Kirjoittaja Aihe: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.  (Luettu 2266 kertaa)

Dolores

  • Vieras
Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« : 21.02.2019, 13:37 »
Lähetääks leffaan? Uusi Lego-elokuva on tullut teattereihin ja jos se on ees puoliksi yhtä hyvä kuin ykkösosa, niin mä ainaski haluun nähdä sen. :)

Katselin Finnkinolta näytösaikoja. Jostain syystä myöhäisimmät englanniksi puhutut versiot menevät klo 16 maissa. Ja tuolle pe 1.3. päivälle ei ole vielä näytöksiä julkaistu, mutta luulisi näytösaikojen olevan samankaltaisia. Ensi viikon tiistaina klo 15 Finnkinon sivujen mukaan julkaistaan 1.3. näytökset.

Olisko ketään kiinnostuneita tulemaan leffaseuraksi tuohon aikaan?  Vain pikkuisia! Voitais käydä vaikka jäätelöllä leffan jälkeen niin pääsee höpöttämään mitä kaikkee kivaa leffassa oli. Ja ennen leffaa ostetaan tietenkin paaaaaljon irtokarkkia!  :love:  :love:  :love:


Ps. Jos kellekään ei käy tuo päivä niin voidaan miettiä jotain toista päivää. Mä vaan itse oon tosi kiireinen niin ehdotin tuota 1.3. :)

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #1 : 21.02.2019, 15:27 »
Leffa oli hyvä, mutta siinä oli ihan liian vähän Unikittyä. Suosittelen kaikille jotka tykkäsi ykkösosasta.

And that song is gonna get stuck inside your head  ;D  :love:

Lmr01

Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #2 : 21.02.2019, 16:37 »
And that song is gonna get stuck inside your head  ;D  :love:
Hähhähhää, mää en enää ees muista miten se meni!

Mää olin kolmen porukasta kait ainoa joka oli nähny ekan. Hyvin se näytti uppoavan noihin mua suhteellisesti pienempiin. Juoni oli ihan hauska, vaikka tuntukin helkatin lyhyeltä. Varsinkin ottaen huomioon että koko leffa oli tungettu ihan täyteen kohtauksia joissa kokoajan tapahtuu jotain.

Lynx

Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #3 : 22.02.2019, 11:16 »
Minä haluun mukaan! Everything is awesome! Ainakin leffaretken ajan <3

heavenlydevil

  • Vieras
Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #4 : 22.02.2019, 13:02 »
mä katoin sen ekan just nii voin tulla mukaan! :"D mihin leffateatteriin mennään?

Dolores

  • Vieras
Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #5 : 24.02.2019, 15:23 »
Minä haluun mukaan! Everything is awesome! Ainakin leffaretken ajan <3

Ihanaa, että pääset mukaan!  :love:

Dolores

  • Vieras
Vs: Lego 2 -elokuva pikkuisporukalla pe 1.3.
« Vastaus #6 : 24.02.2019, 15:26 »
mä katoin sen ekan just nii voin tulla mukaan! :"D mihin leffateatteriin mennään?

Jee! :) Joku Finnkinon teattereista. Riippuu ihan siitä missä menee englanniksi puhuttuja näytöksiä. Vaikka mä oon välillä tooooosi pieni tyttö, niin en halua katsoa dubattuna. :D Osa vitseistä hukkuu käännöksessä.