Kirjoittaja Aihe: Olenko niuho?  (Luettu 5877 kertaa)

josefiina

Olenko niuho?
« : 18.02.2019, 13:30 »
Olenko niuho nipottaja, jos en halua päästää kotiini sessioimaan henkilöä, joka ei kerro sukunimeään vedoten siihen että on varattu?

Joutsen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 55
  • I aim to please
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #1 : 18.02.2019, 13:47 »
Maalaisjärki älä jätä :D No et todella ole niuho. Muistetaan se turvallisuus lapset!  O:-)

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #2 : 18.02.2019, 13:57 »
Erityisen niuho on se runkkari, joka tällaista sinulta edes julkeaa pyytää.
joskus asiaan liittyen blondi pohti tällaista.

armadillo

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Vehkeilyyn taipuvainen sieluseksuaali.
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #3 : 18.02.2019, 13:57 »
Oma koti on sellanen paikka ettei sinne tarvii päästää ketään jos ei siltä tunnu, etkä oo siitä kenellekään mitään selityksiä velkaa.

Amarige78

  • Vieras
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #4 : 18.02.2019, 14:09 »
Samaa mieltä edellisten kanssa.
Luottamus on kaiken alku, jos yhtään siltä tuntuu, ettei luota, niin ei todellakaan tarvitse ketään kotiinsa päästää.
Jos toinen ei sitä ymmärrä niin ei kai se sun ongelma ole?

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #5 : 18.02.2019, 14:14 »
Ehdottomasti edellisten kanssa samaa mieltä, älä päästä jos tuntuu sinusta väärältä.

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 620
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #6 : 18.02.2019, 14:26 »
Jos joku on varattu ja siksi ei voi kertoa sukunimeään, hän todennäköisesti pettää puolisoaan. Miksi hän olisi sinua kohtaan yhtään sen luotettavampi?

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #7 : 18.02.2019, 14:31 »
Omia valintoja nämä päätökset. Jos tuntuu siltä, että se henkilöllisyys on tiedettävä ennenkuin uskaltaa tehdä seuraavan siirron niin silloin se on oikea päätös sille ihmiselle.

Itse ajattelen hieman poikkeavalla tavalla.
Mitä vähemmän tiedän ihmisen oikeasta henkilöllisyydestä, sitä helpompi on olla.

Tulla liian lähelle omaa yksityisyyttäni koen jos ensimmäisssä meilissä laitetaan koko nimi tiedoksi.
Silloin tulee tunne, että minunkin pitää antaa jotain saman tyyppistä vastavuoroon.

Vasta silloin jos suhteesta tulee jotain enemmän ja sessioitakin enemmän kuin yksi, silloin on hyvä tietää lisää. Muutakin kuin jo havaitut asiat miten reagoi ja tykkääkö kivusta vai ei.

Jos olisin alistuva, en tiedä ajattelisinko samalla tavalla. Ehkä tai sitten ei. Turvata oma selusta tiedolla.
Maailmaan kun mahtuu niitäkin ihmisiä joihin ei voi luottaa.

ps. Miesystäväni jonka kanssa olen ollut yli neljä vuotta, hän on edelleen minulle nikki.
Vaikka tiedän oikean nimen ja asuinpaikan, vaikea jotenkin kutsua häntä sillä nimellä.
Täytyypä miettiä tätä tarkemmin.

Tuli

  • Vieras
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #8 : 18.02.2019, 14:38 »
Yleisesti ottaen kannattaa tavata mahdolliset sessiokumppanit julkisessa paikassa esim. kahvilassa ensin - niin monta kertaa kuin tarvitsee, että tuntee ihmisen riittävästi ja tietää haluaako sessioida. Sen jälkeen voi sitten miettiä haluaako mennä meille, teille vai hotelliin tai jonnekin muualle.

Lisäksi kinkynaisia etsii kumppaneikseen myös sellaiset tyypit, jotka eivät välitä tippaakaan sen naisen suostumuksesta tai  fyysisestä tai psyykkisestä turvallisuudesta. Se ettei suostu kertomaan omaa nimeään voi siis olla varoitusmerkki.

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #9 : 18.02.2019, 18:35 »
Et tosiaan ole! <3
Turvallisuus ihan ykkösenä.

Itse en edes ottaisi kotiin ekalla kerralla jos ihan tuiki tuntematon nimimerkki vaan..

ofelia

Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #10 : 18.02.2019, 19:49 »
Komppaan minäkin edellisiä, jokaisella on oikeus valita itse ketä tapaa ja missä tapaa. Et ole deittailumielessä kenellekään mitään velkaa etkä velvollinen tapaamaan ketään jos ei tunnu hyvältä ajatukselta, oli syy mikä vain.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #11 : 18.02.2019, 20:25 »
Et ole niuho, täysin oikea periaate.

NeitiVee

Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #12 : 18.02.2019, 21:24 »
Ööö.. et ole. Ihan sama minkä sorttista informaatiota ihminen itsestään antaa, silti jokaisella on oikeus päättää, ketä kotiinsa kutsuu. En voi kokemuksella pahemmin paukutella henkseleitä, mutta jotenkin mun järki kulkee niin, että sessiossa pitäisi sen luottamuksen kulkea molempiin suuntiin. Voin toki olla väärässä..  ::)

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #13 : 19.02.2019, 10:28 »
Et ole. Itse tein tämän virheen ja yksi kusipää soitti mulle sinne poliisit. Aika ahdistavaa sinänsä, kun ihminen ei saa paskallakaan olla rauhassa ja toinen pitää osotetta tallessa. Hyi. Uuniin

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #14 : 19.02.2019, 10:45 »
Itse en alkais edes sessioida sellaisen ihmisen kanssa jonka koko nimeä en tiedä, saati että vielä kotiini päästäisin.

IKRM