Kirjoittaja Aihe: Orja numero 4392  (Luettu 3155 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Orja numero 4392
« : 17.02.2019, 18:17 »
Orja numero 4392

Etsin sinua arvon Rouva joka nautit siitä kun jalkojasi pidetään hyvänä. Nautin alistumisen tunteesta liittyen varsinkin jalkoihin, eli olethan henkilö, jolla nämä kaksi asiaa yhdistyvät. Strategiset mittani ovat 180cm, 78kg ja 22cm. Otathan yhteyttä yksityisviestillä pian, niin pääsemme nauttimaan?

No ensinnäkin joo 22cm on varsin liioiteltu mitta, sen suhteen ei tarvitse tulla tarkastusmittauksia tekemään. Toisekseen joo, voisin sanoa, että tämä ilmoitukseni kaipaisi vielä paljonkin työstöä. Vaikkakin se näyttää aika lailla samalta kuin suurin osa muistakin ilmoituksista täällä, niin silloinhan se on hyvä? Ai ei ole? Ai se on juuri siinä vikana? No siis joo, varmaankin on samanlaisia jalkafettareita ja alistuvia tarjolla muitakin, joten miksi en hakisi samalla lailla? Se tuntuu kuuluvan asiaan?

Niin no joo, huomioiden että ilmoituksiin vastaaminen ja viestittely sekä koko uuteen ihmiseen tutustuminen on aikaa ja jaksamista vievä prosessi, ja kun vaihtoehtoja on monta, niin olisi molemmin puolin parempi, mikäli kertoisin itsestäni sekä potentiaalisesta vastakappaleestani enemmän! Näin säästetään useampia turhia prosesseja ja saadaan kerralla sopivampia yhteydenottoja. Varsin näppärää. Uusi yritys:

Etsin sinua arvon Rouva joka nautit siitä kun jalkojasi pidetään hyvänä. Unelmieni Rouva nauttii niin Suomen luonnosta, kuin ulkomaanmatkoistakin. Ymmärrät ihmisten ja eläinten päälle, pidät tyylikkäästä pukeutumisesta, mahdollisesti yhdistettynä valtaan. Olethan myös savuton ja asut jossain lähellä Tampereen seutua ja ehkä noin minun ikäiseni.

Minusta: Nautin alistumisen tunteesta liittyen varsinkin jalkoihin, fantasiani ovat myös monipuolisemmat ja nautin yhdessä fantasioiden rakentamisesta ja toteuttamisesta. Seksuaalisuuden ulkopuolella vietän paljon aikaa luonnossa metsästäen ja kalastaen, ja työskentelen metsänhoidon puolella. Olen luonteeltani avoin, ajoittain hidas huumoriltani ja yhteiskunta-tietoinen. Aikaani vietän usein urheilutapahtumissa, joten mikäli urheilun seuraaminen kiinnostaa, on meillä jo paljon yhteistä. Strategiset mittani ovat 180cm, 78kg, olen savuton ja käytän alkoholia vain saunan kanssa. Olen kiitollinen kaikista yhteydenotoista.

… Joo kyllä sitä voisi vielä hioa vaikka kuinka, mutta onhan tuossa jo selkeästi enemmän persoonaa. Mihin asioihin sinä kiinnität huomiota hakemusta lukiessa? Mitä toivoisit näkeväsi enemmän? Ja mitkä asiat saavat sinut sulkemaan ilmoituksen saman tien?

Snooch - ei allekirjoita esimerkkinä käytettyä hakemusta

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #1 : 17.02.2019, 22:59 »
Huomio kiinnittyy kieleen. Sanavarastoon ja kykyyn käyttää sitä. On ihana lukea pitkäkin ilmoitus, kun tuntuu siltä, että lukemista ei vaan halua lopettaa ja harmitus iskee ilmoituksen loppuessa.
Mielenkiintoni kadottaa yhdyssanavirheet, kusivehkeen kuvailu millään tavoin ja yhden lauseen ilmoittelijat.
Itseään olisi hyvä tosiaan kuvailla, jos sen onnistuu tekemään käyttämättä sanoja mukava, huumorintajuinen ja luotettava niin minä  ainakin kiinnostun.
Sitten olisi toki kiva huomata ilmoituksen jättäjän profiiliin mennessä, että siellä olisi tekstiä ja vaikka kuviakin. Nollattelut ei lämmitä.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #2 : 17.02.2019, 23:25 »
Komppaan aiempaa - kun teksti on ensimmäinen ja ehkä ainoakin tapa vaihtaa ajatuksia, toivoisi kirjoitusasun olevan kunnossa. Yksittäiset typot ei maailmaa kaada, mutta sanan 'enääN' käyttö on mulle turn off. Niinku lopullisesti. :D

Mä en ihan hoksaa, mitä tekee näillä strategisilla mitoilla ja numerosarjoilla. 195-kiloinen 89-senttinen herrasmies taannoin 23-senttisellä nenällä otti yhteyttä... Toisaalta mun seuranhakuni ei oo tähän mennessä ollut kumppanin koosta, ulkonäöstä tai edes sukupuolesta kiinni.

