Kirjoittaja Aihe: Ryhmätouhuista kiinnostuneille  (Luettu 3510 kertaa)

brestelle

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 159
  • A balanced diet of domme and brat
  • Galleria
Ryhmätouhuista kiinnostuneille
« : 30.12.2018, 20:42 »
Meikä olisi kiinnostunut ryhmätouhuista/julkisesta hommasta ja aattelinkin kysellä porukalta minkä sortin kokemuksia on erilaisista pippaloista. Tosiaan innolla odotan jos club x järjestäisi uudet seksipositiiviset pippalot, mutta satuin löytämään tieni myös wild clubin ja estottomien sivuille ja tulikin mieleen kysellä onko ihmisiä joilla on kokemusta moisista pippaloinneista. Itse olen 25 niin pohdiskelin muiden osallistujien ikäjakaumaa ja sitä kuinka rennosti voi itse päättää mitä haluaa ja kenen kanssa.

Kiitos jo ennakkoon!   ;D ;D ;D

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Ryhmätouhuista kiinnostuneille
« Vastaus #1 : 30.12.2018, 20:57 »
Club X:n ihan tavallisissakin kinky bileissä voi ihan seksipositiivisesti tai seksinegatiivisesti puuhastella porukalla kun porukalla.  :)

Missy

Vs: Ryhmätouhuista kiinnostuneille
« Vastaus #2 : 30.12.2018, 22:13 »
Jos on kyse kimppailusta niin silloin kannattaa myös muistaa xu foorumi. Siellä on parinvaihdosta lähtien aktiviteetteja.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Ryhmätouhuista kiinnostuneille
« Vastaus #3 : 30.12.2018, 22:24 »
XU:ssa on aika hyvin listattuna noita pippaloita.
Jos samanikäistä seuraa haluaa, niin Estottomat on aika hyvä vaihtoehto. Muissa tuppaa olemaan vähän iäkkäämpää sakkia.
Noin yleisesti toiminnan puolesta, jos haluaa ns. panna kimpoissa, ilman sen kummempia kinkyilyjä (tai pienin kinkyvivahtein) swingereiden tapahtumat on parempia kun kinkyjen.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Ryhmätouhuista kiinnostuneille
« Vastaus #4 : 11.01.2019, 10:43 »