Kirjoittaja Aihe: Vaadinko liikaa?  (Luettu 13429 kertaa)

Trobi-cat

  • Vieras
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #15 : 12.02.2019, 09:41 »
on oikeus olla nirso ja vaatia liikaa, kuin olla vaatimatta mitään, jolloin saa sitä itseään, isolla todennäköisyydellä.

Ouroboros

  • Vieras
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #16 : 12.02.2019, 10:25 »
Komppaan aiemmin vastanneita fiksuja naisia. Etenkin nuorena naisena on helposti aika haavoittuvassa asemassa - pidä puolesi, luota vaistoihisi ja lähde miitteihin.

Hyvät eli ne kunnolliset ja järjelliset domit ja masterit ovat valitettavan harvassa ja niillä on enemmän subiehdokkaita kuin ehtivät uupumatta käsitellä. Toki naissubin nuoruus on valttia monelle, biologia on sellaista.

Jos joku tietty tyyppi askarruttaa, laita yksäriä skenen konkareille. Täällä jeesataan ja neuvotaan ja ihania toisiaan tsemppaavia (sub)naisia on hämmentävän suuri määrä. Sanoisin jopa, että naisverkostot ovat homman liki paras puoli.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #17 : 12.02.2019, 11:30 »
Jooh, ehkä kannattaisi olla se aktiivinen osapuoli - eikä toimia totutulla 'olen halun kohde'-mentaliteetillä. Selaa deitti-ilmoituksia, ota yhteyttä, juttele.

Itse löysin jokseenkin täydellisen subin pistämällä yksityisviestiä foorumille rekisteröityneelle neidille, jonka kuva ja teksti herätti mussa halun että pakko. Toimi sekin.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #18 : 12.02.2019, 12:26 »
Saman aaltopituuden löytäminen ja sillä pysyminen voi olla vaikeaa, mut harvemmin kukaan tulee ihan kotoa saakka hakemaan.

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #19 : 12.02.2019, 13:52 »
Saman aaltopituuden löytäminen ja sillä pysyminen voi olla vaikeaa, mut harvemmin kukaan tulee ihan kotoa saakka hakemaan.

Kyl tota jälkimmäistäkin sattuu. :D

Draugo

Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #20 : 12.02.2019, 14:16 »
Mun orja löysi mut ihan itsenäisesti ja otti rohkeasti yhteyttä ja olen siitä kovin iloinen koska itse en lähettele tyhjille uusille profiileille viestejä eikä hänellä olisi varmaankaan riittänyt rohkeus laajempiin avauksiin tai deitti-ilmoihin pitkään aikaan.

Subit saa olla aktiivisia, ei siinä ole mitään väärää.

NeitiVee

Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #21 : 12.02.2019, 14:37 »
Joskus tuntuu olevan liikaa vaadittu, että kiinnostaisi korvien väli(kin), eikä pelkkä jalkoväli. Nimen muistamisestakin saa plussaa.

Mutta on niitä hyviäkin, ei vaan joka oksalla. Ja vaikka oikea oksa löytyy, niin sitten pitäisi vielä löytyä se aaltopituus..


Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 255
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #22 : 12.02.2019, 14:49 »
Enpä aiemmin tajunnutkaan tota deittipalstaa! Ehkä uskaltaudun sen syövereihin selailemaan :)


Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #23 : 14.02.2019, 08:39 »
Kannattaa nirsoilla ja valita itelleen sopiva. Etukäteen tosin ei voi ikinä olla varma millainen toinen todella on mutta mahdollisuudet paranee kun mieltymykset kohtaa molemmilla.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #24 : 14.02.2019, 10:35 »
Jooh, ehkä kannattaisi olla se aktiivinen osapuoli - eikä toimia totutulla 'olen halun kohde'-mentaliteetillä. Selaa deitti-ilmoituksia, ota yhteyttä, juttele.



