Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47092 kertaa)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #195 : 29.12.2018, 16:15 »
Kun sä öttiäinen nyt kerran kysyt suoraan millainen mieskroppa naista kiinnostaa ja mitä sun pitäisi itsellesi tehdä..niin vastaanpa nyt suoraan Omalta kantiltani.
Mua viehättää ”äijämäinen” kroppa, leveät hartiat, leveä selkä, hyvä perse ja vahvat reidet.
Se mikä sun kuvissa näkyy..mun makuun käytät liian naisellisia housuja, liian kireitä ja liian korkeavyötäröisiä. Ja posetkin liian naismaisia mun makuun.
Noin. Siinäpä nyt suora vastaus kysymykseesi.
Ihan oikeasti oon kuitenkin sitä mieltä, että viehätyn luonteesta. Monista eri tyypeistä. Huonosta itsetunnosta en koskaan. Samaa mantraa siis jatkan. Sun kanssa jonkun verran viestitelleenä sanoisin myös, että oot ihan liian huolissasi siitä mitä muut susta ajattelee. Sen sijaan että oisit esmes ihan vain oma itsesi ja toisit persoonaasi esiin. Ja voisi jutella niitä näitä eikä vain pohtia miksi seuranhaku menee aina pieleen.
Mutta..eihän sua ees kiinnostanut baari ja baarilaisten mielipiteet..vai miten se meni.
Minulla on työnalla ne vahvemmat käsivarret ja muutoinkin ylävartalon lihakset joilla saan sitä äijämäisyyttä hiukan lisää..toki sitä varmaan saisi lihomalla entisiin mittoihin (jos 182cm ja +100kg on äijämäistä)

 Nuo korkeavyötäröiset nahkahousut on minulle sitä fettarimateriaalia enkä arjessa niin pukeudu..tänne Baariin ei vaan saa latailla niitä "arkivaatekuvia". En siis pukeudu kuten kuvagalleria antaa ymmärtää.
 En toki hirveästi välitä isoista housuista mutta kaapissa kyllä on väljempiä farkkuja joita myös käytän..mutta tässä varmaan pätee se, että mistä toinen tykkää onkin toiselle turn-off? Joku ehkä saattaa tykätä noista mun tiukoista shortseista?

Nyt oot asan ytimessä. Kysyit mistä nauset tykkää, naiset vastaa ja sitten toteat itse, että saattaahan niistä tiukoista shortseistakin joku tykätä. Juuri näin, jotku tykkää, jotku ei.
Simple as that.  :)

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #196 : 29.12.2018, 16:53 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.
Se lähtee siitä mitä yritin tuossa kertoa.."teitä subimiehiä mahtuu tusinaan 13"-ajattelusta joka täällä joidenkin nikkien kirjoittelusta paistaa esiin kuin neonkeltaiset kangasmerkit mustissa shortseissa. Eikö tuo juuri ole sellaista "se on VAIN subimies".. vähän sama kuin pisteyttää ihmisiä arvojärjestykseen koulutustaustan perusteella.

ametistiaurinko

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #197 : 29.12.2018, 17:25 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.
Se lähtee siitä mitä yritin tuossa kertoa.."teitä subimiehiä mahtuu tusinaan 13"-ajattelusta joka täällä joidenkin nikkien kirjoittelusta paistaa esiin kuin neonkeltaiset kangasmerkit mustissa shortseissa. Eikö tuo juuri ole sellaista "se on VAIN subimies".. vähän sama kuin pisteyttää ihmisiä arvojärjestykseen koulutustaustan perusteella.

On asioita joita voi muuttaa ja asioita joille ei voi mitään - muiden mielipiteet ovat näitä jälkimmäisiä. Jos joku on juuri sinusta sitä mieltä, että olet "vain subimies" niin hän voi itse muuttaa ajatteluaan, et sinä. Joten: anna olla. Määrittele itse se, millainen ihminen haluat olla. Voi hyvin itsesi kanssa, älä mieti mitä joku tuntematon on sinusta.

