Kirjoittaja Aihe: Miitti Joensuussa?  (Luettu 4950 kertaa)

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Miitti Joensuussa?
« : 16.12.2018, 23:58 »
Miten on, löytyisikö meitä Joensuun seudulta miittiin asti?
Kokeillaan tulevana tiistaina 18.12. Palaveri-pubin yläkerrassa klo 18.
Mukana pöydässä vaikkapa joku pehmolelu...

BuZu

  • Halipulainen
  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 548
  • Challenge Accepted
  • Galleria
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #1 : 17.12.2018, 22:08 »
Hienoa, että miittejä järjestään myös Joensuussa.

Tähän miittiin en pääse, mutta ehkä jo seuraavaan.

Lohikeisari

Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #2 : 17.12.2018, 23:22 »
Sama juttu joskin pieni mahis et tähän ekaanki viel pääsee.

puuseppä

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #3 : 18.12.2018, 17:32 »
Valitettavasti kuumeen takia joudun jättää muutin väliin. Pitäkää hauskaa ja sopikaa uusi aika

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #4 : 18.12.2018, 20:45 »
Eipä tuolla väentungosta näkynyt, mutta miten on, löytyisikö jatkossa kiinnostusta Joensuun alueen miitteihin?

Entäpä mikä olisi hyvä paikka? Joskus aikoinaan miittejä on järjestetty Gloriassa, tuo 60's Palaver vaikutti myös mukavalta paikalta. Viikolla? Viikonloppuna?

Harlekiini

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #5 : 19.12.2018, 00:51 »
Höh, en huomannut ilmoitusta ajoissa. Hieno juttu että Joensuussakin on tapaamisia. Tänään (tai siis eilen) olisin voinut tulla paikalle. Viikonloput sopisi parhaiten, viikolla voi olla yllättävän hankalaa ellei mahdotonta ehtiä mihinkään. Nyt perjantaina lähden vajaaksi viikoksi joulua viettämään mutta jo seuraavana viikonloppuna olen taas täällä.

muokkaus: Palaverissa olen kerran käynyt, yläkerta on ihan kiva. Kerubissakin on kerran tullut käytyä, se oli myös ok.

Lohikeisari

Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #6 : 25.12.2018, 22:40 »
Viikko, viikonloppu... periaatteessa kummin vaan. Joko taissa ääni menis ehkä kuitenki viikonlopulle. Vaan varmaan sitä ei kannata joka viikonloppu lähtee yrittäänkää. Kerta, kaks kuussa?

Neljäs

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #7 : 19.01.2019, 01:26 »
Myöhästyin... Huoh. Mutta kiinnostaa!

Punakarhu

  • (aiemmin BreatheWithMeh)
  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 151
  • Galleria
    • Instagram
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #8 : 19.01.2019, 14:21 »
Välillä tulee käytyä duunin puolesta Joensuussa, joten joku arki-illan kahvilatapaaminenkin olisi ihan kiva niin ei ainakaan tarvitsisi tehdä hotellikuolemaa Kimmelissä yksin :)

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #9 : 19.01.2019, 19:25 »
Olisipa kiva, jos saataisiin Joensuussakin miitit pyörimään! :)

Itse ehkä kallistuisin tapaamisiin viikolla, mutta ei viikonloppukaan ylitsepääsemätön ole. Ja voitaisiinhan me miitata vaihtelevasti sekä että, viikolla ja viikonloppuna vuoronperään. Katsotaan sitten, jos joku viikonpäivä alkaa vakiintua ja sopii useimmille.

Ehdottaisin, että kokeillaan vaikkapa viikolla viisi, miten olisi torstai 31.1.?
60's Palaver pubin yläkerta Kauppakadulla vaikutti rauhalliselta. Siihtalan ABC:llä taitaa olla anniskelualue tms., missä ehkä myös saisi jutella rauhassa. Muita ehdotuksia?

Neljäs

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #10 : 19.01.2019, 23:13 »
Minulle käypi tapaamiset niin viikolla kuin viikonloppuna. Annan ääneni Palaverin yläkerralle.

Harlekiini

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #11 : 29.01.2019, 14:21 »
Mihin aikaan torstaina? Itselleni sopisi vasta joskus myöhemmin illalla, 21-22 maissa. Puoli kahdeltatoista olisin suunnilleen lähdössä kotiinpäin.

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #12 : 30.01.2019, 23:26 »
Minulle tuo 21-22 menisi turhan myöhäksi...
Itse pääsisin parhaiten joskus kuuden seutuvilla.

Vai vieläkö kokeillaan toista aikaa?
Tulevana sunnuntaina on Kuopion miitti, jonne olen menossa, mutta mites esimerkiksi viikon päästä lauantaina, eli 9.2.?
Mieluummin suht päiväsaikaan, silloin on ehkä helpompi rauhassa jutella.

Vielä nämä joku päivä saadaan pyörimään... ;)

Harlekiini

  • Vieras
Vs: Miitti Joensuussa?
« Vastaus #13 : 01.02.2019, 12:31 »
Piti eilen kirjoittaa illalla että olen sen verran väsynyt etten jaksa paikalle (mikäli kukaan oli Palaveriin menossa) mutta olin niin väsynyt että en muistanut/jaksanut ilmoitella. Lauantaisin olen töissä n. 14-16 niin että siinä kohtaa en voi olla muualla. Työpaikka tosin on ihan Palaverin lähettyvillä eli voisin suoraan töistä tulla piipahtamaan tai sitten ennen vuoroa jos joku lauantai on tapaaminen.