Kirjoittaja Aihe: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02  (Luettu 26384 kertaa)

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #45 : 23.02.2019, 20:11 »
Vielä ei käynyt ilmi että onko Dress Codea vai ei.  ???
Mulla on jotain tosin nykyään aina mukanakin. ::)
Kinky pukeutuminen suotavaa, muttei pakollista.

Nyt se alkaa! HUI!

Buttler

  • Vieras
Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #46 : 24.02.2019, 01:34 »
Vieläkö on porukkaa mestoilla?

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #47 : 24.02.2019, 10:28 »
Kiitos pippaloista. Oma sosiaalisuus oli tosin aika pitkälti syöty jo edellisen illan kinkereitten myötä :)

lamie

  • Vieras
Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #48 : 24.02.2019, 10:53 »
Kiitos bileistä! Kiitos Sosumi  :love: Teki hyvää käydä vähän tuulettumassa työpäivän jälkeen vaikka ei kovin myöhään jaksettu.  :)

Viridian

Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #49 : 24.02.2019, 18:05 »
Nyt on Club X nähty.

Kiitos erityisesti sille henkilökunnan jäsenelle, joka heti alussa opasti meidät paikan arkkitehtuurin saloihin.

Samoin kiinnitimme huomiota kello yhdentoista esityksen etukäteen mietittyihin ja asiallisesti hoidettuihin "tulityöriskien" vähentämistoimiin.

Ja vaikka pääsääntöisesti voisin aloittaa tavanomaisen ensikertalaisvalituksen bileiden sisäänpäin lämpiävyydestä tai nurkkakuntaisuudesta, (johon ajan myötä auttaa altistuminen ja altistaminen peruskävijöiden kanssa), vilkuttelenkin täältä iloisena sille, että sain ainakin yhden naaman nikille, ja vieläpä sellaiselle, kenen kirjoituksiin olin kiinnittänyt huomiota. Niin ja kasvojen lisäksi toteutui keskustelua, se ensimmäinen askel kohti maailmojen kohtaamista ja ymmärryksen lisääntymistä.

Ehkä osumme tänne toistekin.

Vir ja muut

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Torture Chamber vol. 2 @Club X - 23.2. klo 20-02
« Vastaus #50 : 24.02.2019, 20:48 »
No huhhuh mitkä bileet. Syvä kiitos minua käsitelleelle ja jälkihoitajille  :love: Kiitos myös kipua vastaanottaneille ja muulle ihanalle hengailuseuralle. Pikkasen harmittaa, että koska oli niin paljon menoa ja meininkiä nyt bileissä, niin en ehtinyt jutella paria lausetta enempiä ihmisten kanssa, joiden kanssa oisin mielelläni jutellut. Mutta pitää ehkä hoitaa se puoli sitten erikseen kun nyt sai kuitenkin hetkeksi muistiin kasvot nikeille ;D

Tykkään Clubista, koska olohuonemaisuus  :love: (Ja tykkään Torture Chamberista, koska joitain vapauksia ja tunnelmaa...  >:D ) Kiitos järjestäjille, jotka kuulemani mukaan huhkivat ihan masokistisen määrän bileiden eteen. Minun ensikertalaisseuranikin taisi vaikuttua moninaisesta hyvästä menosta  :)