Kirjoittaja Aihe: Lokaatioita  (Luettu 4590 kertaa)

Backronym

  • Vieras
Lokaatioita
« : 10.02.2012, 13:15 »
Tänään kyselisin teiltä erilaisia kodin ulkopuolisia lokaatioita bondage mielessä.

Villi-Iran kartano nyt tietenkin tulee ensimmäisenä mieleen, mutta hakusessa olisi jotain erilaista. Eniten haluaisin toteuttaa tilanteen jossa pääsisin sidotuksi/sitomaan jonkun tehdashalliin. Onko tälläisiä hylättyjä paikkoja tiedossa? Onko paikkoja joissa olisi kiva työskennellessä kuunnella tällaistä?

edit: meniköhän tämä nyt ihan oikealle alueelle?
edit2: UEfoorumeihin olen tutustunut samoin kuin Aikamatkan sivuihin. Nyt kaipaan vain valmiiksi toimivaksi todettuja paikkoja.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2012, 13:43 kirjoittanut Backronym »

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #1 : 11.02.2012, 20:18 »
Jäin miettimään mikä on moisen 100 desipelin voimakkuudella kaikuvan jumputuksen tarkoitus?
A: Täyttää hiljaisuus, joka muuten pitäisi täyttää omalla puheella?
B: Täyttää pää, joka ei täyty ajatuksista?
C: Joku muu

Valistakaa minua fiksummat.

Sarastuskävijä

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #2 : 25.02.2012, 01:19 »
Ihan vierestä, mutta kiitos hyvästä musiikkivinkistä ;P

Minulle ainakin toimii. Tosin tällaisella musiikilla on vain itsetuntoa ja uhoa kasvattava vaikutus... Ei ihan sitä oloa, mitä ehkä alistaja alistettavaltaan ensisijaisesti haluaa... Vaikkakin aina hauskempi murtaa, jos on jotain murrettavaa. Äänenvoimakkuus vain sopivan pienelle niin, että puhe kuuluu.

Mutta jos musiikki soisikin ihan kovalla.. Voi ei... Leikkiä hippaa ja piilosta isossa varjojen täyttämässä tehdashallissa tällaisen soidessa.

Mielikuvitus laukkaa melkein pimeässä, musiikki paikan kanssa vie mielikuvat kunnon scifiympäristöön.. Alien, Predator... Musiikin korville eroottiset aallot kasvattavat sisukasta taistelutahtoa. Piiloudu varjoihin. Ole vaaniva saalistaja. Älä anna sen saada sinua. Pieni pakokauhu. Mitä hirveätä tapahtuukaan, jos iso paha Master saa kiinni. Askeleet lähestyvät. Ei pakopaikkaa...

Ja seksikkään musiikin rytmin ohjaamana voi tosiaan tehdä... asioita. Ihan oma elementtinsä. Ainakin musikaaliselle ihmiselle, jolle pelkkä musiikkikin voi tuottaa valtavaa, jopa seksuaalista nautintoa.

*Kuuntelee biisiä uudestaan* Herranjesta tuntisin oloni tuhmaksi, jos olisin onnistunut antautumaan tällaisen soidessa...

Yksi näkökulma musiikkikysymykseen :P

Varjolilja

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #3 : 14.03.2012, 14:01 »
Mistä päin Suomea noita paikkoja etsit? Ainakin Turusta tulee yksi isokokoinen hylätty tehdashalli mieleen.

Backronym

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #4 : 14.03.2012, 14:32 »
On-topic:
Pääasiallisesti Pk-seudulta ja ympäristöstä. Turku ei mitenkään liian kaukana ole. Voisitko Varjolilja antaa tarkempia speksejä? Onko kuvia?

Off-topic eli musiikki kysymys:
Industrial ja aggrotech liittyy, itselläni ainakin, tilaan ja tavoiteltuun tunnelmaan. Siihen liittyy uhmaa valtavirran normeja kohtaan, kapinaa yhteiskunnan siloiteltua ja puhtoista kuvaa vastaan. Olen todella huono selittämään sitä miksi assosioin tietyn tyylisen musiikin tiettyihin tilanteisiin. Toivottavasti avasi edes vähän ajatuksiani nicolaus..? Voimme toki jatkaa keskustelua aiheesta, mutta tähän ketjuun se tuskin kuuluu.

Fixx

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #5 : 14.03.2012, 14:53 »
ihan hyvää "trancea". Henkkoht koen bondagen enemmän rauhallisten tuntojen taiteeksi, ja tuo musiikki ruokkisi fyysisempää sessiota... mutta kaipa meitä on moneksi.

Minua kiinnostavat myös hylätyt tehdaskiinteistöt ("Detroit"  ::) ), mutta ei niitä kovin runsaasti Suomessa... onkos tämä FB-ryhmä tuttu https://www.facebook.com/groups/124609176770/

Nenne

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #6 : 14.03.2012, 15:50 »
Lapinlahden sairaalaa on käytetty mainosten, lehtien kuvitusten jms kuvauspaikkana ainakin vielä viime vuoden puolella. Valitettavasti en tiedä mihin vuokra-asiassa otetaan yhteyttä, Hki kaupunki? Museovirasto? En löytänyt kuuklestakaan tyhjentävää vastausta. Ja tuskin paikkaa ilmaiseksi vuokrataan ...

knotti

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #7 : 14.03.2012, 21:10 »
Mistä päin Suomea noita paikkoja etsit? Ainakin Turusta tulee yksi isokokoinen hylätty tehdashalli mieleen.

Mä olen miettinyt kanssa noita paikkoja ja mieleen tuleen vanha Turun Sanomien painotalo kans Itäharjulla.

Siellä on kuvattu mm. Grandiosan mainos (heviversio) elokuussa 2008. En ole varma hallin nykyisestä statuksesta.

Video siis tämä http://www.youtube.com/watch?v=HeMGUV-Z0U8

PS. Siellä siis oli täysimittainen ulkoilmafestarin tekniikka kasattuna.

Varjolilja

  • Vieras
Vs: Lokaatioita
« Vastaus #8 : 17.03.2012, 19:50 »
Mun mielessä ollut paikka oli tämä: http://www.aikamatka.net/seinalevy/

Kannattaa kokeilla googlata hakusanalla "urban exploration". Tuolla aikamatka.netissä on aivan sairaasti tosi inspiroivan näköisiä kohteita, googlaamalla forumkeskusteluja tai puskaradiosta varmaan löytää sijainteja. Tosin kannattaa ottaa huomioon kaikki vaarat (poliisi, jos ja kun olet paikassa jossa ei saisi olla, ajan hajottamat hauraat rakenteet tai esim. asbesti) mihin voi törmätä ja miettiä sitten mihin on päänsä pistämässä.

Tässä pikalinkki suoraan noihin kohteisiin :) http://www.aikamatka.net/kaikki.html