Kirjoittaja Aihe: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?  (Luettu 12218 kertaa)

synkistelijä

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #30 : 21.11.2018, 01:50 »
lidlissä on halpoja porkkanoita :)

vila

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #31 : 21.11.2018, 04:05 »
Eikä ihmisen arvo määräydy sen mukaan mitä annettavaa hänellä on muille ihmisille.

Aika usein valitettavasti ihmisen arvo muitten silmissä määräytyy sen mukaan mitä annettavaa on heille, ilmiö on myös BDSM-piireissä varsin yleinen.

Sen ei kuitenkaan kannata antaa vaikuttaa omiin tekemisiin, ainakaan liikaa, terve itsekkyys ja omat rajat on hyvä juttu noissa 'suhteissa'. Vastavuoroisuuden periaate on hyvä pitää mielessä aina.

IKRM

Tuo lienee ihan totta.  Aika monelle BDSM-henkilölle muilla ihmisillä vaikuttaa olevan lähinnä välinearvoa, ja jos jostain muualta saa enemmän välinearvoa niin koko vanha ihmissuhde lentää sekajätteeseen. Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet.

Sitä välillä ihan yllättyy kun on pitänyt vaikka henkilöä x mukavana ja empaattisena ihmisenä, mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #32 : 21.11.2018, 08:00 »
Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet.

No, BDSM:hän on leikkiä, ja kaikki osapuolet on kuitenkin aikuisia, joten tunteita osataan hallita aikuismaisesti.

IKRM

synkistelijä

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #33 : 21.11.2018, 11:27 »
mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.

Muna ei haise, eikä edes tuoksu, koska muna on puhdas. Pillu sen sijaan voi tuoksua tai haista.

bin_hki

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #34 : 21.11.2018, 18:05 »
Lainaus
Tuo lienee ihan totta.  Aika monelle BDSM-henkilölle muilla ihmisillä vaikuttaa olevan lähinnä välinearvoa, ja jos jostain muualta saa enemmän välinearvoa niin koko vanha ihmissuhde lentää sekajätteeseen. Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet.

Sitä välillä ihan yllättyy kun on pitänyt vaikka henkilöä x mukavana ja empaattisena ihmisenä, mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.

Sitä vaan mietin, että miksi vila olet niin kiinnostunut muiden tuoksumaailmasta ja mikä tekee sinusta poly-suhteiden asiantuntijan? Onko paljonkin kokemusta vai mutulla vedät?

Mun mielestä on vähän hassua lähteä arvioimaan muiden ihmisten suhdemallien huonoutta tai niiden harjoittajien kusipäisyyttä, jos vaikka itse olisi vannoutunut pitkän monosuhteen kannattaja. Antaa kaikkien elää tyylillään. Uskoisin, että jokaisella on ainakin mahdollisuus löytää itselle sopiva(t) kummpani(t). Joku roti ja vastuu siinäkin, että minkälaiseen suhteeseen ITSE ryhtyy.

vila

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #35 : 21.11.2018, 22:23 »
Lainaus
Tuo lienee ihan totta.  Aika monelle BDSM-henkilölle muilla ihmisillä vaikuttaa olevan lähinnä välinearvoa, ja jos jostain muualta saa enemmän välinearvoa niin koko vanha ihmissuhde lentää sekajätteeseen. Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet.

Sitä välillä ihan yllättyy kun on pitänyt vaikka henkilöä x mukavana ja empaattisena ihmisenä, mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.

Sitä vaan mietin, että miksi vila olet niin kiinnostunut muiden tuoksumaailmasta ja mikä tekee sinusta poly-suhteiden asiantuntijan? Onko paljonkin kokemusta vai mutulla vedät?

Mun mielestä on vähän hassua lähteä arvioimaan muiden ihmisten suhdemallien huonoutta tai niiden harjoittajien kusipäisyyttä, jos vaikka itse olisi vannoutunut pitkän monosuhteen kannattaja. Antaa kaikkien elää tyylillään. Uskoisin, että jokaisella on ainakin mahdollisuus löytää itselle sopiva(t) kummpani(t). Joku roti ja vastuu siinäkin, että minkälaiseen suhteeseen ITSE ryhtyy.

Minulla on kokemusta myös muista kuin monosuhteista, itse en ole koskaan kokenut tarvetta useampaan kumppaniin. Sillä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa, että koen kaikissa ihmissuhteissa olevan aika oleellista kaikkien osapuolten henkisten tarpeiden huomioiminen. Minusta se ei nyt ole oikein perustaa D/s-suhteita, joissa D ei sitoudu subiin vaan häipyy ilman selityksiä heti kun on primääri pieraisee. Enkä ole missään syyttänyt kaikkia polyja vaan sanonut, että polya käytetään tekosyynä. En oikeasti usko, että sinä ja minä olemme eri mieltä asian ytimestä.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #36 : 22.11.2018, 17:44 »
Mietin ketjun aihetta sekä lyhyen kinkyurani että muun elämäni kannalta ja tajusin, että oon ollut kinkypiireissä huolettomampi kuin normaalisti elämässäni. Olen yleisesti ottaen varovainen ja harkitseva, mutta näissä piireissä olen saanut karistettua noita jopa hieman taakkana pitämiäni luonteenpiirteitä. Toki missään muissa bileissä minun ei olisi ollut mahdollistakaan saada piiskaa vieraiden ihmisten nähden, mutta vapautuminen liioista rajoitteista näkyy muutenkin sosiaalisuuden lisääntymisenä ja myös täällä kirjoitteluna. Jännitän kyllä edelleen asioita mutta jotenkin terveemmällä ja ei-niin-rajoittavalla tavalla.

Ja mitä pantoihin tulee niin olen tähän asti käynyt miiteissä ja bileissä aina pannoitettuna enkä ole kokenut sitä esteeksi keskustelulle suuntaan tai toiseen. Juttelen mielelläni kenen kanssa tahansa ja jos en lähesty vierasta ihmistä bileissä tms. niin se johtuu vain introvertistä luonteestani.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #37 : 02.12.2018, 20:17 »
Oman kehoni, se aiheuttaa mulle esimerkiksi siltakammoa.
Mulla on myös hieman ailahteleva kipukynnys.

Ja skenessä on myös omat muutamat pölvästinsä, joiden läsnäolo on jokseenkin häiritsevää välillä.
Yleensä ollaan joko turpa täynnä viinaa ja / tai jonkin sortin egotripillä. Lähes poikkeuksetta miehiä.

rRoxi

  • Vieras
Vs: Mitä syitä SINÄ keksit pelkuruudellesi?
« Vastaus #38 : 03.12.2018, 00:10 »
No nyt oli asiaa!