Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten playdate -miitti Tampereella 19.3 @Bar Bertel klo18:30  (Luettu 7596 kertaa)

Comawhitedoll


Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
O0

 :o ^-^ NILS HOLGERSOOONN!!! TIIDIIDIITIDIITIDIIII!!  :love: Siiis!! *äänetöntä pikkutyttöhuutoa kädet kasvoilla ja silmät suurina*  iiiih! Ehkä niinkun parasta ikinää! Mä just ehkä nyt koen asiat niin että oispa jo huominen ja eipä tarvis mennä töihin ja leikkii aikuista ku.. ku... Niinku PEUKALOINEN prrr!!!.. Joo, en sano sitä rumaa sanaa.. mut... niinku!!  ^-^ *Littlelike hyperventilation and heavy breathing*..

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Miekin tuun leikkimään teiän kaa.. Eli olkaa kiltisti  ::)

Comawhitedoll

Hihii vähän sinuu aatellen Nellie valkkasinkin sen hih! :love: :-* Oiiiiiii ihanaa Vera!!! :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
JEEE.. lisää ihmeisiää!! Hihiiih.. mä juoksen siel vaa huomen ympäriinsä ja Trobilla menee hermot ku en osaa olla rauhas...  ;D O:-) Hyperipana (vitsit ois hieno supersankarinimi!)

Ainu

Huijui ku unohtunu kaike keskellä miettiä huomista! Yksikseni tuun ja toivottavasti tulee olemaan hauska ilta uwu!

Comawhitedoll

Hihii ihana Nelli! :love: voidaan juosta yhessä kihihii :)) aaaw tulee oleen ihan huippukivaa Ainu!! :love:

Trobi-cat

  • Vieras
JEEE.. lisää ihmeisiää!! Hihiiih.. mä juoksen siel vaa huomen ympäriinsä ja Trobilla menee hermot ku en osaa olla rauhas...  ;D O:-) Hyperipana (vitsit ois hieno supersankarinimi!)

Jaa se uhkailee ;D kieltämättä odotan mitä tästä illasta tulee. Hauskaa ainakin, kun näen nellin leikkimässä muiden kanssa ^-^ :love:

Jalo


Satuhetkeä silmälläpitäen on vielä kolme tuntia aikaa esittää toivomuksia. Hankintaryhmä suuntaa Metson kirjastoon kello 15


-J

moira

  • Vieras
Mäkin oon tulossa tänään ihan uutena ja ekaa kertaa... Hui.

Lamoka

Tää on tänään! Ja tää alkaa jo ihan kohta :love: :love:

Trobi-cat

  • Vieras
Tullaan nellin kanssa vähän myöhässä. Mutta tullaan kyllä ^-^

hiitamus

  • Vieras
Mulla oli kivaa. Ihan paras satusetä oli kyllä.  O:-)

Myao

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 24
  • Princess of Fucking Everything
  • Galleria

Satuhetkeä silmälläpitäen on vielä kolme tuntia aikaa esittää toivomuksia. Hankintaryhmä suuntaa Metson kirjastoon kello 15


-J

En ehtinyt huomata toivemahdollisuutta, mutta sadut olivat silti ensiluokkaisia!

Ääää olipas kiva ilta. <3 Nyt vasta kotiutumassa :)

MURU

 :love: muru kiittää