Ihan parhaita seuranhakuilmoituksia baarissa on kyllä olleet hyvin kirjoitetut sessiokuvaukset ja ne joissa kirjoittaja kertoo itsestään muutakin kuin fetissejään. On varmasti niitäkin, jotka hakevat tasan fetissien toteuttajia. Mua kiinnostaa tietää, mitä teette vapaa-ajalla, mikä saa itkemään, mitä pelkäätte, huonoin vitsi jonka tiedätte (ja voinko kertoa vielä huonomman) ja minne saa koskettaa hellästi. Niinku millanen ihminen siellä fetissin ja kovana sykkivän elimen takana on.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #3 : 17.02.2019, 23:28 »
Minulla on aikuinen lapsi, joka on erityinen, joten sitä kautta viimeistään kasvanut ymmärrys siitä, mitä ilmaisun kirjo voi olla.

Itsekin olen vähän rajoittunut siinä, mitä haluan ulkopuolisille kertoa, mutta esim. yhdyssanavirheiden perusteella en määrittele ketään omani ulkopuoliseen ”kastiin”.

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #4 : 18.02.2019, 01:45 »
Kiitos kolumnista, pisti hetkeksi miettimään.

Yhdellä lauseella tai parilla sanalla kirjoitetut haut ovat semmosia, jotka skippaan yli. Jostain syystä en saa niistä vaan mitään irti ;D Toki tähän on poikkeus tuo yhteinen deitti-ilmoitus, eli puhun siis omista yksistä enkä yhteisistä nyt.

Jään mielellään juuri lukemaan kuvailtua sessiota tai kerrontaa millaista etsii ja millainen itse on. Kuten kolumnissa tämä jälkimmöinen osa.

Kirjoitusasu kertoo lähinnä, onko ilmoitus kirjoitettu kiireessä vai onko siihen oikeasti panostettu. Hyvät kynäniekat kyllä luovat mahtavan ilmoituksen nopeasti, mutta eivät kaikki. Esimerkiksi jos ei ole varma kirjoitusasustaan, niin miksi ei pyydä kaveria lukemaan ja kommentoimaan? Tai ideoimaan hakemusta, koska kaveri voi antaa hyviä ja positiivisia asioita ilmaistavaksi.

Itselleni myös huumoristisena ihmisenä kaipaan tekstiin piristyksiä. Ei ole pakollinen tietenkään, mutta liian vakava on aina liian vakava. ”Kyllähän sie tiiät, mitä mie tarkoitan. Ei BDSM oo vakava asia!”  :))

Lisäksi jos näitä ilmoituksia alkaa ilmaantua uusi vähän väliä, ja tällä tarkoitan että edellinen on yhä löydettävissä, JA sisältö ei ole paljoa muuttunut, niin yngh. Tässäkään ei kannata huomioida yhteistä ja yksittäistä yhdessä. Eli mielestäni yhteisessä voi olla ilmoitus, koska jotkut lukevat sitä tarkkaan, eivät kaikki. Itsellä kolauttaa enemmän ne yksittäiset ilmoitukset. Mielestäni yhteisessä voi käydä uppaamassa myös omaa ilmoitustaan lyhyellä tekstillä liittäen oman öö 2-4vk vanhan ilmon linkillä.

Sitten on toki ne ilmoitukset, joita on upattu yli vuoden ajan. Ja toki ne massaan hukkuvat aloitukset ”Tre, D etsii narttua” tai ”Perinteinen M etsii n”, en kuulu kumpaankaan haettavaan ryhmään, koska en ole narttu enkä n. Mielestäni vaikutusalue on hyvä ilmaista, mutta jos ei ole pakko otsikkoon niin sitten ei sinne mielellään. ”08 arealta switch etsii switchiä” -toimisi.

Ja kyllä, sit se profiili on kans aika tärkeä. Toki kaikilla ei profiili näy kuin kavereille ja se on ok. Mutta jos ei oikeastaan näy minkäänlaista aktiivisuutta foorumin puolella, niin on aika höh. Mutta ei se nollaprofiilin ole este, JOS ilmoitus on mielenkiintoinen ja sen tosiaan haluaa lukea alusta loppuun.

Nyt alko väsy painamaan silmiä. Tässä kai nämä tärkeimmät siis oli.

Pip

Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #5 : 18.02.2019, 02:14 »
Mä en tule sen paremmin pärjäämään, kuin ennenkään mihinkään seuranhakuilmoitukseen vastatessani. Ilmoitan lyhyesti, mikä ilmossa miellytti ja ilmaisen oman tilanteeni. Näistä tuskin kukaan sen tarkemmin syttyy, ellei tunne mua persoonana (siis livepersoonana, koska baarissa mua jostain syystä pidetään pelottavana). Ja useinkin edelleen mun ulkonäköni suojaa epätoivotuilta seksitaudeilta (mua siis).

