Kirjoittaja Aihe: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne  (Luettu 8516 kertaa)

RovioKuningatar

Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #15 : 18.12.2018, 23:12 »
Lady Greta kuulostais kyllä kovin mainiolta.
Ooo totta  :love: :love:

Tälle suositus täältäkin.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #16 : 19.12.2018, 17:56 »
väärällä :(
« Viimeksi muokattu: 19.12.2018, 20:59 kirjoittanut Juha K »

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #17 : 19.12.2018, 17:59 »
Kun tilanne meillä kääntyy meikäläisen osalta dominointiin käyttöön asettui "Queen".
En mieltänyt sanaa "mistress" omaksi ja se vaan tuntui väärälä.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #18 : 22.12.2018, 21:37 »
Multa lipsahti hiljattain "höhlä" tai muu vastaava ja nauroin et sopis ihan loistavasti tähän ketjuun, tosi linjassa näiden muiden kutsumanimien kanssa. Not.  ;D Onneks nimityksen kohde osaa ottaa asiat, no, silleen ei turhan vakavasti.  :love:

Noin niinkuin varsinaiseen aiheeseen, en mä oo ikinä kenestäkään käyttäny mitään nimeä kummempaa, ei vaan oo mua. Eikä oo muuten pyydettykään. Olis kyllä vaikeeta ja teennäisen tuntuista. Jokainen omalla tyylillään.

JoeMan

Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #19 : 27.12.2018, 14:22 »
Edellisessä ja samalla ensimmäisessä suhteessani missä oli kinkympää meininkiä itse olin Isäntä ja naiseni Narttu. Suomalaiset nimet sopivat omaan suuhun ja korvaan ulkomaalaisia paremmin.
« Viimeksi muokattu: 28.12.2018, 12:57 kirjoittanut JoeMan »

-mark

Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #20 : 27.12.2018, 16:06 »
Mistress

Timppa

  • Vieras
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #21 : 27.12.2018, 23:22 »
Hmmm... mä ottaisin käyttöön ehdottomasti Mistressin jos ois englanninkielinen kumppani. Harmi ettei suomen kielestä löydy yhtä aistikasta sanaa. Omaan suuhun valtiatar ja kuningatar kuulostaa helposti vähän teennäisiltä, mutta luulisin että mikä tahansa nimitys etunimen, lempinimen ja tittelin välillä joka saa molemmat tuntemaan asemansa voimakkaimmin intohimon välikappaleina on hyvä.

Abbath

  • Vieras
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #22 : 30.01.2019, 01:30 »
Ihan etunimellä toistaiseksi. Ei ole löydetty sellaista nimeä joka toimisi. Mistress, queen, big D tms. ei kuulosta hyvältä hänen korvaansa, eikä ole pidetty asiaa erityisen tärkeänä. Hän käyttää sanaa "sir" silloin kun minä olen puikoissa.

Sir Henry

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • I've got a little itch down there. Would you mind?
  • Galleria
Vs: Millä nimikkeellä kutsutte dominaanne
« Vastaus #23 : 02.02.2019, 21:08 »
Valtiatar on yleisesti käytetty muoto, koska Hän niin haluaa. Joskus satunnaisesti kutsun Kuningattareksi. Itse haluaisin käyttää Rouvaa, mutta se ei käy liian arkipäiväisenä. Jotenkin olisi helpompi kesken kiivaimman session sopertaa ”Kyllä Rouva!”, kuin ”Kyllä Valtiatar!”, mutta minähän en sitä päätä.