Kirjoittaja Aihe: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?  (Luettu 36762 kertaa)

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #105 : 30.11.2020, 16:58 »
 Lähtökohtaisesti ei se subin ikä ratkaise mitään vaan asenne millä on liikkeellä ja ne maankuulut kaikkivoipaiset reuna ehdot joita jotkut nimittävät myös siksi kemiaksi...

Viisikymmentä ylittäneellä voipi olla vielä erittäin paljon annettavanaan mikäli on vain jaksanut pitää itsestään huolta myös siltä henkiseltä pohjalta..

emeritus

  • Vieras
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #106 : 30.11.2020, 23:21 »
Oi parahin Selina :),silloin kun sinä kirjoitit tuon 35-vuotiaan naisen jotenkin niin sydämeen käyvästi onnettoman oloisen
kirjoituksen, niin minun teki oikein mieleni lähettää sulle yksäri, mutta en silloin jostain syystä uskaltanut sitten tai jotain sellaista :( :love:

Tämä sun aloittaman ketjun tähän osaan haluan nyt ehdottomasti sanoa - toivottavasti ihan lyhyesti onnistun, enkä ala koukkailla "analyyttisesti"
sinne tänne, kuten mulla usein käy- että kun eräässä miitissä otin sinun kirjoituksesi puheeksi, niin lyhyesti ykskantaan totesin toiselle miehelle
näin: "Minun (kokemuksen syvä rinta-ääni edelleen nyt) on mahdotonta mieltää että yksi ainoakaan miehenpuoli, 18-101 edes VOISI ajatella ,että
35-vuotias nainen olisi VANHA!" Siinä kaikki, ja paljonkin minua nuorempi mies komppasi vierestä.

Silloin käväisi mielessä myös muuan Ulla,kun oli hovimestari(onks sellanen nimi nykyisin juottoloissa, no hällä väliä...) meidän nuorten kundien
-ja gimmojen tietty-kantakapakassa... Ulla oli juurikin arviolta jotain 35, saattoi olla ihan peräti n. 40:kin ja niin oli sensuelli, aistikas, seksikkään
muodokas, että en liioittele kovinkaan kun voin sanoa, että taisi olla meidän 20 ja pienet risat olevien jannujen vähäsen sellainen nk. märkä
unikin, siihen tyyliin hänestä heitettiin juttua..., ja olisi heti paikalla ainakin mulle kutsuttuna käynyt, olen switch, subiksi tai dommeksi
ILMAN MUUTA! ::) :love:

Vähän tarkentaen itse asiaa: nuo johtaa harhateille että "aistikas, SEKSIKKÄÄN MUODOKAS".   No oli kyllä, mutta ei tullut, ainakaan MULLE, 22-23, mieleenkään alkaa tarkastella siinä, että onkohan Ullalla jotain ryppyjä kasvoissaan ja vielä vähemmän mitään pohdiskelua, että
mitenköhän  sillä vaatteidensa alla lie sen IHON PINTA!... Pyh! että onko täys-sileetä pintaa vai ei, ja onks jotain selluliitti tai jotain , prkl :o, kun
ei mitään tietoa mitä se jokin sellainen edes on... eikä koko sanaa oltu tainnu edes kuultukaan...
« Viimeksi muokattu: 01.12.2020, 18:06 kirjoittanut emeritus »

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #107 : 01.12.2020, 17:52 »
Aiemmin jo mainitsin että 35v on se itselleni sopivin subin ikä mutta kun tän vuotiset neljä leluani ovat syntyneet eri vuosikymmenillä niin ei se ikä tärkein kriteeri ole  :)
Tarkemmin kun miettii niin aivan täysin erilaisia jokainen muutenkin ja ihania omine hulluuksineen jokainen  :love:
Kokeneemmat on huomattavasti helpompia käsitellä kuin kokemattomat mutta lopputulos riippuu kuitenkin vain siitä kemiasta mikä on,ei iällä siinä ole mitään merkitystä mun mielestä

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #108 : 26.08.2022, 18:08 »
Täytän itse syyskuussa 33. Tiedostan, että olen vielä nuori mutta tiedostan myös että koko ajan vanhenen.

Ainakin toistaiseksi vientiä on riittänyt näin yli 30-vuotiaana, mutta toki usein käy mielessä se hetki, kun tajuaa ettei enää kelpaakaan ikänsä puolesta miehille. Tosin olen sit mieltä, että asenne vaikuttaa tässäkin. Katkeroitunut asenne varmasti ainakin vaikuttaa siihen, jos seuraa löytyy. Sen sijaan iloinen ja itsevarma asenne on valttia seuranhakumarkkinoilla.

