Kirjoittaja Aihe: Onko Romantiikka kuopattu?  (Luettu 12797 kertaa)

Sexykatti

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #15 : 26.02.2019, 13:55 »
Romantiikkaa on ehkä niissä pidempi aikaisissa suhteissa mutta muuten sìnkkujen sinkoilut sinne tänne on kaukana romantiikasta ja varsinkin näissä kinky leikeissä jossa kiksit saa kivusta tai sen tuottamisesta, nöyryyttämisestä, alistumisesta. Oletpa missä tahansa foorumilla joka liittyy seksiin tarve on oman tyydytyksen saaminen enkä koe sen olevan romanttista millään muotoa.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #16 : 26.02.2019, 19:25 »
Itse olen silleen rajoittunut (edellisen viestin näkökulmasta), että en lähestulkoon ollenkaan harjoita mitään seksuaalista toimintaa ilman tunnesidettä - jonka päämääränä jopa romanttinen rakkaus. Tavallaan tosi rajoittavaa, mutta minkäs teet kun ei voi päätään toiseksi vaihtaa  ;D

vila

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #17 : 26.02.2019, 21:00 »
Ihmiset kai kokevat romanttisina erilaiset asiat. Itse koen romanttisina asiat, jotka saattavat jonkun toisen mielestä muistuttaa patriarkaatin harjoittamaa seksuaalista ahdistelua.  Mutta luonnollisesti vain itseni valitsemien henkilöiden taholta. Sitten taas sellaiset ranskalaiset rakkausrunot (tai runous ylipäätään), ystävänpäivät, kukkapuskat ja sydämenmuotoiset suklaarasiat eivät sytytä yhtään.

Punapää

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #18 : 26.02.2019, 21:29 »
Mulle sattui tänään tämän astisen elämäni romanttisin teko kohdalle, mutta sitä tuskin kukaan muu olisi pitänyt romanttisena... :)) Tai ehkä ravenvonred >:D

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #19 : 27.02.2019, 08:21 »
Romantiikkaa on tosiaan niin erilaista. Tässä taannoin jopa miehekkeen kanssa keskusteltiin, että harrastaakohan jotkut oikeasti suklaata ja kukkapuskia ns kosiskelumielessä (pl merkkipäivät).

Itselleni se arjen Romantiikka on sitä parasta, pienet huomion osoitukset.
Tuo joskus kaupasta suklaata pyytämättä, huolehtii kun on kipeä, illalla sohvalla löhöillessä voi laittaa pään syliin ja toinen silittelee. Kosketukset, pusut pitkin päivää.

Ja sitten joskus vähän isommin, tarkoituksella. (linkkiä ei kannata klikata, jos on herkkä)
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=22893

OutoVelho

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 95
  • Polyamorinen Citykissa
  • Galleria
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #20 : 27.02.2019, 09:44 »
Ystäväni taannoin mielestäni hyvin tiivisti tämän sanoessaan minulle: "Tahdon että tunnet itsesi halutuksi."
Miten itse kukin sitten tuntee itsensä halutuksi ja huomioonotetuksi riippuu tietenkin yksilöllisistä preferensseistä, mutta mielestäni tuossa lauseessa kiteytyy romantiikan ydin.

Punapää

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #21 : 27.02.2019, 13:56 »
Romantiikkaa on tosiaan niin erilaista. Tässä taannoin jopa miehekkeen kanssa keskusteltiin, että harrastaakohan jotkut oikeasti suklaata ja kukkapuskia ns kosiskelumielessä (pl merkkipäivät).

Itselleni se arjen Romantiikka on sitä parasta, pienet huomion osoitukset.
Tuo joskus kaupasta suklaata pyytämättä, huolehtii kun on kipeä, illalla sohvalla löhöillessä voi laittaa pään syliin ja toinen silittelee. Kosketukset, pusut pitkin päivää.

Ja sitten joskus vähän isommin, tarkoituksella. (linkkiä ei kannata klikata, jos on herkkä)
https://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=22893

Juurikin näin!!!!  :love: :love: :love:

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #22 : 27.02.2019, 14:11 »
Musta se on aina tosi romanttista kun mies ostaa mulle Louboutinit lahjaksi  8).

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 628
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #23 : 27.02.2019, 16:57 »
Musta se on aina tosi romanttista kun mies ostaa mulle Louboutinit lahjaksi  8).

Oliskin varaa olla noin romanttinen :D

scar

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #24 : 27.02.2019, 17:07 »
Musta se on aina tosi romanttista kun mies ostaa mulle Louboutinit lahjaksi  8).

Oliskin varaa olla noin romanttinen :D
Mut ainahan met voimme olla iloisia muiden puolesta ja ihailla vaikka kuvista  ;D

Lisäys: Ajatus,vilpitön,ei sisällä vinoilua..ei kun vinoa kyllä,mutta siis piruilua ei. ;D

griffis

Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #25 : 27.02.2019, 17:34 »
Ei ole. Se on usein kinkeilyn, seksin ja muiden asioiden välissä. Ei aina niissä itsessään. Mutta nuo muut luovat pohjan romantiikalle.

Apollyon

Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #26 : 27.02.2019, 20:04 »
Lyhyestä virsi kaunis: ei ole.

Helmi77

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #27 : 28.02.2019, 07:37 »
Romantiikka, tunteet, ihmisyys jne. Täysin ei toivottavia piirteitä ihmisessä. Kannattaa vaan olla perse pystyssä ja pysyä mykkänä. Minä opettelen kovettamaan itsestäni kaiken inhimillisen pois.

Sexykatti

  • Vieras
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #28 : 28.02.2019, 15:43 »
Romantiikka, tunteet, ihmisyys jne. Täysin ei toivottavia piirteitä ihmisessä. Kannattaa vaan olla perse pystyssä ja pysyä mykkänä. Minä opettelen kovettamaan itsestäni kaiken inhimillisen pois.

Juuri näin

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Onko Romantiikka kuopattu?
« Vastaus #29 : 01.03.2019, 07:54 »
Vähä riippuu mitä kukakin tarkoittaa romantiikalla. Onko se niitä ruusuja ja suklaata, vai ihan arkisia asioita. Mun mielestä romanttista on, jos antaa kaikkensa toisen eteen, vaikka välillä joutuiskin omalle epämukavuusalueelle. Kokeilee uusia asioita jotta toisella on kiva olla. Ja siinä sivussa saattaa ehkä huomata, että "hei, löysinkin tässä samalla uuden oman jutun!" Eli ei, tässä valossa romantiikka ei oo kuollut. :D