Kirjoittaja Aihe: Rsyke: Primal-henkinen painimiitti 18.12.2018, Bar Bertel  (Luettu 5388 kertaa)

RovioKuningatar

Hyvät painit oli. Mielenkiintoista ja hauskaa seurattavaa  :D

putoanvajoan

  • Vieras
Kiitos kaikille vielä, olipa kiva miitti! Seuraavalla kertaa ei ehkä painiminenkaan jännitä ihan samoin. ;D

t. ne ujot kaksi

Lmr01

Kiitos kaikille vielä, olipa kiva miitti! Seuraavalla kertaa ei ehkä painiminenkaan jännitä ihan samoin. ;D

t. ne ujot kaksi
Te olitte hirveän söpöjä t. möhkäle vierestä.

Tykkäsin kovasti mekastamisesta. Oli kans hirveän jännä seurata sivusta miten kivaa ihmisillä oli. Varsinki nää muutamat mittelöt missä oli paljon voimakkaampi henkinen komponentti oli herkullista katsottavaa.

Kesyeläin

putoanvajoan, hienoa että lopulta uskaltauduitte matolle   ^-^

Kiitos kaikille osallistuneille :love: oli mahtavaa päästä riehumaan.

Kehitysehdotuksia voi paiskoa mulle yksärillä niin katsotaan tulevaisuudessa  ^-^

MIAji

Olipa kivaa päästä painiin ja nähdä muiden matseja. Näitä lisää!  :love:

MURU

 :love: muru kiittää kivaa oli

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Huh, olipa kivaa. Koska otetaan uusiksi?  :D

Lasher

  • Vieras
Oli mukava päästä yli kymmenen vuoden tauon jälkeen taas matolle riehumaan.

Kissatappelut olivat hauskoja seurata. ;D Olisi käyttöä niille pattereille, joista Kesy saa virtansa.

RsT

Mukavan näköinen meininki vallitsi matolla ja vetäjälle pisteen hyvin haltuun otetusta alku selvityksestä :)
Itse jäin tänään suosiolla katsomoon tarkkailemaan, kun puoli terveenä ei viitsi alkaa vääntämään.
Erittäin mukavaa oli tutustua itselleni uusiin ihmisiin kasvotusten. Kiitos mukavasta miitistä.

Lamoka

Hei tää oli ihan mahtavaa. :D kiitos kaikille, oli todella hauska ja nautinnollinen miitti! Toivottavasti päästään ottaa pian uusiks  ^-^ peukut pystyyn siis että löytyy sopivat tilat, jotta voidaan kokoontua säännöllisesti resuamaan. :love:

dos

Myös kiitos järjestäjälle ja osallistujille! Oli kyllä yhtälailla hauskaa sekä painia että seurata muiden yhteenottoja. Toivottavasti vastaavanlainen tapahtuma järjestetään uudestaankin kohtuullisen ajan sisään 8)

Kun lähdin miitistä liikkeelle, niin huomasin, että mun lapa oli ottanut vähän enemmän hittiä mitä olin tajunnutkaan. Huvitti juuri äsken vastaanotolla, kun lääkärille ei millään tahtonut riittää syyksi "meni jossain välissä kaverin kanssa painiessa" ja heitteli hyvin intensiivisiä epäilyxen katseita läpi käynnin.


Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Tekevälle sattuu, on joku fiksu joskus todennut. Mun vanhat housut sanoi puolestaan sopimuksen irti painin tiimellyksessä. Aamulla ei auttanut kuin mennä kaupan kautta töihin ja hommata uudet. Vielä ei ole tuon toisen luo kertynyt riittävää varavaatevarastoa  :D

nannannaa

Viihdyin sivustaseuraajanakin, mutta kyllähän iltani kruunasi se kun selätin yhden D-ihmisen.

t. se toinen ujo ja hirveän söpö

roguefor

  • Vieras
Menipäs ohi tämä. Harmi :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Menipäs ohi tämä. Harmi :)
Ei ollut välttämättä ainutkertainen tapahtuma.....