Kirjoittaja Aihe: Alistuminen subina vs Pikkuistelu  (Luettu 14912 kertaa)

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #15 : 25.02.2019, 20:18 »
Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #16 : 25.02.2019, 20:31 »
Ite ainakin yritin tossa just sanoa, että mä nimenomaan en tarvi mitään ihmeellisempää labelia. Yritin tossa selittää tätä nyt mahdollisimman paljon omien fiilisteni pohjalta, mut aika hiljaseks vetää, jos toi "marginaaliryhmiltä pöllitty termi" oli tännepäin tarkotettu. Meinaatko nyt ihan tosissas, et se olis jotenki ehdottomasti väärin tykätä erinäisistä asioista kolmikymppisenä, vaikkakin iso osa aikuisista olisi niistä ulos kasvanut, ja se tykkääminen ja touhu yleensä miälletään nuorempien tavaksi käyttäytyä? Ja mä en kolmikymppisenä voi olla itseni kun käyttäydyn näin, vaan mun on pakko adaptoitua johonkin rooliin, tai toiminta on väärää? Varsinkaan ku mä en erikseen eritellyt, et mitkä ne asiat, mistä mä tykkään ja mistä en.

Kyllä mä edelleen pidän mun itsemäärittelyoikeudesta asiaan ihan kiinni. Harmi, jos se jotakuta kovasti härnää, mut en nyt kyllä pysty oikein millään kokemaan toimivani väärin - tai satuttavan mitään marginaaliryhmää.

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #17 : 25.02.2019, 20:43 »
Ite ainakin yritin tossa just sanoa, että mä nimenomaan en tarvi mitään ihmeellisempää labelia. Yritin tossa selittää tätä nyt mahdollisimman paljon omien fiilisteni pohjalta, mut aika hiljaseks vetää, jos toi "marginaaliryhmiltä pöllitty termi" oli tännepäin tarkotettu. Meinaatko nyt ihan tosissas, et se olis jotenki ehdottomasti väärin tykätä erinäisistä asioista kolmikymppisenä, vaikkakin iso osa aikuisista olisi niistä ulos kasvanut, ja se tykkääminen ja touhu yleensä miälletään nuorempien tavaksi käyttäytyä? Ja mä en kolmikymppisenä voi olla itseni kun käyttäydyn näin, vaan mun on pakko adaptoitua johonkin rooliin, tai toiminta on väärää? Varsinkaan ku mä en erikseen eritellyt, et mitkä ne asiat, mistä mä tykkään ja mistä en.

Kyllä mä edelleen pidän mun itsemäärittelyoikeudesta asiaan ihan kiinni. Harmi, jos se jotakuta kovasti härnää, mut en nyt kyllä pysty oikein millään kokemaan toimivani väärin - tai satuttavan mitään marginaaliryhmää.

Olen pahoillani että implikoin viestissäni että ollakseen pikkuinen täytyy olla age player tai regressor. Pikkuinen voi olla vaikkei kokisi olevansa näistä kumpaakaan. Ajattelin kirjoittaa tämän aikaisempaankin viestiini, mutta koska minulla ei ole ensi käden tietoa asiasta, jätin sen pois.

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #18 : 25.02.2019, 20:47 »
Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.

Voisitko avata tätä ajatusta enemmän? En ymmärrä mitä tarkoitat ja/tai mihin viestiin tämä oli vastaus.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #19 : 25.02.2019, 20:58 »
Ite ainakin yritin tossa just sanoa, että mä nimenomaan en tarvi mitään ihmeellisempää labelia. Yritin tossa selittää tätä nyt mahdollisimman paljon omien fiilisteni pohjalta, mut aika hiljaseks vetää, jos toi "marginaaliryhmiltä pöllitty termi" oli tännepäin tarkotettu. Meinaatko nyt ihan tosissas, et se olis jotenki ehdottomasti väärin tykätä erinäisistä asioista kolmikymppisenä, vaikkakin iso osa aikuisista olisi niistä ulos kasvanut, ja se tykkääminen ja touhu yleensä miälletään nuorempien tavaksi käyttäytyä? Ja mä en kolmikymppisenä voi olla itseni kun käyttäydyn näin, vaan mun on pakko adaptoitua johonkin rooliin, tai toiminta on väärää? Varsinkaan ku mä en erikseen eritellyt, et mitkä ne asiat, mistä mä tykkään ja mistä en.

Kyllä mä edelleen pidän mun itsemäärittelyoikeudesta asiaan ihan kiinni. Harmi, jos se jotakuta kovasti härnää, mut en nyt kyllä pysty oikein millään kokemaan toimivani väärin - tai satuttavan mitään marginaaliryhmää.

