Kirjoittaja Aihe: Miehet, entäs te?  (Luettu 7363 kertaa)

Azzurro68

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #15 : 02.12.2018, 17:13 »
Mulla omat kokemukset liittyvät aikaan kun olin nuorempi. Jouduin ruuhkadösässä erään vähän vanhemman naisen lähentelyn ja hinkkaamisen kohteeksi ja muistan miten koko vartaloni jäykistyi hämmennyksestä. Olin itse ehkä 20v. ja nainen arviolta 30v. ja ihan kivan näköinen. Epäilijöille tiedoksi, että erotan täysin varmasti mikä on normaali kosketuksen taso ruuhkadösässä.

Toinen oli pari vuotta myöhemmin kun oli jo opiskelija. Vähän vanhempi naimisissa oleva useamman lapsen äiti antoi ymmärtää ja olisi ymmärtänyt antaa ja teki estottomia ehdotuksia, hakeutui joka paikassa seuraani ja tupakkapaikalla kävi aivan viereeni kiinni. Muistan hänen joskus kuiskailleen, että tiedän mitä haluat?

Hän oli aivan huolellisesti meikattu, isorintainen ja todella kauniit kasvot. Oikea nuoren miehen puumaunelma, mutta itse en ujoudeltani tiennyt miten käyttäytyä tuossa tilanteessa, vaan kiusaantuneisuus oli päällimmäisin tunne.

Hänen kaverinsa kävi joskus sitten selittämässä, että nainen on täysin toivoton ja "ei voi sille mitään".

Näissä tapauksissa olen tutustunut miehenä vahvasti naisten lähes jokapäiväiseen arkeen eli liian tungettelevaan lähestymiseen ja "tilan loukkaamiseen".


Ori

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #16 : 02.12.2018, 17:23 »
Mulla on samanlaisia kokemuksia Helsingin yöelämästä. Nämä eivät ole tapahtuneet kinky bileistä.


Olin nuorempana niin sanottu kaunis poika ja todella usein oli joku setämies baarissa tai taksijonossa ehdottelemassa. Perseelle lääpimistä jne. Silloin en vielä osannut juoda kohtuudella ja näytin varmasti helpolta pokalta. Kaverien sanoja lainatakseni olin susi lampaan vaatteissa ja opettelin vakiovastauksen miesten suoriin ehdotuksiin. Kysyin naama peruslukemilla: halauatko sinä kuolla? Nyt on tullut vähän lisää ikää ja en näytä enää kauniilta, ja miesten iskuyritykset on loppuneet kokonaan.

Tämä tapaus on tuoreempi ja sattui eräässä yökerhossa Helsingissä. Vähän ruotsalaisen näköinen kaunis blondi (noin 45v) tuli juttelemaan ja me tultiin hyvin juttuun. Puhuttiin tosi syvällisistä asioista ja hän kertoi sairastaneensa syövän ja  oli kuulemma juuri eroamassa miehestään jne. Kysyin kohteliaasti loppuillasta että haluatko lähteä mun luokse ja hän vastasi kyllä. Sitten oltiin ulkona ja kysyin että mennäänkö mun luokse saunomaan? Hän ei sanonut mitään vaan löi mua avokämmenellä poskelle  ja sanoi että Vitun juntti. Mulla kuohati adrenaliinit veressä. Katsoin häntä vihaisesti silmiin ja sanoin rauhallisella äänellä: ei minua saa löydä! Käännyin ympäri ja kävelin pois...

Reilun vuoden aikana olen kuulut kahdesta eri tapauksesta joissa on toistunnut sama kuvio. Eli mies on tavannut baarissa venäläisen naisen ja ilta on päättynyt petipuuhiin. Aamulla nainen on kävellyt lääkäriin ja kertonut tulleensa raiskatuksi. Molemmissa tapauksissa mies on saanut tuomion raiskauksesta. Ei varmasti ole helppo elää raiskaustuomion kanssa lopun elämää, kun olet syytön.

