Kirjoittaja Aihe: Tinder paras paikka löytää subareita.  (Luettu 14375 kertaa)

Shewolf83

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #45 : 04.05.2020, 13:04 »
Niin ehkä niitä subeja joo, itse domia etsin ja samat pari tulee vastaan ja that’s it... Kiva tietty jos joku sieltä jotain löytää  ;D

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #46 : 04.05.2020, 13:08 »
Itse oon huomannut, että kun mainitsen Tinderissä, että haen pelkkää seksiä ja että olen kinky ja sub, niin niitä kiinnostuneita on todella paljon jostain syystä 😂 sit taas veikkaan, että moni heistä vain esittää olevansa domeja saadakseen pillua. Tai voihan toki olla, että domejakin on paljon, mutta eivät vain ole millään foorumeilla.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #47 : 04.05.2020, 16:47 »
Mä en pidä taipumuksiani esillä profiilissa, mutta toki sitten kerron, jos keskustelu siirtyy seksimieltymyksiin.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #48 : 04.05.2020, 16:48 »
Laittaisitteko tykkäyksen sellaselle muuten vähän vähemmän kiinnostavalle profiilille, jos siellä olisi mainittu että kyseinen mies on Dom?

Ville81

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #49 : 04.05.2020, 18:04 »
Mä oon huomannut että tinderistä pukkaa (pari kokeilukertas takana viime kesänä) sellaista aiheesta kiinnostunutta subia jotka haluavat kokeilla alistumista. Kivoja likkoja ainakin ne ketä kävin silloin kurmuuttamassa, kiltisti imettiin kullia ja alistumiseen riitti tuhmat puheet ja sellainen tietty katse  8)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #50 : 04.05.2020, 19:07 »
Laittaisitteko tykkäyksen sellaselle muuten vähän vähemmän kiinnostavalle profiilille, jos siellä olisi mainittu että kyseinen mies on Dom?

En. Jos ulkonäkö tai profiili ei miellytä, niin ei sitä sydäntä siltikään tule, vaikka toinen olis D. Samoin kaikille profiileille, joissa on netistä otettuja kuvia ja profiilista tulee wannabe-Christian Grey vaikutelma, niin painan ruksia.

MissMinea

  • Vieras
Vs: Tinder paras paikka löytää subareita.
« Vastaus #51 : 04.05.2020, 20:26 »
Laittaisitteko tykkäyksen sellaselle muuten vähän vähemmän kiinnostavalle profiilille, jos siellä olisi mainittu että kyseinen mies on Dom?

En. Jos ulkonäkö tai profiili ei miellytä, niin ei sitä sydäntä siltikään tule, vaikka toinen olis D. Samoin kaikille profiileille, joissa on netistä otettuja kuvia ja profiilista tulee wannabe-Christian Grey vaikutelma, niin painan ruksia.

Samalla linjalla tässä. Profiilit kuvahaun kuvilla johtaa poikkeuksetta vasemmalle sipaisuun.