Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitit esittävät: syvä huokaus 7.2. klo 18- ravintola 2h+k:ssa  (Luettu 6985 kertaa)

jenna

  • Vieras
mahtuuhan mopoautoon 15kpl nuoria niin miksipä ei kuplaan menisi 8 kpl norsuja ja mammutteja  >:D on pieneen tertuun mahtunut kuulemma monta panaania isot pojat ovat puhuneet. >:D

Ginner

Nelistän kiitolaukkaa paikalle jossain kohtaa iltaa, aivan vielä ei ole aikatauluista varmuutta.

zuidi


Tänne juu, jospa kuulis taas jonkun ennätyshuonon vitsinki  ;D

Ginner


Tänne juu, jospa kuulis taas jonkun ennätyshuonon vitsinki  ;D

Voin aloittaa kisan:

Miten Joseph Fritzl aloittaa puutarhanhoitoharrastuksen?

Draugo

Kuplaan mahtuu ainakin 9 norsua olettaen että niillä on vaatteet päällä. Kaksi eteen, kolme taakse, yhdellä on Yrjö sylissä, toisella Matti kukkarossa, kolmannella Jorma housuissa ja aina mahtuu mukaan yksi joka käyttää Rexonaa.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kuplaan mahtuu ainakin 9 norsua olettaen että niillä on vaatteet päällä. Kaksi eteen, kolme taakse, yhdellä on Yrjö sylissä, toisella Matti kukkarossa, kolmannella Jorma housuissa ja aina mahtuu mukaan yksi joka käyttää Rexonaa.

Muistuttakaapa, että kerron tähän liittyen huonon vitsin miitissä. Näin huonoja ei voi Baariin kirjoittaa.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Viimeks ku kerroin huonon vitsin, mut blokattiin whatsapis. Onko tää siis uhka vai mahdollisuus torstaimiittien suhteen?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Viimeks ku kerroin huonon vitsin, mut blokattiin whatsapis. Onko tää siis uhka vai mahdollisuus torstaimiittien suhteen?

Siellä ei voi blokata, joten ainoana uhkana on saada hyvät naurut kanssamiittaajien seurassa. Ehdottomasti siis mahdollisuus.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Viimeks ku kerroin huonon vitsin, mut blokattiin whatsapis. Onko tää siis uhka vai mahdollisuus torstaimiittien suhteen?

Ehdottomasti mahdollisuus!  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jaha, mää oon tänäänkin naamattoman ajoissa paikalla. Tulkaa seuraksi, oon siellä puolelta!

dos

Tuun n. 20:30, jos silloin on vielä huvitukset käynnissä

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
 O:-)
Jaha, mää oon tänäänkin naamattoman ajoissa paikalla. Tulkaa seuraksi, oon siellä puolelta!
Viihrykettä siltä varalta jollei kekään joura:
https://youtu.be/IedXYHff220

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Minä tässä ryystän kofeiinia ja mietin että liikunko bussilla jotka on ollu tänään puolikin tuntia myöhässä vai juoksenko hikilenkkinä mäkeä ylös ja romahdan perillä lattialle kuin maratoonari..

Ajattelin jo etten ollu tulossa mutta sisäinen pikku taaperoni käski lähteä tapaamaan muitakin kuin lapsellista itseäni välillä..

siivetönenkeli84

  • Vieras
Tuli pyörähdettyä. Piiiiiiitkästä aikaa  :)

dos

Sulkapallotoverini laita viestiä!!!! Tai kavaltakaa nyt joku se, ettei mun tartte enää pyöriskellä tässä nikkiunohduksen pimeydessä.