Kirjoittaja Aihe: Uusi teema, sisältö näytön mukaan  (Luettu 1781 kertaa)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Uusi teema, sisältö näytön mukaan
« : 05.02.2019, 09:39 »
Baaritiskin ketjuissa menee mulla ainakin suurin osa (mut ei kaikki?) yksirivisistä vastauksista siten, ettei ne näy koneella, ellei käytä hiirtä nuolinäppäimiin, mikä on vähän hassua, kun pidemmät sit taas näkyy kokonaan ilman hiirtä. Tai ei niistäkään kaikki, mut useimmat.


Mut siis sillä aiemmallakin teemalla just tämä nimenomainen ketju skaalautuu jotenkin hassusti, että kännykällä se piti aina erikseen zoomailla, nyt se näyttää toimivan kännyllä oikein, mut läppärillä väärin.

Voisiko tää muuten "haistaa", että millä laitteella tulen ja optimoida teeman sen mukaan?

peltsi

  • Ribsimestari
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1194
  • Galleria
Vs: Uusi teema, sisältö näytön mukaan
« Vastaus #1 : 05.02.2019, 21:04 »
Uusi teema skaalaa käyttöliittymän käytettävissä olevan laitteen näytön (tai ikkunan koon) perusteella.

Kuvaamasi kaltaista virhettä ei ole tullut ilmi testien aikana. En myöskään onnistunut toistamaan virhettä tuossa ketjussa testaamalla sitä eri laitteina.

Ilmoittaisitko millä laitetyypillä (tietokone, puhelin, tabletti) ja selaimella Baaria käytät ja mikäli virhe toistuu muuallakin niin tutkailen tarkemmin. Koskeeko ongelma koko ketjua vaiko vain tuota sivua vastauksista?

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Uusi teema, sisältö näytön mukaan
« Vastaus #2 : 05.02.2019, 21:57 »
Ni se ei siis ollut joka viestissä, mutta tarpeeksi monessa, että pisti silmään.  Siinä päivällä toi snippi on otettu ihan siinä Explorer selaimessa laillisella läppärillä, jossa on lisäksi yhdistetty erillinen näyttö, että tila ei pitäs loppuu kesken.  En oo nuita tunnuksia muihin selaimiin laittanut, mut voin huomenna tarkistaa ne ketjun muut sivut. Päivällä ei tullut mieleenkään katsoa, kun olin ne jo lukenut;)
Se oli vaan just sikäli jännä, kun vanhalla teemalla se sama ketju ei taasen toimi kännyllä samoin kuin muut ketjut, ni nyt sit toisinpäin. Mut selviän kyllä, jos kerran oon ainoa ongelmatapaus, kun kännyllä kuitenkin enempi täällä käyn:)