteeseen? Tai mistä johtuu, että kinkyt jotenkin muita ihmisiä enemmän ei tahtoisi parisuhteita? En ymmärrä tätä ajatusmaailmaa ollenkaan.

Itse löysin parisuhteen tältä foorumilta, vaikken sitä edes etsinyt. Tuntemani kynkyt ovat kaikki joko parisuhteessa jo tai uskovat joskus olevansa. Eli älä urbaanilegendojen takia menetä toivoasi. Kyllä minun kokemukseni mukaan täällä ihan yhtä suuri osa tahtoo parisuhdetta kuin Tinderissäkin.

Brak

  • Vieras
Mistä kumpuaa tämä käsitys, että BDSM tai fetissi elämä ei voi sisältyä normaaliin parisuhteeseen?

Minulla tämä aavistus perustuu oletukseen, että seksuaalisuus edellä elämää elävät kaipaavat usein paljon uusia virikkeitä. Tämä ei koske ainoastaan kinkyjä vaan muitakin voimakkaita seksuaalisia ärsykkeitä kaipaavia.

Vaikka kuinka kokeilisi vakiintuneen kumppanin kanssa kaikenlaista uutta, niin silti ihminen on psykologisesti rakentunut niin, että uudesta saa enemmän mielihyvää kuin vakiintuneesta.

Siksi parisuhteiden pysyvyyttä edistää se, että suhteen osapuolet eivät ole perusluonteiltaan virikehakuisia.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Minusta se on juuri päinvastoin. Parisuhde toimii paremmin, jos kumpikin on virikehakuisia, ja saa virikkeitä. Ei ehdi kyllästyä siihen yhteen samaan :D.

Eihän parisuhde ole sama asia kuin monosuhde.

Kore

  • Vieras
Mulla taas on kokemus, että sellainen kuvailemasi kaltainen suhde olisi helpompi täältä löytää kuin taas sellainen (minun kohdallani) true match-sessiosuhde. Minä tosin en lisäänny enää mutta ennestään on jotain 100 lasta. Tuntuu, että täällä on hyvinkin paljon sellaisia kivoja miehiä, jotka olisivat ns. aviomiesmateriaalia, eivät vain pidä isoa ääntä itsestään. Ehkä kannattaisi vaan lähteä avoimin mielin tutustumaan ihmisiin, niin että parhaassa tapauksessa löytyy se aviomies mutta jos ei heti tärppää, on saanut mahdollisesti uusia ihania ystäviä, kavereita, kokemuksia?

samaso

  • Vieras
Eikö se aika paljon ole kiinni omasta asenteesta millaista seuraa löytää? Luulisin, että miltä tahansa foorumilta voi löytää mitä tahansa seuraa, koska foorumeiden käyttäjät ovat (pääosin) ihmisiä ja varmasti tämänkin foorumin käyttäjät vierailevat myös muissa foorumeissa yms... ja varsinkin, jos tämä homma on vain makuuhuoneessa yksi väri, niin luulisi, että silloin mahdollisuudet löytää seuraa mistä vain ovat aika hyvät :)

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Ihan mahdollista on täältäkin löytää millaista seuraa tahansa, mutta vähän sellainen kokemus ehkä itsellänikin, että kinkyistä löytyy paljon ihmisiä, jotka eivät lapsia halua. Parisuhdetta haluavia kinkyjä sen sijaan varmasti löytyy paljon. Minä olen löytänyt aviomieheni kinkyilyn kautta. Alunperin tämän piti olla vain sessiosuhde, mutta aika nopeasti homma lähti vakavampaan suuntaan. Nyt jo kaksi lastakin vipeltää jaloissa. Mutta asiat menivät näin vähän vahingossa, enkä osaa arvioida miten asiat olisivat edenneet, jos jompi kumpi olisi jo lähtökohtaisesti kaivannut vakavaa suhdetta ja perheen perustamista.

misuli_n

Uskon, että nuori kinky voi löytää sellaisen suhteen samanikäisestä kumppanista.

Vanhemman on vaikeampi löytää, koska suurin osa vanhemmista D/s ihmisistä on varattuja.

Olen itse elänyt pitkässä aviosuhteessa, jonka ymmärsin vasta mieheni kuoleman jälkeen 24/7 D/s suhteeksi
ja kaipasin sitä otetta, joka hänellä oli minuun.