Olen pahoillani että implikoin viestissäni että ollakseen pikkuinen täytyy olla age player tai regressor. Pikkuinen voi olla vaikkei kokisi olevansa näistä kumpaakaan. Ajattelin kirjoittaa tämän aikaisempaankin viestiini, mutta koska minulla ei ole ensi käden tietoa asiasta, jätin sen pois.
Meinasin tällä tuota Radunin kirjoitusta. Pahoittelen sekaannusta. Olis varmaa kohteliasta multa opetella käyttämään lainauksia.

hiitamus

  • Vieras
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #20 : 25.02.2019, 21:03 »
Nii siis jotenki tuntuu et monilta unohtuu, et se ageplay on joillekin fetissi, josta sheimataan aika lujaa edelleen. Siks se tuntuu vähän pöljältä että erikseen sanotaan ettei mitään ageplaypuuhia harrastella.

Musta on kiva, et kaikki "pikkuinen" on nyt muodissa, ja musta on kiva, et leima laimenee pikkuhiljaa, mut ärsh, kyllä se silti sattuu kun tulee palautetta ettei tällaisia nyt vaan voi harrastella. :p

Musta saa määritellä itsensä miten tykkää. Helpottais toki keskustelua jos puhuttais samoilla sanoilla ja määritelmillä.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #21 : 25.02.2019, 21:05 »
Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.

Voisitko avata tätä ajatusta enemmän? En ymmärrä mitä tarkoitat ja/tai mihin viestiin tämä oli vastaus.

Tarkoitan nyt lähinnä yleisesti sitä (en erityisesti suunnattuna kenellekään), että minusta on ikävää että nykyään kinkypiireissä "pikkuisuuteen" lasketaan aika tavallisia, persoonallisuuteen liittyviä ei-seksuaalisia asioita, samalla kun sanoudutaan irti ja pidetään ällöttävänä sitä mitä pikkuisuus ja ikäleikit ovat perinteisesti kinkymaailmassa tarkoittaneet. Jokainen, joka omistaa yli kaksikymppisenä yhdenkin Frozen-tuotteen on mielestään pikkuinen ja oikeutettu dissaamaan kaiken maailman ageplayereita ja muita väärinpikkuistelijoita.

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #22 : 25.02.2019, 21:30 »
Mä en MISSÄÄN OLOSUHTEISSA ole dissannut, sheimannut tai tuominnut ageplayta. Ei kuulu tapoihin tuomita toisten miältymyksiä tai fetissejä.

Mun masokismiinkaan ei liity melkeinpä yhtään seksuaalisia piirteitä tai haluja. Mä en rajustakaan piiskaamisesta tai kivusta itsessään kykene orgasmia saamaan, joskin esmes masturboidessa kipu lisää seksuaalista nautintoa, mut noin yleisesti kipuleikeissä mä tavottelen ihan muita, voimakkaita henkisiä ja fyysisiä filiksiä. Mä olen silti masokisti vaikka sitä miltä kantilta tahansa katsois. Tää liittyen tohon ylempänä mainittuun, et harmittaa kun pikkuisteluun ei enää liity pelkkä seksuaalinen touhu vaan arkiset jutut.

Mut joo. Mä ymmärrän noi sheimaus- ja stereotypiapointit, ja mä pidän kaikkea sheimaamista ja sterotypista leimaamista erittäin harmillisena. Mut mä sanoudun irti sellasesta ajattelusta, et sheimaisin ketään tai varastaisin kenenkään identiteettiä tai termistöä määrittelemällä ite oman itteni. Mä nimittäin kuitenkin teen sen tosissani ja pohdin asioita, ja osaan järkeistää asian itselleni, ja monelle muullekin kanssapikkuiselle, ihan loogisesti. Eniten mua tässä harmittaa tää ulos sulkemisen tarve, kun joku kertoo toimivansa vähän eri tavalla kuin oma miältymys sanoo.

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #23 : 25.02.2019, 21:41 »
Mä en MISSÄÄN OLOSUHTEISSA ole dissannut, sheimannut tai tuominnut ageplayta. Ei kuulu tapoihin tuomita toisten miältymyksiä tai fetissejä.

Joo, kuten sanoin niin en suunnannut kenellekään erityisesti tuosta mitään. Tää oli toistakymmentä vuotta jatkuneen asenneilmapiiriin turhautumisen purkaminen, joka nyt sattui tapahtumaan tänään.

