Kirjoittaja Aihe: Je suis newbie  (Luettu 13806 kertaa)

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Je suis newbie
« : 19.01.2019, 09:56 »
Baarin seinät ovat niin lavealla, katto niin korkealla ja lattia niin syvällä, että jokainen on aloittelija jossakin. Tämän viestin tarkoitus on murtaa jää tämän otsikon ympäriltä.

Malphas

Vs: Je suis newbie
« Vastaus #1 : 02.03.2019, 16:06 »
Tuskin tulee päivää kun olisin täysinoppinut master. Jos tulee niin silloin olen tehnyt jotain väärin. Tosin mielestäni on hienoa miten aina on jotain uutta opittavaa.

Mrs Smut

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #2 : 14.03.2019, 01:33 »
Jepjep. Nyyppä olen monessa asiassa - eikä valmiiksi tule ikinä. Siihen nähden on hyvä, että jatkuva oppiminen on ikäänkuin intohimo...
 ;)

CaoCao/ZhugeLiang

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #3 : 27.07.2019, 09:36 »
Olen täällä lähinnä katselemassa, että ymmäränkö BDSM-skeneä ollenkaan. Opiskelen sitä ja tätä, tämän tähän jätä tai ymmärrä minua vähän. En ole oikein oppinut kuin kaupankäynnistä perusasioita ja muuten olen vaivainen lukion läpäissyt kloppi. No, nirkoiset elinvuoteni ovat antaneet minulle vain kykyä ymmärtää Tarkkaila ja rangaista teosta.

Nimimerkkini tulee han-dynastian hajoamisesta dynaamisiksi voimiksi, jotka taistelivat 300 eaa. ja lopulta Cao Cao puolelta tuli väliaikainen keisari, jonka Sima-klaani syrjäytti.

Mottoni on Pacta sund servanda. Tätä en käännä, vaan google päälle väännä.

NorjanViking

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #4 : 16.08.2019, 16:41 »
Olen tuore kamaa tässä, olin viime keskiviikkona paikalla ja vaikutti tosi kivalta! Minä tykkään bondaageista, nyt tarvitsen vaan joku joka uskalta treenaa mun kaa. Missä/miten löydän sellainen? En alussa mitään todella vaikea halua tehdä.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #5 : 16.08.2019, 16:52 »
nyt tarvitsen vaan joku joka uskalta treenaa mun kaa. Missä/miten löydän sellainen? En alussa mitään todella vaikea halua tehdä.

Jos aikoo toisen köysiä
pitää nuoriin jättää löysiä.
Kun newbie käyttää keiniä
hyppii uhrit pitkin seiniä.
Jos käyttää paistopussia
sen kanssa varoen saa...


Edit: Tämä oli huumoria.

NorjanViking

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #6 : 16.08.2019, 17:00 »
Sain sen kiinni :D

spleissaaja

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 37
  • Lohikäärmeet lentävät vastatuuleen
  • Galleria
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #7 : 23.08.2019, 16:31 »
Mihin olenkaan joutunut! Hei vaan että heilahtaa!

Outo, ihmeellinen ja kiehtova maailma avautui! Liisa Ihmemaassa fiilis tädillä  :D!

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #8 : 29.08.2019, 13:38 »
Täti on lämpimästi tervetullut!

Nicci

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #9 : 29.08.2019, 17:09 »
Hola. Täälläkin ihan täysi keltanokka bdsm maailmassa. Nuorena jo huomasin olevani aivan muuta kun se tyypillinen valija-tyyppi, ja nyt jos koskaan on kyllä korkea aika tehdä niinkuin itsestä luontevalta tuntuu. Toi yllä kirjoitettu "Liisa Ihmemaassa" on kyllä just hyvä vertaus omille fiiliksillekin... Oon intoa täynnä kun ilmapallo, mutta hiljaa hyvää tulee... vai tuleeko? ;)

girlwithattitude

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #10 : 22.10.2019, 16:06 »
Tämä newbie ei uskalla hypätä vielä syvään päätyyn foorumilta niin laitan nyt tähän vaikka tämä ei välttämättä kuulu tänne  ;D
Enkä myöskään osaa käyttää oikeita hakusanoja!

Mut osaisiko joku kokeneempi kertoa, että kuinka yleistä on dom-osapuolten keskuudessa sellainen että oletetaan sub-osapuolen olevan valmis mihin vain koska hän on sub?


Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #11 : 22.10.2019, 16:11 »
Ihan tapauskohtaista. Liian yleistä, ehkä.
Täällä onneksi se suun avaaminen auttaa myös tulevaisuudessa asiallisiin kohtaamisiin.
Ja etukäteen on aina parempi-(:
Ja siis joo, subit saa olla minullekin valmiit mihin vain, kaikkea ei voi kuitenkaan saada.
Tervetuloa, tsemppiä ja järki kädessä-(:


girlwithattitude

  • Vieras
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #12 : 22.10.2019, 16:17 »
Ihan tapauskohtaista. Liian yleistä, ehkä.
Täällä onneksi se suun avaaminen auttaa myös tulevaisuudessa asiallisiin kohtaamisiin.
Ja etukäteen on aina parempi-(:
Ja siis joo, subit saa olla minullekin valmiit mihin vain, kaikkea ei voi kuitenkaan saada.
Tervetuloa, tsemppiä ja järki kädessä-(:

Kiitos!
Vähän yllättänyt että täälläKIN sellaista tapahtuu, mut onneks sanominen on tähän mennessä riittänyt!
Hirveen kiva paikka tää sillain on, että tuntee olevansa tervetullut yhteisöön ja ihmiset on kivoja  :)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #13 : 22.10.2019, 16:42 »
Я даже студент.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Je suis newbie
« Vastaus #14 : 22.10.2019, 16:45 »
Я даже студент.
Отлично!