Kirjoittaja Aihe: Oletko jo kokenut kaiken?  (Luettu 9874 kertaa)

subitar89

Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #30 : 15.05.2020, 23:52 »
En ole. En kinkyilyn, enkä muunkaan elämän saralla.
On asioita, mitä en edes haluaisi kokea. Sitten on asioita, joita tiedän tahtovani kokea ja asioita, joita en vielä edes tiedä tahtovani. Koska olen lähes varma, että kinkyilyn(kin) saralla tulen vielä iän ja kokemuksen myötä kiinnostumaan asioista, mitkä on nyt mulle ei-juttuja.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #31 : 17.05.2020, 21:39 »
En todellakaan ole kokenut kaikkea. Paljon on asioita, joita haluaisin vielä kokea.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #32 : 18.05.2020, 13:16 »
jaa-a... Kokematta on että kyllästyisi kinkyyn seksuaalisuuteen, naisensa esineellistämiseen, jne !!
..Kyl kaikki semmonen on kaiketi koettu mikä omaan seksuaalisuuteen osuu, näin vanhemmiten nyansseja sit varioidaan.. Näin on äärimmäisen hyvä  :love:
« Viimeksi muokattu: 21.05.2020, 01:00 kirjoittanut Pulse »

Fatal Foot Fetish

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #33 : 21.05.2020, 00:22 »
Tiettyjä kokemuksia rikkaampi voisi aina olla. On koettu paljonkin, mutta ei tarpeeksi. Jos jotain asiaa todella kovasti haluaa niin se tulee kyllä luoksesi tavalla tai toisella. Vetovoiman laki.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #34 : 21.05.2020, 09:21 »
Enpä ole, ainakin muutama juttu tulee mieleen ::)

Rosmarin79

Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #35 : 21.05.2020, 14:35 »
En todellakaan, mutta ehkä ajan kans jotain.

Violation

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #36 : 12.11.2021, 13:39 »
En ole missään nimessä kokenut kaikkea. Fantasioin paljon ja olen osan niistä toteuttanut, mutten kaikkea. Fantasiat liittyvät eri paikkoihin ja ympäristöihin, sekä siihen mitä tehtäisiin.
Ja toki on paljon asioita joita en edes halua kokea.

Fantasioin että minua satutetaan fyysisesti tavoin, mitä en ole itse keksinyt ja mitä ei olla etukäteen sovittu. Aiemmin mun kanssa on aina sovittu mitä tehdään, mutta kiihotun ajatuksesta etten tiedäkään mitä tapahtuu. Eli paljon on vielä kokematta!

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #37 : 12.11.2021, 14:50 »
Vielä puuttuu sen kaikkein kieroimman ja perversseimmän fetissini toteutuminen, eli rakkaussuhde joka olisi sekä henkisesti että seksuaalisesti upea kummallekin osapuolelle.

Otso-herra

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #38 : 12.11.2021, 15:11 »
En tietenkään. Olen silti nähnyt ja kokenut asioita, joihin useimmat eivät tule törmäämään, ja joita en olisi itsekään kaivannut. Nämä eivät kuitenkaan liity millään tavalla kinky-maailmaan. Silti nekin ovat elämänkokemuksina varmasti tuoneet myös jotain hyvää. Tai no, ainakin jotain erilaista.

Sun helvettis

Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #39 : 13.11.2021, 12:40 »
jaa-a... Kokematta on että kyllästyisi kinkyyn seksuaalisuuteen, naisensa esineellistämiseen, jne !!
..Kyl kaikki semmonen on kaiketi koettu mikä omaan seksuaalisuuteen osuu, näin vanhemmiten nyansseja sit varioidaan.. Näin on äärimmäisen hyvä  :love:

Kiitos lauseesta " kokematta on että kyllästyisin kinkyyn seksualisuuteni."  20 vuotta BDSM touhua takana. Mulla on nyt tää kokemus menossa. Oon kyllästynyt kinkyyn seksualisuuteni. Oon vähän kelannu ,että oispa HC juttu jos lähtisikin nyt kokeilee miltä tuntuu rakastella jotenkin hellästi ilman valta asetelmia ja kammottavia fantasioitaan. 😂💥

Tarvis vaa ensin rakastuu,että rakastella hellästi. Varmaan olis aika kidutusta,herran jumala. Saattaisin jopa itkee. 😝

Fia

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #40 : 13.11.2021, 16:46 »
En ole kokenut kinkyilyn saralla läheskään kaikkea, mitä haluaisin joskus kokeilla, ja mulla on vahva hytinä, että vuoden päästä olen saanut paljon uusia jänniä kokemuksia. Samalla kuitenkaan mulla ei ehkä tällä hetkellä ole kovin pakottavaa tarvetta saada karkkikauppalistalta yliviivattua asioita x, y ja z. Ennemminkin haluaisin nyt rakentaa sellaisia ihmissuhteita, jotka mahdollistavat asioiden kokeilemisen ja kokemisen, kun on luonteva hetki.

Ei siis ole kiire.
Luotan siihen, että oikeiden ihmisten kanssa jänniä kokemuksia kertyy omalla painollaan. Mulle oleennaisempaa kuin mitä tehdään on nyt miten tehdään, eli haen kokemuksia tietoisesta läsnäolosta, jaetusta hurmoksesta, fyysisen yhteyden luomasta henkisestä yhteydestä.