Enemmän olen kuitenkin kokenut ja kuullut hyviä asioita elämässä. :-*

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #17 : 02.12.2018, 17:26 »
Edelleenkin hyvät ihmiset, menkää heti kertomaan staffille jos jotain on pielessä, niin uhriutumisen sijaan asiat saadaan korjattua.
Tapahtumissa staffilla on omat valtuutensa tehdä asioille jotain, ja vielä kerran kaikki jotka kokevat tapahtumissa jotain häiritsevää, kääntykää staffin puoleen.
Entäpä sitten, jos se perseilijä sattuukin olemaan staffin parhaita kavereita?

Ansku

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #18 : 02.12.2018, 17:28 »
Edelleenkin hyvät ihmiset, menkää heti kertomaan staffille jos jotain on pielessä, niin uhriutumisen sijaan asiat saadaan korjattua.
Tapahtumissa staffilla on omat valtuutensa tehdä asioille jotain, ja vielä kerran kaikki jotka kokevat tapahtumissa jotain häiritsevää, kääntykää staffin puoleen.
Entäpä sitten, jos se perseilijä sattuukin olemaan staffin parhaita kavereita?

Tai jos perseilijä on osa staffia?

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #19 : 02.12.2018, 17:37 »
Nuo luetellut naisten turvakonstit ovat kyllä tasan sitä ylivarovaisuutta, jonka hyötyjä vahvasti epäilin omassa kolumnissani. Ainoastaan päihtymyksen välttäminen vaikuttaisi hyvältä neuvolta ja turvasoitto ekan session jälkeen vielä kohtuulliselta toiminnalta. Muista voi olla kokonaisuutena enemmän haittaa.

Mitä nyt sitten tulee tuohon kolumnin kirjoittajan kysymykseen, niin no minua on seksuaalisesti häiritty kinky-bileissä. En nyt jaksa laskea, kuinka monta kertaa, ehkä vajaa 10. Muualla ei ole. Kyseessä on ollut lähinnä ei-toivottu kosketteleminen tyyliin perseen puristelu ja ainakin kerran myös piiskan lyönti ilman lupaa. Tekijät yleensä ihan Suomen skenessäkin paljon pyöriviä ja tuntemiani naisia. Ehkä kyse onkin ennen kaikkea ollut siitä, etteivät osanneet lukea tilannetta, että tuollaista huomiota häneltä ei juuri silloin kaivattu. Olin esimerkiksi selkäesti toisen naisen kanssa ihan talutushihnaa myöten. Osataan toki ulkomaillakin. Ollessamme Valtiattareni kanssa Saksassa, niin piiskaussession aikana ehkä viiden minuutin kuluessa sekä mies että nainen ehti puristaa persettäni ja ko. mies kerran Korkeasti Kunnioitetun Valtiattareni Jumalaista Takalistoa.

Valittaa jollekin staffille en ole jaksanut, korkeintaan tekijöille, mikäli tilanne ei ole mennyt niin nopeasi ohi, ettei ole kyennyt luontevasti. Tämä on itse asiassa ollut yleinen tilanne. Kerran taisin avautua baarissa joistain bileistä, jossa puristelua oli ollut paljon, mutta piiskan saanti jäänyt, jotain tyyliin, että kyllä ne skenen sankarittaret hiplailee, mutta mites kun pitäisi ryhtyä tositoimiin? Yksi taisi sitten pyytää anteeksi ja se siitä.

Anyway, en ole pitänyt naisten (tai omalle kohdalle osuneiden miesten) harjoittamaa epäkonsensuaalista lääppimistä ongelmana kuin korkeintaan periaatteen tasolla. Sanallisia juttuja en edes laske, tai lähestymisyrityksiä tahoilta, joilta sitä ei toivota ja tavalla, jota ei toivo. Enemmin pidän naisesta, joka vähän epäkonsensuaalisesti puristelee, kun jostain intersektionaalisesta draamailijasta tai estoisesta henkilöstä, joka vain pakenee tyttöporukkaan ja välttelee katsekontakteja.
 
