Kirjoittaja Aihe: Aseksuaalin kinkyily  (Luettu 13932 kertaa)

ametistiaurinko

Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #30 : 05.02.2019, 06:28 »
Ollessani sidottavana/piiskattavana/kynttilän alla/tms. en saa siitä seksuaalista nautintoa. Kinkyys minussa rajoittuu siihen, että olen paketissa tai otan vastaan tekemistä josta seuraa kipua. Tarvitsen kivun tunnetta ihan muusta syystä.

Seksin harrastaminen on asia erikseen, nautin siitä paljon mutta se ei liity bdsm-kuvioihin. Onnekseni seksikumppanini ymmärtää ja hyväksyy minut ja puuhasteluni.
Omaan korvaani kuulostaa,ettet olisi aseksuaali tuon perusteella,koska "moni asia maistuu"-

Tosin ihan järkyttävää alkaa ketään modaamaan,vaikka ilmoittaisi hässivänsä itse jumalten kanssa  :D

Olen paljon miettinyt viime päivinä ko.aihetta ja tiedostan nyt paremmin jotain juttuja,kuten mm.traumoja vuosikymmenten takaa.
Kiitos aloittajalle Newbie-aiheesta  :D

Tiedän, etten ole aseksuaali enkä niin väittänytkään  :o
Aloittaja mainitsi ensimmäisessä viestissään mm. "kun jättää sen seksin pois niin mitäs sitten jää jäljelle?", pohdin sitä enkä muuta.

scar

  • Vieras
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #31 : 05.02.2019, 16:38 »
Rauha vain. En ole ketään vastaan enkä yritä rajoittaa. Tiedostan,että välillä oma ilmaisu on liian kulmikasta tai jyrkkää. Tai kun ei oikein koe kuuluvansa sosiaaalisesti mihinkään yms.

Salem

  • Vieras
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #32 : 24.04.2019, 18:12 »
Löysin netistä aika hyvän kokemuspohjaisen sarjakuvan aseksuaalin dungeon-kokemuksesta:
https://www.ohjoysextoy.com/ace-in-the-dungeon-cici-luna/

Tuolla "oh joy sextoy"-sivustolla on muutenkin tosi hyviä, perusasioista kertovia sarjakuvia seksistä, seksuaalisuudesta ja kinkyilystä :)

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #33 : 24.04.2019, 18:27 »
Löysin netistä aika hyvän kokemuspohjaisen sarjakuvan aseksuaalin dungeon-kokemuksesta:
https://www.ohjoysextoy.com/ace-in-the-dungeon-cici-luna/

:love: :love:

Kink

  • Vieras
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #34 : 06.05.2019, 03:26 »
Hmm... millaistakohan on olla aseseksuaalinen kinky? No ei vaiskaan. :D

Olen itse joskus pohdiskellut aseksuaalista kinkyilyä, sillä olen joskus miettinyt, että saattaisinko/voisinko itse kenties olla sellainen.

Toisaalta omasta mielestä tuntuu siltä, että kun kinkyilystä jätetään seksi pois, niin jotain (todella) oleellista puuttuu.

Joka tapauksessa, kyllä minä aseksuaaleja ymmärrän (olen saattanut tuntea itseni aseksuaaliseksi aikoinaan).

Jokainen kinkyilee niin kuin parhaakseen näkee. :)

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #35 : 06.05.2019, 12:46 »
En ehkä pitäis itseäni ihan täysin aseksuaalina, mutta aattelin nyt silti jakaa jotain mun omia kokemuksia kun tää aihe osuu niin lähelle.

Ilman seksiäkin sessiossa riittää paljon ihanaa ja nautinnollista koettavaa (joo, makuasia mitä kukin pitää seksinä, mutta viittaan tässä seksillä sukupuoliyhdyntään).

Ekakskin nainen paksuissa, kiiltävissä metallikahleissa on niin kaunis näky, että sitä vois tuijotella vaan tuntikausia niin kuin jotain upeaa maalausta. Tunnustan, että se yleensä kiihottaa mua myös seksuaalisesti, mutta siinä on myös toinen syvempi, transsimainen ulottuvuus, mikä ei selity pelkästään seksuaalisella himolla. Se vetoaa myös silloin kun ei muuten oikein oo "seksifiilis".

Lisäksi musta nainen on monesti ihanimmillaan just silloin kun se on kahlittu sellaiseen asentoon, missä kikkelin tuikkiminen mihinkään reikiin on suorastaan teknisesti mahdotonta. Myönnettäköön, että silloinkin on yleensä mahdollista kiusoitella tyypin henkilökohtaisista paikoista käsillä tai välineillä.

Sitten taas toisin päin, eli kun itse on tiukasti nipussa, se tuntuu jo itsessään aivan mahtavalta vaikka se ei johtaisikaan vehkeiden näpelöimiseen tai orgasmiin. Se kutittelee aivoissa jotain sellaisia salaisia ja alkukantaisia sopukoita joissa tuntuu parhaimmillaan yhtä taivaalliselta kuin joskus yhtymispuuhissa, mutta eri tavalla.

Sitten ihan oma lukunsa on kaikenlainen aistileikki. Mielikuvitus on ihmisen paras ystävä (koirat hiljaa nyt), ja pienet sähköiskut eri puolille kehoa tuntuu yhtä jännältä (tai jopa jännemmältä) kuin eka suudelma kännissä teinibaarin tahmealla tanssilattialla, varsinkin kun silmät on peitetty.

