Kirjoittaja Aihe: Miitti kaikille jotka etsivät jotain (seuraa) Helsingissä pe 1.3. klo 18  (Luettu 11590 kertaa)

scar

  • Vieras
Suatan poikenna,jos roppa ja mieli vielä zeniläisessä harmoniassa- ystäviä etin=en varsinaisesti eti- ●☆♤◇♧■

Snowbunny

  • Vieras
Olisin myös kiinnostunut, joskin en vielä 100% tiedä pääsenkö

Koulumestari

  • Vieras
No jos mulla henkiset systeemit on p.o päivänä suunnilleen balanssissa, niin joo - sinne!
Kiinnostaa kyllä! Kuuntelemaan, kuuntelemaan, kauniisti kyselemäänkin.  Juttelemaan.

Adrenalynnie

  • Vieras
Tervetuloa kaikki!

Edelleenkin pyydetään ilmoittautumista :)

Miittipaikasta täällä:
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=23085.0

Anuna

  • Vieras
Mukana kuin peräpukama.

Timppa

  • Vieras
Olisin myös kiinnostunut, joskin tiedän 100% etten pääse

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Mun elämänfilosofia lienee että etsin aina jotain... ja olen vastuullisesti liikkeellä! Pienoismallit... no, annan niillekin tilaisuuden. Oon mä legoilla rakennellut.

Töissä vierähtää 18.30 ainakin, ja monesti perjantai-iltana yli-sosiaalinen viikko kaipaa tasapainoa ja rauhaa, mutta jos erakkosielu antaa myöden tulen mielelläni etsimään kirjapinopöytää ja tapailemaan! :) 

Jos on ok vaan pölähtää paikalle  ::)

Adrenalynnie

  • Vieras
On ok myös vaan pölähtää paikalle, toki VOI olla että väki ei mahdu enää yhteen pöytään, mutta kannattaa silti tulla :)

tomi

Täähän on hauska idea! Ois voinut yrittää itsekkin raahautua paikalle jos ei ois kaverin synttärit samana iltana.

pekkazen

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Avoinna sattumille ja säännöille
  • Galleria
Valitettavasti joutuu odottamaan seuraavaa kertaa/mahdollisuutta, tämä päivä ei valitettavasti onnistu  :(

Miona

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 226
  • Galleria
Voi kun olisi kiva tulla, mut ei millään pääse  :-\  ehkä toinen kerta sitten. Jos sellainen tulee.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Täytyy laittaa harkintaan.  >:D

LehA

Jos mä vaan saan nämä maanantaista asti lukossa olleet korvani auki...

tiltu


Vahva ehkä; eipä olekaan pitkään aikaan tullut käytyä ihmistenilmoilla  :-*

Verus

  • Vieras
Uskaltaisikohan ensikertalainen paikalle 🤔