Toimin itse juuri näin. Mua lähinnä ahdistaa olla vonkauksen kohde, mieluummin otan itse ohjat käsiini ja olen se vonkaaja.  :)) Tähän mennessä tulokset ovat olleet erinomaisia.  :-*

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2607
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #25 : 16.02.2019, 12:19 »
Nirsoilu kannattaa. Itse en ainakaan halua pariutua vain pariutumisen vuoksi. Haluan kokea sen, että ihminen on monella tapaa minulle se oikea henkilö enkä halua edetä mentaliteetillä "noh katotaan tuleeko tästä mitään."

Monia hyviä neuvoja täällä on annettu. Oma aktiivisuus näissä asioissa toimii yleensä parhaiten. Eikä vaan pelkän deittipalstankaan seurailu. Bileissä tai miiteissä tapaa kiinnostavia ihmisiä ja sit vaan katsomaan mitä profiilin alta löytyy ja viestiä perään, jos profiilikin vielä näyttää siltä, että kannattaa kysyä toista kahville/yksille.
Varmasti osalta tulee pakit, varmasti vielä useamman kanssa ei osu ihan yhteen, mutta tunnetpahan taas yhden ihmisen lisää, jolle voi jutella pippaloissa ja sit sen jonkun kanssa osuu niin hyvin, että tekee mieli katsoa vähän pidemmälle.


jiiäm

  • Vieras
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #26 : 16.02.2019, 23:44 »
 Hello.
 Äärimmäisen ikävää kuulla kurjista kokemuksista tapaamisissa.
Mitenkäs rapanäppiduunari, 50+ ? Jaksaapi yksinkertaisiakin asioita. Kävelyretki, leffa, konsertti jotain mukavaa. Kotimatkalla on hienoa kaivaa käsiraudat vaivihkaa esiin, viimeistään hississä. Piiska on harvinaista, joskin ajatuksella tarjoiltua.
Pitkä suhteeni osui just aatteelliseen neitoon. Ihana sub;i , tosin joskus toisinkin päin. Ja threesome, naapurin tyttö, pariskunta(lady sub). Kivaa kanssakäymistä, kaikki aika raukeita, eikä kenenkään suhde ja elämä hajonnut. Ihanaa, erityisesti kahdenkesken.

metalmaster

Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #27 : 17.02.2019, 18:59 »
meitä on joka junaan ja kukin tavallaan, sitä ainoaa oikeeta tyyliä tapaa ei olekkaan, luonnonlait saattaa sopivat yhteen ja itse voi vain koitella avittaa, vaikuttaa asiaan 8) ja jotkut on myös kirjallisesti hieman pökkelöitä, kuten ym metsienmies, mutta tuntevat naisimmeiset kuulemma pitävät ihan kelpona ja ymmärtävänä ihmisenä, no sen näkee kun kuorii syvemmältä, mutta kaikille etsijöille onnea

nainen

  • Vieras
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #28 : 18.02.2019, 10:38 »
Saahan sitä nyt vaatia ja olla vaatimatta itse kukin. Onneksi :).

Minua moititaan edelleen usein liiasta vaatimisesta, kun vastapuoli kokee, etten toimi hänen toivomallaan tavalla ja sitten tulee kaikenlaista turhautuneen ihmisen moitetta.

Nuorempana hetkittäin epäröinkin, että toiminko väärin, pitäiskö oikeasti, hieman kärjistäen, antaa helpommin. Että kuuluuko se tosiaan kuvioon.

Onneksi ne hetket menivät ohi. Jatkan vaatimista mummonakin joten varmasti saan paljon yksin olla, mutta näillä mennään.

Käsittääkseni "ei-vaativienkin" joukossa on joskus yksinäisyyttä havaittu...

Shewolf83

  • Vieras
Vs: Vaadinko liikaa?
« Vastaus #29 : 18.02.2019, 11:46 »
Mulla on vähän sama juttu...
Kriteerit nousseet vaan..mutta en ihan ketä vain mun masteriksi halua ja no sille en vaa voi mitään ;D