Kirjoittaja Aihe: Dips = "mä varaan ton"  (Luettu 38904 kertaa)

Amorfia

  • Vieras
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #135 : 16.10.2018, 16:58 »
Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

Miksei?

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #136 : 16.10.2018, 17:09 »
Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

Miksei?
Aivan, tässähän ei ole kyse siitä, että vastapuolikin olisi ehtinyt osoittaa kiinnostuksensa (tietty voi olla, että on, mutta sitä ei toiveikkaana ole huomioitu ;) ) ja jotain potentiaalisen suhteen tynkää olisi ehtinyt muodostua.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #137 : 16.10.2018, 17:36 »

Miten saa kunnioittamaan?

Hankkimalla oikean sosiaalisen statuksen.
Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

Meneeköhän nyt ihan vähän jänkäämiseksi...?  :o

Jos aihe kiinnostaa omaa kokemuspiiriä enemmän, kirjastostakin varmasti luettavaa ryhmädynamiikasta, vuorovaikutustaidoista yms.  ^-^
No jos ei suoraa vastausta anneta...

Onhan tästä erilaisia esimerkkejä kuten 17-luvun Ranskassa asia oltaisiin ratkaistu kaksintaistelussa ja Yhdysvalloissa on lahko jonka johtaja päättää kuka saa seurustella kenenkin kanssa mutta mitään nykysuomen liittyvää ei ole tullut ennen tätä ketjua vastaan.

Jos nyt sitten kuitenkin antaisit jonkun kirja suosituksen?

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #138 : 16.10.2018, 20:19 »

Miten saa kunnioittamaan?

Hankkimalla oikean sosiaalisen statuksen.
Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

Meneeköhän nyt ihan vähän jänkäämiseksi...?  :o

Jos aihe kiinnostaa omaa kokemuspiiriä enemmän, kirjastostakin varmasti luettavaa ryhmädynamiikasta, vuorovaikutustaidoista yms.  ^-^
No jos ei suoraa vastausta anneta...

Onhan tästä erilaisia esimerkkejä kuten 17-luvun Ranskassa asia oltaisiin ratkaistu kaksintaistelussa ja Yhdysvalloissa on lahko jonka johtaja päättää kuka saa seurustella kenenkin kanssa mutta mitään nykysuomen liittyvää ei ole tullut ennen tätä ketjua vastaan.

Jos nyt sitten kuitenkin antaisit jonkun kirja suosituksen?

Jostain toisesta aiheesta voisin kirjasuosituksia ehkä antaakin, mutta tähän mulla ei ollut niin kiinnostusta. Mullehan tämä pyyntö osoitettiin, mutta foorumilta varmasti löytyy suosittelijoita. Tai sitten sieltä kirjastosta.  ;)

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #139 : 16.10.2018, 21:26 »

Miten saa kunnioittamaan?

Hankkimalla oikean sosiaalisen statuksen.
Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

Meneeköhän nyt ihan vähän jänkäämiseksi...?  :o

Jos aihe kiinnostaa omaa kokemuspiiriä enemmän, kirjastostakin varmasti luettavaa ryhmädynamiikasta, vuorovaikutustaidoista yms.  ^-^
No jos ei suoraa vastausta anneta...

Onhan tästä erilaisia esimerkkejä kuten 17-luvun Ranskassa asia oltaisiin ratkaistu kaksintaistelussa ja Yhdysvalloissa on lahko jonka johtaja päättää kuka saa seurustella kenenkin kanssa mutta mitään nykysuomen liittyvää ei ole tullut ennen tätä ketjua vastaan.

Jos nyt sitten kuitenkin antaisit jonkun kirja suosituksen?

