Kirjoittaja Aihe: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?  (Luettu 5829 kertaa)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #15 : 17.12.2018, 18:51 »
Oon itse jäädyttänyt yhden kutsumanimen joka sisältää etuliitteen MUN. 
Ilman tuota etuliitettä saatan sitä  vahingossa lelusta riippuen käyttää.
Mua itseeni harvat on nimitelleet miksikään mutta on niitä ihanan kusipäästä pojitteluun  >:D.
Ihanan suloista kun lelu pojittelee kun vähän koittaa sunnuntain päiväpanoo kaikessa rauhassa naatiskella  >:D
Eikä mua tuu yhtä lukuun otta kutsumaa MUN xxx vaikka ilman tota yhtä sanaa voikin kutsua  :)

Jake

Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #16 : 18.12.2018, 12:11 »
Heh, just keskusteltiin asiasta. Mutta Peppu on johdannainen nimestä Peppi, eli ei tule olemaan ongelma.

Ynspi

Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #17 : 04.01.2019, 20:10 »
Mie kun tutustuin nykyiseen Omistajaan niin kävi ennemminkin niin päin, että hän alkoi kutsua minua samalla lempinimellä, kuin edellinen massu. Itseä tämä vähän hämmensi alkuun kun mitään sidosta skeneen yms. Ei hällä ole eikä kyseinen lempinimi ihan niin perinteinen s-nimitys ole. Mutta siinä kutsumisessa on sellainen rakastava ja haltioitunut omistajan sävy ja vivahde ettei sitä tismalleen samaa nimeä voi kukaan muu ääneen sanoa. Se kuulostaa siltä tietyltä ainoastaan kun Hän sen minulle sanoo. Se on vähänniiku kuin uniikki fontti mitä kukaan ei osaa kopioida ja mikä kätkee alleen kaikki ne tunnelataukset mitä välillä on.

Mut joo miulla tulisi varmaan kanssa semmonen 'massatuote'-olo jos entisen subin lempinimi lätkästäisiin kättelyssä otsaan.

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #18 : 05.01.2019, 14:05 »
Hauskaa, että muutkin ajattelee tätä. Luulin olevani yksin. Mulle sanat ja nimet on tosi tärkeitä, ja esimerkiski ajatus siitä, että joku muu kutsuu mun subia samoilla sanoilla kuin mä, on todella satuttava. Mutta ei sanoja voi omistaa, joten ei auta kuin niellä oma harmistus ja jatkaa elämää.

Mä keksin aina läheisille ihmisille paljon hellittelynimiä. Ja niin, että sitä oikeaa omaa etunimeä käytän vain riidellässä tai muussa tilanteessa, jossa haluan painottaa sitä, että nyt mua kuunnellaan. Tavallaan se nimien määrä menee suhteen läheisyyden mukaan; tuttuja kutsuu etuniellä, läheisiä vaikka sessiokumppaneita hellittelynimellä tai asemaan viittaavalla nimellä, niinkuin pieni, orja, pupu, runkkari, jne, ja sitten oikeasti rakkaussuhteessa ollessa keksii kaikenlaisia uniikkeja hellittelynimiä. Ne on henkilökohtaisia, ja tuskin käytän samoja kenestäkän muusta. Ex-aviomiehelleni keksittyjä hellittelynimiä en ole vieläkään käyttänyt muiden kanssa. Ehkä käytän joskus tulevaisuudessa, ehkä en.

Sama toimii myös toisin päin. Mä arvostan todella todella paljon, jos mun subi tai muu käyttää musta jotain sanaa tai nimeä. Mulle rouva on sellainen yleissana, jossa tietysti on fetissiarvoa, tällainen sana- ja puhuttelufettari kun olen, mutta jota voi kuitenkin käyttä kuka tahansa ilman että se vaikuttaa sen enempää. Kun läheinen ihminrny antaa mulle jonkun nimen omasta tahdostaan, se on paljon merkitykslelisempi ja kannan sitä sulkana hatussa. Se on isompia kunnioituksen ja välittämisen osoituksia mitä mulle voi tollee suoda.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #19 : 05.01.2019, 14:28 »
Tulipa mieleen tapaus jonka kuulin ko subilta.
Hänen D:nsä kutsui subia eräällä hellittelynimellä. Subi tunsi olonsa erityiseksi tämän omistajansa silmissä tuon nimen kautta.
Kun D alkoi luomaan sivusuhdetta, molemmat tapasivat toisensa. D päätti esitellä heidät toisilleen.
Siinä tilaisuudessa D kutsui tätä uutta subia samalla hellittelynimellä mikä oli ollut vanhemman suhteen subilla käytössä.
Tämä oli kuulemma henkistä alistamista, sanoi D.

Minun korvissani tuo kuulostaa ihmisen rikkomiselta.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Uniikki hellyttelynimi; kuka omistaa?
« Vastaus #20 : 05.01.2019, 17:00 »
Ihan mielenkiinnolla olen tätä ketjua seuraillut. Tosin mitä enemmän tätä luen, niin sitä vakuuttuneemmaksi tulen sitä, että käytän tulevaisuudessakin pelkkiä etunimiä. Less Drama.  ;D