Mitä tulee turvallisuuteen, niin lähinnä henkilöiden kanssa, joihin on tutustunut vain netissä, pitää olla tapaaminen ennen sessiota neutraaleissa merkeissä. Biletuttavuuksien kanssa ei ole ollut tarpeen. Liiallista alkoholinkäyttöä tulee välttää. Humalassa olevien dominoiden kanssa leikkimisessä on ehkä syntynyt tilanteet, jossa näin jälkikäteen ajatellen olisi vain pitänyt viheltää peli poikki. Kyllähän sitä aina sanoi asiasta, mutta kun ”Ladyt lärveissä” ovat siinä tilassa, että MINUAHAN ei joku orja määrää, niin voi olla vaikeaa, varsinkin, kun sub-miehenä on kova kynnys lähteä jättämään epäasiallisestikin käyttäytyvää dominaa, koska toista ei helpolla tilalle löydy.

Dominoivana olen miettinyt, että pitäisikö kaiken varalta saada paperille se, että toiminta on konsensuaalista. En ole hirveästi harrastanut. Toisaalta, jos viestittelee s-postitse, niin jää jälkeä siitä, mitä on sovittu. S-posti, jossa nimi ei näy, on suositeltavaa. Tietojen tiputtelua vanilja-puolesta tulee puheessa välttää, jos haluaa pitää oikean identiteettinsä luottamuksellisena, ja siksi niistä asioista kyselevät tuntuvat monesti ärsyttäviltä. Toki varsinaisille sessiokumppaneille nimi todennäköisesti paljastuu viimeistään ovesta.

piNaNas

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #20 : 02.12.2018, 17:43 »
Edelleenkin hyvät ihmiset, menkää heti kertomaan staffille jos jotain on pielessä, niin uhriutumisen sijaan asiat saadaan korjattua.
Tapahtumissa staffilla on omat valtuutensa tehdä asioille jotain, ja vielä kerran kaikki jotka kokevat tapahtumissa jotain häiritsevää, kääntykää staffin puoleen.
Entäpä sitten, jos se perseilijä sattuukin olemaan staffin parhaita kavereita?

Tai jos perseilijä on osa staffia?

Valitettavaa kyllä, mutta itsellekin on sattunut ainakin yksi tälläinen tapaus jossa staffilainen tuli puuttumaan täysin asiattomasti privaattiin leikkiin. Jäädyin niin pahasti, etten osannut mennä kertomaan kenellekään, vaikka tilanne itsessään hoituikin niin että tiukkaa kieltoani uskottiin ja tyyppi häipyi takavasemmalle.
Mut nihkeä fiilis jäi ja hetki varmaan kestää ennen kuin tuon kaltaiseen tapahtumaan tulee lähdettyä ainakaan leikkimielellä. Ehkä jatkossa osaan nostaa vielä isomman metelin jos tälläisiä kohtaan.

Mutta tämä nyt on keskustelun aiheen kannalta vähän sivuseikka. Kiitos kaikille miehille jotka ootte jakaneet kokemuksianne! On hirveän tärkeää että kaikki saavat ja uskaltavat puhua häirinnästä sukupuoleen katsomatta.

Tuli

  • Vieras
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #21 : 02.12.2018, 17:43 »
Skenessä mulle on tullut vastaan lähinnä muutama tapaus, jossa olen keskustellut naisen kanssa siitä että tavataan bileissä ja ihmetellään halutaanko leikkiä - ja sitten tämä toinen on tapaamisesta alkaen käyttäytynyt ikäänkuin olisin jo luvannut ja ilmaissut haluni yhdessä leikkimiseen. Se ei ole kivaa, eikä hyvää käytöstä. Kenellekään ei ole kuitenkaan kahta kertaa tarvinnut sanoa ei - ovat uskoneet ensimmäisestä kerrasta.

Skenen ulkopuolella on tullut vastaan tilanteita, jossa minua on esim. suudeltu ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta. Not cool.

Sen kummempaa minulle ei ole tullut vastaan ja olen siis päässyt aika paljon.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #22 : 02.12.2018, 19:59 »


Hänen kaverinsa kävi joskus sitten selittämässä, että nainen on täysin toivoton ja "ei voi sille mitään".