Jostain toisesta aiheesta voisin kirjasuosituksia ehkä antaakin, mutta tähän mulla ei ollut niin kiinnostusta. Mullehan tämä pyyntö osoitettiin, mutta foorumilta varmasti löytyy suosittelijoita. Tai sitten sieltä kirjastosta.  ;)
Antropologiaan ja evoluutiobiologiaan liittyen varmasti löytyykin kirjallisuutta mutta on eri asia onko noista käytännössä mitään hyötyä nimenomaan tässä asiayhteydessä.

Kinkykundi

Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #140 : 16.10.2018, 21:37 »

Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

No silloin sinulla ei ole sitä auktoriteettia.

Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee  ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

No voi herranpieksut, tuohan on täysin, täysin eri asia. Kahden ihmisen molempien hyväksymän ja ylläpitämän sosiaalisen sidoksen kunnioittamista ihan tavallisella toisen tunteiden huomioonottamisella. Kahden ystävän keskinäinen asia, ei siinä ketään dibsailla tai aseta väkisin epäreiluun kilpailuasemaan.

Ei se eri asia ole, vaan juuri koko homman idea. Hommahan toimii vain siinä mittakaavassa, missä toiset kunnioittavat yhden tunteita ja sosiaalista asemaa.

Olisikin mielenkiintoista kuulla konkreettisia esimerkkejä siitä, että dibsailua olisi omin silmin nähden oikeasti tapahtunut. Että joku olisi todella tehnyt muulle miittiseurueelle suoraan tiettäväksi että tuo on minun, siihen ei kosketa, ja että muut ihmiset olisivat tätä kieltoa kumartaneet. Taikka että olisi itse joutunut tilanteeseen, jossa miittiväki kääntää yllättäen kelkkansa eikä enää otakaan kontaktia, ja syyksi paljastuu tällainen varausjärjestelmä. Missä tilanteessa, milloin, millainen seurue oli osallisena?

Pikkuisen perspektiiviä tähän nyt toivoisi, "juu juu kyllähän tätä varmasti tapahtuu" ei henkilökohtaisesti oikein vakuuta :)

Tämähän on ihan normaalia käytöstä, mutta mittakaava missä tätä tapahtuu olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää.


Panoseuraako sieltä miiteistä haetaan  :o
Olen kuvitellut, että siellä voi käydä juttelemassa ihmisten kanssa ihan muista aiheista.

Mitä dipsailuun tulee, niin miksei typerälle käytökselle saisi nauraa. Vielä enemmän naurattaa se, jos jotkut noudattavat dipsaajan "käskyä". Eikä nyt sekoiteta olemassa olevaa/ollutta suhdetta dipsaajan haaveissa olevaan. Kaverin ihastuminen ja dipsaajan omimishalu eivät ole vertailukelpoisia.

Jälleen kerran mainittuun status-scheisseen en vaivaudu ottamaan kantaa.

Kai sitä panoseuraa voi hakea mistä tahansa.

Miksi kyse olisi omistushalusta eikä ihastumisesta? Tai miksei kaverin ihastuksessa olisi kyse omistushalusta? Asetat erikoisia reunaehtoja.

Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

Miksei?

Jos näin on, niin ei siinä mitään. Se olet ilmeisesti sinä kuka tekee kaveriporukassasi varaukset.


Noin muuten kommenttien lukeminen on ollut hyvinkin mielenkiintoista. Osa selvästi kääntää asian heti valtapeliksi, jossa haluaa itse osoittaa olevansa niskan päällä.

Kinkykundi

Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #141 : 16.10.2018, 21:40 »

Antropologiaan ja evoluutiobiologiaan liittyen varmasti löytyykin kirjallisuutta mutta on eri asia onko noista käytännössä mitään hyötyä nimenomaan tässä asiayhteydessä.