Macy

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #198 : 29.12.2018, 18:59 »
Koitin miettiä tuota aloitusta, vaan en kertakaikkiaan keksi. Jos joskis harvoin tulee vastaan joku "vaau nyt on muuten hemmetin komea mies! (Tai kaunis ihminen muuten vain)" niin on ne ulkoiset seikat enemmän naamassa ja olemuksessa. Näitä tilanteita on aika harvakseltaan. Muutei mikään tavallaan viehätä enemmän kui toinen. Toisissa pienikokoisuus on söpöä, joskus on taas ihanaa kun miehellä on mahaa ja muutakin. Ainoat mitkä itseä ulkoisesti työtää luotaan pois on perushygienian puute ja huonot hampaat.

Piilukko

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #199 : 29.12.2018, 20:48 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.
Se lähtee siitä mitä yritin tuossa kertoa.."teitä subimiehiä mahtuu tusinaan 13"-ajattelusta joka täällä joidenkin nikkien kirjoittelusta paistaa esiin kuin neonkeltaiset kangasmerkit mustissa shortseissa. Eikö tuo juuri ole sellaista "se on VAIN subimies".. vähän sama kuin pisteyttää ihmisiä arvojärjestykseen koulutustaustan perusteella.

Onko mahdollista, etä tässä on ymmärretty sananlasku väärin, ja viitattu ensisijaisesti siihen, että subimiehiä tuntuu olevan todella monta, varsinkin suhteessa dominoivien määrään?

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #200 : 29.12.2018, 21:47 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.
Se lähtee siitä mitä yritin tuossa kertoa.."teitä subimiehiä mahtuu tusinaan 13"-ajattelusta joka täällä joidenkin nikkien kirjoittelusta paistaa esiin kuin neonkeltaiset kangasmerkit mustissa shortseissa. Eikö tuo juuri ole sellaista "se on VAIN subimies".. vähän sama kuin pisteyttää ihmisiä arvojärjestykseen koulutustaustan perusteella.

Onko mahdollista, etä tässä on ymmärretty sananlasku väärin, ja viitattu ensisijaisesti siihen, että subimiehiä tuntuu olevan todella monta, varsinkin suhteessa dominoivien määrään?
Minä olen sen tulkinnut siten, että subimiehet ovat sitä pohjasakkaa jota on niin paljon, että yksilönä siihen massaan hukkuu. Se suhtautuminen on tullut tässä ketjussa esiin siten, että ajatellaan kysymykseni sisällön olevan "miksi en löydä Dommea" vaikka olen yrittänyt kertoa, että tarkoitan Baarin ulkopuolista elämää..
Minä olen kuitenkin etsimässä rakkautta ja parisuhdetta enkä sessioseuraa Dommen kanssa. Näin juurikin siitä syystä, että Dommejen silmissä minunlaisia on se 13 tusinassa.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #201 : 29.12.2018, 22:55 »
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.

Hahmotatko muut kinkytaipuvaiset ihmiset ensisijaisesti heidän taipuvaisuutensa mukaan? Vai mistä tuo ajatus lähtee että "oon myös helvetin paljon enemmän"? Kaikkihan ovat paljon enemmän kuin sitä, mitä harrastavat joskus ja jouluna.
Se lähtee siitä mitä yritin tuossa kertoa.."teitä subimiehiä mahtuu tusinaan 13"-ajattelusta joka täällä joidenkin nikkien kirjoittelusta paistaa esiin kuin neonkeltaiset kangasmerkit mustissa shortseissa. Eikö tuo juuri ole sellaista "se on VAIN subimies".. vähän sama kuin pisteyttää ihmisiä arvojärjestykseen koulutustaustan perusteella.

