Kirjoittaja Aihe: Olenko niuho?  (Luettu 5878 kertaa)

Piilukko

  • Vieras
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #15 : 19.02.2019, 11:36 »
Ehkä olet niuho, mutta jos se on hinta siitä, että pidät kiinni omista arvoista, niin halvalla pääset.

Mähän olen käytännössä aina avoimesti tavannut ihmisiä omassa kodissani ekalla kerralla, myös tietämättä nimeä tai mitään muuta kuin anonyymin sähköpostiosoitteen. Ne (hyvin kevyet) huonot tilanteet mitä on tullut, en usko että niiltä olisi säästynyt vaikka olisi ensin tavannut julkisella paikalla.
Mutta kannustan silti tapaamaan julkisella paikalla, koska onhan se kiva lisäturva. Haluan vain sanoa, että minusta ihminen ei ole huithapeli itsensävaarantaja vaikka tapaa ihmisiä heti kotonaan, ilman sukunimeä jne - suomi on ääriturvallinen paikka. Mutta omat rajat on aina se juttu, ja jos joskus vaikka ehdottaisin julkisella paikalla tapaamista ja toinen sanoisi, että ei halua, niin soisi kyllä hälytyskellot lujaa. Neuvottelutilannehan se aina on: jos toinen sanoo, että kuulen tarpeesi, mutta minun tarpeeni päinvastaiselle on korkeampi, niin sitten on vaan punnittava, miten tärkeä se oma tarve on.

Mä en halua olla missään pettämiskuvioissa, joten jos toinen ei kerro sukunimeään koska pelkää paljastuvansa puolisolleen, niin en lähtisi mukaan kuvioon. Mutta jos mulle pettämiskuviot olisi ok, niin kysyisin, että miksi toinen haluaa sessioida mun kanssa, jos ei luota muhun sen vertaa, että ei pelkää mun heti olevan soittelemassa kumppanilleen?

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #16 : 19.02.2019, 12:45 »
Vaikka en hae pari/seurustelusuhdetta haluan kuitenkin tietää vastakappaleesta muutakin kun nimen. Ja se nimi pitää olla oikea, samoin puhelinnumero/sähköposti. Vaikea rakentaa luottamusta jos edes oikeaa henkilöllisyyttä ei tiedä. Paljon tarkentavia kysymyksiä jo ennen tapaamista ja jatkuvaa keskustelua muutenkin koko ajan. Aiemmista leikkikavereista en halua tietää, mutta jos sovitusti ollaan välillä muitten kanssa niin semmoset pitää tietää.
Yllättävän paljon joutuu hakemaan vastauksia ihan pikkuasioistakin välillä. Semmoisia ympäripyöreitä toistettuja lauseita kuulee paljon ja kun yrittää niitä avata huomaa että kaverihan puhuu mitä on toisilta kuullut, oma kokemus saattaa puuttua täysin.
Tietyn tason sosiaaliset taidot pitää hallita niin kahden kesken kuin myös isommassa porukassa.

momoi36

  • Vieras
Vs: Olenko niuho?
« Vastaus #17 : 19.02.2019, 15:50 »
Olenko niuho nipottaja, jos en halua päästää kotiini sessioimaan henkilöä, joka ei kerro sukunimeään vedoten siihen että on varattu?

Et ole. Jos ei pysty olemaan rehellinen kuka on ”peläten” että toinen voisi kiristää vaimoa/aviomiestä kun on salaa liikkeellä niin itsellä ainakin herää kysymys mitä muuta salattavaa on. Ja jos sinua vaaditaan olemaan rehellinen ja hän tietää kaiken kotiosoitteeSta lähtien niin ei ole reilua..