Kirjoittaja Aihe: Ulkonäköjutuista  (Luettu 47065 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #105 : 17.12.2018, 14:12 »
Plus se, että elämää on Baarin ulkopuolellakin.

En näe sellaistakaan järkevänä että yrittäisi tietoisesti muokata julkisuuskuvaansa (foorumilla) sellaiseksi, jota ei ole. Ihminen on kehittyvä olento ja usein näitä epävarmuuden tunteita on ihan mahdollista vähentää.




IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #106 : 17.12.2018, 14:41 »
Jos vuodesta toiseen noudattaa samaa seuranhakumallia, eikä onnistu seuraa löytämään, kannattais varmasti miettiä uusia lähestymistapoja.

Erittäin usein on niin, missä tahansa asiassa elämässä, että jos joku tapa toimia epäonnistuu kerran, sen monistaminen johtaa vaan toistuviin epäonnistumisiin. Jos sen sijaan muuttaa toimintatapaansa, on edes mahdollista onnistua seuraavilla kerroilla.

IKRM

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #107 : 17.12.2018, 14:57 »

Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Vastaus: Voit liikkua festareilla tuolla kropalla ilman paitaa. Jos sataa ja on kylmä, en suosittele. Tärkeintä on se, että jos on kovin aurinkoista niin muista aurinkovoide! Muuten, pidä hauskaa ja nauti festarifiiliksestä! O0

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #108 : 17.12.2018, 21:39 »
Plus se, että elämää on Baarin ulkopuolellakin.
Totta :) Ja tämän ketjun aloittamisella ajattelinkin juuri sitä Baarin ulkopuolista elämää koska viimekesänä alkanut ja n.4kk jatkunut parisuhde opetti minulle monen muun asian ohella sen, että en välttämättä tarvitse parisuhteeseen D/s-juttuja..ihmisessä on helvetin paljon muita asioita joiden pitää osua ja niiden asioiden joukossa on juttuja jotka saa tuon D/s-kuvion tuntumaan minulle merkityksettömältä.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #109 : 17.12.2018, 21:57 »
Ötökkä, kai sinä ymmärrät että nämä kyselysi antavat sinusta sellaisen kuvan, että olet äärettömän epävarma?

Ainakin ne dominoivat Naiset, joita minä tunnen, kavahtavat tällaista epävarmuutta. Ei heistä kukaan luultavasti halua ryhtyä subin itsevarmuuden tukipylvääksi. Voivat varmasti auttaa sen kanssa, muttei subin itsevarmuus saa riippua dominoivasta täysin.

Ymmärrän kyllä nämä kyselysi, mutta kannattaa muistaa, että ne muokkaavat ihmisten mielikuvaa sinusta.
"Toi noin toi" sanoi tamperelainen :) Minähän ensisijaisesti avasin tämän ketjun koska halusin vinkkejä miten ulkonäköä saisi viilattua paremmaksi..onko se teidän naistenkin kohdalla sitten aina kyse epävarmuudesta jos meikkaatte, otatte Botox-ruiskeen tai silikonia? (en kohdista tätä kehenkään henkilöön vaan ihan yleisellä tasolla tarkoitin) Mielestäni nämä kaikki ovat loppupeleissä tapa muokata ulkonäköä.

 Ja mitä tulee epävarmuuteen niin se rajoittuu minulle pääosin siihen, että en oikein osaa tehdä aloitetta. Minulla olisi kuitenkin paljon annettavaa..osaan tehdä mielettömän paljon eri juttuja ja oon kuullut useasti olevani "maailman hyväsydämisin ihminen" "miten voit olla niin kiltti" "miten sä osaat kaikkea tämmöistä". Tuo viimekesän suhde opetti muunmuassa sen, että kaikki eivät todellakaan ansaitse minua.