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #24 : 25.02.2019, 22:02 »
Mä en suoraan sanoen oikein tiedä miksi ihminen tarvii jotain erikoisia labeleita itselleen, jos tykkää sellaisista asioista jotka eivät ole viiden vuoden tarkkuudella oman ikäryhmän yleisimpien mielenkiinnonaiheiden keskiössä. Etenkään silloin, jos se termi täytyy käytännössä vielä pölliä joltain marginaaliryhmältä ja sitten joka käänteessä muistaa mainita ettei kuitenkaan kuulu siihen.

Voisitko avata tätä ajatusta enemmän? En ymmärrä mitä tarkoitat ja/tai mihin viestiin tämä oli vastaus.

Tarkoitan nyt lähinnä yleisesti sitä (en erityisesti suunnattuna kenellekään), että minusta on ikävää että nykyään kinkypiireissä "pikkuisuuteen" lasketaan aika tavallisia, persoonallisuuteen liittyviä ei-seksuaalisia asioita, samalla kun sanoudutaan irti ja pidetään ällöttävänä sitä mitä pikkuisuus ja ikäleikit ovat perinteisesti kinkymaailmassa tarkoittaneet. Jokainen, joka omistaa yli kaksikymppisenä yhdenkin Frozen-tuotteen on mielestään pikkuinen ja oikeutettu dissaamaan kaiken maailman ageplayereita ja muita väärinpikkuistelijoita.

Ahaa! Kiitos, nyt minä ymmärrän mitä tarkoitat. Olen kyllä samaa mieltä kanssasi osittain.

Helpottaisi keskustelua kyllä jos olisi termit ja niille määritelmät. Minun tietämykseni rajoittuu juurikin playereihin ja taantujiin. Te pikkuiset jotka ette ole age player ettekä regressor, minua kiinnostaisi todella paljon millaista teidän pikkuisuus on?

Rara

  • Vieras
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #25 : 27.02.2019, 10:51 »
Pikkustelu tai eläinminä ei ole itselleni roolia, se on osa minuutta.
Herrani ei myöskään ole ”daddy”, mutta minua rakastavana ilahtuu itsekin kun minulla tulee pikkushetki.
En oikein koe että ”taantuisin”, mutta osaan sanoa ettei se roolileikkiä ole.
Masokistiminä on taasen henk koht aivan erillään näistä.
Poislukien se, että kissamaski, panta ja hihna minua ilahduttavat toki.

Kuulostaa oudolta ja huolettaa että joku sanoo ”pikkustelu on pop ja siihen riittää että tykkää asiasta x, ärsyttää ja on epäaitoa!”
Mitä jos joku itseään etsivä lukee tälläistä ja pelästyy ja kokee olevansa ns.epäaito?
Eiköhän se riitä että kokee olevansa pikkunen?

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #26 : 27.02.2019, 11:37 »
Kuulostaa oudolta ja huolettaa että joku sanoo ”pikkustelu on pop ja siihen riittää että tykkää asiasta x, ärsyttää ja on epäaitoa!”
Mitä jos joku itseään etsivä lukee tälläistä ja pelästyy ja kokee olevansa ns.epäaito?

Miltä sitten luulet että tuntuu niistä, joille tämä asia on ihan oikeasti kipeä ja jotka joutuvat jatkuvasti lukemaan täältä vastakkaisia näkemyksiä siitä miten pikkuisuuteen kuuluva ageplay on väärin ja miten se ei todellakaan kuulu omaan pikkuisuuteen? Joo, tiedän että kaikkien ei tarvi tykätä kaikesta. Nimenomainen irtisanoutuminen ja vähättely ovat kuitenkin paljon voimakkaampia kannanottoja kuin pelkkä tykkäämättä jättäminen. Tässäkin ketjussa joku ilmeisesti ihan vilpittömässä mielessä heitti, että tietysti siitä ageplaysta pitää irtisanoutua, koska "voi olla että monen käsitys ageplaystä rajoittuu vaippoihin ja tutteihin". Aivan kuin niistä tykkääviä ihmisiä ei olisi olemassa eikä etenkään täällä baarissa. Tai vaikka olisikin, niin ne nyt ovat vaan sellaisia vitsejä ettei niiden tunteista tarvi välittää.