Uusia "temppuja" kertyy kokemuspankkiin, jos on kertyäkseen.

balthazar

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #41 : 13.11.2021, 19:08 »
Kirkkohäät on kokematta, hankala kuvitella kieroutuneempaa tapaa julkistaa sitoutumistaan.

mirbe

  • Vieras
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #42 : 14.11.2021, 18:42 »
En ole kokenut kaikkea, mutta olen toteuttanut kaiken mitä tähän mennessä olen halunnut. Toisaalta jos kokisin kaiken, olisiko enää mitään mistä fantasioida.

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Oletko jo kokenut kaiken?
« Vastaus #43 : 14.11.2021, 21:25 »
”Rakkaussuhde joka olisi sekä henkisesti että seksuaalisesti upea kummallekin osapuolelle”
Sukkanauhafania lainaten, tuo on varmaan suurin asia mitä voin toivoa elämältä.

Paljon on tullut koettua niin elämässä kuin erotiikassa, niin hyvää kuin pahaa, rakkautta ja vihaa, ja vaikka paljon on kokematta niin osa saa jäädä kokemattakin. Joskus oli arvoja, malleja ja näkemyksiä joita puolustin ja jotka tuntuivat silloin oikealta ja nyt niille voi osalle hymyillä sekä nauraa ja osalle itkeä että ei prkl että on tyhmä kaveri ja sokea itselleen joten kyllä sitä oppia ja kokemuksia tulee jatkuvasti ja toivottavasti tulee myös siihen asti kunnes multaa silmille nakataan ja virsiä veisataan. Kiirehän tässä ei ole oikeastaan mihinkään, elämä ei ole pikaspurtti vaan elämän mittainen maraton mutkineen ja mäkineen sekä itkuineen ja nauruineen. Ja mieluummin teen kyllä tuhansia toistoja muutamasta hyvästä vanhasta ja tutusta asiasta oikean, tärkeän ja rakkaan ihmisen kanssa kuin miljoona uutta ja huonoa juttua/kokemusta väärien ihmisten kanssa, joskus yksinkertainen on kaunista ja täydellistä. Elämä ei ole pelkkää erotiikkaa mutta semmoinen suhde jossa on kipinää, kemiaa ja alkukantaista vetovoimaa on kokemuksena parhautta, nuita tuntemuksia kun ei voi ostaa rahalla eikä neuvotella, ne joko on tai sitten ei.

Droppaamiset on itselle asia joka kaipaa huomiota ja mietiskelyä, miksi äärettömän hyvä olo vaihtuu joskus liian huonoksi ja kärttyisäksi, miten saan sen kontrolliin ja siitä informointi että hei, kuules, tulee näitä näköjään mullekkin eikä ole kuule yhtään kivaa. Ei ole yhtään mukava kokemus joka täytyy kyllä huomioida koska on aiheuttanut harmia ja mielipahaa muillekkin kuin itselle. Tämänkin älysin vasta myöhään, kokemus sekin, ei toki sieltä parhaasta päästä.

Se tunne kun olet puolisosi kanssa yhtä ja koko universumi häipyy ympäriltä on uskomaton kokemus. Ei ole titteleitä, ei rooleja, ei ole minua, ei ole sinua, on vain kaksi yhtenä ja samana, ei ole sanoja, ei ole alkua eikä loppua. Ajatukset on yhteiset ja tunnet ne sielussasi, liikkeet ja solut täydentävät toisiaan, aika menettää merkityksensä ja on vain se suunnaton, ääretön tunne että tämä on oikein, näin kuuluu olla ja että tämä on uskomatonta ja parasta mitä voi ikinä olla. Ja se tunne että tämän ihmisen kanssa minä haluan vanheta, riidellä ja rakastella, reissata tai maata sohvalla, elää simppeliä ja mukavaa elämää, iloita ja itkeä, tukea ja tarrautua hädän hetkellä, silittää ja satuttaa, katsoa silmiin, iskeä silmää ja nauraa maailmalle ja mulkeroille että meitäpä on tässä kaksi ja käsi kädessä me nujerretaan teidän kaikki joten suksikaapa vattuun siitä eestä irvistelemästä, me mennään nyt yhdessä seikkailemaan ja vanhenemaan yhdessä on semmonen kokemus että pakanakin huutaa ihmeissään luojaa ja hyvää jumalaa. Maailmassa on asioita joiden eteen kannattaa tehdä paljon asioita, kompromissejä, joiden vuoksi kannattaa vähän nöyrtyä ja ajatella muutakin kuin omaa napaa ja hyvät kokemukset ja hyvät ihmiset kuuluvat kyllä ehdottomasti niihin. Kiva kokemus ois myös semmoinen missä osaisi riidan keskellä oikeasti sivuuttaa ei niin tärkeät asiat ja keskittyä vain niihin mitkä oikeasti merkitsee paljon. Mukava olisi kokea yli 25v. suhde ja tehdä joku ihana nainen onnelliseksi.

Yksi juttu minkä haluaisin joskus kokea ihanan naisen kanssa on viettää loma Prahassa tai jossain muussa euroopan vanhassa kaupungissa. Ei viikkoon mitään somea, ei tätä baaria, ei jatkuvaa kännykän räpläämistä, vain kaksi ihmistä, paljon nähtävää, hyvää ruokaa, puhumista ja höpöttämistä ja tietysti ripaus romantiikkaa 😊

Ja tietysti olisi mukava ajaa panssarivaunulla talon läpi ja auton yli ja lentää jonkun kivan naisen kanssa vanhalla kaksitasoisella lentokoneella Budapestin yllä. Eikä varmaan lottovoittokaan huono kokemus olisi.