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #6 : 18.02.2019, 17:03 »
Mä luen nykyään enää viihdemielessä ilmoitukset (kuten baariin muutkin kirjoitukset, lukuunottamatta narikkaa ja miittejä, jos en aio kaupungissa vierailla). Lisäksi tietysti tuttujen ilmot katsoen, että oisko niissä mitään, mihin voisi kepeästi tarttua uppaillen. Ainakin jos jostain syystä se seuranhaku ei heti tuota tulosta.

Lopetan lukemisen, jos UP onkin vain pelkkä uppaus, eikä tarjoa mitään lisäinfoa. Silloin lähinnä ärsyy, että tuli avattua. Ja samoin, jos jollain on useammalla sivulla omia uppeja. Mun mielestä se on vaan epäkohteliasta, ettei siivoa niitä turhia sivuja pois. Siks toisekseen. Eikö silloin vähintään pitäisi miettiä ilmoitusta uudelleen, jos vuodessa ei ole tärpännyt, vaikka ahkerasti uppailtu?
 
Samoin ärsyttää, että tuli luettua, jos ilmoituksesta ei selviä, onko toinen D, s vai kytkin. Siis piti avata profiili, jossa ei välttämättä myöskään lukenut sitä, vaan ois pitänyt vielä lukea kaikki kirjoitukset, ennenku selvis. Subin ois tyhmä kirjoitella toiselle subille. No toki yleensä dominoivat sentään ilmoittavat olevansa dominoivia, joten muut lienevät sitten enempi subeja tai fettareita?
   
Jotenkin kyl toivoisin, että ihmiset tällä sivustolla tietäisivät mihin päin ovat vinoja, jos kerran ovat liveseuraa hakemassa.

Erilaiset kriteerit on ihan jees. Jos tietää, että syttyy vain satakiloisista keijukaisista, joilla on kolme napaa, niin onhan se hyvä kirjoittaa jo ilmoon, ni säästää kaikien aikaa. Samoin kun jos etsii vain varattua tai vapaata. Itse ainakin aiemmin etsin täältä vain sessioseuraa ja silloin oli parempi, jos vastakappaleen tausta ois ollu samantyylinen.

Alue kans tuntuu monelta unohtuvan, mut oletan että kaikki jotka ei mainitse paikkakuntaa tai edes aluetta, lienevät pk-seudulla..

bin_hki

  • Vieras
Vs: Orja numero 4392
« Vastaus #7 : 19.02.2019, 21:37 »
Hienoa, että BDSM-yhteisössä halutaan tukea seuranhakua antamalla niille, joille ei flaksi käy, apua neuvojen muodossa. Joskus olen tosin ollut havaitsevinani myös ei-niin-kannustavaa-opastusta. Näitä kommentteja on onneksi joukossa vähemmän, vaikka nekin saattavat latistaa seuranhakijaa. Jännä piirre sekin, että välillä tuntuu, että yksilön oikeuksien puolustajat ovat juurikin niitä tiukimpia muiden arvostelijoita ja yhteisön tarkkojen sääntöjen määrittelijöitä.

Kuten monet kolumnia kommentoineet, minäkin arvostan hyvää kirjoitustaitoa ja älykästä sanansäilän heiluttelua, jossa sanomaa höystetään laadukkaalla huumorilla. Itse koen kuitenkin, että alan harrastesivusto, jossa joitakin ammattilaisiakin pyörii, ei kuitenkaan ole profiloitunut ”tositarkoituksella” -seuranhakusivustoksi vaan nimenomaan yhteisten harrastuskavereiden löytämiseksi. Se, kuinka intellektuellin, oikean suuntaisen poliittisen näkemyksen omaavan tai juuri minulle sopivan matkakumppanin potentiaalinen deitti-ilmo piirtää, ei sinänsä mitenkään liity siihen, olisiko meillä mitään yhteistä agendaa kinkyilyn saralla. Hyvällä tuurilla päätyy treffeille alistuvan ageplayerin kanssa, vaikka luulit, että henkilö on johtavan asemansa perusteella hyvinkin dominoiva. (Hyvässä lykyssä silti kumpikin voi löytää jotain uutta.)

Toivoisin, että kaiken ystävällisen neuvomisen lisäksi yrittäisimme ymmärtää toisiamme ja hyväksyä myös sen, että meillä on erilaisia kykyjä ilmaista itseämme ja myöskin yksilöllisiä tarpeita, joita haluamme täyttää meille itsellemme tarkoituksen mukaisella tavalla. Fetissit tai seksi edellä menevilläkin on oikeus ilmaista itseään ilman paheksuntaa – jopa vielä suuremmassa määrin täällä, kun kysymyksessä ei alun perinkään ollut seuranhaku- vaan seksuaalisuuteen ja sen ilmaisuun liittyvä sivusto.

Long live pervs!