Joku lukion/ammattikoulun oppikirja "sosiaalipsykologia" voisi olla sopivaa luettavaa. Kyse on kuitenkin keskiasteen oppikirjasta, niin kovin kattavaa kuvaa aiheeseen se ei toki anna.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #142 : 16.10.2018, 21:42 »
...toi dibs-kuvio ainakin on sosiaalista valtapeliä, jos jotain.  ::)

pikkusisko

Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #143 : 16.10.2018, 22:41 »

Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee  ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

No voi herranpieksut, tuohan on täysin, täysin eri asia. Kahden ihmisen molempien hyväksymän ja ylläpitämän sosiaalisen sidoksen kunnioittamista ihan tavallisella toisen tunteiden huomioonottamisella. Kahden ystävän keskinäinen asia, ei siinä ketään dibsailla tai aseta väkisin epäreiluun kilpailuasemaan.

Ei se eri asia ole, vaan juuri koko homman idea. Hommahan toimii vain siinä mittakaavassa, missä toiset kunnioittavat yhden tunteita ja sosiaalista asemaa.

Ei ja vaan tai. Se kunnioitetaanko tunteita vai sosiaalista asemaa (jotahan ei ole olemassakaan jollei sitä kunnioitusta heru oli ansaittua eli ei) on juuri se mikä tekee aloituksen hypoteettisestä tapauksesta ja sinun kuvaamistasi tilanteista eri asioita.

Olisikin mielenkiintoista kuulla konkreettisia esimerkkejä siitä, että dibsailua olisi omin silmin nähden oikeasti tapahtunut. Että joku olisi todella tehnyt muulle miittiseurueelle suoraan tiettäväksi että tuo on minun, siihen ei kosketa, ja että muut ihmiset olisivat tätä kieltoa kumartaneet. Taikka että olisi itse joutunut tilanteeseen, jossa miittiväki kääntää yllättäen kelkkansa eikä enää otakaan kontaktia, ja syyksi paljastuu tällainen varausjärjestelmä. Missä tilanteessa, milloin, millainen seurue oli osallisena?

Tämähän on ihan normaalia käytöstä, mutta mittakaava missä tätä tapahtuu olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää.

Missähän galaksissa tuollainen normaalia aikuisten ihmisten käytöstä on? :o Tai minkään sortin käytöstä ylipäätään  :)) Olettaen edelleen, että dibsaaminen koskee uutena paikalle saapuvaa, ei kenenkään kanssa jo omasta tahdostaan intiimiksi ruvennutta.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #144 : 17.10.2018, 06:51 »

Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

No silloin sinulla ei ole sitä auktoriteettia.
Ei tietenkään ole, ei tule olemaan eikä ole kenelläkään muullakaan vapaassa valtiossa tietojensa, asemansa tai persoonansa takia kunnioitetulla henkilöllä.

Noin muuten kommenttien lukeminen on ollut hyvinkin mielenkiintoista. Osa selvästi kääntää asian heti valtapeliksi, jossa haluaa itse osoittaa olevansa niskan päällä.
Vallan käyttö vaatii jonkin tasoisen valta-aseman.
Se että joku ei anna toisten tuosta noin vain kävellä ylitseen ei tarkoita että hän olisi niskan päällä tai että tehokkaammat vaikutusyritykset eivät tule onnistumaan.


Antropologiaan ja evoluutiobiologiaan liittyen varmasti löytyykin kirjallisuutta mutta on eri asia onko noista käytännössä mitään hyötyä nimenomaan tässä asiayhteydessä.

Joku lukion/ammattikoulun oppikirja "sosiaalipsykologia" voisi olla sopivaa luettavaa. Kyse on kuitenkin keskiasteen oppikirjasta, niin kovin kattavaa kuvaa aiheeseen se ei toki anna.
Olisin yllättynyt jos ylipäätänsä käsittelee tätä aihetta.