 Lihasmassaa ajattelin nyt vain kasvattaa lisää ylävartalooni, että näyttäisin vielä vähän paremmalta. Olen jo aiemmin hävittänyt melkein 60kg läskiä ja oletan, että on yhtä helppoa hankkia vähän käsivarsiin lihasta ??? Läski ainakin lähtee helposti. Muokkaan siis vaan vähän ulkonäköä mutta teen sen terveellisemmin menetelmin kuin se joka esim. pumppaa huuliin Botoxia tms. (raju vertaus mutta ymmärtänette pointtini)

 Liikunnasta on kuitenkin tullut minulle tärkeä osa elämää. Juoksen jokatapauksessa koska se olen siitä melkeinpä yhtä riippuvainen kuin ehkä tupakoitsija on nikotiinista :D Juoksuharrastuksen ohessa voin tehdä vähän muutakin terveyden, hyvinvoinnin ja ulkonäön..miksi tyytyä nykyiseen kun reserviä ja tahdonvoimaa on parempaankin?

Ja kuten tuossa aiemmin kirjoitin niin sitä elämää on muuallakin kuin Baarissa ja siksi en ole hirveän huolissani millaiset mielikuvat Dommeilla nyt minusta on :D

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #110 : 17.12.2018, 22:41 »
Asia tuli selväksi.

"Meidän naisten" (jotenkin tulee sellainen kuva tästä "te naiset" yleistyksestä, että naiset ovat jokin lauma ja kaikki naiset ajattelevat samoin... Hmmmphf.) kohdalla meikkaaminen ja muut ehostukset voivat olla epävarmuutta, mutta se voi olla myös esimerkiksi sitä, että tykkää meikkaamisesta.

Botox ja muu rajumpi kehon muokkaus on itselleni vierasta, joten en lähde siihen kommentoimaan.

Osaltaanhan "te miehet" asetatte "meille naisille" kaikenlaisia ulkonäköpaineita. Tai "ne miehet", jotka häärivät muotitaloissa. Sieltä lopulta määritellään se kauneusihanne, jota syötetään medioissa massalle. Ja koskapa on "te naiset" ja "te miehet" niin sillä logiikalla kaikki miehet ovat vastuussa jostain Karl Lagerfeldin perseilystä ja  vaatekoosta 00. *insert sarcasm here*

Ärsyttää kyllä aika kympillä tuo "te naiset".




Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #111 : 17.12.2018, 22:50 »
Asia tuli selväksi.

"Meidän naisten" (jotenkin tulee sellainen kuva tästä "te naiset" yleistyksestä, että naiset ovat jokin lauma ja kaikki naiset ajattelevat samoin... Hmmmphf.) kohdalla meikkaaminen ja muut ehostukset voivat olla epävarmuutta, mutta se voi olla myös esimerkiksi sitä, että tykkää meikkaamisesta.

Botox ja muu rajumpi kehon muokkaus on itselleni vierasta, joten en lähde siihen kommentoimaan.

Osaltaanhan "te miehet" asetatte "meille naisille" kaikenlaisia ulkonäköpaineita. Tai "ne miehet", jotka häärivät muotitaloissa. Sieltä lopulta määritellään se kauneusihanne, jota syötetään medioissa massalle. Ja koskapa on "te naiset" ja "te miehet" niin sillä logiikalla kaikki miehet ovat vastuussa jostain Karl Lagerfeldin perseilystä ja  vaatekoosta 00. *insert sarcasm here*

Ärsyttää kyllä aika kympillä tuo "te naiset".

Niin..eikö tämä kaikki toimi kumpaankin suuntaan? Miehet asettaa ulkonäköstandardit naisille ja naiset puolestaan asettavat ulkonäköstandardit miehille ::)  Tinderin kaltaiset sovellukset lienevät hyvä esimerkki tästä standardoinnista (onko se sitten EN-, SAE- vai peräti GOST- standardin mukaista) eli mikään muu ei merkkaa kuin ulkonäkö.

Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään,

Meikkaamisesta voi myös tykätä, sitä en kiellä mutta samoin sitä voi nauttia liikunnasta (itse en jälkimmäistä olisi uskonut muutama vuosi sitten mutta nyt asia on toinen..juoksu on oikeasti kivaa enkä todellakaan tee sitä miellyttääkseni ketään)

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #112 : 17.12.2018, 23:02 »
Asia tuli selväksi.

"Meidän naisten" (jotenkin tulee sellainen kuva tästä "te naiset" yleistyksestä, että naiset ovat jokin lauma ja kaikki naiset ajattelevat samoin... Hmmmphf.) kohdalla meikkaaminen ja muut ehostukset voivat olla epävarmuutta, mutta se voi olla myös esimerkiksi sitä, että tykkää meikkaamisesta.