Ja ei, en ole mikään saatanan pikkuispoliisi joka sanelee kuka saa ja kuka ei saa olla pikkuinen. Toivoisin vain, että sitä debattia käytäisiin vähemmän sen kautta minkälaisia pikkuisia ei olla ja minkälaisia nyt ei ainakaan olla. Se nimittäin pelottaa sitten pois niitä aidosti ageplayhyn taipuvia ihmisiä, jotka kamppailevat paljon suurempien demonien kanssa. Kinkymaailmassa ollaan kuitenkin(*) seksuaalisuuden äärellä. Perinteisesti kinkyn ja pikkuisuuden yhtymäkohta on ollut seksuaalinen ageplay. Jos joutuu jatkuvasti selittelemään, miten omaan pikkuisuuteen ei kuulu seksuaalisuus tai ageplay, minusta voisi ihan vakavasti miettiä onko kinky oikeastaan edes oikea maaperä sille omalle pikkuisuudelle vai olisiko sitä sitten enemmän kotonaan esimerkiksi jossain lolita- tai cosplay-skenessä.

(*) tai ainakin minun käsitykseni mukaan pitäisi olla, kai tähänkin tulee kohta joku paasaamaan miten minulla ei ole oikeutta sanella mitä kinkymaailmassa ollaan tai ei olla.

Comawhitedoll

Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #27 : 27.02.2019, 15:00 »
Koitin olla ottamatta kantaa tähän keskusteluun ja draamaan, mitä täällä on viimeaikoina jyllännyt. Kuitenkin tuntuisi siltä, että kääntäisin selkäni yhteisölleni jossen sanoisi mitään. Ymmärrän, että aihe on varsin arka ja henkilökohtainen. Ja haluan painottaa etten meinaa, että minulla olisi oikeutta sanella kenekään kokemusta omasta seksuaalisuudestaan tai identiteetistään. Mutta haluan myös, että minulla on oikeus pohdiskella asiaa tässä omaltakannaltani ilman, että päälleni hyökätään talikoin. Varsinkin, kun minulle on nyt tullut muutamasta paikasta kipuilua ja pyyntöä, että kommentoisin asiaa jollain lailla.

Minua on nyt tovin ahdistanut jo tämä vastakkainasettelu pikkuisyhteisössä. Milloin kukin kertoo kokemuksistaan Tumblrista kuinka siellä eivät littlet, jotka toteuttavat itseään myös seksissä, saa repostata niiden puhtaiden sfw littlejen kuvia taikka kommentoida yms. Milloin tulee mikroagressioita keskusteluissa, kun kerrotaan olevansa pikkuinen, mutta tämän jälkeen hätäisesti painotetaan, että minähän en sitten toteuta tätä seksuaalisesti, taikka käytä tuttia, enkä muuten varsinkaan käytä jotain hitsin vaippoja. Miksi ne vaipat ja tutit yms pelottaa niin paljon ja ovat niin kuvottavia? Miksei anneta tyyppien tykätä ketkä tykkäävät. Se ei EDELLEENKÄÄN tee toisesta pedofilian fiilistelijää. Ehkä neutraalimpi tapa olisi ehkä kertoa kallistuvansa enemmän middle hommiin?

Ja keskustelu tästä ageplaysta, joka on räjäyttänyt nyt puhelimeni tässä jo tovin. Mitenköhän tämän nyt muotoilisin niin ettei oma kipuiluni välittyisi lävitse tekstistä, vaan olisi neutraalia. Koska myönnettäköön, että tällä viikolla olen itkenyt muutamaan otteeseen tämän aiheen tiimoilta. Olen ollut onnekas siinä mielessä, että ystäväpiirini on aina ollut hyvin avarakatseista ja hyväksyvää sorttia. Harmittaa, että nyt, kun löysin tieni kinkyskeneen, on ensimmäisiä kertoja, kun koen itseni likaiseksi, oudoksi friikiksi. Ja vielä oman yhteisöni taholta.

Täällä ja muualla on nyt tovin jo hehkutettu true-pikkuisuutta. Eli ei olla ageplayaajia, koska tämä on luonteenpiirre ja osa minua. Eikä mitää roolileikkiä. Kyllä hienoa kuulla. Kuinka toteutat itseäsi? Kyselin hieman kaveripiiriltäni, koska IHAN OIKEASTI minä haluan ymmärtää. Miten se, kun toteutat pikkuisuuttasi ei ole ageplayta? Minullekkin oma pikkuisuuteni on luonteessa ja elämäntapa. Enkä myöskään koe mitään selkeää ikää. Joskus toteutan itseäni kevyemmin ageplayn kautta, jolloin minun on helpompi ns. palata siihen aikuismodeeni. Ns pallotella leikkisyyden välillä. Kun taas taantuessa se ei olekkaan ihan niin yksinkertaista. Koen, ettei ageplay välttämättä ole roolileikkiä. Vaan se tapa toteuttaa leikkisyyttään. Niiden lelujen, taikka piirettyjen, taikka höpsöttelyn ja saippuakuplien, hoivattavana olon tms kautta. Mikä se outletti sitten kullekkin on. Minä toteutan itseäni ja pikkuisuuttani ageplayssa aidosti. Tilojen syvyydet vain vaihtelevat.