Onko mahdollista, etä tässä on ymmärretty sananlasku väärin, ja viitattu ensisijaisesti siihen, että subimiehiä tuntuu olevan todella monta, varsinkin suhteessa dominoivien määrään?
Minä olen sen tulkinnut siten, että subimiehet ovat sitä pohjasakkaa jota on niin paljon, että yksilönä siihen massaan hukkuu. Se suhtautuminen on tullut tässä ketjussa esiin siten, että ajatellaan kysymykseni sisällön olevan "miksi en löydä Dommea" vaikka olen yrittänyt kertoa, että tarkoitan Baarin ulkopuolista elämää..
Minä olen kuitenkin etsimässä rakkautta ja parisuhdetta enkä sessioseuraa Dommen kanssa. Näin juurikin siitä syystä, että Dommejen silmissä minunlaisia on se 13 tusinassa.

Mä olen varmaan ainakin joskus käyttänyt tuota sanontaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että subimiehet olisivat jotenkin vähempiarvoisia tai muita huonompia. Mutta subimiesten lukumäärä suhteessa dominoiviin naisiin tekee sen, että he Dommejen mielissä helposti jäävät harmaaksi kasvottomaksi massaksi. Ei toki kaikki, mutta suuri osa. Itselläni saattaa olla vaikeuksia muistaa, kenen kanssa olen sätissä jutellut ehkä pitkätkin pätkät. Itseäni auttaisi jos nickit poikkeaisivat toisistaa enemmän kuin subm76 ja subM79. Tai että näkömuistiani hemmoteltaisiin muulla kuin pallopään kuvalla profiilikuvana. Myös ongelmaa aiheuttaa se, jos subimies varoo sanomasta mitään, mikä toista mahdollisesti ärsyttäisi. Silloin massasta erottuminen alkaa käydä jo melkoisen vaikeaksi.

Sulla öttiäinen ei ole mitään näistä piirteistä, joten mieleen kyllä olet jäänyt. Ei siis kannata dissata itseään eikä varsinkaan kuvitella toisten arvostuksia heidän puolestaan.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #202 : 01.01.2019, 00:31 »
Mä olen varmaan ainakin joskus käyttänyt tuota sanontaa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että subimiehet olisivat jotenkin vähempiarvoisia tai muita huonompia. Mutta subimiesten lukumäärä suhteessa dominoiviin naisiin tekee sen, että he Dommejen mielissä helposti jäävät harmaaksi kasvottomaksi massaksi. Ei toki kaikki, mutta suuri osa. Itselläni saattaa olla vaikeuksia muistaa, kenen kanssa olen sätissä jutellut ehkä pitkätkin pätkät. Itseäni auttaisi jos nickit poikkeaisivat toisistaa enemmän kuin subm76 ja subM79. Tai että näkömuistiani hemmoteltaisiin muulla kuin pallopään kuvalla profiilikuvana. Myös ongelmaa aiheuttaa se, jos subimies varoo sanomasta mitään, mikä toista mahdollisesti ärsyttäisi. Silloin massasta erottuminen alkaa käydä jo melkoisen vaikeaksi.

Sulla öttiäinen ei ole mitään näistä piirteistä, joten mieleen kyllä olet jäänyt. Ei siis kannata dissata itseään eikä varsinkaan kuvitella toisten arvostuksia heidän puolestaan.
Olen melko monesti täällä törmännyt tuohon sanontaan eri yhteyksissä.."subimiehiä on tusinassa 13" vai onko peräti enemmänkin kuin 13?
 Itse olen kyllä yrittänyt kertoa itsestäni kattavasti profiilissani..muutenkin kuin kinkyilyyn liittyvää mutta miten siitä harmaasta massasta oikeasti voi erottua?

 Vähän välillä on jopa hävettänyt mennä miitteihinkin koska olen "vain alistuva mies" Ehkä se oli korkein kynnys joka piti ylittää, kun taannoin menin ekaan PoVin miittiin..
« Viimeksi muokattu: 01.01.2019, 12:01 kirjoittanut Icebug85 »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #203 : 01.01.2019, 05:28 »

 Olen melko monesti täällä törmännyt tuohon sanontaan eri yhteyksissä.."subimiehiä on tusinassa 13" vai onko peräti enemmänkin kuin 13?
 Itse olen kyllä yrittänyt kertoa itsestäni kattavasti profiilissani..muutenkin kuin kinkyilyyn liittyvää mutta miten siitä harmaasta massasta oikeasti voi erottua