Botox ja muu rajumpi kehon muokkaus on itselleni vierasta, joten en lähde siihen kommentoimaan.

Osaltaanhan "te miehet" asetatte "meille naisille" kaikenlaisia ulkonäköpaineita. Tai "ne miehet", jotka häärivät muotitaloissa. Sieltä lopulta määritellään se kauneusihanne, jota syötetään medioissa massalle. Ja koskapa on "te naiset" ja "te miehet" niin sillä logiikalla kaikki miehet ovat vastuussa jostain Karl Lagerfeldin perseilystä ja  vaatekoosta 00. *insert sarcasm here*

Ärsyttää kyllä aika kympillä tuo "te naiset".

Niin..eikö tämä kaikki toimi kumpaankin suuntaan? Miehet asettaa ulkonäköstandardit naisille ja naiset puolestaan asettavat ulkonäköstandardit miehille ::)  Tinderin kaltaiset sovellukset lienevät hyvä esimerkki tästä standardoinnista (onko se sitten EN. vai SAE-standardin mukaista) eli mikään muu ei merkkaa kuin ulkonäkö.

Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään,

Meikkaamisesta voi myös tykätä, sitä en kiellä mutta samoin sitä voi nauttia liikunnasta (itse en jälkimmäistä olisi uskonut muutama vuosi sitten mutta nyt asia on toinen..juoksu on oikeasti kivaa enkä todellakaan tee sitä miellyttääkseni ketään)

Sulla meni pointti nyt ohi. Tiedän kauneusihanteiden asettamisen toimivan kumminkin päin.

Tiedän myös sen, että osa ihmisistä ei välitä paskan vertaa kauneusihanteista. Ja tiedän sen, että kun rakastuu, se toinen muuttuu kauniimmaksi/komeammaksi hetki hetkeltä.

Pointtini oli tuo "te naiset". En ymmärrä miksi niputat kaikki naiset samaan pakettiin? Kyselet täällä, mikä miellyttää naisten silmää ja saat vastauksia, jotka ovat täysin ristiriidassa keskenään. Kyselysi "tuotto" on plus miinus nolla.

Terveyteen panostaminen on aina hyvästä. Liikunta on yksi hyvä tapa ylläpitää terveyttä. Mutta se, että saat lihasta kroppaan ei takaa, että naiset lankeavat eteesi. Kannattaa muistaa se.

Icebug85

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #113 : 17.12.2018, 23:12 »
Asia tuli selväksi.

"Meidän naisten" (jotenkin tulee sellainen kuva tästä "te naiset" yleistyksestä, että naiset ovat jokin lauma ja kaikki naiset ajattelevat samoin... Hmmmphf.) kohdalla meikkaaminen ja muut ehostukset voivat olla epävarmuutta, mutta se voi olla myös esimerkiksi sitä, että tykkää meikkaamisesta.

Botox ja muu rajumpi kehon muokkaus on itselleni vierasta, joten en lähde siihen kommentoimaan.

Osaltaanhan "te miehet" asetatte "meille naisille" kaikenlaisia ulkonäköpaineita. Tai "ne miehet", jotka häärivät muotitaloissa. Sieltä lopulta määritellään se kauneusihanne, jota syötetään medioissa massalle. Ja koskapa on "te naiset" ja "te miehet" niin sillä logiikalla kaikki miehet ovat vastuussa jostain Karl Lagerfeldin perseilystä ja  vaatekoosta 00. *insert sarcasm here*

Ärsyttää kyllä aika kympillä tuo "te naiset".

Niin..eikö tämä kaikki toimi kumpaankin suuntaan? Miehet asettaa ulkonäköstandardit naisille ja naiset puolestaan asettavat ulkonäköstandardit miehille ::)  Tinderin kaltaiset sovellukset lienevät hyvä esimerkki tästä standardoinnista (onko se sitten EN. vai SAE-standardin mukaista) eli mikään muu ei merkkaa kuin ulkonäkö.

Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään,

Meikkaamisesta voi myös tykätä, sitä en kiellä mutta samoin sitä voi nauttia liikunnasta (itse en jälkimmäistä olisi uskonut muutama vuosi sitten mutta nyt asia on toinen..juoksu on oikeasti kivaa enkä todellakaan tee sitä miellyttääkseni ketään)

Sulla meni pointti nyt ohi. Tiedän kauneusihanteiden asettamisen toimivan kumminkin päin.