Tää edellämainittu on myös kivaa silloin kun on itse (sähkö)puikoissa. Musta on aivan mahtavaa katsella kun toinen sätkyttelee täysin puolustuskyvyttömänä ja mulla on totaalinen valta valita milloin seuraava tärsky tulee. Se on niin hypnoottisen terapeuttista että voisin eroottisesti kiduttaa naista vaikka tuntikausia. Ja ihan ilman aikomustakaan penetroida. Aika samoihin tuntemuksiin pääsee myös floggerin kanssa, ja siihenkin jää helposti koukkuun. Aina ehtii vielä yhden makoisan läpsyn huitasta vaikka olis kauhia pissahätä ja kiirus vessaan!

Sitten taas toisesta päästä hellyys ja läheisyys. Joillain ihmisillä voi olla kauhean vaikea ottaa vastaan hyväilevää kosketusta. Ehkä se on joku pelko siitä ettei osaa reagoida oikein, tai pelko toisen reaktiosta. Mutta kun jompikumpi on paketissa, on kummallakin lupa nauttia kosketuksesta. Toisen ei tarvii kysyä lupaa siihen (olettaen että aiheesta on sovittu etukäteen), ja toisen ei tarvii sitä hävetä.

Sitten kun vielä yhdistelee hellyyttä kidutukseen sopivasti, joko samanaikaisesti tai vuorotellen, niin päästään jo sellasiin tuntemuksiin että vetää mielestäni ihan vertoja kaikista pyhimmälle eli sukupuoliaukkojen rytmikkäälle rassaamiselle sukupuolipatukalla (hiuksenhienoa sarkasmia huom).

Nää on siis joitain mun omia ajatuksia, lisääkin ulottuvuuksia löytyy jos lähtee tutkimaan deeässän syövereitä, mutta eipä se oo mun asia niistä jorista, kun en oo niitä erityisemmin harrastanu.

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #36 : 06.05.2019, 14:57 »
Kiitos armadillo kirjoituksestasi. Itse kun vielä alkumetreillä bdsm maailmassa, mutta niin mielikuvitustahan se vaatii  ::)

Siri

  • Vieras
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #37 : 07.05.2019, 10:00 »
En ole aseksuaali, mutta pakko kommentoida tuohon aistileikkiasiaan, kun se on omaa sydäntä lähellä. Kaikenlaiset vastakohtaisuudet kiehtoo erityisesti, esim.kylmä/kuuma (vaikkapa jää ja steariini), ja hellyys ja kipu vuorotellen. Silmät kiinni tai sidottuna, ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Aivan ihanaa eikä tarvitse yhdistyä seksiin, vaikka itselleni onkin kiihottavaa seksuaalisestikin. Armadillon mainitsema sähkö kiinnostaisi myös, mutta enpä ole sitä päässyt kokeilemaan.

ofelia

Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #38 : 07.05.2019, 19:37 »
Deittipalstalla näkyy aina välillä ilmoituksia missä haetaan köysittely- tai sessioseuraa ilman että toiminta sisältää lainkaan seksiä. Et ole yksin toiveidesi kanssa, potentiaalista seuraa on kyllä skenessä liikkeellä  :)

Kesyapina

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 86
  • Tavallisen omituinen
  • Galleria
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #39 : 17.07.2019, 17:35 »
Salemin linkkaama Oh Joy Sex Toy on mainio sarjakuva. Ei yleensä minulle seksuaalisesti kiihottavaa materiaalia, mutta hyvää visuaalista taidetta ja huumoria sekä informaatiota.

Kuitenkin juuri tuossa linkatussa stripissä on kohtaus, jonka koen melkoisen kiihottavaksi konseptina, ja on se myös yksinkertaisuudessaan tyylikäs visuaalinen esitys aiheesta. Siis se kun naiselle pannaan laput silmille ja sitten vaan hiplataan ja hierotaan kasvoja/päätä/kaulaa. Osuu suoraan meikäläisen fetissihermoon.

Rebekka_TheWhippa

  • Vieras
Vs: Aseksuaalin kinkyily
« Vastaus #40 : 18.08.2019, 18:47 »
No nyt löytyi omaan suuntaukseen osuva ketju. Olen itse lopettanut penetraatiohommat jo vuosia sitten ja löytänyt aivan uuden ulottuvuuden itseilmaisuun dominan roolissa. Innokkaat aloittelijat kysyvät yhtenään, kuinka heidät tyydytän (seksuulisesti). Saako minua panna ja työnnänkö heidän anaaleihinsa jotain. Voi voi mutta kinkyn parissa olen vihdoin oppinut  hahmottamaan omat rajat, joita en hahmottanut vielä 40 - vuotiaanakaan. Minulle valtasuhteet ja sadismi jo pelkästään tyydyttävät sellaista tarvetta, joka ei välttämättä ole seksuaalista ollenkaan. Seksiä, eli orgasmiin(-eihin) johtavaa toimintaa harrastan tällä hetkellä vain itseni kanssa. En usko, että kukaan toinen ihminen voisi saada minulle samanlaista hekumaa tavallisella sisään ulos tekniikalla. Mutta elämää on vielä jäljellä näinkin vanhalla. Minulla on aina ollut tuo kinkypiirre itsessäni, vaikka en ole päässyt sitä aina harjoittamaan johtuen partnerin estyneisyydestä ja omasta ujoudesta siinä tilanteessa. Olin tavattoman onneton vaniljasuhteissani. Kiitos aloittajalle aiheen esillenostamisesta