Sain paljon vastauksia kysymykseeni, että miten ihmiset toteuttavat pikkuisuuttaan yms. Vain pari sanoi sen olevan heille ageplayta. Olin oikeasti todella hämilläni. Koska lukiessani muiden juttuja se kuulosti tismalleen samoilta asioilta mitä ageplay itselleni on. Mutta kovin moni inhosi ageplay sanaa. Joillekkin se oli iljettävä ja likainen ja ei haluttu leimaantua sen alle ja toisille se oli sitä, että defenssit nousevat päälle. Minun pikkuisuuteni ei ole esittämistä vaan aitoa. Kyllä, niin se on minullekkin, kuten aiemmin mainitsin. Mutta minulle käsite pikkuinen on samantyylinen, kuin termi submissive. Subit toteuttavat itseään mm. alistumalla ja palvelemalla. Minulle pikkuisuuden toteutusta kuvailisin sanoin ageplay, taikka regressio. Harmittaa, että ageplay sana on niin pelottava termi monelle ja näiden jaotteluiden myötä, tuntuu, että se skisma termiä kohtaan vain syvenee. Tuntuu, että yhtisö on alkanut jakatumaan kahtia tämän myötä ja epäluuloisuus ja epätietoisuus koko pikkuisuutta kohtaan lisääntynyt samalla.
« Viimeksi muokattu: 27.02.2019, 15:30 kirjoittanut Comawhitedoll »

cheri

  • Vieras
Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #28 : 27.02.2019, 15:54 »
Olen jossain määrin samoilla linjoilla Comawhitedollin ja Radunin kanssa. Mun mielestä kukin saa määritellä tai olla määrittelemättä oman pikkuisuutensa juuri niin kuin haluaa, mutta olis kivaa, jos sitä ei tehtäisi siten, että samalla rivien välistä leimataan ne "toisenlaiset" tai "vääränlaiset" tai "liian" pikkuiset. En usko että kovin moni tarkoittaa tällä varsinaisesti pahaa tai suoraan tuomitsee ageplayn olevan jotenkin epäilyttävää/väärin, mutta ehkä kaikkien olis hyvä miettiä omia sanankäänteitä ja niiden takana vaikuttavia ajatuksia, kun vaikkapa sanoo olevansa pikkuinen mutta kokee tarvetta varmistaa ettei kukaan nyt vaan luule että käyttäisi tutteja tai ainakaan ajattele sen olevan seksuaalista tai jotain muuta vastaavaa.

Itselläni pikkuisuus näkyy arjessakin ja se ei lähtökohtaisesti linkity sub-/bottom-puoleeni: voin hyvin pikkuistella sellaistenkin ihmisten seurassa joille en ikipäivänä alistuisi. Siinä mielessä en koe oman pikkuisuuteni olevan roolileikkiä. Toisaalta oma pikkuisuuteni on myös hyvin vahvasti läsnä seksuaalisuudessani ja osa Daddyn kanssa touhuamistani jutuista menee heittämällä roolileikkikategoriaan. Pikkuisuus on siis osa mun persoonaa, mutten vierasta myöskään ageplayta (terminä tai mitenkään muutenkaan). Uskonkin että osittain tää keskustelu on ihan vain semantiikkaa. Meitä on siis moneen junaan, ja mun mielestä ois huippua jos yritettäisiin antaa kaikkien kukkien kukkia ja pyrkiä eroon myös rivien välistä kurkkivista ennakkoluuloista ja epäilyksistä. :)

Snooch86

Vs: Alistuminen subina vs Pikkuistelu
« Vastaus #29 : 27.02.2019, 16:09 »
Siis minun käsitykseni mukaan jos sanoo pikkuistelevansa, on kyseessä jonkin sortin regression ympärille kuuluva leikki jossa se heittäytyminen pienen rooliin on se juttu hoivasuhteineen kaikkineen. Jos puhutaan ageplaysta, on silloin kyseessä ikäleikkiin liittyvä fetissi. Jos sanoo, että oma pikkuistelu ei ole ageplayta, ei silloin tarkoita että ageplay olisi väärin, silloin tarkoittaa vain sitä, että omassa leikissä ei ole keskiössä ikä.