Tiedän myös sen, että osa ihmisistä ei välitä paskan vertaa kauneusihanteista. Ja tiedän sen, että kun rakastuu, se toinen muuttuu kauniimmaksi/komeammaksi hetki hetkeltä.

Pointtini oli tuo "te naiset". En ymmärrä miksi niputat kaikki naiset samaan pakettiin? Kyselet täällä, mikä miellyttää naisten silmää ja saat vastauksia, jotka ovat täysin ristiriidassa keskenään. Kyselysi "tuotto" on plus miinus nolla.

Terveyteen panostaminen on aina hyvästä. Liikunta on yksi hyvä tapa ylläpitää terveyttä. Mutta se, että saat lihasta kroppaan ei takaa, että naiset lankeavat eteesi. Kannattaa muistaa se.

Pakkohan minun oli jotenkin kohdentaa kysymys naisille koska haluan vastauksia nimenomaan heiltä. Tiedostan toki, että mielipiteitä on monia mutta ne kaikki ovat kyllä toivottuja..eihän gallupejakaan tehtäessä saada kohderyhmästä irti sitä yhtä totuuttaa vaan tuloksia pitää lukea :)



Pahoitteluni jos loukkasin jotakuta

Succubus

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #114 : 18.12.2018, 23:15 »
Heitänpä nyt minäkin lusikkani soppaan.
Tässä lomaillessa tuli mieleen vilkuilla Tinderiä, että minkäslaista porukkaa löytyy Espanjasta ja lähtiskö joku näyttämään kaupunkia.

95% miehistä näyttää ihan samalta. Peruskomeat kasvot, siisti parransänki ja hiustyyli, pyykkilautavatsa ja lihaksikkaat käsivarret. Tää on se mitä MIEHET luulee et uppoo naisiin ku kuuma veitsi voihin. EI_VOIS_VÄHEMPÄÄ_KIINNOSTAA. Nuo kuvat ja joku yleispätevä aforismi profiilissa (jos sitäkään) ei kerro ihmisestä mitään; ehkäpä vain sen että se on harmaata massaa, persoonatonta helinää, salilla kulutettua aikaa, kun olisi pitänyt olla treenaamassa aivojaan.
Täähän ei varsin pidä paikkaansa, nuo ihmiset voi olla vaikka kuinka kivoja ja fiksuja, emotionaalisesti kypsiä ja hauskaa seuraa. En saa koskaan tietää, koska ei kiinnosta ottaa selvää. Jos olisin joku perusmisu etsimässä kesäkollia niin varmaan kolahtais ja voisin treffata nuo kaikki, mutta lähtökohtaisesti etsin ihmistä josta on älyllistä vastusta ja jotain pintaa enemmän.

Olen tapaillut ja pannut kaikenlaisen näköisiä ihmisiä, laihoja ja lihavia, karvaisia ja karvattomia, pitkiä ja lyhyitä, jänteviä adoniksia ja treenattuja ladonovia, kaljamahoja ja pullukoita. Seinäruusuja hissukoita ja rokkitähtiä. Mut jokainen on ollut enemmän kuin ulkonäkönsä. Tinderin kaltaisessa pikapelissä ensivaikutelma täytyy tehdä nopeasti, se on totta. Mutta kuvilla voi jo kertoa tarinoita, paljastaa asioita jotka tekevät sinusta Sinut, ja kirjoittaa sinulle tärkeistä asioista.

Succubus out.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #115 : 19.12.2018, 01:24 »
Toisaalta useimmat ovat samaa mieltä siitä että hyvä itsetunto on eduksi jolloin kehoon liittyvien negatiivisten kommenttien loppuminen/väheneminen (Esim; Tuo on nyt aivan liian pieni määrä leukoja (5) jos haluat saada tyttöystävän.)
on hyväksi.

Tämäkin tietysti riippu seurasta. Selvennyksesi nämä eivät ole omalla kohdalla olleet enimmäkseen varsinaisesti pahantahtoisia huomautuksia.
Osa tuttavistani vain pitää kotimaisia naisia no nirsoina ja ei en usko että joku oikeasti vaatisi kopiota lihaskuntotestin tuloksista ensi treffeillä.


Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?

Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?
Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota ???
Aivan niin, ei järkevä ihminen useinkaan kommentoi vieraan ihmisen ulkonäköä saatika esitä parannusehdotuksia.
Ulkomaalaiset vieraat naiset ovat kyllä joskus tuota tehneet.

Purpelot

Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #116 : 19.12.2018, 06:32 »
Sitä kropan ulkonäöllisyyttä tärkeämpi on se, että kuinka sinut sen kropan omistaja on oman kroppansa kanssa.

Korvien välissä se ihmisen kauneus/rumuus syntyy. Jos korvien välistä ei löydy älyllistä elämää niin ei sitä pysty minkäänlaisella kropalla korvaamaan.

Mielipide, saa pahoittaa mielensä.  >:D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #117 : 19.12.2018, 08:41 »
Sitä kropan ulkonäöllisyyttä tärkeämpi on se, että kuinka sinut sen kropan omistaja on oman kroppansa kanssa.

Korvien välissä se ihmisen kauneus/rumuus syntyy. Jos korvien välistä ei löydy älyllistä elämää niin ei sitä pysty minkäänlaisella kropalla korvaamaan.

Mielipide, saa pahoittaa mielensä.  >:D

Pahoitin muiden puolesta mieleni, luvan kera!

Mut samaa mieltä tästä. Itellä on ollut niin pyöreitä, ehkä osan voisi mieltää lihavaksikin, tavallisia ja sit niitä olalle heitettävän kokoisia leikkikavereita. Jos jokin asia on näitä ihmisiä yhdistänyt niin se, että kaikki ovat olleet sinut itsensä kanssa ja tavalla tai toisella onnistuneet hurmaamaan, muutenkin kuin vain rasvaprosentilla.

On toki täysin luonnollista, että on tiettyjä piirteitä mihin silmä kiinnittää huomion, mutta ainakin itellä muutaman unelmakuosissa olevan mimmin kanssa taas ei ole tullut alun kiinnostuksen jälkeen yhtään mitään, kun pään sisältö ei ole iskenyt sitten yhtään.

vila

  • Vieras
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #118 : 19.12.2018, 09:53 »
Ensin jätin sanomatta, mutta kun vaivaa...

Näitä "miksi minä en kelpaa"-threadeja perustelee täällä etupäässä 2-3 ihmistä. Näistä tulee aina jotenkin sellainen fiilis, että vaadittaisiin muilta foorumilaisilta perusteluita miksei threadin aloittaja "kelpaa" juuri heille. Ulkonäkö on hyvin harvoin este parisuhteelle - oli sitten kyse naisesta tai miehestä. Toki on olemassa yksilöllisiä preferenssejä, mutta puhun noin yleisesti. Yleensä ongelma on persoonassa/julkisivussa. Esimerkiksi liiallinen alistuvaisuus (en tarkoita nyt sitä, että joku "true subi" vaan sitä että ei puhu omista tarpeistaan ja vaatimuksistaan) on monille red flag.

Ehkä sinunkin icebug kannattaisi lähestyä seuranhakua niin, että kirjoitat mitä SINÄ haluat eikä niin että "ihan kuka vaan, kunhan on dominoiva cis-nainen".

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Ulkonäköjutuista
« Vastaus #119 : 19.12.2018, 10:19 »
Näitä "miksi minä en kelpaa"-threadeja perustelee täällä etupäässä 2-3 ihmistä. Näistä tulee aina jotenkin sellainen fiilis, että vaadittaisiin muilta foorumilaisilta perusteluita miksei threadin aloittaja "kelpaa" juuri heille. Ulkonäkö on hyvin harvoin este parisuhteelle - oli sitten kyse naisesta tai miehestä.

Tämä.

Sitten jos annat, RAKENTAVAA kritiikkiä niin vedetään herne nenään ja syytetään ties mistä.

Täyttä totuutta siitä, mitä mieltä olen näistä ketjuista, en uskalla tähän kirjoittaa, koska luultavasti sekin tulkittaisiin väärin. Olen jo joutunut sensuroimaan itse itseäni erään kuvan kommenteissa, koska minut ymmärrettiin täysin väärin.

En ole mielipahaa kenellekään halunnut, vaan vain ihmetellyt tietynlaista ehdottomuutta.