Lisäksi jotenkin ajattelen, että aina sitä jonkinlaista seuraa löytää. Optimisti ei pety. 😁

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #109 : 26.08.2022, 19:21 »
Tänä vuonna 52v. ja rietastelen menemään täyttä päätä mitä parhaassa ja julmimmassa seurassa kokien ihastuttavia, merkityksellisiä hetkiä  :love:

Itsetunto ja sitä myötä nautinto oman kehon ainutlaatuisuudesta on elämän kuluessa kasvanut. Ehkä siitä syystä moni asia on nykyisellään niin paljon paremmin, vaikka spagaatiin ei enää taivukaan.

Seuran löytäminen ottaa vaivansa, mutta todellakin palkitsee. Baarissa on niin monta upeaa tyyppiä, joihin on ollut ilo tutustua erilaisissa merkeissä viiden scene-vuoteni aikana. Kinkyys on ollut itsessä vuosikymmenet, mutta sceneen löytäminen vasta muutti monet fantasiat todeksi. Että vau.

Puumanmetsästäjiä saa kyllä väistellä. Naalithan on kettuja, ei puumia. Silleen joku k-40 toimii vielä ehkä jotenkin itselle, poikkeukset huomioiden.

"Ai kun oot hyvin säilynyt". Pöh. En oo säilynyt vaan elänyt. "Vanheneminen on ainoa tapa elää pitkään".

D/s-tyyppisessä kinkyilyssä on sekin uskomattoman hieno juttu, että homma voi olla niin paljon muuta kuin penetraatiokeskeistä toimintaa. Moni aikuisempi uros on parhaimmillaan juurikin ilman fyysisiä suorituspaineita ja sinisten pillerien kanssa urheilua. Ei sillä, ettei niidenkin kera voisi viettää aikaa viihtyisästi. Vaniljoilla tuntuvat seksin parissa vietetyt hetket hiipuvan huomattavasti aiemmin tai katoavat jo pian parisuhteen alettua, alle kymmenen vuoden. Kovin surullista, mutta ymmärrettävää.

Älä sure elämään käytettyä aikaa vaan elä. Loppuu kun loppuu. Etukäteen murehtimiseen käytetty aika on hukattua aikaa.

-Kaikkes anna, vaan ei periksi  :love:

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #110 : 26.08.2022, 22:00 »
Olipa hauskaa lukea tähän ketjuun tulleita kirjoituksia. Olinhan tuonne jokunen vuosi itse myös kirjoittanut. No sen sen verran täsmennystä että ikään on nyt tullut muutama numero lisää, edelleenkään en ole alistuva enkä alistettava.
Seuranhakukriteerit vaan tiukkenevat ja minusta on tullut tosi nirso. Toisaalta olen edelleen monessa mukana varsinkin toteuttamassa pippaloissa yms. erinäisiä juttuja.
Elämänkokemuksen uskon edelleen korreloivat ikään, tyhmät on tyhmiä oli ikä mikä hyvänsä.

Dean

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #111 : 27.08.2022, 07:33 »
Vaimollani on harmaita hiuksia. Olen kieltänyt värjäämästä, koska myrkkyjähän ne väriaineet ovat. Ikääntyminen ei haittaa yhtään, ikäännynhän minäkin. Kerran hän kysyi, että harrastetaanko me näitä leikkejä vielä oikein vanhoinakin? Kerroin antavani hänelle piiskaa niin kauan kuin minulle vielä  tulee erektio. Ja ehkä senkin jälkeen vielä, vanhojen aikojen muistoksi ja hyvinvoinnin edistämiseksi?

Zmrzlina

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 43
  • Vagina-artesaani
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #112 : 28.08.2022, 01:46 »
Itse olen 55-vuotias. Jo ajatus alle 30-vuotiaasta sessiokumppanista tuntuu vieraalta. Vaikkei minulla lapsia olekaan, kinky- tai edes vaniljakumppani, joka voisi ikänsä puolesta olla tyttäreni, tuntuu vain väärällä tavalla oudolta.

No, entäpä se esteettinen puoli. Toki nuorissa naisissa on kauneutta, joka miellyttää silmää. Mutta silti koen, että varsin monet naiset "puhkeavat kukkaan" vasta joskus 35 ikävuoden jälkeen. Sitä paitsi läheskään kaikki ikääntymisen merkit eivät ole silmissäni negatiivisia. Osa on hyvinkin kiihottavia. Esimerkiksi jäntevät naisen kädet ja sormet, joissa ikä alkaa jo näkyä, ovat todella eroottiset.

