Kirjoittaja Aihe: Tampereen Pikkuisten playdate -miitti @Bar Bertel klo: 18:00  (Luettu 6761 kertaa)

Comawhitedoll

P.s mie olin se blondi saparopää my little pony hameesa! :3 saa lisää kaveriksi O:-) :love:

Comawhitedoll

P.p.s meinasin unohtaa Ainun tekemän spiderman littlen!! :love: jouduin spämmäämään tsiljoona eri viestiä koska tiedostokoko tuli liian isoksi...

Ainu

Pikkuset teki pienen kaaoksen mut sellanen on ihan hyväksi ;D Muistettava ens kerralle lisää hassuja videoita. etenkin pipari teemasia >:D ;D ;D

Comawhitedoll

Kihihii joo lisää pipariteemavideoita! :'D :love: Joo pienikaaos on aina vaan plussaa hii!!

Lamoka

Oli ihan superkivaa! :love:  onneksi en missannut tätä iloittelua, vaikka ehdin paikalle kovin myöhään. Toivottavasti otetaan taas pian uusiksi!  ^-^

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Kiitokset kaikille ihanille mukana olleille supermegamahtaville tyypeille! :love: Toiveita uudesta miitistä tuli ja koitetaan järkkäillä mahd. nopeeta uudestaan!! :3 Paljon oli tekemistä ja saatiin hurjasti askarreltua ja sotkettua paljon hihii O:-) Oheessa muutamia kuvia hienosta kaaoksesta hihii :love:

Kuvassa ihana Fernando-setä.  :love: Oli ihanaa nähä kaikkia teitä paikalla. Oli huisisikakivaaa ja nyt väsyttää kyl iha tosi paljo. Toivottavasti ensi kerta saahaan pian järkättyä!!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jeeeee! Ihan parasta ja niin ihanan kaunis kaaos! Kiva kun otitte kuvia, mä en ees tajunnu ku oli nii jännää ja kivaa!!!  :love:
Vähän meni oma meno ja hiljaisuus vielä ujouden piikkiin mutta kyllä se uteliaisuus kohta voittaa. Kaveripyyntöiset sun muut kuittailen kunhan ehdin tässä kunnolla tietokoneen ääreen tänään!

Uusi pikkunen kiittää ja taputtaa sormivärisotku - käsiään: tätä lisää ehdottomasti!!! Nelli oli ehkä IHAN vaan VÄHÄN väsy sit kotona mutta joo joo heti lisää ja mun täytyy saada kyllä pitkästä aikaa jostain uus tarrakirja! Olin ihan kade!  :))

Ihanata oli.. Illan paras juttu oli hämmentyä niin isosta kasasta tarroja! Ja kotimatka, bussissa virnuillen ja tajuten kuinka höpsönä sitä taas olikaan liikenteessä  ::) Ilmankos se kuski hymyili mulle niin leveästi  ;D

Comawhitedoll

Joo pitää järkätä uudelleenkin, niin pääsee muutkin mukaan jotka ei tällä kertaa ennättäneet paikalle! Oli ihanaa kuulla, että muutamille, joille miitteily oli uusiasia tämä ilta oli mieluisa ja uutta odotetaan jo innolla :love: Lämmittää tämän pikkuisen sisintä kovasti kuulla tämä.

Hihii Fernando-hurmurisetä uuuuuuuh!!! :love:

Mutta mitä tältä kerralta opimme? Pikkuisten pasmat menee ihan sikinsokinshokkiin, kun on niiiiiin paljon tekemistä ja kaikkialle pitäisi keretä iik! Askarteluun ja peleihin menee ihan tosipaljon aikaa. Eli tällä kertaa, kun askarreltiin, niin olisiko vaikka seuraavalla kerralla peli painotteinen playdate? Piiretyt oli kivoja taustalla ja taiteilla toki saa halutessaan! :love: Mutta jos askartelut jäisi kotsaan, niin pöytätilaa piisaa ja pelaamiseen jäisi enempi aikaa. Mitäpä tuumaatte? :)

Comawhitedoll

P.s ARVATKAA MITÄ??!! miulle tapahtui Tuhkimot! Tän miun yksisarvistöppösen veli jäi matkanvarrelle gasp!! Pitää kattoo jos joku prinssi lähtee ettiin sen omistajaa ja saan sen takasin!

Dolores

  • Vieras
Olisinpa ollut paikalla! Kuulostaa tosi ihanalta miitiltä. Ensi kerralla sitten. <3

Comawhitedoll

Joo ois ihanaa, jos siekin pääsisit ! :love:

Lamoka

Eli tällä kertaa, kun askarreltiin, niin olisiko vaikka seuraavalla kerralla peli painotteinen playdate? Piiretyt oli kivoja taustalla ja taiteilla toki saa halutessaan! :love: Mutta jos askartelut jäisi kotsaan, niin pöytätilaa piisaa ja pelaamiseen jäisi enempi aikaa. Mitäpä tuumaatte? :)

Tää on ihan tositosi hyvä idea! :love: kannatetaan! :))