Kirjoittaja Aihe: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.  (Luettu 13640 kertaa)

jenna

  • Vieras
transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« : 22.10.2018, 20:47 »
hei rakkaat kinky siskot ja veljet tässä pohtinut monta kertaa, onko erisukupuolisuus uhka kinkypiiriessä vai ei uhka,

Olen pitkään pohtinut ja miettinyt miten esim uudet kinky tulokkaat, ottavat jos miiteissä on transmies tai transnainen.
osa on vasta aloittelemassa kinky harrastusta mutta, ottaako kaikki, sen asian hyvällä vai pahalla kun on hieman erinlainen, kinky kuin perinteisiet sub dom asemat ja muut, minut on onneksi hyväksytty sellaisena kuin olen, mutta josksu on ollut este suhteille että olen mikä olen, tahtoisin vain kuulla ja jutella aiheesta, lisää kun tuntuu että joillekkin se on este että on hieman erinlainen kinky.

ofelia

Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #1 : 22.10.2018, 20:57 »
Eiköhän miiteissä ja bileissä oteta vastaan ihan samalla tavalla kuin kaikki muutkin :)

Seuranhaussa jokaisella on tietty omat mieltymyksensä, toisia miellyttää enemmän ja toisia vähemmän. Mutta en olisi huolissaan suhtautumisesta, kyllä sinne sekaan mahtuu  ^-^

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #2 : 22.10.2018, 23:22 »
Mun maailmassa kenenkään seksuaalisuudella ei oo merkitystä ellei kyseessä ole seuranhaku johon liittyy jonkinlaisen seksin harrastaminen.

Jokaista kannustan olemaan se oma itsensä, oli se sitten sitä mimmoiseksi syntyi tai jotain mikä vaatii toimenpiteitä. Tämän kinkyn maailmassa kysymäsi asia ei ole uhka.

vila

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #3 : 23.10.2018, 09:06 »
Jotkut ihmiset kokevat seksuaalisia tunteita vain cis-sukupuolisten kanssa eivätkä sille mitään voi, ja sekin on ihan sallittua.

Mutta on niitä toisenlaisiakin ihmisiä. Näissä piireissähän on paljon binääri-sukupuoliskaalan ulkopuolelle sijoittuvia ihmisiä, joten nämä asiat lienevät aika harvoille "outouksia". Toki transjutut ovat joillekin fetissi, mutta on myös sen fettarin vastuulla kohdella toista ihmistä ihmisenä. Eli jos saat törkyilyä tuolta saralta niin eiköhän ylläpito, staffi ja muut sinua auta. Transfobia tai transihmisten objektisointi ei ole yhtään sen sallitumpaa kuin muukaan törkyily.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #4 : 23.10.2018, 09:18 »
Aika moni fetisisti BDSM-piireissä objektisoi oman fetissinsä kohteen, jopa siinä määrin että on ihan sama kenen päällä ne saappaat, kumit tai nahka-asut ymv on. Sitä usein kutsutaan myös laatikkoleikiksi, jossa se ihminen jää pienen laatikkonsa vangiksi edustaen toiselle vain fetissinsä kohdetta.


Sitä ei kuitenkaan tunnuta pitävän kovin pahana asiana, se kun on hyvinkin yleistä näissä BDSM-piireissä. En oikein ymmärrä miten transihmisten objektisointi poikkeaa tuosta, että mikä siitä sitten tekee tuomittavampaa kuin tuo mitä edellä kuvasin.

IKRM

Virgo

Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #5 : 23.10.2018, 10:35 »
Eiköhän täällä ja bileissä liiku senverran omituisten otusten kerho, että mielestäni transihmiset ovat hyvinkin "normaaleja"  ^-^
Itse ainakin ihailen transmiesten pitkiä sääriä ym, vaikka hetero olenkin, ihan samalla tavalla, kuin kanssasiskoillakin

Sexykatti

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #6 : 23.10.2018, 10:40 »
Oikein pukeutunut transmies (fetish) saa ainakin minun himot heräämään, tällaiseen kerran törmännyt  8) :love:

Toy

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 218
  • Masokismi lähtee subista hakkaamalla
  • Galleria
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #7 : 23.10.2018, 11:10 »
Ihmettelen, miten huteralla pohjalla niiden sukupuoli-identiteetti on, jotka kokevat transihmiset uhkana. Hittoako sen pitäisi ketään liikuttaa?