Henkisellä puolella kokemus on niin ikään seksikästä. Ajatus, että joutuisin opettamaan ja neuvomaan naiselle seksin perusasioita, tuntuu epämiellyttävältä. Yhdessä opettelu on sitten ihan eri juttu. Kinkyilyssä tulevat toki mukaan myös vastuukysymykset. Keski-ikäisen tai keski-ikäistyvän naisen voi ainakin olettaa olevan kypsä kantamaan vastuun siitä, millaisiin leikkeihin hän lähtee mukaan.

Sapioseksuaaliset taipumukseni tulkevat myös ajatusta kokeneemmasta kumppanista. Vaikkei ikä ja älykkyys aina suoraan korreloikaan, usein ikä tuo mukanaan kykyä valita ja toimia älykkäämmin. Näin ei toki ole aina, mutta kuitenkin melko usein.

Eli näillä pohdinnoilla tällaisen "setämiehen" lienee parasta pysyä lestissään - ainakin kumppanien iän suhteen.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #113 : 06.09.2022, 13:24 »
Kokemusta kertyy vuosien myötä ja olen huomannut myös ikäpreferenssieni muovautuvan ajan myötä. Kumppanien ikäpreferenssi on vähitellen muuttunut. Pitkään aikaan en ole edes harkinnut hädin tuskin täysi-ikäisyyden saavuttaneita kumppaneita. Aikuinen, omilla jaloillaan seisova ja elämää nähnyt vinkulelu on paras. Naisessa saa olla ajan patinaa, joka kertoo eletystä elämästä.

Valehtelisin jos väittäisin, ettei nuori ja hehkeä kumppani viehättäisi. Sellaista paskapuhetta ei uskoisi kukaan. En kuitenkaan halua liian nuorta kumppania pitkäaikaiseen kuvioon (joka on aina ensisijainen valintani). En voisi mitenkään tarjota niin paljoa huomiota, läsnäoloa ja huolenpitoa, kuin nuoren ihmisen opastaminen BDSM:n pariin mielestäni edellyttää.

Hurma

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 31
  • Switch hedonisti, nautin antaa ja saada nautintoa.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #114 : 09.10.2022, 10:38 »
Minä nyt en ole mikään 'truemaster', vaan hedonistinen biseksuaali switch.

Mutta mua henkkoht kiehtoo enemmän elämää nähnyt ja kokenut ihminen. Sellainen, jonka kanssa voin itsekin kasvaa ihmisenä. Mun mielestä on tylsää, jos oppiminen on lian yksisuuntaista. Nautin myös eniten jos toinenkin on switch, sillä on kiehtovaa kun ei ole aina samat roolit, vaan on paljon vaihtelua.

Mulla ei riittäis oikein kärsivällisyys tai mielenkiinto opettaa ketään alusta asti. Vaan kyllä näin yli kolmekymppisenä kaipaan sitä, että toinenkin on elänyt elämääni. Haaveilen esimerkiksi siitä, että voin joskus nautiskella toisen moniorgastisen naisen kanssa ja annamme toisillemme nautintoa tuntikausia. Toinen tuntee kehoaan, osaa kertoa mistä tykkää jne. Osaa ilmaista rajansa. Joten voidaan keskittyä nauttimiseen kun sellainen teinimäinen sähläys ja epävarmuus on jo ohi kummaltakin.

Eli mun näkökulmasta ikä tai kokeneisuus ei ole turn off. Toki +-10v omaa ikääni haluan leikkikaverit.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #115 : 22.07.2023, 22:32 »
Jos itse mietin esim ketä viitsin lähteä dominoimaan, niin tässä yleisesti kaikki alle 35v naiset jäävät ulos tästä jo alussa, eli näin 50v Masterina joka on harrastanut eri muodoissa BDSM juttuja jo 30 vuotta, niin sitä vain ei löydy näiden nuorten kanssa mitään yhteistä, eli kun tuo kilttinä "joo joo " setänä rooli ei millään itselleni sovi.
Eli jossain vain ne eletyt kilometrit tiputtaa naisista nämä prinsessa utopiat ja osaavat oikeasti elämästä asioista nauttia

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #116 : 24.07.2023, 15:23 »
Guide sanoittaa tuon todella hyvin.

Ei ole enää järkeä lähteä etsimään seuraa sen ikäisistä joiden oma arvomaailma ja kokemuspohja on sen nuoruuden  myötä semisti kehitysvaiheessa.

