Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Aseksuaalin kinkyily

<< < (9/9)

Rebekka_TheWhippa:
No nyt löytyi omaan suuntaukseen osuva ketju. Olen itse lopettanut penetraatiohommat jo vuosia sitten ja löytänyt aivan uuden ulottuvuuden itseilmaisuun dominan roolissa. Innokkaat aloittelijat kysyvät yhtenään, kuinka heidät tyydytän (seksuulisesti). Saako minua panna ja työnnänkö heidän anaaleihinsa jotain. Voi voi mutta kinkyn parissa olen vihdoin oppinut  hahmottamaan omat rajat, joita en hahmottanut vielä 40 - vuotiaanakaan. Minulle valtasuhteet ja sadismi jo pelkästään tyydyttävät sellaista tarvetta, joka ei välttämättä ole seksuaalista ollenkaan. Seksiä, eli orgasmiin(-eihin) johtavaa toimintaa harrastan tällä hetkellä vain itseni kanssa. En usko, että kukaan toinen ihminen voisi saada minulle samanlaista hekumaa tavallisella sisään ulos tekniikalla. Mutta elämää on vielä jäljellä näinkin vanhalla. Minulla on aina ollut tuo kinkypiirre itsessäni, vaikka en ole päässyt sitä aina harjoittamaan johtuen partnerin estyneisyydestä ja omasta ujoudesta siinä tilanteessa. Olin tavattoman onneton vaniljasuhteissani. Kiitos aloittajalle aiheen esillenostamisesta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta