Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten playdate -miitti Tampereella 19.3 @Bar Bertel klo18:30  (Luettu 7595 kertaa)

Comawhitedoll

:love: Pikkuisten leikkitoimikunta toivottaa lämpimästi tervetulleeksi kaikki ihanat pikkuiset Bar Bertelin alakertaan leikkimään 19.3.2019 klo: 18:30 alkaen! :love:

Luvassa on hassuttelua, kikatusta, telmimistä, pelailua ja leikkimistä! Illan aikana on myös mahdollista rauhoittua köllöttelemään katselemaan piirettyjä hyvässä seurassa. 

Tämän kerran teemana on yhdessä pelailu! :love: Pikkuiset pääsevät ottamaan toisistaan mittaa kivojen pelien äärellä :)) Tuomme paikalle jo valmiiksi muutamia hauskoja pelejä, mutta sinäkin voit tuoda kivoja pelejä mukanasi!

Pikkutaiteilijat pääsevät halutessaan myös taiteilemaan sormiväreillä! Tule esittelemään kaikille huikeat taiteilijanlahjasi! :love:

Pikku herkkuja on tarjolla kaikille kilteille (ja okei ehkä vähemmän kilteillekkin) pikkuisille hih! :love: Herkuilla on myös sallittua lahjoa itselleen kavereita miitistä hih! :))

Tuo paikalle itsesi ja mahdollinen lempparilelusi ja iloinen leikkimieli! :love:

Alakerrassa on mahdollisuus vaatteiden vaihtoon wc-tiloissa. Eli halutessasi voit vaihtaa päällesi mieluisat pikkuisteluvermeet myös paikan päällä.

Tulkaa siis kaikki sankoin joukoin leikkimään ja vietetään huisi ilta yhdessä! :love:
« Viimeksi muokattu: 10.03.2019, 11:12 kirjoittanut Comawhitedoll »

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Jooooo kaikki meiä kaa leikkii ja pelaa jee!! :love: :love:

Sara-Little

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 124
  • Ihan pikkuinen ilman rajoja
  • Galleria
Mie katoin et voisin hyvinkin päästä. Jee

Comawhitedoll

Oiiii ois niin kiva! :love: Ois niin huisia, jos meitä pääsis paikalle joku tsiljoona pitään hauskaa!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Pelailuun kuuluu aina mun mielestä sipsi ja limppa... Pitäisköhän tuua mukana.. Voisin lahjoo sit sen tsiljoonamiljoonaa kaverii!? ^-^

Comawhitedoll

Limppaa löytyy ihan varppina tiskiltä! :)) Mutta joo sipsuuuuuuu!! :love: Öö pitääks miun nyt esittää silleen " yyh en tiiä ooks kiva? tunnetaanks me ees?? Mut pitää ehk lahjoo, et tiiän ooks kiva!" Hihii :DDD :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Limppaa löytyy ihan varppina tiskiltä! :)) Mutta joo sipsuuuuuuu!! :love: Öö pitääks miun nyt esittää silleen " yyh en tiiä ooks kiva? tunnetaanks me ees?? Mut pitää ehk lahjoo, et tiiän ooks kiva!" Hihii :DDD :love:

Ainii totta, sehä on baari!!  ;D :)) unohin! Ja joo, ei tarvii esittää, kyl mä niil sipsuil ehkä tuttuiki kavereita lahjon!  ^-^ O:-) :love:

Comawhitedoll

Hihii jep! :love: jesssss!!

Ainu

Ens viikolla pidetää  huippu hauskaa  :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Minä tuon sipsujen lisäksi mukana oman kissi Herrani  :love: O:-) Koska haluan näyttää sille kenen kanssa mä leikin ku oon pikkustelemassa jossain ja en vastaa puhelimee. O:-)  ;D Se lupasi jaksaa meitä höpöjä jonkun aikaa?..  ??? Mitä se sitten kestääkään se jonkun aika?  ::)

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Minä tuon sipsujen lisäksi mukana oman kissi Herrani  :love: O:-) Koska haluan näyttää sille kenen kanssa mä leikin ku oon pikkustelemassa jossain ja en vastaa puhelimee. O:-)  ;D Se lupasi jaksaa meitä höpöjä jonkun aikaa?..  ??? Mitä se sitten kestääkään se jonkun aika?  ::)

Oooo!  :love: Minä haastan teidät Kimbleen!  :))

Comawhitedoll

Minä tuon sipsujen lisäksi mukana oman kissi Herrani  :love: O:-) Koska haluan näyttää sille kenen kanssa mä leikin ku oon pikkustelemassa jossain ja en vastaa puhelimee. O:-)  ;D Se lupasi jaksaa meitä höpöjä jonkun aikaa?..  ??? Mitä se sitten kestääkään se jonkun aika?  ::)
Jee mahtavaa! :love: Ei malttais millään oottaa tätä!! :love: *hihkuupomppiihyörii*

Myao

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Princess of Fucking Everything
  • Galleria
Minulta on tulossa Adventure Time Fluxx, Boss Monster ja Circus Puppy pelattavaksi :> Niin ja Muumipeli.


Comawhitedoll

Hihii jipii huomenna loppuu viimein odotus ja pääsee peuhaamaan ja pelailemaan! :love: Tietooni on juuri kulkeutunut, että Jalo-sedällä on huomenna vapaata! Hän voisi tulla tarinoimaan ja lueskelemaan satukirjoja pikkuisille! Olisikos tarina toiveita? ^-^ Tämmöisiä pelejä ja piirettyjä on myöskin kulkeutumassa paikalle jihuu! :love: *hihkuu*

Comawhitedoll