UW

  • Vieras
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #145 : 17.10.2018, 07:36 »
(Sorry jos toistoa)

Ajatusten ja mentaliteetin siirtyminen tekoihin on se mikä tästä tekee erityistä ja huomiota herättävää. ”Toi on mun” mentaliteetti on itsessään aika vahvasti läsnä monelaisissa sosiaalisissa tilanteissa.
Tulee mieleen muutamakin tilanne jossa oman naisseurueen naispuolinen ystävä ollut aika omistushaluinen. Vaikkei mitään ole ääneen sanottu siinä tilanteessa  niin tulee vahva fiilinki ”älä kuule vie mun kaveria”. Ja kyseessä ei siis ollut millään tasolla seksuaalinen tai kinky suhde näiden välillä

Kinkykundi

Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #146 : 17.10.2018, 12:13 »

Että kun kaverisi kertoo ihastuneensa henkilöön X, se on sinulle yksi hailee  ja päätät itse yrittää tätä jos ihastus on pantavan näköinen ja koet itselläsi olevan mahikset?

No voi herranpieksut, tuohan on täysin, täysin eri asia. Kahden ihmisen molempien hyväksymän ja ylläpitämän sosiaalisen sidoksen kunnioittamista ihan tavallisella toisen tunteiden huomioonottamisella. Kahden ystävän keskinäinen asia, ei siinä ketään dibsailla tai aseta väkisin epäreiluun kilpailuasemaan.

Ei se eri asia ole, vaan juuri koko homman idea. Hommahan toimii vain siinä mittakaavassa, missä toiset kunnioittavat yhden tunteita ja sosiaalista asemaa.

Ei ja vaan tai. Se kunnioitetaanko tunteita vai sosiaalista asemaa (jotahan ei ole olemassakaan jollei sitä kunnioitusta heru oli ansaittua eli ei) on juuri se mikä tekee aloituksen hypoteettisestä tapauksesta ja sinun kuvaamistasi tilanteista eri asioita.


Eipäs, esität, että kun mittakaava on eri, niin asiakin on eri. Sosiaalinen asemahan on kaikilla, toisilla vain vähän parempi kuin toisilla.
Samasta asiastahan tässä kuitenkin on kyse, eli siitä, että pelätään varauksentekijän loukkaantuvan.

Olisikin mielenkiintoista kuulla konkreettisia esimerkkejä siitä, että dibsailua olisi omin silmin nähden oikeasti tapahtunut. Että joku olisi todella tehnyt muulle miittiseurueelle suoraan tiettäväksi että tuo on minun, siihen ei kosketa, ja että muut ihmiset olisivat tätä kieltoa kumartaneet. Taikka että olisi itse joutunut tilanteeseen, jossa miittiväki kääntää yllättäen kelkkansa eikä enää otakaan kontaktia, ja syyksi paljastuu tällainen varausjärjestelmä. Missä tilanteessa, milloin, millainen seurue oli osallisena?

Tämähän on ihan normaalia käytöstä, mutta mittakaava missä tätä tapahtuu olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää.

Missähän galaksissa tuollainen normaalia aikuisten ihmisten käytöstä on? :o Tai minkään sortin käytöstä ylipäätään  :)) Olettaen edelleen, että dibsaaminen koskee uutena paikalle saapuvaa, ei kenenkään kanssa jo omasta tahdostaan intiimiksi ruvennutta.

Linnunradalla. Jossain mielessä erikoista, että foorumilla mikä keskittyy vallalla leikkimiseen, tulee tällaista keskustelua ylipäätään vallankäytön olemassaolosta.


Ja sitten kun joku ei kunnioita tämän "sosiaalisen statuksen" suomaa auktoriteettia?

No silloin sinulla ei ole sitä auktoriteettia.
Ei tietenkään ole, ei tule olemaan eikä ole kenelläkään muullakaan vapaassa valtiossa tietojensa, asemansa tai persoonansa takia kunnioitetulla henkilöllä.