Yleisellä tasolla se mitä on elänyt ja kokenut näkyy puolin ja toisin.
On vain niin ettei ole pakonomaista tarvetta edes etsiä seuraa huomattavasti nuoremmista jotka eivät saa syttymään .

Mutta kun vastaan tulee se suunnilleen ikäluokkaani edustava viisissä kymmenissä oleva nainen  täydellinen raakkuhelmi nii se on todennettavasti menoa. Mikäli jollakin on jossakin nikkinä raakkuhelmi niin oikaistaan että tarkoitan sitä mikä elää Lapin puhtaissa joissa ja on hyvin harvinainen.

Heillä on sitä antia enemmän kuin riittämiin ja  myös sitä  tarvittavaa elämänkokemusta..


Purulelu

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 29
  • ”I’m Perv and I’m Proud”!
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #117 : 08.08.2023, 17:36 »
Paljon hienoa pohdintaa. Mä myönnän, että koen helposti minua paljon nuoremmat (=ja kauniimmat, timmimmät) naiset uhkana, sillä tiedostan täysin, että en voi palata nuoruuteen enkä ns. kilpailla mitenkään samassa sarjassa. Olen kuitenkin saanut niin valtavan määrän upeaa palautetta, että se on nostanut itsetuntoani, ja alan ehkä itsekin uskoa, että olen 46-vuotiaana edelleen kaunis, haluttava ja hehkeä. Omissa silmissäni, tai siis peilissä, näytän ihan ookoolta.

Eräs pomoni sanoi kerran, että:”Kokemus karttuu kokemuksella”. Elän seksuaalisesti ehdottomasti elämäni parasta aikaa, olen vapautunut monista estoista ja nautin melko pidäkkeettömästi subina, vaimona, leikkikaverina. Nautin nyt enemmän kuin koskaan nuorempana. Ja koitan ajatella, että kyllä mä riitän, just tällaisena.

Mun on vaikea nähdä itseäni seksuaalisissa tilanteissa alle kolmekymppisten kanssa, enkä edes tiedä kiinnostaisiko sen ikäisiä (tuskin?). Mua vetää puoleensa seura, jonka ikähaitari on noin +- 10 vuotta omaan ikääni nähden, ja tunnen myös oloni kotoisammaksi, kun elämänkokemukset ovat lähempänä omaa ikääni olevien kanssa.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2023, 17:53 kirjoittanut Purulelu »

Uteliaatsormet

Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #118 : 08.08.2023, 20:41 »
Neljänkymmenen ikävuoden puolivälissä mennään ja itseäni kiinnostaa ennen kaikkea aikuiset naiset. Loppupeleissä isoin juttu on lopulta se, että onko toisella utelias mieli ja pieni pilke silmäkulmassa. Fyysisellä puolellakaan ikä ei ole yhtään mikään ongelma, mutta sporttisena ihmisenä viehättää luonnollisesti kumppanit jotka ovat jaksaneet pitää itsestään huolta. Yhteiset yhdistävät jutut on se mikä saa pidemmällä aikavälillä kiinnostuksen heräämään.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Puhutaanko nais-subin iästä ja ikääntymisestä?
« Vastaus #119 : 10.08.2023, 15:55 »
Minulla ei ole ikinä ollut ikäkriisiä, eikä näin lähes 37v mittarilla edelleenkään ole. Sellainen D joka etsii nuorta, lapsenkasvoista nukkea ja jolle nuori ikä on kaikki kaikessa ei ole muutenkaan minun tyyppiäni. Itse arvostan iän tuomaa kokemusta. Oma luonne on kehittynyt, suhdetaidot ihan eri sfääreissä, elämässä arvostaa ja arvottaa asioita eri tavalla. Minua kiehtoo sekä itsessä että toisessa ihan jokin muu kuin pelkkä ulkonäkö. Kyllä, ulkonäkö on hemmetin tärkeää, ei siinä, mutta itse haluan olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka ovat enemmän samalla tasolla niin sanotusti.

Jos toinen osapuoli on puolta vanhempi ja haikailisi minun kauttani jtn menetettyä nuoruutta, hakisi jotain egoboostia tai vastaavaa niin ei se kyllä vetoa pätkääkään.
Ja miksi tähän pitää vetää naiskortti? Kyllähän nuori kolli voi olla monelle vastaavasti halun kohde kuin harmaahapsi.
Juoskoot ne nuorten perässä ketä tykkää ja ne vastaa keihin ikäero vetoaa. Intressinsä ja kinkkinsä kullakin.