Ne 12 subimiestä eivät mene miitteihin, siinä jo erotut.
Muista, ettei miitti ole mikään osuuskaupan lihatiski. Miiteissä ihmiset tutustuvat kyllä toisiinsa, mutta joskus oikean ihmisen löytäminen vaatii pikkuisen enemmän aikaa. Ihmisten tapaaminen ihan naamakkain antaa kyllä sinulle etulyöntiaseman niihin verrattuna, jotka eivät miitteihin uskalla.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #204 : 01.01.2019, 09:34 »
 Nicolaus puhuu asiaa.
Enemmän taitaa tuo alemmuuden tunne ”olen vain alistuva mies” olla oman pään sisällä oleva fiksaatio.
Jos ei ole sinut oman alistuvuuden kanssa, silloin paraskaan ulkonäkö ei ole koskaan riittävä.

Alistuvat ovat ensisijaisesti ihmisiä. Arvokkaita ihmisoikeudet omaavia yksilöitä.
Olen tavannut vuosien aikana upeita miehiä joilla jokaisella omanlaisensa persoona, ulkonäkö, käytöstavat... kunnioitan syvästi heitä siksi kun uskaltavat/haluavat alistua. Se on kaunista. Uskaltaa olla sitä mikä on.

Lily

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #205 : 01.01.2019, 10:02 »
ainakin naisten osalta tuntuu melko yleispätevältä että sellainen viehättää johon henkilö on itse tyytyväinen. Uskoisin että sama toimii myös misten suhteen.
itsevarmuus ja se miten itsensä kantaa on avainasemassa uuteen ihmiseen tutustuttaessa, itse mielelläni pakitan jos ” anteeksi että olen syntynyt ” asenne tai asetus on päällä. Koska vaikka näissä piireissä tapaisinkin alistuvaa niin tapaan kuitenkin ensisijaisesti ihmistä. Subius ja alistuvuus tulevat vasta jos asiat toimivat

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #206 : 01.01.2019, 12:28 »

Ne 12 subimiestä eivät mene miitteihin, siinä jo erotut.
Muista, ettei miitti ole mikään osuuskaupan lihatiski. Miiteissä ihmiset tutustuvat kyllä toisiinsa, mutta joskus oikean ihmisen löytäminen vaatii pikkuisen enemmän aikaa. Ihmisten tapaaminen ihan naamakkain antaa kyllä sinulle etulyöntiaseman niihin verrattuna, jotka eivät miitteihin uskalla.
Toki ymmärrän, että miitti ei ole lihatiski ja olenkin mennyt niihin vain tarkoituksenani näyttää naamani ja tutustua ihmisiin. Tuskin kukaan joka minut on miitissä tavannut voi väittää minun toimineen toisin.
 Oma kynnys silti aina on lähtee miitteihin

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #207 : 01.01.2019, 20:15 »
Heh, Kuopion miittejä ei ainakaan tarvitse jännittää.  :D
Miiteissä on ehkä parasta, kun kinky kaveripiiri kasvaa, tutulla porukalla on sitten lähteä bileisiin, järjestää pienempiä bileitä ja tutustua taas uusiin kinkyihin... Tiedä mitä lopulta tulee vastaan.  ;D

Alkuperäiseen kysymykseen, mitä pitäisi tehdä: ikää ja hiukan iskävatsaa lisää, kun en itsekään missin mitoissa ole.  ;) Eikä mikään ulkonäkö pelasta, jos kemiat eivät kohtaa. Makuja on monia...

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #208 : 17.02.2019, 11:34 »
Minulta kysyttiin ehkä kuukausi sitten ja on kysytty monta kertaa aikaisemmin naisihanteista ja siitä pitääkö olla hoikka ja treenattu. Sitten taas yhdessä keskustelussa nainen pohti  toisen naisen ulkonököä sen suhteen että köysittely toisi esiin enemmän makkaroita kuin ennen. Kun vastasin että mun mielestäni nainen oli terveissä mitoissa ja kysyjä taas viittasi itseensä jollain lihapullavertauksella niin tutkin asiaa hieman.