Tottakai on. Tämähän on ihan tavallista ryhmien sisäistä dynamiikkaa. Ryhmät tarvitsevat aina jonkinlaisen sisäisen hierarkian, mikä perustuu juurikin tietoihin, taitoihin tai persoonaan. Tässä nyt kannattaa huomata sekin, että hierarkia muuttuu jonkin verran aina kun aihealue muuttuu, mikä muista laumaeläimistä poiketen, on ihmisillä pitkälti seurausta korkeamman älykkyyden mahdollistamasta yhteiskunnallisesta kehityksestä; esimerkiksi oma ryhmän sisäinen sosiaalinen asemasi on erilainen työ-, harrastus- kaveriporukassa. Toki sosiaalisesti taitavat ovat korkealla joka ryhmässä.

Ryhmien sisäisiin hierarkioihin kuitenkin vaikuttaa se, missä kukakin on hyvä. Jos olet hyvä vaikka tietokoneiden kanssa, kukaan ryhmästäsi tuskin alkaa sinua sinua haastamaan tietotekniikkaosaamisessa, jos taas olet hyvä iskemään naisia, muut referenssiryhmästäsi tuskin lähtevät kanssasi kilpailemaan naisten iskemisestä - mistä päästäänkin takaisin aloituspostaukseen: nyt kun tässä ketjussa on tullut selväksi se, että osa porukasta selvästi kokee asemansa skenessä sen verran korkeaksi, että ei tarvitse välittää "varauksista" ja viehätysvoimansa sen verran kovaksi, että pystyy iskemään tulokkaan ns. nenän edestä, niin ei vähemmän viehätysvoimaa omaavan kannata lähteä kilpailemaan tällaisten kanssa edes kilpailemaan ja energia kannattaa käyttää siihen mihin on mahdollisuuksia. Jos master Y yrittää pokata karkkikauppasubi X:ää, lähtee käymään vaikka kusella ja takaisin tullessa master Å on jo iskenyt tämän subin. Tai miksi juttelisit ilmoista koko illan jonkun kanssa, kehen tiedät jollakulla toisella olevan seksuaalista mielenkiintoa.

Noin muuten kommenttien lukeminen on ollut hyvinkin mielenkiintoista. Osa selvästi kääntää asian heti valtapeliksi, jossa haluaa itse osoittaa olevansa niskan päällä.
Vallan käyttö vaatii jonkin tasoisen valta-aseman.
Se että joku ei anna toisten tuosta noin vain kävellä ylitseen ei tarkoita että hän olisi niskan päällä tai että tehokkaammat vaikutusyritykset eivät tule onnistumaan.


Antropologiaan ja evoluutiobiologiaan liittyen varmasti löytyykin kirjallisuutta mutta on eri asia onko noista käytännössä mitään hyötyä nimenomaan tässä asiayhteydessä.

Joku lukion/ammattikoulun oppikirja "sosiaalipsykologia" voisi olla sopivaa luettavaa. Kyse on kuitenkin keskiasteen oppikirjasta, niin kovin kattavaa kuvaa aiheeseen se ei toki anna.
Olisin yllättynyt jos ylipäätänsä käsittelee tätä aihetta.

Aika erikoista jos ei käsittelisi. Tosin parin- tai seksuaalivalintaan liittyen aiheesta kyllä tietoa jo liikaakin.

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 706
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #147 : 17.10.2018, 12:30 »
Uh ja oh,

tässä aletaan olemaan nyt aika jännän äärellä.

Itse pidän erikoisena tässä ketjussa loppua kohden esiintynyttä peruspremissiä jossa tämä kuvitteellinen 'uusi subi' on vain tahdoton lihanpala jota masterismiehet sitten (dibsaaja tai dibsauksesta piittaamaton) 'iskevät'. Subiparalla ei tässä premississä ole mitään omaa tahtoa, vaan pariutuminen tapahtuu ainoastaan aktiivisen 'iskijän' tekojen seurauksena.