Omaan kiinnostukseeni vaikuttaa oikeastaan persoona, ulkonäkö ja kieltämättä jotkut anatomiset seikat, mutta se nyt on asia erikseen. En ole skenessä ensisijaisesti kumppania hakemassa.

samaso

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #8 : 23.10.2018, 12:39 »
hei rakkaat kinky siskot ja veljet tässä pohtinut monta kertaa, onko erisukupuolisuus uhka kinkypiiriessä vai ei uhka. Olen pitkään pohtinut ja miettinyt miten esim uudet kinky tulokkaat, ottavat jos miiteissä on transmies tai transnainen.

Vähän huono ottaa tähän kantaa, kun en ole (vielä) miiteissä käynyt, mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...

Brak

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #9 : 23.10.2018, 13:39 »
mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...

Minulle tämä on aika vieras ajatus. Jos on kinky, niin eihän se sitä tarkoita, että on avoin ja suvaitsevainen mitä tahansa kohtaan. Omat mieltymykset saattavat olla ahdasrajaisia ja poissulkevia.

Tuli

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #10 : 23.10.2018, 15:29 »
Ainakin Helsingissä on miiteissä näkynyt ihmisiä, jotka ovat muuta kuin cis-sukupuolisia ja samalla tavalla ihmiset heidän kanssaan juttelevat kuin muiden ihmisten kanssa.

vila

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #11 : 23.10.2018, 15:30 »
mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...

Minulle tämä on aika vieras ajatus. Jos on kinky, niin eihän se sitä tarkoita, että on avoin ja suvaitsevainen mitä tahansa kohtaan. Omat mieltymykset saattavat olla ahdasrajaisia ja poissulkevia.

1+ pervous ei tee suvaitsevaiseksi

Tuli

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #12 : 23.10.2018, 15:32 »
mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...

Minulle tämä on aika vieras ajatus. Jos on kinky, niin eihän se sitä tarkoita, että on avoin ja suvaitsevainen mitä tahansa kohtaan. Omat mieltymykset saattavat olla ahdasrajaisia ja poissulkevia.

Miiteissä ollaan viettämässä sosiaalista aikaa (nykyisten ja tulevien) kavereiden kanssa. Ei kannata rajoittua juttelemaan vain niille, joita kohtaan kokee seksuaalista vetoa, vaikka olisikin haku päällä.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #13 : 23.10.2018, 15:37 »
Ainakin Helsingissä on miiteissä näkynyt ihmisiä, jotka ovat muuta kuin cis-sukupuolisia ja samalla tavalla ihmiset heidän kanssaan juttelevat kuin muiden ihmisten kanssa.

Jep, tämä. Toki varmasti on bileissä/miiteissä ihmisiä, joille transgenderit ovat friikkejä, tai uhka. "Entä, jos joku tuttu tulee samaan baariin ja istun samassa pöydässä transgenderin kanssa." Mutta en itse ainakaan jäisi siitä syystä kotia, että joku hypoteettinen ahdasmielinen ihminen ei halua minua paikalle, koska edustan jotain sellaista mitä hän ei ymmärrä/hyväksy.

Bileissähän kinkyt on kuitenkin aina omassa isossa kerhossaan. Miiteissä mukana on muitakin ihmisiä, jolloin tuo "entä, jos joku näkee" -fiilis voi iskeä. Itse olen kerran todistanut erään setämiehen hyvin epäonnistuneita vittuiluyrityksiä eräälle transgendertytölle Majavassa ja pari kertaa kuullut idioottimaisesta käytöksestä transgendereitä kohtaan KF:n miiteissä.
Mutta kaiketi enimmäkseen porukka osaa käyttäytyä tässä pervoskenessä erilaisuutta kohdatessaan ja pitää kärkkäimmät mielipiteensä omana tietonaan.

Piilukko

  • Vieras
Vs: transnainen/mies uhka vai hyväksytty.
« Vastaus #14 : 23.10.2018, 15:41 »
Mun maailmassa kenenkään seksuaalisuudella ei oo merkitystä ellei kyseessä ole seuranhaku johon liittyy jonkinlaisen seksin harrastaminen.

Jokaista kannustan olemaan se oma itsensä, oli se sitten sitä mimmoiseksi syntyi tai jotain mikä vaatii toimenpiteitä. Tämän kinkyn maailmassa kysymäsi asia ei ole uhka.

Transsukupuolisuus ei ole seksuaalisuuden luokka. Yleinen erhe, koska aiemmin puhuttiin transseksuaaleista, varmasti suurelta osin koska englannin sana sex viittaa sukupuoleen mutta myös seksiin. (Oletin tähän virheen, kun en osannut tulkita toisellakaan tapaa).
« Viimeksi muokattu: 24.10.2018, 07:52 kirjoittanut Piilukko »