No makuja on erilaisia ja jos väittäisin että hoikka nainen ei viehätä niin valehtelisin. Sit taas kun käytin ilmaisua "terveissä mitoissa" tarkoitin että kyseinen yksiö oli just mun makuuni juurikin sellaisenaan ilman tarvetta nälkäkuurille tai pizzakuurille.

Ehkä olen ollut ihmisille liian rehellinen silloinkin kun ei pitäisi. Jos näkee että ihmisellä alkaa olla jo ongelmia selviytyä töistään ja harrastuksistaan niin jotenkin pitäisi pystyä kannustamaan ilman että loukkaa toista. Voiko siis sanoa että sul on  kivat kasvot, hyvät hiukset, upeat rinnat, upea takapuoli ja hyvä vyötärön ja lantion suhde, mut vatsasi on eri paria treenatun kropan kanssa.

Se sitten jos naisen haaveissa alkaa olla 20-30 kilon nopeaa laihtumista tai jo valmiiksi hoikassa vartalossa edes se kolme kiloa niin mieluummin kehottaisi unohtamaan sen vaakaan tuijottamisen ja kannustais vain parempaan syömiseen, ruokailurytmiin ja runsaaseen liikkumiseen.

Sen tietää omalta kohdaltaan että on niin helppo jäädä kotiin telkan tai tietokoneen äärelle ja pitääkin jäädä jos on kipeänä. Mut noin muuten vaikkapa 70000 askelta viikossa +- jotain rankempaa liikuntaa on aina parempi kuin se että pääsee joka paikkaan autolla/bussilla oven viereen ja ei ole hyötyliikuntana polttopuusavottaa tai edes sitä suuren ostoskeskuksen kiertämistä ostoskärryn kanssa kahdesti viikossa.

Painosta ei kannata tehdä ongelmaa vaan keskittyä fyysisen ja henkisen kunnon ylläpitämiseen että olisi toimintakykyä vielä kymmenienkin vuosien jälkeen. Toki sitten kun puhutaan kymmenistä kiloista niin siinä tulee jo ongelmia nivelille ja muita vaivoja.     

Tähän itsevarmuus asiaan sen verran, että ymmärrän Jääötökän paineet hyvin.

Itse olen saanut 3 kiloa lisää, koska nyt syksyllä on tullut syötyä vähän epäterveellisesti. Nuo 3 kiloa ovat sellaista, jonka todennäköisesti huomaa vain minä. Kukaan ei ole kommentoinut minun lihoneen tms.

Tunnen kuitenkin tällä hetkellä epävarmuutta omasta kropastani ja syytän osittain naisten kohtaamia ulkonäköpaineita.

Edelleen on vallalla ajatus, että naisen pitää olla hoikka ja nykyisen fitnesstrendin myötä myös treenattu. Tälläkin foorumilla näkee ilmoituksia, jossa ylipainoiset masterit etsivät itselleen hoikkaa naista. Ja itse ei tietenkään voida pudottaa painoa, mutta subin pitää olla hoikka. Ja toki jokainen saa etsiä sellaista seuraa kuin haluaa, ei siinä mitään.

Mutta niin. Ymmärrän hyvin Ötökän mietinnät. Nykyihmiset ovat pinnallisia.

UW

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #209 : 17.02.2019, 11:48 »
Sanoin hieman läpällä itselleni aikaa x sitten: ”Saisipa oikein vuolaita kehuja.”

Kun niitä tullut oman ihanteellisen kohderyhmän edustajilta...no hieman noloa myöntää kuinka oli niiden tarpeessa, vielä nolompaa kertoa tästä julkisesti  ;D

Mutta joo, yksikään nainen ei mittaile meidän hauista tai rasvaprosenttia. Harva edes huomaa painanko 68 tai 79 kiloa. Hyvän itsetunnon sen sijaan aistii kaikki, ultimately only that counts  8)