Kirjoittaja Aihe: Alistuva toiselle, toiselle dominoiva  (Luettu 1311 kertaa)

Trobi-cat

  • Vieras
Alistuva toiselle, toiselle dominoiva
« : 15.02.2019, 21:18 »
Tänään sessioidessa todistin omaa dominoivaa minää, mitä näytän loppupeleissä hyvin harvoin, oikean otuksen kanssa se näkyy vahvasti.

Yleisesti olen pikkukisuna hyvin alistuva, ja se on piirre, jonka näytän herkemmin jo silloin, kun minut tapaa yleisesti kaikkialla. Tarjoilijan alistuva ja myöntyvä piirre näkyy vahvana myös töiden ulkopuolella.

Dominoivan puolen näytän harvoille ja taas vain harvoille. Asia jota minusta ei tule näkyviin yleisesti missään julkisesti. Voisi kai sanoa sen olevan 'kuun pimeä puoleni'. Tämän päiväisen sessiopartnerin suusta kuultua 'ainakin tiedät mitä teet', eli ainakaan se ei ole asia jossa olisin huono, mutta asia, jossa minulla on paljon varaa vielä kehittyä paremmaksi.

Minusta voi olla hyvin vaikeaa nähdä, että olisin alistava, sillä en tuo sitä esiin lähestulkoon yhtään. Alistuvampi minä on aktiivisesti osa minun arkista elämääni, dominoivampi puoli on harvinaista herkkua, jota tuon esiin vain hyvin harvojen otusten kanssa. Olen switch, vaikkei asiaa olisi helppo uskoa, alistuvan puoleni suuremman aktiviisuuden ja näkyvyyden takia.

Kaksi puolta, molemmat kuvaa minua. Toinen kuvaa näkyvästi, toinen kuvaa varjona, ilman näkyvyyttä.