Toi selitys on kyllä ihan selkeää paskaa.
Jos kyseessä olisi ollut mies, tuskin olisi ollut tämä ääni kellossa.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #23 : 03.12.2018, 20:27 »
Miehet, entäs te?
Kertokaa, mitä siellä tapahtuu. Mitä te miehet koette skenessä ja miten varaudutte seksuaaliseen häirintään? Vai onko koko aihe aivan kupla ja sellaista ilmiötä ei ole olemassakaan...
Oikein mietittyäni alkoi tuntua oikein ironiselta, sillä kaikki kokemani seksuaalinen häirintä on tapahtunut joko lähipiirin tai kavereiden naisten taholta. Lähes poikkeuksetta ahdistava osapuoli on ollut humalassa.

Kenties juuri tästä syystä kinkyt tapahtumat ovat olleet itselleni helppoja, eikä ahdisteluun tarvinnut varautua yhtään mitenkään. Tässä valossa en kaipaa pervobileisiin nykyistä enempää alkoholia.

Mikä tulee seksuaalissävytteisiin tapahtumiin, niin itselläni on näissä tavallista paksumpi nahka. Tästä huolimatta täysin tuntemattomien suutelu huulille on yhtä no-no kuin vaniljabaarissakin. Äläkä ikinä tule silittämään minua takaa reisille. Se ei ole kivaa.

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 704
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #24 : 03.12.2018, 20:55 »
Itseltäni kokemukset ahdistelusta löytyvät, yllättäen, paikasta jossa on humalaisia, hieman vanhempia naisoletettuja. Yhteinen teema sekä miesoletettujen että naisoletettujen kähmimisessä tuntuu olevan Kuningas Alkoholi.

Tämän ja viimevuoden messuilla Smurffilassa työskennellessä, molemmilla kerroilla löysin vieraan naisihmisen käpälät nahkakilttini alta ilman sen kummempia varoituksia. Selitys oli jotensakin että 'Tahdoin tarkastaa onko siellä kalsareita'! No, ei ollut. Staff-lappukaan ei erityisemmin tuntunut suojelevan :)

Sinänsä en kokenut tilanteita erityisen ahdistaviksi tai traumaattisiksi, enemmänkin vaivaannuttaviksi. 'Hirmu kiva että aattelit roikkua luvatta mun vehkeissä, jospa et tekisi niin'. En sitten tiedä olisiko pitänyt reagoida vahvemmin.

Sir_Jake

Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #25 : 04.12.2018, 11:25 »
Varsinaisesti ei ole ahdistelua tai epäsopivaa koskettelua ollut skenessä, tiedä sitten johtuuko pelottavasta ulkonäöstä vai mistä? Parta kuitenkin tuntuu jotenkin huokuttelevan koskettamaan, kylläkin enemmän vanilja puolella. Juuri pari viikkoa sitten nuorehko naisen alku kävi suoraan partaan kiinni ja mainitsin asiasta, olisi kiva jos kysyisi luvan jos haluaa koskea niin sanoi ”että oli pakko koskea” ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Hetken kuluttua vielä uudestaan sama juttu, kun kysyi että miltä tuntuisi jos hivelisin reittä ja sanoisin vaan ”että kivat stay upit ja oli pakko kokeilla” niin kauanko kestää ennen kuin poke on paikalla heittämässä mua ulos?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #26 : 04.12.2018, 14:38 »
Kaikenlaista tapahtuu piireissä...

Itse en kyllä tällä hetkellä näe uhkaksi kuin ensikertalaiset sidottavat. Kaikki eivät ihan osaa lukea roppaansa tai ymmärrä rajojaan. Ei ole mukava lyhyen rokotukseen jälkeen todeta jutun olleen liian rajua sidottavalle.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Miehet, entäs te?
« Vastaus #27 : 04.12.2018, 15:00 »
Aikoinaan akoilla oli tapana roikkua mun parrassa, jatkuvasti.
Aloin tekemään niin, että vastavuoroisesti kun naisen kädet tuli parralle, omani hakeutuivat tisseille.

Mielenkiintoistahan tuossa on se, että naiset usein älähtää tossa että "Ei saa koskea!"

Itehä alottavat.

 ;D