Niinku.. really? :O

Jos joku lähipiiristäni kohteliaasti kertoisi kiinnostuksestaan johonkin naisihmiseen voisin kuvitella että hienotunteisesti ehkä tuunaisin omaa esiintymistäni ainakin tämän henkilön näköpiirissä vähemmän korostuneeksi. Mutta tässä motiivina olisi halu tukea ko. henkilöä, tai ainakin olla aktiivisesti loukkaamatta häntä, ei niinkään alistuminen kenenkään mielihalujen edessä. Eli loppupeleissä HYVÄSTÄ KÄYTÖKSESTÄ.

 Jos taas joku kertoisi 'varaavansa' jonkun ihmisen niin ettei tätä tulisi millään tavalla lähestyä.. röhönnauru, todennäköisesti. Jälkimmäisenkaltaisia ihmisiä ei lähipiirissäni tosin onneksi juuri esiinny.

Lieköhän nämä dibsaajat ovat niitä samoja kavereita joille naisihmisen 'iskeminen' toisen miehen kainalosta on itseasiassa se pääasia - itse iskettävällä ei niin ole väliä, kunhan saa omaa alfa-statustaan (ainakin näennäisesti) pönkitettyä venyttämällä pippeliään pidemmälle kuin kilpaileva mies?

Onneksi omat kumppanini eivät ole tahdottomia ja suhtautuvat, luulisin, tuontyyppisiin yrityksiin.. hieman eri tavalla :D

Rgds, Mörkö

Kinkykundi

Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #148 : 17.10.2018, 12:49 »
Uh ja oh,

tässä aletaan olemaan nyt aika jännän äärellä.

Itse pidän erikoisena tässä ketjussa loppua kohden esiintynyttä peruspremissiä jossa tämä kuvitteellinen 'uusi subi' on vain tahdoton lihanpala jota masterismiehet sitten (dibsaaja tai dibsauksesta piittaamaton) 'iskevät'. Subiparalla ei tässä premississä ole mitään omaa tahtoa, vaan pariutuminen tapahtuu ainoastaan aktiivisen 'iskijän' tekojen seurauksena.

Niinku.. really? :O

Jos joku lähipiiristäni kohteliaasti kertoisi kiinnostuksestaan johonkin naisihmiseen voisin kuvitella että hienotunteisesti ehkä tuunaisin omaa esiintymistäni ainakin tämän henkilön näköpiirissä vähemmän korostuneeksi. Mutta tässä motiivina olisi halu tukea ko. henkilöä, tai ainakin olla aktiivisesti loukkaamatta häntä, ei niinkään alistuminen kenenkään mielihalujen edessä. Eli loppupeleissä HYVÄSTÄ KÄYTÖKSESTÄ.

 Jos taas joku kertoisi 'varaavansa' jonkun ihmisen niin ettei tätä tulisi millään tavalla lähestyä.. röhönnauru, todennäköisesti. Jälkimmäisenkaltaisia ihmisiä ei lähipiirissäni tosin onneksi juuri esiinny.

Lieköhän nämä dibsaajat ovat niitä samoja kavereita joille naisihmisen 'iskeminen' toisen miehen kainalosta on itseasiassa se pääasia - itse iskettävällä ei niin ole väliä, kunhan saa omaa alfa-statustaan (ainakin näennäisesti) pönkitettyä venyttämällä pippeliään pidemmälle kuin kilpaileva mies?

Onneksi omat kumppanini eivät ole tahdottomia ja suhtautuvat, luulisin, tuontyyppisiin yrityksiin.. hieman eri tavalla :D

Rgds, Mörkö

Juuri näin, mutta tässä on nyt se juttu, että subilla itsellään ei ollut aloituksen tilanteessa mahdollisuutta vaikuttaa asiaan kun muut välttelivät tätä skeneläisen tekemän varauksen vuoksi.

käppyrä

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 178
  • Hiljainen nurkkkapöydän mies
  • Galleria
Vs: Dips = "mä varaan ton"
« Vastaus #149 : 17.10.2018, 14:41 »
-ottaa lisää popcorneja ja seuraa keskustelua mielenkiinnolla ja vähän huvittuneenakin- ;D